Gå til innhold

Kokkejævel

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hirondelle skrev (27 minutter siden):

Hvis du inkluderer de publiserte innleggene i de sene nattetimer snakker han vel om litt mer enn tørket reinhjerte, softis og vekta si… 

Han sender daglige stikk, og omtaler bruddet med kona som peanøtter i forhold til alt han har vært igjennom. På sin bedriftsside åpent på facebook. Fin fyr. 

• Liker 12
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
luxifine skrev (5 timer siden):

Tror du blander dem, jeg.

Gladkokken har en noe frynsete fortid, men er over kneika nå og ser ut til å ha det bra til tross for helseutfordringer. De har nettbutikk og prøver å ha fysisk butikk også men det går litt opp og ned med den fysiske butikken. Catering har de også forresten. Digger oppskriftene hans og de er nokså greie å følge med god resultat. 

Kokkejævel har mistet to (?) Barn og har vært igjennom mye på privaten i nyere tid. Han snakker hovedsaklig om tørket reinhjerte, softis og vekta si. Hans oppskrifter er "fasit" og det er lite rom for personlige preferanser da han vet best og akkurat sånn skal det gjøres.

Nå tror jeg du blander også. Han du mener er gladkokken er Toms matprat. Gladkokken er en annen og er aktiv på Snapchat. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Solsikk1e skrev (49 minutter siden):

Nå tror jeg du blander også. Han du mener er gladkokken er Toms matprat. Gladkokken er en annen og er aktiv på Snapchat. 

Ja du har rett, blandet dem jeg. Takk for korrigering! 

Ang kokkejævel som publiserer innlegg i de sene nattetimer så ser jeg dem ikke. Først og fremst fordi da sover jeg, men også fordi jeg ikke følger ham lengre.

• Liker 3
Skrevet
luxifine skrev (6 timer siden):

Ja du har rett, blandet dem jeg. Takk for korrigering! 

Ang kokkejævel som publiserer innlegg i de sene nattetimer så ser jeg dem ikke. Først og fremst fordi da sover jeg, men også fordi jeg ikke følger ham lengre.

Jeg og sover når han publiserer de, men jeg våkner tidlig på morgenen og ser de før han rekker slette de i anger på morgenen 🤣

• Liker 1
Skrevet (endret)
luxifine skrev (15 timer siden):

Tror du blander dem, jeg.

Gladkokken har en noe frynsete fortid, men er over kneika nå og ser ut til å ha det bra til tross for helseutfordringer. De har nettbutikk og prøver å ha fysisk butikk også men det går litt opp og ned med den fysiske butikken. Catering har de også forresten. Digger oppskriftene hans og de er nokså greie å følge med god resultat. 

Kokkejævel har mistet to (?) Barn og har vært igjennom mye på privaten i nyere tid. Han snakker hovedsaklig om tørket reinhjerte, softis og vekta si. Hans oppskrifter er "fasit" og det er lite rom for personlige preferanser da han vet best og akkurat sånn skal det gjøres.

Tror du blander Gladkokken med Toms Matprat? Gladkokken har hatt restaurant i Oslo en periode, har veldig proff nettside med masse bra oppskrifter , har begynt å selge kjøkkenutstyr på nett. Vært en del på tv, bl.a. Farmen. 
Toms matprat er tidligere rusmisbruker som òg har  en flott nettside, og nettbutikk ala Kokkejævel .. selger bl.a. sine «egne» kryddermikser som ser lik ut som Kokkejævel sine.. sikkert fra samme produsent. Toms matprat begynte vel å blogge en tid etter Kokkejævel? 

Endret av gladidag
.
  • Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Hirondelle skrev (13 timer siden):

Jeg og sover når han publiserer de, men jeg våkner tidlig på morgenen og ser de før han rekker slette de i anger på morgenen 🤣

Hva legger han ut som han sletter igjen etterpå?

Skrevet
gladidag skrev (11 timer siden):

Tror du blander Gladkokken med Toms Matprat? Gladkokken har hatt restaurant i Oslo en periode, har veldig proff nettside med masse bra oppskrifter , har begynt å selge kjøkkenutstyr på nett. Vært en del på tv, bl.a. Farmen. 
Toms matprat er tidligere rusmisbruker som òg har  en flott nettside, og nettbutikk ala Kokkejævel .. selger bl.a. sine «egne» kryddermikser som ser lik ut som Kokkejævel sine.. sikkert fra samme produsent. Toms matprat begynte vel å blogge en tid etter Kokkejævel? 

Ja min hjerne hadde morphet dem to inn I en og samme person. Herregud altså, men ja det er faktisk TRE internett-blogg-kokker og jeg følger fremdeles to av dem. Orket ikke være med i spiralen til kokkejævel så jeg hoppet av. 

• Liker 4
Skrevet

Ser ut som han fortsatt er alene, så det var nok ikke en spøk... 🙂🙃

Skrevet

Hva skrev han egentlig? Han legger ut enormt mye på den Facebook-siden sin.. 

Skrevet
Trubadur skrev (18 timer siden):

Hva skrev han egentlig? Han legger ut enormt mye på den Facebook-siden sin.. 

at kona har tatt med ungene og flyttet fra ham. 

• Liker 2
Skrevet
reiseglad skrev (33 minutter siden):

Men i følge han selv, så går det helt fint. Han får sikkert nok utav alle likes og hjerter fra Bodil, Brit og Rigmor på alle sine i overkant patetiske poster med fokus på hvor flink han er. 

• Liker 14
Skrevet
reiseglad skrev (5 timer siden):

Må si jeg skjønner henne 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
Trubadur skrev (På 8.4.2026 den 20.53):

Må si jeg skjønner henne 

Jeg hadde ikke greid å bo sammen med en mann som drakk en sixpack øl hver dag. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Gaia skrev (6 minutter siden):

Jeg hadde ikke greid å bo sammen med en mann som drakk en sixpack øl hver dag. 

Det hadde vært helt uaktuelt her og. SPESIELT med barn som bor hjemme. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Hirondelle skrev (2 minutter siden):

Det hadde vært helt uaktuelt her og. SPESIELT med barn som bor hjemme. 

Jeg var overbevist om at barnevernet kom til å stå på døra etter at han proklamerte drikkingen sin, jeg. Ikke det smarteste å utlevere "slankekuren" sin på Facebook med den infoen. 

Endret av Gaia
Tillegg
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Å drikke 6 øl om dagen er ikke så mye. Vet folk som drikker ei flaske vin pr kveld, er vel omtrent det samme. Snakker om luksusfolk. 

Endret av HøOmPø
  • Liker 1
Skrevet
HøOmPø skrev (2 timer siden):

Å drikke 6 øl om dagen er ikke så mye. Vet folk som drikker ei flaske vin pr kveld, er vel omtrent det samme. Snakker om luksusfolk. 

Å mene at det ikke er mye, er virkelig å ha et forkvaklet forhold til alkohol. 

• Liker 33
  • Nyttig 8
Skrevet
HøOmPø skrev (3 timer siden):

Å gjøre det når du har små barn er mye jo. Bare det at den andre forelderen da er den eneste som er kjørbar om noe uforutsett skulle skje. Og det er bare en av mange problemer som oppstår. Jeg har selv vokst opp med en forelder mer kronisk øl-ånde og det unner jeg ingen barn

• Liker 13
  • Hjerte 7
Skrevet
Kålrota skrev (4 timer siden):

Å mene at det ikke er mye, er virkelig å ha et forkvaklet forhold til alkohol. 

Ja

• Liker 2
Skrevet
HøOmPø skrev (9 timer siden):

6 halvlitere med øl, er det vanlige mennesker drikker på en fest. Bare sier det. 

• Liker 5
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...