Kålrota Skrevet 12. juni #2801 Skrevet 12. juni sitry skrev (1 minutt siden): Det hadde "tatt seg bedre ut" om han hadde postet disse kleine selfiene og stikkene sine på sin private profil enn på bedriftsprofilen. Hadde følt meg ganske latterlig om jeg hadde jobbet for denne fyren og dette er det han spyr ut for bedriften sin. Spot on! Hvis det hadde vært i hans private kanaler hadde det bare vært kleint og litt for utleverende. På bedriftsprofilen blir det jo bare utrolig uprofesjonelt og påtrengende. En kokk som snakker varmt om å spise samme retter hver eneste dag er også litt … ødeleggende for det profesjonelle. 10 7
DivaBit Skrevet 12. juni #2802 Skrevet 12. juni Kålrota skrev (3 timer siden): Spot on! Hvis det hadde vært i hans private kanaler hadde det bare vært kleint og litt for utleverende. På bedriftsprofilen blir det jo bare utrolig uprofesjonelt og påtrengende. En kokk som snakker varmt om å spise samme retter hver eneste dag er også litt … ødeleggende for det profesjonelle. Lenge siden jeg sluttet å tenke på han som kokk. Det har druknet i alle innlegg om slanking, misbruk av svært tragiske hendelser, utlevering av ansatte og nære og en hel masse softis. Han har null i gi når det kommer til mat og inspirasjon, som egentlig var det han startet med. 14 2
HøOmPø Skrevet 12. juni #2803 Skrevet 12. juni Kult med så mye rare strøssel da. Trenger ikke strøssel av privatliv i tillegg. 5
forkjølajente Skrevet 12. juni #2804 Skrevet 12. juni Synes også fyren virker som en alkoholisert dust, men flere av de bildene er da helt normale 🤔 5
Moongirl Skrevet 13. juni #2805 Skrevet 13. juni Hjelpes..så useriøst..og ekkelt..fylla har skylda!😳 4
Hirondelle Skrevet 13. juni #2806 Skrevet 13. juni forkjølajente skrev (16 timer siden): Synes også fyren virker som en alkoholisert dust, men flere av de bildene er da helt normale 🤔 Er det helt normalt å legge ut slikt på en offentlig firmakonto i kombinasjon med masse tekst om ymse privat informasjon? Er det det? 12 5
forkjølajente Skrevet 13. juni #2807 Skrevet 13. juni Hirondelle skrev (1 time siden): Er det helt normalt å legge ut slikt på en offentlig firmakonto i kombinasjon med masse tekst om ymse privat informasjon? Er det det? Nei, men mitt svar var til den som skrev at hun håpte fyren var full når han la ut bildene, underforstått at bildene var rare, stygge eller veldig spesielle og det var det slettes ikke alle som var. 4
Fruus Skrevet 13. juni #2808 Skrevet 13. juni forkjølajente skrev (1 time siden): Nei, men mitt svar var til den som skrev at hun håpte fyren var full når han la ut bildene, underforstått at bildene var rare, stygge eller veldig spesielle og det var det slettes ikke alle som var. Synes uansett det er veldig spesielt av en godt voksne mann å legge ut sånne bilder av seg selv. Hver eneste dag. 11 5
careless Skrevet 13. juni #2809 Skrevet 13. juni forkjølajente skrev (1 time siden): Nei, men mitt svar var til den som skrev at hun håpte fyren var full når han la ut bildene, underforstått at bildene var rare, stygge eller veldig spesielle og det var det slettes ikke alle som var. Synes han er blanke på øynene og/eller har et slørete blikk på bildene jeg la ut. Men som sagt så jeg bare kjapt gjennom. Burde kanskje studert dem bedre, selv om jeg fortsatt synes øynene ikke ser normale ut i forhold til hvordan dem ser ut når han er på jobb eller topptur. 2
forkjølajente Skrevet 13. juni #2810 Skrevet 13. juni Fruus skrev (1 time siden): Synes uansett det er veldig spesielt av en godt voksne mann å legge ut sånne bilder av seg selv. Hver eneste dag. Det er jeg enig i!
cppdude Skrevet 13. juni #2811 Skrevet 13. juni Rein spekulasjon, men kan jo tenkes at han holder på å kjempe om samvær, og kutter ut poster om alkohol. Greit nok at han nok har vært dypt nede i et hull, og postet mye rart i fylla, men slikt kan se dårlig ut når det kommer til å forhandle en samværsavtale. 5
Moongirl Skrevet 13. juni #2812 Skrevet 13. juni Tydelig at han sliter med mye..ikke bare bare med en diagnose som bipolar..høres ut som den behandles med alkohol til tider..for medisiner sier han at han ikke vil ha. Han flyr ofte høyt..og har et enormt behov for selfies og oppmerksomhet..meget meget spesielt å ha en bedriftsside, men som han vil at skal handle mest om sitt kaotiske privatliv. Salig blanding av alt..og nå er det jaggu ei ny dame på gang..hun må være spesiell som vil ha alt det der på kjøpet. Ryktene går nok godt i lille Alta, men han elsker jo all oppmerksomhet! 8 3
Sol Rampelyset Skrevet 14. juni #2813 Skrevet 14. juni Tråden er ryddet for brudd på regler om opphavsrett. Sol, admin.
Gjest Finlay Skrevet 16. juni #2814 Skrevet 16. juni Har han lov å kjøre bil? Har vel bare gått tre måneder siden 22 mars, ikke to år?? Tror ikke på de kjærestegreiene, framstår som vås for å vise hvor innmari lykkelig han er, til og med ny dame allerede.
Zena33 Skrevet 16. juni #2815 Skrevet 16. juni Finlay skrev (2 timer siden): Har han lov å kjøre bil? Har vel bare gått tre måneder siden 22 mars, ikke to år?? Tror ikke på de kjærestegreiene, framstår som vås for å vise hvor innmari lykkelig han er, til og med ny dame allerede. Har han blitt fratatt førerkortet i 2 år, den 22.mars i år?
gladidag Skrevet 17. juni #2816 Skrevet 17. juni Zena33 skrev (11 timer siden): Har han blitt fratatt førerkortet i 2 år, den 22.mars i år? Nei
careless Skrevet 5. august #2817 Skrevet 5. august cppdude skrev (På 14.6.2026 den 0.04): Rein spekulasjon, men kan jo tenkes at han holder på å kjempe om samvær, og kutter ut poster om alkohol. Greit nok at han nok har vært dypt nede i et hull, og postet mye rart i fylla, men slikt kan se dårlig ut når det kommer til å forhandle en samværsavtale. Ser ut til at du hadde rett: "På torsdag er det ENDELIG rettsmøte ang. barnefordeling. Hele dagen er satt av. Jeg gleder meg. Til å endelig få starte. Resten av mitt liv. På en verdig måte."
Hirondelle Skrevet 6. august #2818 Skrevet 6. august careless skrev (6 timer siden): Ser ut til at du hadde rett: "På torsdag er det ENDELIG rettsmøte ang. barnefordeling. Hele dagen er satt av. Jeg gleder meg. Til å endelig få starte. Resten av mitt liv. På en verdig måte." Herregud at HAN messer om verdighet… 🤣🫠 4 4
panzerpølsa Skrevet 23. september #2819 Skrevet 23. september Han burde vel strengt talt bytte navn til Selfiejævel, for det er jo stortsett det han poster på bedriftens facebookside. For ett merkelig opplegg. 6 2
duskelapp Skrevet 23. september #2820 Skrevet 23. september careless skrev (På 6.8.2026 den 0.33): Ser ut til at du hadde rett: "På torsdag er det ENDELIG rettsmøte ang. barnefordeling. Hele dagen er satt av. Jeg gleder meg. Til å endelig få starte. Resten av mitt liv. På en verdig måte." Hvordan gikk det? Finner han ikke på face
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå