MzMe Skrevet 24. september #2821 Skrevet 24. september duskelapp skrev (4 timer siden): Hvordan gikk det? Finner han ikke på face I dag… «Det er veldig stille fra meg for tiden. Kjemper min livs kamp. Utmattende, deprimerende og nesten umenneskelig faktisk. Da hjelper det alltid med en liten topptur!» 1 1
panzerpølsa Skrevet 24. september #2822 Skrevet 24. september MzMe skrev (2 timer siden): I dag… «Det er veldig stille fra meg for tiden. Kjemper min livs kamp. Utmattende, deprimerende og nesten umenneskelig faktisk. Da hjelper det alltid med en liten topptur!» Med nok en selfie.. De narsisisstiske tendenser fornekter seg ikke, her skal det samles hjerter og sympati. Hører ikke hjemme noen steder å utlevere slikt på en bedriftskonto. 5 3
duskelapp Skrevet fredag kl. 16:14 #2823 Skrevet fredag kl. 16:14 MzMe skrev (På 24.9.2026 den 2.43): I dag… «Det er veldig stille fra meg for tiden. Kjemper min livs kamp. Utmattende, deprimerende og nesten umenneskelig faktisk. Da hjelper det alltid med en liten topptur!» Da gikk sikkert ikke rettsaken så bra 1 3
Andrea59 Skrevet fredag kl. 16:16 #2824 Skrevet fredag kl. 16:16 (endret) duskelapp skrev (1 time siden): Endret fredag kl. 17:37 av Andrea59 Angret på innlegget
Mariss@68 Skrevet fredag kl. 16:28 #2825 Skrevet fredag kl. 16:28 Andrea59 skrev (11 minutter siden): Hadde han ikke sagt at det gikk hans vei for en stund siden? Ble det anke, da eller? (Aner ikke hvordan sånne familietvister foregår juridisk) Hva er temaet her?
panzerpølsa Skrevet fredag kl. 16:34 #2826 Skrevet fredag kl. 16:34 Mariss@68 skrev (2 minutter siden): Hva er temaet her? Dette er grunnen til at han burde slutte å legge ut hint om personlige kriser på bedriftskontoen sin på Facebook. Det er ikke noe fremmede skulle måtte ta del i. Det skaper spekulasjoner og rykter, der en eller flere andre parter er involvert. Det er uprofesjonelt, å dette jaget etter hjerter og ros fra fremmede har tatt en alt for stor plass i livet hans. Trist for alle involverte. 8
Andrea59 Skrevet fredag kl. 17:36 #2827 Skrevet fredag kl. 17:36 panzerpølsa skrev (1 time siden): Dette er grunnen til at han burde slutte å legge ut hint om personlige kriser på bedriftskontoen sin på Facebook. Det er ikke noe fremmede skulle måtte ta del i. Det skaper spekulasjoner og rykter, der en eller flere andre parter er involvert. Det er uprofesjonelt, å dette jaget etter hjerter og ros fra fremmede har tatt en alt for stor plass i livet hans. Trist for alle involverte. Ja, jeg er enig. Burde ikke spurt, men han legger veldig opp til det selv.
panzerpølsa Skrevet fredag kl. 18:42 #2828 Skrevet fredag kl. 18:42 Andrea59 skrev (1 time siden): Ja, jeg er enig. Burde ikke spurt, men han legger veldig opp til det selv. Nei, skjønner godt at du spør! Så dette er på hans kappe. Og jeg syns oppriktig synd på den andre parten, som har tusenvis av sinte Kokkejævelfans på nakken, fordu han utleverer private detaljer slik han ofte gjør. Mye ble heldigvis slettet her for en god stund tilbake, for det er ikke greit å hause opp Bodil, Bjørg og Oddrun på facebook i kommentarfeltet for å få sympati. Skammelig. 9 3
Scoop Skrevet søndag kl. 07:58 #2829 Skrevet søndag kl. 07:58 MzMe skrev (På 24.9.2026 den 2.43): I dag… «Det er veldig stille fra meg for tiden. Kjemper min livs kamp. Utmattende, deprimerende og nesten umenneskelig faktisk. Da hjelper det alltid med en liten topptur!» Og så spør noen «men du klarer deg?», og han svarer noe sånt som «selvfølgelig, null stress, har opplevd mye verre» i kommentarfeltet. Sett det flere ganger. Da høres det ikke så umenneskelig ut likevel. Flaut hvor oppmerksomhetssyk det går an å bli, og så i tillegg på en bedriftskonto. 9 2
Andrea59 Skrevet søndag kl. 08:20 #2830 Skrevet søndag kl. 08:20 Scoop skrev (19 minutter siden): Og så spør noen «men du klarer deg?», og han svarer noe sånt som «selvfølgelig, null stress, har opplevd mye verre» i kommentarfeltet. Sett det flere ganger. Da høres det ikke så umenneskelig ut likevel. Flaut hvor oppmerksomhetssyk det går an å bli, og så i tillegg på en bedriftskonto. Jo, det er klart, han lar ikke en sjanse gå fra seg til å minne folk på tidligere tragedier. (Og de tragediene er virkelige nok og fryktelige, ikke misforstå - men de brukes og brukes om igjen - for klikk og sympati) 1 3
panzerpølsa Skrevet søndag kl. 08:56 #2831 Skrevet søndag kl. 08:56 Andrea59 skrev (33 minutter siden): Jo, det er klart, han lar ikke en sjanse gå fra seg til å minne folk på tidligere tragedier. (Og de tragediene er virkelige nok og fryktelige, ikke misforstå - men de brukes og brukes om igjen - for klikk og sympati) Han lever av sympati, hjerter, rosende ord og bekreftelse fra disse følgerne sine på Facebook. Hvis noen kommer med noen form for kritiske kommentarer på det han legger ut, blir han frekk og ufin. Det legges daglig ut selfies med selvskryt, utlevering av andre og tøffe beretninger om livet. Som hylles og støttes dag ut og dag inn. Uten dette tror jeg ikke han har så mye, hverken av støtte eller sosial kontakt. Og det blir fryktelig usunt å leve i den bobla. 4 4
NiceOrNothing Skrevet i går, 20:28 #2832 Skrevet i går, 20:28 panzerpølsa skrev (På 27.9.2026 den 10.56): Han lever av sympati, hjerter, rosende ord og bekreftelse fra disse følgerne sine på Facebook. Hvis noen kommer med noen form for kritiske kommentarer på det han legger ut, blir han frekk og ufin. Det legges daglig ut selfies med selvskryt, utlevering av andre og tøffe beretninger om livet. Som hylles og støttes dag ut og dag inn. Uten dette tror jeg ikke han har så mye, hverken av støtte eller sosial kontakt. Og det blir fryktelig usunt å leve i den bobla. Han får jo insta -Heidi til å fremstå som både jordnær og jovial 💓 2 1
panzerpølsa Skrevet 17 timer siden #2833 Skrevet 17 timer siden NiceOrNothing skrev (9 timer siden): Han får jo insta -Heidi til å fremstå som både jordnær og jovial 💓 Tenker i allefall at hårsveisen hans er det minste problemet. Men mye av de samme dynamikkene, med utlevering og en besettelse for hjerter og skryt. Og der ser du heller ikke noe av sosialt med andre enn noen få fra nærmeste familie, det er det nok en grunn til.
NiceOrNothing Skrevet 17 timer siden #2834 Skrevet 17 timer siden panzerpølsa skrev (14 minutter siden): Tenker i allefall at hårsveisen hans er det minste problemet. Men mye av de samme dynamikkene, med utlevering og en besettelse for hjerter og skryt. Og der ser du heller ikke noe av sosialt med andre enn noen få fra nærmeste familie, det er det nok en grunn til. Hun henger ikke ut familien sin på samme måte . Klager litt ja, men ikke utleverer ang strid om barn etc . Trodde aldri jeg skulle si at de to burde ta seg en prat . Det må være et mareritt å være barn / ekspartner med kokke-jævel . Som søker offentlig bekreftelse på noe som er så sårt og privat som en samværsavtale. Den havner ikke i retten uten grunn . Det hjelper lite å gire opp flygende aper som heiagjeng . De har ikke tilgang til sakspapirer å burde sitte stille i båten 🚣♂️ 6
panzerpølsa Skrevet 16 timer siden #2835 Skrevet 16 timer siden NiceOrNothing skrev (54 minutter siden): Hun henger ikke ut familien sin på samme måte . Klager litt ja, men ikke utleverer ang strid om barn etc . Trodde aldri jeg skulle si at de to burde ta seg en prat . Det må være et mareritt å være barn / ekspartner med kokke-jævel . Som søker offentlig bekreftelse på noe som er så sårt og privat som en samværsavtale. Den havner ikke i retten uten grunn . Det hjelper lite å gire opp flygende aper som heiagjeng . De har ikke tilgang til sakspapirer å burde sitte stille i båten 🚣♂️ Enig, men han tar på ingen måte selvkritikk på noe, å det er kanskje en stor del av hvorfor han er problematisk. Hva har tusenvis av selfies, vannskader, biltrøbbel og private kriser med en butikk å gjøre? Det er minimalt om bedriften på denne Facebooksiden, så forstår ikke hva konseptet er. 6
NiceOrNothing Skrevet 4 timer siden #2836 Skrevet 4 timer siden panzerpølsa skrev (11 timer siden): Enig, men han tar på ingen måte selvkritikk på noe, å det er kanskje en stor del av hvorfor han er problematisk. Hva har tusenvis av selfies, vannskader, biltrøbbel og private kriser med en butikk å gjøre? Det er minimalt om bedriften på denne Facebooksiden, så forstår ikke hva konseptet er. Han er så selvsentrert og navlebeskuende at det er flaut . Hans følelser og problemer blir brukt som underholdning /trekkplaster i forretningsøyemed. Helt avhengig av hjerter , likes og heiarop . Marinerer seg i offerrolle . Hensynsløs og kynisk mann . 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå