Vårstjerne Skrevet 15. september 2019 Forfatter #101 Del Skrevet 15. september 2019 @Puny og @Tussi2018 tusen takk for svar. Så fine dere er ❤️ Tar kvelden nå, og skrur av mobilen. Håper alle her inne får en fin natt. Regner med det er flere enn meg som allerede er oppe en eller flere ganger for å tisse om natten 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skjæra på tunet Skrevet 16. september 2019 #102 Del Skrevet 16. september 2019 9 timer siden, Vårstjerne skrev: Tar kvelden nå, og skrur av mobilen. Håper alle her inne får en fin natt. Regner med det er flere enn meg som allerede er oppe en eller flere ganger for å tisse om natten 🙈 Krysser fingrene for at alt går bra! ❤️ Jeg kan love deg at du ikke var alene om å tisse flere ganger i natt altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123aha Skrevet 17. september 2019 #103 Del Skrevet 17. september 2019 I går var jeg på TUL og fikk se en bitteliten kidneybønne med perfekt hjerteslag 😍 kan absolutt anbefales. Det ble mye mer ekte for pappaen også, så nå er han kanskje mer gira enn meg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tobarnsmorboys Skrevet 17. september 2019 #104 Del Skrevet 17. september 2019 Så kjekt å få kunne se, selv om det bare er en bønne som du sier ☺️ Skal på TUL jeg også, men er ikke mer enn 4+3 enda, så må vente litt til 😅 skal inn 7 okt, gleder meg 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vårstjerne Skrevet 17. september 2019 Forfatter #105 Del Skrevet 17. september 2019 3 timer siden, 123aha skrev: I går var jeg på TUL og fikk se en bitteliten kidneybønne med perfekt hjerteslag 😍 kan absolutt anbefales. Det ble mye mer ekte for pappaen også, så nå er han kanskje mer gira enn meg. Så utrolig koselig ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vårstjerne Skrevet 17. september 2019 Forfatter #106 Del Skrevet 17. september 2019 En liten oppdatering fra meg Det har vært noen lange dager. Mye mensmurringer, og plutselig var ikke ømme bryster eller luktesans noe problem lengre. Prøver å trøste meg med at dette med symptomer varierer, og håper og tror fortsatt at alt skal gå bra 🤞 Var til legen i dag og fikk tatt blodprøve. Skal ta en ny på fredag, og er veldig spent på hcg... Kunne bli henvist til TUL, men vet ikke npr jeg vil få den. Er lite muligheter til private UL her i området, og første mulige i det private er 14.oktober 😩 Bare å smøre seg med tålmodighet med andre ord 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 17. september 2019 #107 Del Skrevet 17. september 2019 7 timer siden, 123aha skrev: I går var jeg på TUL og fikk se en bitteliten kidneybønne med perfekt hjerteslag 😍 kan absolutt anbefales. Det ble mye mer ekte for pappaen også, så nå er han kanskje mer gira enn meg. Så fantastisk! 😍👏 Hvor langt er du nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 17. september 2019 #108 Del Skrevet 17. september 2019 4 timer siden, Vårstjerne skrev: En liten oppdatering fra meg Det har vært noen lange dager. Mye mensmurringer, og plutselig var ikke ømme bryster eller luktesans noe problem lengre. Prøver å trøste meg med at dette med symptomer varierer, og håper og tror fortsatt at alt skal gå bra 🤞 Var til legen i dag og fikk tatt blodprøve. Skal ta en ny på fredag, og er veldig spent på hcg... Kunne bli henvist til TUL, men vet ikke npr jeg vil få den. Er lite muligheter til private UL her i området, og første mulige i det private er 14.oktober 😩 Bare å smøre seg med tålmodighet med andre ord 😊 Krysser fingrene for positivt resultat på hcg! Jeg har en god følelse på at det går bra 😊 forklarte du bare bekymringen din for legen og da fikk du time? Mine symptomer kommer og går litt også. De ømme brystvortene er blitt bedre og jeg vet jo ikke om det er bra eller dårlig. Både gleder og gruer meg til UL, enda to uker igjen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 17. september 2019 #109 Del Skrevet 17. september 2019 Jeg har nært sagt ingen symptomer om dagen. Ikke kvalme, ikke så trøtt og sliten, ømme bryster kan jeg ikke si at jeg har merket noe til i det hele tatt. Eneste er ligamentsmerter og litt bekkenvondter. Det føltes på en måte bedre å henge over dass sist graviditet, for det her blir man jo helt frynsete av 🙃🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 17. september 2019 #110 Del Skrevet 17. september 2019 2 timer siden, Sinsiew skrev: Jeg har nært sagt ingen symptomer om dagen. Ikke kvalme, ikke så trøtt og sliten, ømme bryster kan jeg ikke si at jeg har merket noe til i det hele tatt. Eneste er ligamentsmerter og litt bekkenvondter. Det føltes på en måte bedre å henge over dass sist graviditet, for det her blir man jo helt frynsete av 🙃🙄 Da blir det gutt da? Det ikke det de sier, ingen kvalme=gutt? Hehe, nei da. Er vel gammel overtro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 17. september 2019 #111 Del Skrevet 17. september 2019 3 minutter siden, Puny skrev: Da blir det gutt da? Det ikke det de sier, ingen kvalme=gutt? Hehe, nei da. Er vel gammel overtro... Aner ikke 😂 Håper på en måte det, for hadde vært moro med en av hver. På den annen side passer det beste med jente. Vi har jo alle klær og slikt til jente 🙃 Nei, dette svangerskapet har i hvert fall begynt helt ulikt det andre. Deilig uten kvalme, egentlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 17. september 2019 #112 Del Skrevet 17. september 2019 11 minutter siden, Sinsiew skrev: Aner ikke 😂 Håper på en måte det, for hadde vært moro med en av hver. På den annen side passer det beste med jente. Vi har jo alle klær og slikt til jente 🙃 Nei, dette svangerskapet har i hvert fall begynt helt ulikt det andre. Deilig uten kvalme, egentlig Sånn sitter vi å tenker også. Gøy med en av hver, praktisk med to av samme☺️ Her syntes jeg dette svangerskapet er likt mitt aller første svangerskap som endte i sa. Tisset i ett ende kjør fra positiv test, og avsmak på kaffe. Helt ulikt det vellykkede svangerskapet mitt. Håper ikke det betyr noe😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skjæra på tunet Skrevet 17. september 2019 #113 Del Skrevet 17. september 2019 I dag kom kvalmen på morgenen. Selv om jeg ble glad, så begynte jeg etterhvert å tenke på ukene foran meg... Men så ble jeg glad igjen 😅 Spiste en diger middag nå, og nå husker jeg at det ikke er så lurt 🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123aha Skrevet 17. september 2019 #114 Del Skrevet 17. september 2019 4 timer siden, Tussi2018 skrev: Så fantastisk! 😍👏 Hvor langt er du nå? Appen sier 7+0 og ul sa 6+5, så jeg legger meg i midten og sier 6+6 😄 det var helt utrolig å høre det bittelille hjerte slå i vei 😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vårstjerne Skrevet 17. september 2019 Forfatter #115 Del Skrevet 17. september 2019 (endret) 5 timer siden, Tussi2018 skrev: Krysser fingrene for positivt resultat på hcg! Jeg har en god følelse på at det går bra 😊 forklarte du bare bekymringen din for legen og da fikk du time? Mine symptomer kommer og går litt også. De ømme brystvortene er blitt bedre og jeg vet jo ikke om det er bra eller dårlig. Både gleder og gruer meg til UL, enda to uker igjen! Jeg var ufrivillig barnløs i 5 år før jeg ble gravid første gang. Ble så gravid, og hadde en blødning i uke 7. Var på flere ultralyder, hvor fostersekken var avlang, og deretter sammenfalt før det til slutt ikke var hjerteslag å spore. Dette var liv frem til nesten 4 uker etter den første blødningen Så det er på grunn av historikken at legen sa at det ikke var noe problem å få tidlig ultralyd. 5 timer siden, Sinsiew skrev: Jeg har nært sagt ingen symptomer om dagen. Ikke kvalme, ikke så trøtt og sliten, ømme bryster kan jeg ikke si at jeg har merket noe til i det hele tatt. Eneste er ligamentsmerter og litt bekkenvondter. Det føltes på en måte bedre å henge over dass sist graviditet, for det her blir man jo helt frynsete av 🙃🙄 Man blir helt tullete av å være synptomjeger. Bekymre seg for både de synptomene som er, og som ikke er der 😅 1 time siden, Skjæra på tunet skrev: I dag kom kvalmen på morgenen. Selv om jeg ble glad, så begynte jeg etterhvert å tenke på ukene foran meg... Men så ble jeg glad igjen 😅 Spiste en diger middag nå, og nå husker jeg at det ikke er så lurt 🤢 Det ee litt godt å ha de "klassiske" symptomene. Det blir nesten mer virkelig - synes jeg 😊 Endret 17. september 2019 av Vårstjerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosaa Skrevet 17. september 2019 #116 Del Skrevet 17. september 2019 Hei dere! I dag har jeg gjort noe gøy!! Nemlig vært hos gynekolog. Og der fikk jeg se det lille frøet og hjertet som slo med ultralyd😍 Så deilig å endelig få se at jeg faktisk har noe inni meg. Den ble mål til 12mm, så den er jo bitteliten. Jeg er 7+4 nå, og jeg synes tiden går fort! Gleder meg veldig til å komme meg over 12 uker og senke skuldrene litt. Jeg fortalte at jeg hadde tatt strimmeltest i dag og at den var svakere enn tidligere. Det sa hun jeg skulle slutte med, for nå var jeg så langt på vei at hormonene begynte å avta sånn sett. Plagene har roet seg litt heldigvis. Forrige uke fungerte jeg ikke, var kvalm og utmattet.. Og som noen andre nevnte lenger opp, så har jeg også fått helt avsmak på kaffe. Litt kjedelig.. Men eplejuice derimot!! Ser noen har nevnt litt om graviditetsapper over her, og da vil jeg anbefale Preggers og Graviditet +. Kjempefine apper med litt mer informasjon enn hva man får i Preglife😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vårstjerne Skrevet 17. september 2019 Forfatter #117 Del Skrevet 17. september 2019 1 minutt siden, rosaa skrev: Hei dere! I dag har jeg gjort noe gøy!! Nemlig vært hos gynekolog. Og der fikk jeg se det lille frøet og hjertet som slo med ultralyd😍 Så deilig å endelig få se at jeg faktisk har noe inni meg. Den ble mål til 12mm, så den er jo bitteliten. Jeg er 7+4 nå, og jeg synes tiden går fort! Gleder meg veldig til å komme meg over 12 uker og senke skuldrene litt. Jeg fortalte at jeg hadde tatt strimmeltest i dag og at den var svakere enn tidligere. Det sa hun jeg skulle slutte med, for nå var jeg så langt på vei at hormonene begynte å avta sånn sett. Plagene har roet seg litt heldigvis. Forrige uke fungerte jeg ikke, var kvalm og utmattet.. Og som noen andre nevnte lenger opp, så har jeg også fått helt avsmak på kaffe. Litt kjedelig.. Men eplejuice derimot!! Ser noen har nevnt litt om graviditetsapper over her, og da vil jeg anbefale Preggers og Graviditet +. Kjempefine apper med litt mer informasjon enn hva man får i Preglife😄 Så koselig @rosaa ❤️ Det må ha vært en fantastisk opplevelse. Så fint at du deler 😁 Takk for tips. Skal sjekke de ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 18. september 2019 #118 Del Skrevet 18. september 2019 Høres fantastisk ut @rosaa 😍 Beregnet gynekologen din terminen å være til det samme du har kommet frem til gjennom app/kalender? Jeg skal også på UL når jeg er 7+4 (etter mine beregninger 😅). Det er enda 1,5 uke til. Syns tiden går kjempesakte! Jeg har aldri likt kaffe, men har også fått litt mer dilla på eplejuice nå 😋 Skal sjekke ut de appene du anbefaler 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 18. september 2019 #119 Del Skrevet 18. september 2019 På 17.9.2019 den 18.00, Puny skrev: Sånn sitter vi å tenker også. Gøy med en av hver, praktisk med to av samme☺️ Her syntes jeg dette svangerskapet er likt mitt aller første svangerskap som endte i sa. Tisset i ett ende kjør fra positiv test, og avsmak på kaffe. Helt ulikt det vellykkede svangerskapet mitt. Håper ikke det betyr noe😬 Jeg tar det tilbake. I dag har jeg vært kjempekvalm, hatt fossevis med utflod og vært helt kake. Æsj. Hurra! Men æsj.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 18. september 2019 #120 Del Skrevet 18. september 2019 22 timer siden, Vårstjerne skrev: Man blir helt tullete av å være synptomjeger. Bekymre seg for både de synptomene som er, og som ikke er der 😅 Ja, det er rart med det. Helt fra man bestemmer seg for å prøve, blir det symptomjakt for hver minste lille ting 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå