Gå til innhold

Min bestevenninne er utro mot mannen sin..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

askjiir skrev (13 timer siden):

Du hadde ikke sagt noe til mannen, men jeg er sikker på du hadde ønsket å bli fortalt det hvis du var han. Innbilskt og feigt av deg.

Sikker på at du vet hva innbilskt og feigt betyr?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

keops skrev (6 minutter siden):

Sikker på at du vet hva innbilskt og feigt betyr?

Kan jo tenkes han/hun vet hva folk flest legger i "feig", men det er nok mer tvilsomt hva "innbilsk" angår 😅

Jeg er nyfiken på hvordan&hvorfor noen snublet over denne tråden 3 år senere, jeg. 🤔 

Endret av AnonymBruker 42
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, keops said:

Sikker på at du vet hva innbilskt og feigt betyr?

Jeg leste en tråd på kg der flertallet sa de ønsket å få vite om det hvis deres partner var utro selv om informasjonen kom fra en venn eller bekjent. Samtidig leser jeg tråder der folk skriver om en venns utroskap og der råder flertallet imot å si ifra til vedkommendes partner. Jeg stusset litt over dette, man ønsker at andre skal gjøre det man ikke vil gjøre selv? 

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker 42 said:

Kan jo tenkes han/hun vet hva folk flest legger i "feig", men det er nok mer tvilsomt hva "innbilsk" angår 😅

Jeg er nyfiken på hvordan&hvorfor noen snublet over denne tråden 3 år senere, jeg. 🤔 

Fordi man googler temaet utroskap og får servert denne tråden, full med kommentarer man har lyst til å si sitt om. Med mindre personen har endret mening i løpet av 3 år er det ingen grunn til å ikke kommentere på det vedkommende skriver. 

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jatt med henne, plutselig bruker hun deg for å bekrefte hvorfor det er greit at hun gjør som hun gjør. Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg gitt beskjed om at jeg ikke er komfortabel med å høre om det. Og at hun eventuelt må gi deg litt avstand til hun er ferdig med idiotien. Eventuelt kan du rette pekefingeren mot henne og uttrykke hvor umoralsk det er, så kan det være at hun slutter å snakke om det til deg. Hvis hun bruker deg for å tømme seg for negative følelser og føler du er en trøst og en ressurs kommer det aldri til å gi seg. Man blir sliten av å se på at de man bryr seg om ødelegger livet sitt på den måten, i og med at hun har barn og mann kan det gi deg høye skuldre i hverdagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kullsyrevann said:

Ikke jatt med henne, plutselig bruker hun deg for å bekrefte hvorfor det er greit at hun gjør som hun gjør. Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg gitt beskjed om at jeg ikke er komfortabel med å høre om det. Og at hun eventuelt må gi deg litt avstand til hun er ferdig med idiotien. Eventuelt kan du rette pekefingeren mot henne og uttrykke hvor umoralsk det er, så kan det være at hun slutter å snakke om det til deg. Hvis hun bruker deg for å tømme seg for negative følelser og føler du er en trøst og en ressurs kommer det aldri til å gi seg. Man blir sliten av å se på at de man bryr seg om ødelegger livet sitt på den måten, i og med at hun har barn og mann kan det gi deg høye skuldre i hverdagen. 

Jeg har en bedre ide, si det til mannen. Han fortjener bedre enn det kvinnfolket og TS fortjener en bedre veninne.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

askjiir skrev (Akkurat nå):

Fordi man googler temaet utroskap å får servert denne tråden, full med kommentarer man har lyst til å si sitt om. Med mindre personen har endret mening i løpet av 3 år er det ingen grunn til å ikke kommentere på det de skriver. 

Åpenbart. Det skjønte jo t.o.m. jeg.

Jeg tenker mer på om Kåna eller mannen din har tatt seg et "sprang", og at det var derfor du bestemte deg for å søke på "utroskap", og er i "sinna-modus".

Samtidig så er det jo alltid er en eller annen tråd her på KG som omhandler utroskap, hvorvidt man skal si ifra eller itte, og som ikke har gått ut på dato. Hvorfor denne, liksom?  U C?  😄

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (Akkurat nå):

Jeg har en bedre ide, si det til mannen. Han fortjener bedre en det kvinnfolket.

Det er litt risky. Plutselig blir hun dratt inn i dramaet og både venninna og mannen tar ut noe av raseriet på henne. Hadde ikke utsatt meg for det, selv om han selvfølgelig fortjener bedre. Det er den som er utro som må ta ansvar. Helt ærlig er det litt skummel situasjon også, man vet aldri hvordan noen reagerer på et så enormt svik. Plutselig tilter det for mannen, og da er det ikke TS som skal ta den første støyten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker 42 said:

Åpenbart. Det skjønte jo t.o.m. jeg.

Jeg tenker mer på om Kåna eller mannen din har tatt seg et "sprang", og at det var derfor du bestemte deg for å søke på "utroskap", og er i "sinna-modus".

Samtidig så er det jo alltid er en eller annen tråd her på KG som omhandler utroskap, hvorvidt man skal si ifra eller itte, og som ikke har gått ut på dato. Hvorfor denne, liksom?  U C?  😄

 

Hva er problemet? Som du kan se er personen jeg svarte fremdeles i live. Jeg kommenterer på nyere kommentarer også. Der jeg ser noe jeg synes er forkastelig så svarer jeg. Det tar 10 sekunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kullsyrevann said:

Det er litt risky. Plutselig blir hun dratt inn i dramaet og både venninna og mannen tar ut noe av raseriet på henne. Hadde ikke utsatt meg for det, selv om han selvfølgelig fortjener bedre. Det er den som er utro som må ta ansvar. Helt ærlig er det litt skummel situasjon også, man vet aldri hvordan noen reagerer på et så enormt svik. Plutselig tilter det for mannen, og da er det ikke TS som skal ta den første støyten. 

Jeg leste en tråd på kg der flertallet sa de ønsket å få vite om det hvis deres partner var utro selv om informasjonen kom fra en venn eller bekjent. Samtidig leser jeg tråder der folk skriver om en venns utroskap og der råder flertallet imot å si ifra til vedkommendes partner. Jeg stusset litt over dette, man ønsker at andre skal gjøre det man ikke vil gjøre selv? 

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (3 minutter siden):

Hva er problemet? Som du kan se er personen jeg svarte fremdeles i live. Jeg kommenterer på nyere kommentarer også. Der jeg ser noe jeg synes er forkastelig så svarer jeg. Det tar 10 sekunder.

Finnes det noe problem? Hva er det isf? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker 42 said:

Finnes det noe problem? Hva er det isf? :fnise:

Hi hi hi :fnise::fnise::fnise:       

 

🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

askjiir skrev (5 minutter siden):

Hi hi hi :fnise::fnise::fnise:     

Ja, jeg synes det. Det er jo åpenbart at det er noe som vippet deg litt av pinnen her, eller? 

Endret av AnonymBruker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Kullsyrevann said:

Det er litt risky. Plutselig blir hun dratt inn i dramaet og både venninna og mannen tar ut noe av raseriet på henne. Hadde ikke utsatt meg for det, selv om han selvfølgelig fortjener bedre. Det er den som er utro som må ta ansvar. Helt ærlig er det litt skummel situasjon også, man vet aldri hvordan noen reagerer på et så enormt svik. Plutselig tilter det for mannen, og da er det ikke TS som skal ta den første støyten. 

Kjenner du til uttrykket "The only thing necessary for evil to triumph is for good people to do nothing"?

Meh.. dette er bortkastet tid. Folk er folk og de er ikke mye å skryte av. Utroskap går ingen steder, man bør vel slutte å bry seg om andre for sin egen del 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker 42 said:

Ja, jeg synes det. Det er jo åpenbart at det er noe som vippet deg litt av pinnen her, eller? 

Jeg vet ikke jeg AnonymBruker, det er en mann her som blir alvorlig sveket. jeg burde vel kvitte meg med empatien, du har rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

askjiir skrev (7 minutter siden):

Jeg vet ikke jeg AnonymBruker, det er en mann her som blir alvorlig sveket. jeg burde vel kvitte meg med empatien, du har rett.

Kjempebra at du har empati og sånt, og ingen liker jo utroskap (ikke engang de som er det selv), men det visste vi jo, eller? 

Jeg klarte jo å kommunisere hva jeg var nysgjerrig på føler jeg, men det var du visst ikke så interessert i å svare på.

Du er iaf. ikke denne "alvorlig sveket" da. Det var jo bra.  Det var jo faktisk en mulig teori😅

Endret av AnonymBruker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.9.2019 den 15.10):

Og jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til det:( Hun betror seg til meg i fortrolighet fordi hun trenger å lette på samvittigheten.. Prøver å svare fornuftig og «korrekt», for å ikke virke dømmende men også få fram hvor galt jeg synes dette er. Utroskapen har pågått over lang tid. Men inni meg holder jeg ikke ut!! Såver dårlig om natten og vil egentlig bare «filleriste» henne og få den snille mannen hennes til og kaste henne på hue å rævva ut. Men dette er min aller beste venninne og vil ikke miste henne.. Derfor er dette ekstra sårt, når JEG er den som spises opp av dårlig samvittighet, mens hun svever på en rosa sky og har en holding som tilsier at det mannen ikke vet har han ikke vondt av. 

Vet egentlig ikke hva jeg vil med dette innlegget, måtte vel bare få det ut på et vis.. Hva hadde du gjort i min situasjon? Skal jeg holde meg utafor, da jeg ikke har noe med hennes privatliv å gjøre? Eller kutte kontakten til hun «våkner» ifra bobbla si?

Anonymkode: 65810...3a6

Som bestevenninne er ikke «oppgaven»din bare å jatte med og gi 👍på alt hun gjør. Som bestevenninne er det også din oppgave å si ifra, når hun har mistet sitt moralske pass. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker 42 said:

Kjempebra at du har empati og sånt, og ingen liker jo utroskap (ikke engang de som er det selv), men det visste vi jo, eller? 

Jeg klarte jo å kommunisere hva jeg nysgjerrig på føler jeg, men det var du visst ikke så interessert i å svare på.

Du er iaf. ikke denne "alvorlig sveket" da. Det var jo bra.  For det var jo faktisk en mulig teori😅

Det er ikke bra for blodtrykket å ha empati. Ikke med det folk skriver her inne. Jeg trenger å bli mer kald og kynisk 👍

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (1 minutt siden):

Det er ikke bra for blodtrykket å ha empati. Ikke med det folk skriver her inne. Jeg trenger å bli mer kald og kynisk 👍

Det du trenger - det er å puste med magen, slappe av, evt. spise mindre salt og slutte å røyke, om du sliter med blodtrykket . Empati er alltid bra, og utroskap er alltid lavmål. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...