Variert skydekke Skrevet 18. april #2721 Skrevet 18. april (endret) Jeg er også en av dem som har fått han tilfeldig opp på Facebook, og nå får jeg han selvfølgelig opp hver dag, siden jeg klikket meg inn på innlegget den første gangen. Dette er en person som uttaler at han har det kjempebra og er full av energi, etter å ha blitt forlatt av kona og knapt nok har fått se de to barna han har med henne den siste tiden. Han hadde samvær med dem én time her en dag, etter hva jeg har forstått? Det er åpenbart noe galt når du ikke får ha samvær med barna dine, så jeg vet ikke hvem han prøver å lure. De få som kommenterer på Facebook, kanskje? Alle andre ser jo at dette er helt crazy: stort alkoholinntak, forlatt av kona, svært lite samvær med barna, skryt over egen trening og vektnedgang (selv om han fortsatt trener mindre og veier mer enn de fleste?) og nyopprettet profil på Tinder. I tillegg virker det jo som om han ikke har noen rundt seg, utenom de eldste barna av og til. Har han ingen venner? Jeg er ikke kjent i området han bor, så jeg trodde det var skikkelig toppturer han gikk, frem til jeg så han skrev at han brukte 30 minutter opp. Det er for all del bra å mosjonere, ikke noe å si på det, men å legge det frem som om han trener hardt? Det synes jeg ikke blir riktig. Skikkelig ubehagelig å se han selv kommentere hvor bra han har det i dagens innlegg: https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=1530516195743945&id=100063567370797 Endret 18. april av Variert skydekke La til noe 9 5
DivaBit Skrevet 18. april #2722 Skrevet 18. april Samme historien her, fikk han opp på Facebook. Kan det komme av at han har betalt for plassering av innleggene sine, siden plutselig så mange får opp innleggene hans? Tydelig en desperat mann, som later som om alt er bra. Mye bedre faktisk, uten kone og barn. Toppen av kransekaka var innlegget der han gratulerte eldste sønnen med dagen, og samtidig fikk reklamert for at han selv nå er på Tinder. 11 3
Margit777 Skrevet 18. april #2723 Skrevet 18. april reiseglad skrev (14 timer siden): Og med all sin "guilty pleasure" så forstår jeg at han ikke har kjørt bil i 2026.... Legen meldte vel ifra 2
Margit777 Skrevet 18. april #2724 Skrevet 18. april Variert skydekke skrev (3 timer siden): Jeg er også en av dem som har fått han tilfeldig opp på Facebook, og nå får jeg han selvfølgelig opp hver dag, siden jeg klikket meg inn på innlegget den første gangen. Dette er en person som uttaler at han har det kjempebra og er full av energi, etter å ha blitt forlatt av kona og knapt nok har fått se de to barna han har med henne den siste tiden. Han hadde samvær med dem én time her en dag, etter hva jeg har forstått? Det er åpenbart noe galt når du ikke får ha samvær med barna dine, så jeg vet ikke hvem han prøver å lure. De få som kommenterer på Facebook, kanskje? Alle andre ser jo at dette er helt crazy: stort alkoholinntak, forlatt av kona, svært lite samvær med barna, skryt over egen trening og vektnedgang (selv om han fortsatt trener mindre og veier mer enn de fleste?) og nyopprettet profil på Tinder. I tillegg virker det jo som om han ikke har noen rundt seg, utenom de eldste barna av og til. Har han ingen venner? Jeg er ikke kjent i området han bor, så jeg trodde det var skikkelig toppturer han gikk, frem til jeg så han skrev at han brukte 30 minutter opp. Det er for all del bra å mosjonere, ikke noe å si på det, men å legge det frem som om han trener hardt? Det synes jeg ikke blir riktig. Skikkelig ubehagelig å se han selv kommentere hvor bra han har det i dagens innlegg: https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=1530516195743945&id=100063567370797 Typisk sånn tinder bilde å vise hvor spreke de er 😄 Fyllekokken 1 1
Gjest Villanelle Skrevet 18. april #2725 Skrevet 18. april Variert skydekke skrev (3 timer siden): Jeg er også en av dem som har fått han tilfeldig opp på Facebook, og nå får jeg han selvfølgelig opp hver dag, siden jeg klikket meg inn på innlegget den første gangen. Dette er en person som uttaler at han har det kjempebra og er full av energi, etter å ha blitt forlatt av kona og knapt nok har fått se de to barna han har med henne den siste tiden. Han hadde samvær med dem én time her en dag, etter hva jeg har forstått? Det er åpenbart noe galt når du ikke får ha samvær med barna dine, så jeg vet ikke hvem han prøver å lure. De få som kommenterer på Facebook, kanskje? Alle andre ser jo at dette er helt crazy: stort alkoholinntak, forlatt av kona, svært lite samvær med barna, skryt over egen trening og vektnedgang (selv om han fortsatt trener mindre og veier mer enn de fleste?) og nyopprettet profil på Tinder. I tillegg virker det jo som om han ikke har noen rundt seg, utenom de eldste barna av og til. Har han ingen venner? Jeg er ikke kjent i området han bor, så jeg trodde det var skikkelig toppturer han gikk, frem til jeg så han skrev at han brukte 30 minutter opp. Det er for all del bra å mosjonere, ikke noe å si på det, men å legge det frem som om han trener hardt? Det synes jeg ikke blir riktig. Skikkelig ubehagelig å se han selv kommentere hvor bra han har det i dagens innlegg: https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=1530516195743945&id=100063567370797 I stedet for å linke til Facebook der ting kan redigeres og herjes med, kan du ikke legge ut screenshot? Er heller ikke alle som har Facebook og får sett infoen du kommenterer
Margit777 Skrevet 18. april #2726 Skrevet 18. april Villanelle skrev (35 minutter siden): I stedet for å linke til Facebook der ting kan redigeres og herjes med, kan du ikke legge ut screenshot? Er heller ikke alle som har Facebook og får sett infoen du kommenterer Kg sletter det
Gjest Villanelle Skrevet 19. april #2727 Skrevet 19. april Margit777 skrev (15 timer siden): Kg sletter det Så rart, screenshot (med link til fb) er jo en mye bedre kilde enn bare link. Kg har virkelig tapt seg. Men takk for info!
Vonbrotenrojalist Skrevet 19. april #2728 Skrevet 19. april Trubadur skrev (På 8.4.2026 den 20.53): Må si jeg skjønner henne Eg fylgde han bare fram til kona blei gravid med nr. 2, så er ikkje heilt oppdatert, men eg har heile vegen reagert på at ho tilsynelatande har teke seg av det meste som gjeld hus og heim åleine, og særleg barna. Har hatt sterkt inntrykk av at dei har hatt ei særs tradisjonell kjønnsrolledeling og har lurt på kor lenge kona ville vera nøgd med det. 7
Lorieen Skrevet 19. april #2729 Skrevet 19. april Vonbrotenrojalist skrev (2 timer siden): Eg fylgde han bare fram til kona blei gravid med nr. 2, så er ikkje heilt oppdatert, men eg har heile vegen reagert på at ho tilsynelatande har teke seg av det meste som gjeld hus og heim åleine, og særleg barna. Har hatt sterkt inntrykk av at dei har hatt ei særs tradisjonell kjønnsrolledeling og har lurt på kor lenge kona ville vera nøgd med det. Han har alltid jobba ekstremt mye. Blir lite tid til overs til familien da, spesielt når han bare vil sitte og drikke øl når han kommer hjem etter å ha vært på jobb i tolv timer. 3
Spyflua Skrevet 22. april #2730 Skrevet 22. april (endret) Mulig han lurer Reidun 57 år om hvor lykkelig han er nå, men man skal ikke ha mange studiepoeng i psykologi før man gjennomskuer opplegget. Nitrist. Endret 22. april av Spyflua 18 3
panzerpølsa Skrevet 23. april #2731 Skrevet 23. april Spyflua skrev (5 timer siden): Mulig han lurer Reidun 57 år om hvor lykkelig han er nå, men man skal ikke ha mange studiepoeng i psykologi før man gjennomskuer opplegget. Nitrist. Det er så overdrevent dette positive og fantastiske, og krampaktig med innslag av nyskilt, singel, og lykkelig med så tullete mange selfies. Må være ekkelt for ekskona å se all galskapen utfolde seg sånn. Men som du sier, Reidun og Gudrun leverer massive hjerter og koseemojis, da er det sikkert verdt det🙏 13
Moongirl Skrevet 23. april #2732 Skrevet 23. april Sjukt....sier han ALDRI har hatt det så godt i livet som nå! Tragisk å uttale seg sånn når han knapt får lov til å se noen av sine barn, noe som ikke er helt riktig med den fyren der! Godt kone og barn kom seg bort! Så får han sitte der lykkelig alene i sofaen, mens han drikker øl og skriver i vei på facebook i rus og gledesrusen!🙄 22 2
sitry Skrevet 23. april #2733 Skrevet 23. april Skal dette være god reklame for bedriften hans? 🤢 (bilde fra kokkejævels facebook) 1 1
Vaati Skrevet 23. april #2734 Skrevet 23. april Moongirl skrev (1 time siden): Sjukt....sier han ALDRI har hatt det så godt i livet som nå! Tragisk å uttale seg sånn når han knapt får lov til å se noen av sine barn, noe som ikke er helt riktig med den fyren der! Godt kone og barn kom seg bort! Så får han sitte der lykkelig alene i sofaen, mens han drikker øl og skriver i vei på facebook i rus og gledesrusen!🙄 Sikkert kjempehyggelig for de voksne barna hans fra tidligere forhold å få høre fra sin far at han aldri har hatt det så godt som nå.. 6 5
luxifine Skrevet 23. april #2735 Skrevet 23. april Sophie1988 skrev (På 17.4.2026 den 20.46): Det gikk altså ikke mange dagene etter kona flyttet ut før kokkejævelen fikk seg tinderprofil. Tror vi kan si at hun kom seirende ut av det bruddet… "Hvis jeg skal få meg noe, er det fint at jeg får tatt hånd om kroppen min." https://www.nettavisen.no/kjendis/kokkejavel-deler-apent-etter-bruddet-jeg-er-lykkelig/s/5-95-2997905 æsj. 16
Vinnanna15 Skrevet 23. april #2736 Skrevet 23. april Han er lykkelig for å kunne sitte i fred å dikke øl og runke uten mas fra unger og kjærring🤮 13 1
panzerpølsa Skrevet 23. april #2737 Skrevet 23. april luxifine skrev (1 time siden): "Hvis jeg skal få meg noe, er det fint at jeg får tatt hånd om kroppen min." https://www.nettavisen.no/kjendis/kokkejavel-deler-apent-etter-bruddet-jeg-er-lykkelig/s/5-95-2997905 æsj. Hvis man er så utrolig lykkelig, trenger man kanskje ikke en artikkel i avisa for å si akkurat det. Mest tullete jeg har lest. Mannen fremstår jo bare ustabil, og fryktelig usjarmerende. Og hva nettavisen tenker med å skrive en artikkel uten noe nyhetsverdi på noe vis, er ufattelig. 13 3
Kålrota Skrevet 23. april #2738 Skrevet 23. april Det er jo det Nettavisen driver med. Dette er vel et eksempel på at hvis man må påpeke flere ganger om dagen at man er lykkelig, da er det kanskje litt krampaktig og påtatt? 3 1
Sol Rampelyset Skrevet 23. april #2739 Skrevet 23. april Tråden er ryddet for krenkelser og persondebatt. Minner om at samværsavtalen er persondebatt og skal ikke diskuteres på forumet. Sol, admin. 1 1
Sophie1988 Skrevet 24. april #2740 Skrevet 24. april (endret) «Eksklusiv tilgang til meg». Nei ellers takk, du! 🙄 Endret 24. april av Sophie1988 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå