Gå til innhold

Kokkejævel

Fremhevede innlegg

Skrevet
Spyflua skrev (På 23.4.2026 den 0.05):

Mulig han lurer Reidun 57 år om hvor lykkelig han er nå, men man skal ikke ha mange studiepoeng i psykologi før man gjennomskuer opplegget. 

Nitrist. 

Den samme alderen som synes synd på Mette Marit

• Liker 14
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Øyeblikk skrev (5 minutter siden):

Han må jo ha bipolar lidelse eller noe slikt. Han er så høyt oppe nå at det er pinlig å se på. Selv om han kamuflerer det meste med «humor», så går det stadig i hvor deilig han er, hvor mye damer som er etter han og diverse. Selfies og bilder flere ganger per dag. Sier han ikke utleverer ungene, men det gjør han — med stor margin. Flaut å være fra Alta kjenner jeg. Unngår bevisst utsalgsstedet hans de gangene jeg er nordpå. Han burde jekke seg ned noen hakk og fokusere på å være Kokkejævel, ikke bruke merkevaren sitt som et talerør for krybbedød, skilsmisse, tigging av penger, selvskryt og i tillegg ikke takle kristiske kommentarer. Da blir han som han en trassig treåring og svarer deretter. Fysj.

Han er så ubeskrivelige ekkel. Og egentlig litt taper.

• Liker 18
  • Nyttig 3
Skrevet
Øyeblikk skrev (6 minutter siden):

Han må jo ha bipolar lidelse eller noe slikt. Han er så høyt oppe nå at det er pinlig å se på. Selv om han kamuflerer det meste med «humor», så går det stadig i hvor deilig han er, hvor mye damer som er etter han og diverse. Selfies og bilder flere ganger per dag. Sier han ikke utleverer ungene, men det gjør han — med stor margin. Flaut å være fra Alta kjenner jeg. Unngår bevisst utsalgsstedet hans de gangene jeg er nordpå. Han burde jekke seg ned noen hakk og fokusere på å være Kokkejævel, ikke bruke merkevaren sitt som et talerør for krybbedød, skilsmisse, tigging av penger, selvskryt og i tillegg ikke takle kristiske kommentarer. Da blir han som han en trassig treåring og svarer deretter. Fysj.

Har han ikke vært åpen om at han er bi-polar da? Uansett så må det være en kraftig PF eller noe der i gården ja

• Liker 1
Gjest Øyeblikk
Skrevet (endret)
NiceOrNothing skrev (6 minutter siden):

Har han ikke vært åpen om at han er bi-polar da? Uansett så må det være en kraftig PF eller noe der i gården ja

Da bør han i såfall få medisiner snarest og mulig behandling der han kan lire av seg alt det han åpenbart plages med. For det er MYE. Og det skinner gjennom i innleggene hans. PS: Ny tiggehint på gang?

IMG_5637.png

Endret av Øyeblikk
Skrevet

Tror han skjener ut nå.. Er trist å se på, i mer eller mindre sanntid at han går sakte men sikkert nedom og hjem. Realiteten er på tur til å sparke han midt i rauven desverre, og det spørs om han klarer å hente seg inn igjen.... Jeg håper virkelig for han og de rundt, at han klarer å lande på beina på den andre siden, for akkurat nå så går det gærne veien.... 

• Liker 6
Skrevet
HøOmPø skrev (14 timer siden):

Tror han skjener ut nå.. Er trist å se på, i mer eller mindre sanntid at han går sakte men sikkert nedom og hjem. Realiteten er på tur til å sparke han midt i rauven desverre, og det spørs om han klarer å hente seg inn igjen.... Jeg håper virkelig for han og de rundt, at han klarer å lande på beina på den andre siden, for akkurat nå så går det gærne veien.... 

Det lyser falsk selvtillit, iblandet enormt selvopptatthet og oppmerksomhetsbehov for å dekke det han mangler. Han må dele historier om hvor bra og flink han er, for rosen og hjertene. En hver kritisk kommentar blir besvart med modenheten til en treåring. Han haf det helt klart ikke så fantastisk, men keiserens nye klær alt det der. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
panzerpølsa skrev (1 time siden):

Det lyser falsk selvtillit, iblandet enormt selvopptatthet og oppmerksomhetsbehov for å dekke det han mangler. Han må dele historier om hvor bra og flink han er, for rosen og hjertene. En hver kritisk kommentar blir besvart med modenheten til en treåring. Han haf det helt klart ikke så fantastisk, men keiserens nye klær alt det der. 

Det er noe med at jo mer folk prøver å overbevise om hvor flink , fantastisk og lykkelig de er, dess mindre tror jeg på det . 

• Liker 15
Skrevet
NiceOrNothing skrev (4 minutter siden):

Det er noe med at jo mer folk prøver å overbevise om hvor flink , fantastisk og lykkelig de er, dess mindre tror jeg på det . 

Ja. Har ei sånn vennine.

• Liker 2
Skrevet

Han har vært åpen på bloggen om at han er (umedisinert) bipolar. Det er ganske tydelig at han er hypoman nå. 

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet
Lorieen skrev (4 timer siden):

Han har vært åpen på bloggen om at han er (umedisinert) bipolar. Det er ganske tydelig at han er hypoman nå. 

Manglende selvinnsikt er vel en del av den fasen . Syns synd i de nærmeste rundt han . 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
NiceOrNothing skrev (3 timer siden):

Manglende selvinnsikt er vel en del av den fasen . Syns synd i de nærmeste rundt han . 

Det er nok ikke så enkelt å være pårørende til personer med bipolar lidelse, nei. Han sier jo selv at han ikke er særlig lett å leve med, så noe selvinnsikt har han jo innimellom i hvert fall. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Prøvde å fjerne han fra FB feeden, men nå har han klart å komme i avisen også. 

Er vel også god sjanse for at han bruker Wegovy eller liknende, gitt at han faktisk brukte dette for noen år siden (og sto frem om det i avisen). 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
cppdude skrev (2 timer siden):

Prøvde å fjerne han fra FB feeden, men nå har han klart å komme i avisen også. 

Er vel også god sjanse for at han bruker Wegovy eller liknende, gitt at han faktisk brukte dette for noen år siden (og sto frem om det i avisen). 

Han må jo selv ha tatt kontakt med aviser osv for å skryte av det han driver med? Han glemmer forøvrig å nevne alkoholproblematikken, og at han velger øl over mat for å holde seg i sjakk. Det er jo litt spesielt. 

• Liker 7
Skrevet
Spyflua skrev (På 23.4.2026 den 0.05):

Mulig han lurer Reidun 57 år om hvor lykkelig han er nå, men man skal ikke ha mange studiepoeng i psykologi før man gjennomskuer opplegget. 

Nitrist. 

Nå skal du ikke undervurdere Reidun 57 år! 

• Liker 6
Skrevet (endret)

Jeg har en følelse av at han er her inne og leser. Med tanke på hvilke ord han bruker, så kan mye tyde på det. 

Endret av Oktnxbye
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Oktnxbye skrev (1 minutt siden):

Jeg har en følelse av at han er her inne og leser. Med tanke på hvilke ord han bruker, så kan mye tyde på det. 

Jeg tenkte det samme. 

• Liker 1
Skrevet
Oktnxbye skrev (30 minutter siden):

Selvfølgelig er han det. Han er jo sykelig opptatt av seg selv, så noe annet hadde vært rart. Men håper han slutter å utlevere seg selv og ungene sine så til de grader som han gjør, før det ikke er noen vei tilbake. Det er usunt og belastende for de det gjelder, uansett hva han selv syns og mener. 

• Liker 19
  • Nyttig 4
  • 4 uker senere...
Skrevet

Sak om han på Klikk.no nå. Synes det er rart dem gir han oppmerksomhet. Han skriver på fb at han får i seg ca 2000 kcal daglig. Også legger han ut en frokost og middag på tilsammen ca 1000 kcal. Også har han gjentatte ganger skrevet at han drikker øl daglig. Det betyr at han drikker ca 1000 kalorier øl daglig. Synes det er merkelig av klikk.no å fronte et slikt kosthold.

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet
UmuligåfinnenyttBN skrev (3 timer siden):

Sak om han på Klikk.no nå. Synes det er rart dem gir han oppmerksomhet. Han skriver på fb at han får i seg ca 2000 kcal daglig. Også legger han ut en frokost og middag på tilsammen ca 1000 kcal. Også har han gjentatte ganger skrevet at han drikker øl daglig. Det betyr at han drikker ca 1000 kalorier øl daglig. Synes det er merkelig av klikk.no å fronte et slikt kosthold.

Har han nevnt noe om alkoholproblemer da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...