Lillesol70 Skrevet 23. mars #2661 Skrevet 23. mars keops skrev (2 minutter siden): Vet ikke om det er et ekte brudd. Jeg så at han skrev flere innlegg om at kona og barna hadde forsvunnet fra hjemmet, at han ikke ante hvor de var eller hvorfor de hadde dratt. Neste dag skrev han at barna hadde kontaktet ham på Messenger. Virker jo helt rar Hvis han er alkoholisert så forklarer jo det mye. Stakkars familien hans. 10
Nordlysstøv Skrevet 23. mars #2662 Skrevet 23. mars Aner ikke om det er ekte, men innbiller meg at det er en form for humor....🤔 3
panzerpølsa Skrevet 23. mars #2663 Skrevet 23. mars Nordlysstøv skrev (1 time siden): Aner ikke om det er ekte, men innbiller meg at det er en form for humor....🤔 Fyren er en narsisisstisk oppmerksomhetsyk fyr som er avhengig av ros på facebook. Prøver du deg på noen form for kritikk eller kritiske spørsmål, er det fullt angrep og frekke tilbakemeldinger. Daglige selfies, og enormt behov for å vise seg frem, dele og lage styr her og der. Så nei, jeg håper og tror kona har pakka sekken å forlatt det synkende skipet. For det der er usunt. 22 12
Andrea59 Skrevet 23. mars #2664 Skrevet 23. mars panzerpølsa skrev (1 time siden): Fyren er en narsisisstisk oppmerksomhetsyk fyr som er avhengig av ros på facebook. Prøver du deg på noen form for kritikk eller kritiske spørsmål, er det fullt angrep og frekke tilbakemeldinger. Daglige selfies, og enormt behov for å vise seg frem, dele og lage styr her og der. Så nei, jeg håper og tror kona har pakka sekken å forlatt det synkende skipet. For det der er usunt. Og hvis det er humor, så må det da være ubehagelig for kone&barn (han har vel både voksne og små barm) at det går rykter rundt forbi i hele landet… 17
Gaia Skrevet 23. mars #2665 Skrevet 23. mars Jeg begynte å følge han før jul, og etter jul, da han begynte å dele hva han spiste og drakk i løpet av en dag, deriblant en 6-pakning med 0,5 litersbokser øl hver dag, og da bgynte jeg å skjønne at fyren ikke e rhelt i vater. Så det innlegget om at kona hadde tatt med seg barna og dratt, så da tenkte jeg at det hadde vel jeg gjort også, om gubben min drakk 3 liter øl hver dag. Han betegner seg heller ikke som alkoholiker, men ølkoholiker, som om det skulle gjøre saken bedre. 14 3
Daisy-love Skrevet 23. mars #2666 Skrevet 23. mars Angående bruddet så avkrefter han ikke det, men sier han delte det flere uker for tidlig. Det står i kommentarfeltet på innlegget med unnskyld. Jeg må ærlig si at jeg ikke følger ham, men måtte inn å sjekke nå hva dette handler om, så jeg skal ikke uttale meg om han fremstår sånn eller sånn baserte på det lille jeg har sett. 1
luxifine Skrevet 23. mars #2667 Skrevet 23. mars panzerpølsa skrev (6 timer siden): Stakars mann? Han er ufin, belærende og ufyselig. Deler de mest absurde og usmakelig innlegg på en bedriftskonto, og har tydelig problemer med både sinn, sinne og alkohol. På tide å logge av å skaffe seg hjelp. panzerpølsa skrev (2 timer siden): Fyren er en narsisisstisk oppmerksomhetsyk fyr som er avhengig av ros på facebook. Prøver du deg på noen form for kritikk eller kritiske spørsmål, er det fullt angrep og frekke tilbakemeldinger. Daglige selfies, og enormt behov for å vise seg frem, dele og lage styr her og der. Så nei, jeg håper og tror kona har pakka sekken å forlatt det synkende skipet. For det der er usunt. Jeg følget han en stund, men når humoren sluttet å være morsomt sluttet jeg å følge ham. Han fremstår som bedrevitende, belærende og ufin. Gidder ikke det. 11
Andrea59 Skrevet 23. mars #2668 Skrevet 23. mars luxifine skrev (14 minutter siden): Jeg følget han en stund, men når humoren sluttet å være morsomt sluttet jeg å følge ham. Han fremstår som bedrevitende, belærende og ufin. Gidder ikke det. Enig. Lenge siden jeg har sett noe hos ham, da - ikke siden han lå på blogg-toppen. Hvis han fikk kommentarer som ikke var nesegrus beundring, ble han lett hånende og ubehagelig. Enormt selvgod. 12
Anno1969 Skrevet 23. mars #2669 Skrevet 23. mars At det er brudd kommer overhode ikke overraskende på meg. Hva i all verden skal kona med en alkoholisert narsissistisk tulling, som overhode ikke er interessert i å tilbringe tid med barna sine overhode. Drar før di våkner og hjem etter di er lagt 7 dager i uka… Da er det å sette seg ned for å innta det daglige ølet sitt. Har aldri hørt at han har tatt seg av di ungene noe, sånn at kona kan gjøre andre ting… Men nå blir det vel pappahelg annenhver helg til 2 små, hvis han gidder det da😞 19
Lorieen Skrevet 25. mars #2670 Skrevet 25. mars Jeg vet hvem både Kokkejævelen og kona er sånn utenom offentligheten. Og jeg tror nok hun har gått lei av den voldsomme oppmerksomhetstrangen hans og ukritisk deling i sosiale medier, drikkinga samt det at han jobber så mye som han gjør. Han er egentlig ganske hyggelig, og en veldig god kokk, men han framstår litt usmakelig på nett, og jeg opplever ham som ganske selvsentrert og «my way or the highway» og uten evne til å kompromisse eller til å ta til seg kritikk. Han er nok ikke den enkleste å leve sammen med. Kjendisstatusen har gjort ham litt blærete. 24 1
panzerpølsa Skrevet 26. mars #2671 Skrevet 26. mars Lorieen skrev (18 timer siden): Jeg vet hvem både Kokkejævelen og kona er sånn utenom offentligheten. Og jeg tror nok hun har gått lei av den voldsomme oppmerksomhetstrangen hans og ukritisk deling i sosiale medier, drikkinga samt det at han jobber så mye som han gjør. Han er egentlig ganske hyggelig, og en veldig god kokk, men han framstår litt usmakelig på nett, og jeg opplever ham som ganske selvsentrert og «my way or the highway» og uten evne til å kompromisse eller til å ta til seg kritikk. Han er nok ikke den enkleste å leve sammen med. Kjendisstatusen har gjort ham litt blærete. Sånn det blir når det skorter på selvtillit og selvinnsikt. Og disse damene 60+ som hyller alt han gjør, er tydeligvis det som gjør susen for narsisissmen. For noe så selvopptatt og lite sympatisk fyr, har i alle fall ikke jeg sett. Håper familien har hjelp og støtte fremover, for dette skal nok publiseres, melkes og spilles sympatikort på til vi ser mannen med ljåen. Som disse døde barna han til stadighet bruker som både reklame, for oppmerksomhet og for å sanke sympati. Nei, denne mannen er ikke særlig åkej. 13 1
Tessa12 Skrevet 26. mars #2672 Skrevet 26. mars Er dere sikre på at dere ikke blander sammen kokkejævel og gladkokken nå????
Kålrota Skrevet 26. mars #2673 Skrevet 26. mars Tessa12 skrev (2 minutter siden): Er dere sikre på at dere ikke blander sammen kokkejævel og gladkokken nå???? Det var Kokkejævel som la ut et svært personlig innlegg på FB, hvertfall. 7
panzerpølsa Skrevet 26. mars #2674 Skrevet 26. mars Tessa12 skrev (2 minutter siden): Er dere sikre på at dere ikke blander sammen kokkejævel og gladkokken nå???? Gladkokken er vel ikke en narsisisstisk selvgod og blærete fyr? 2
Tessa12 Skrevet 26. mars #2675 Skrevet 26. mars panzerpølsa skrev (21 minutter siden): Gladkokken er vel ikke en narsisisstisk selvgod og blærete fyr? Noen påstår det, spes da han har fått for mye alkoholer i seg. 5 1
Hirondelle Skrevet 6. april #2676 Skrevet 6. april Noen av de innleggene han legger ut på kveldstid er altså så pinlige! 7
panzerpølsa Skrevet 6. april #2677 Skrevet 6. april Hirondelle skrev (11 minutter siden): Noen av de innleggene han legger ut på kveldstid er altså så pinlige! Har i alle fall stor forståelse for at kone og barn er ute av bildet. Makan til narsisisstisk og navlebeskuende person skal man vel lete lenge etter. I tillegg fremstår han både utidig og lite sympatisk, særlig om noen bemerker hans oppførsel i en kritisk tone. Så mye selfies er det få som har behov for å legge ut hver dag, men man må kanskje holde på sånn om man har dårlig selvtillit. For det er det eneste han utstråler. 18 2
Hirondelle Skrevet 6. april #2678 Skrevet 6. april panzerpølsa skrev (Akkurat nå): Har i alle fall stor forståelse for at kone og barn er ute av bildet. Makan til narsisisstisk og navlebeskuende person skal man vel lete lenge etter. I tillegg fremstår han både utidig og lite sympatisk, særlig om noen bemerker hans oppførsel i en kritisk tone. Så mye selfies er det få som har behov for å legge ut hver dag, men man må kanskje holde på sånn om man har dårlig selvtillit. For det er det eneste han utstråler. 100%. 1
luxifine Skrevet 6. april #2679 Skrevet 6. april Tessa12 skrev (På 26.3.2026 den 13.12): Er dere sikre på at dere ikke blander sammen kokkejævel og gladkokken nå???? Tror du blander dem, jeg. Gladkokken har en noe frynsete fortid, men er over kneika nå og ser ut til å ha det bra til tross for helseutfordringer. De har nettbutikk og prøver å ha fysisk butikk også men det går litt opp og ned med den fysiske butikken. Catering har de også forresten. Digger oppskriftene hans og de er nokså greie å følge med god resultat. Kokkejævel har mistet to (?) Barn og har vært igjennom mye på privaten i nyere tid. Han snakker hovedsaklig om tørket reinhjerte, softis og vekta si. Hans oppskrifter er "fasit" og det er lite rom for personlige preferanser da han vet best og akkurat sånn skal det gjøres. 7
Hirondelle Skrevet 6. april #2680 Skrevet 6. april luxifine skrev (10 minutter siden): Tror du blander dem, jeg. Gladkokken har en noe frynsete fortid, men er over kneika nå og ser ut til å ha det bra til tross for helseutfordringer. De har nettbutikk og prøver å ha fysisk butikk også men det går litt opp og ned med den fysiske butikken. Catering har de også forresten. Digger oppskriftene hans og de er nokså greie å følge med god resultat. Kokkejævel har mistet to (?) Barn og har vært igjennom mye på privaten i nyere tid. Han snakker hovedsaklig om tørket reinhjerte, softis og vekta si. Hans oppskrifter er "fasit" og det er lite rom for personlige preferanser da han vet best og akkurat sånn skal det gjøres. Hvis du inkluderer de publiserte innleggene i de sene nattetimer snakker han vel om litt mer enn tørket reinhjerte, softis og vekta si… 1 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå