panzerpølsa Skrevet 13. april #2701 Skrevet 13. april lllll skrev (5 timer siden): Å gjøre det når du har små barn er mye jo. Bare det at den andre forelderen da er den eneste som er kjørbar om noe uforutsett skulle skje. Og det er bare en av mange problemer som oppstår. Jeg har selv vokst opp med en forelder mer kronisk øl-ånde og det unner jeg ingen barn Så enig, det er alkoholisme. Intet mer, intet mindre. 11 3
Lorieen Skrevet 13. april #2702 Skrevet 13. april panzerpølsa skrev (9 minutter siden): 6 halvlitere med øl, er det vanlige mennesker drikker på en fest. Bare sier det. Et slikt alkoholforbruk er ikke forenlig med å ha små barn boende i hjemmet. Det vet ekskona til Kokkejævel godt (hun er barnehagelærer), så hun stilte ham nok et ultimatum, tenker jeg. Det responderte han antakeligvis dårlig på, akkurat som kritikk. 22 2
panzerpølsa Skrevet 13. april #2703 Skrevet 13. april Lorieen skrev (47 minutter siden): Et slikt alkoholforbruk er ikke forenlig med å ha små barn boende i hjemmet. Det vet ekskona til Kokkejævel godt (hun er barnehagelærer), så hun stilte ham nok et ultimatum, tenker jeg. Det responderte han antakeligvis dårlig på, akkurat som kritikk. Det at han i tillegg legger ut så mye om hvor lite dette affiserer han, sier alt om hvor lite oppegående han er. Han fokuserer mye på hvor flink han er, å at han har gjort noe riktig når de største barna har vært innom. Fyren fremstår ustabil, og svært selvopptatt. 19 6
Andrea59 Skrevet 13. april #2704 Skrevet 13. april HøOmPø skrev (14 timer siden): Å drikke 6 øl om dagen er ikke så mye. Vet folk som drikker ei flaske vin pr kveld, er vel omtrent det samme. Snakker om luksusfolk. En flaske vin (eller en halv, for den saks skyld) hver dag, ville jo også være et problem…. 22 2
Hirondelle Skrevet 13. april #2705 Skrevet 13. april HøOmPø skrev (14 timer siden): Å drikke 6 øl om dagen er ikke så mye. Vet folk som drikker ei flaske vin pr kveld, er vel omtrent det samme. Snakker om luksusfolk. 6 halvlitere om dagen hver dag er 9-10 enheter. Absolutt et problematisk forbruk, både helsemessig men også sosialt. Å ikke kalle det forbruket unormalt er svært graverende, spesielt når det er barn i husstanden. 25
Margit777 Skrevet 14. april #2706 Skrevet 14. april panzerpølsa skrev (På 13.4.2026 den 4.51): 6 halvlitere med øl, er det vanlige mennesker drikker på en fest. Bare sier det. Hadde jeg drikki 6 øl så hadde jeg vært full for 2 og en halv øl siden 😄 4 2
Kålrota Skrevet 14. april #2707 Skrevet 14. april Nå følges han vel ikke pga kostholdsråd, men den dokumentasjonen av slankingen er skadelig. Han roser opp i skyene å trene hardt på tom mage og å spise det samme til hvert måltid. Han følger opp med hvor ekstremt mye han går ned av denne «oppskriften». Akkurat nå løper han vel på reinspikka adrenalin pga samlivsbrudd, men dette er jo ikke bærekraftig på en flekk. Det burde ikke frontes som en god måte å få bedre helse på, hvertfall. 9 3
Margit777 Skrevet 14. april #2708 Skrevet 14. april Kålrota skrev (1 minutt siden): Nå følges han vel ikke pga kostholdsråd, men den dokumentasjonen av slankingen er skadelig. Han roser opp i skyene å trene hardt på tom mage og å spise det samme til hvert måltid. Han følger opp med hvor ekstremt mye han går ned av denne «oppskriften». Akkurat nå løper han vel på reinspikka adrenalin pga samlivsbrudd, men dette er jo ikke bærekraftig på en flekk. Det burde ikke frontes som en god måte å få bedre helse på, hvertfall. Nei. Gikk ned 8! kg på en måned ved samlivsbrudd.
Sol Rampelyset Skrevet 14. april #2709 Skrevet 14. april Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin.
Anno1969 Skrevet 15. april #2710 Skrevet 15. april Kålrota skrev (På 14.4.2026 den 10.52): Nå følges han vel ikke pga kostholdsråd, men den dokumentasjonen av slankingen er skadelig. Han roser opp i skyene å trene hardt på tom mage og å spise det samme til hvert måltid. Han følger opp med hvor ekstremt mye han går ned av denne «oppskriften». Akkurat nå løper han vel på reinspikka adrenalin pga samlivsbrudd, men dette er jo ikke bærekraftig på en flekk. Det burde ikke frontes som en god måte å få bedre helse på, hvertfall. Nei, og ha. Er den første jeg har sett som teller daglige øl i dietten for planlagt kaloriinntak 🫣 1 1
Sophie1988 Skrevet 17. april #2711 Skrevet 17. april Det gikk altså ikke mange dagene etter kona flyttet ut før kokkejævelen fikk seg tinderprofil. Tror vi kan si at hun kom seirende ut av det bruddet… 19 7
Hirondelle Skrevet 17. april #2712 Skrevet 17. april Sophie1988 skrev (Akkurat nå): Det gikk altså ikke mange dagene etter kona flyttet ut før kokkejævelen fikk seg tinderprofil. Tror vi kan si at hun kom seirende ut av det bruddet… Dette er en bilulykke ass 6 5
Kålrota Skrevet 17. april #2713 Skrevet 17. april Sophie1988 skrev (1 time siden): Det gikk altså ikke mange dagene etter kona flyttet ut før kokkejævelen fikk seg tinderprofil. Tror vi kan si at hun kom seirende ut av det bruddet… Han som har vært med på en slik runde tidligere, burde vite at det adrenalinrushet han er på nå går over med et brak. Det er kriseberedskap. At han offentlig deler at det er deilig å være kvitt kone og barn sier vel sitt om den mentale tilstanden. Noen burde gi ham råd om hva man deler på nett. 19 9
Solstråle1 Skrevet 18. april #2714 Skrevet 18. april Hvilke kanal legger han ut alt dette? Snap, IG eller FB?
Vegglampe Skrevet 18. april #2715 Skrevet 18. april Solstråle1 skrev (14 minutter siden): Hvilke kanal legger han ut alt dette? Snap, IG eller FB? Jeg har sett det på fb. Må bare legge til at jeg har fått han opp tilfeldig. Alt skrives åpent. Regelrett puteflaut.. 5 2
Kålrota Skrevet 18. april #2716 Skrevet 18. april Vegglampe skrev (51 minutter siden): Jeg har sett det på fb. Må bare legge til at jeg har fått han opp tilfeldig. Alt skrives åpent. Regelrett puteflaut.. Ja, jeg får han også opp tilfeldig på FB. Jeg leste det første innlegget om bruddet da jeg fikk det opp og da var algoritmen kjørt … 4 2
Vaati Skrevet 18. april #2717 Skrevet 18. april På det ene innlegget står det Guilty pleasure: Hemmelig, men har nok økt noe etter jeg ble singel. " Siden han innrømmer å ikke ha søtsug så vil jeg tippe det er øl han snakker om, og han drakk vel en 4-6 halvlitere da han bodde sammen med kone og barn etter jobb. For en fyr. Er allerede på tinder, snakker om hvor deilig det er å slippe kone og barn og drikker øl hver dag. Skjønner godt at eksen fikk nok. 14 6
reiseglad Skrevet 18. april #2718 Skrevet 18. april Og med all sin "guilty pleasure" så forstår jeg at han ikke har kjørt bil i 2026.... 12 3
Mei88 Skrevet 18. april #2719 Skrevet 18. april Nå måtte jeg snoke 😂 etter å ha bladd lagt på siden på Facebook sitter jeg igjen med 3 ting. Hva er egentlig konseptet til den sjappa han driver? Han må være glad i seg selv med alle de selvportrettene. Og har ikke han drevet med vekt nedgang i så mange år nå at oppdateringer omtrent flere ganger om dagen er litt unødvendig? 8
Jaddah123 Skrevet 18. april #2720 Skrevet 18. april Fyren er jo bare ekkel. Er en grunn til at han ikke er sammen med noe av barnemødrene. Og at han ikke ser så mye til de yngste. 10 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå