Gå til innhold

Skravletråd mai/juni 2020

Vårstjerne

Anbefalte innlegg

Nå fikk jeg nettopp litt rødt blod på papiret og er livredd for at dette ikke skal gå veien 😔 Har jo ikke følt meg gravid den siste uken. 7+0 Idag. Skal heldigvis til gynekologen min om tre dager! Vet jo at det er flere som har hatt småblødninger i starten av svangerskapet og at det har gått bra, men den eneste erfaringen jeg har er at SA'en startet akkurat slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Tussi2018 skrev:

Nå fikk jeg nettopp litt rødt blod på papiret og er livredd for at dette ikke skal gå veien 😔 Har jo ikke følt meg gravid den siste uken. 7+0 Idag. Skal heldigvis til gynekologen min om tre dager! Vet jo at det er flere som har hatt småblødninger i starten av svangerskapet og at det har gått bra, men den eneste erfaringen jeg har er at SA'en startet akkurat slik. 

Åå, så ekkelt :(

Håper det er helt ufarlig. Det er jo mange som blør i starten, men som det likevel går veldig bra. Krysser det jeg har for deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Vårstjerne skrev:

Åå, så ekkelt :(

Håper det er helt ufarlig. Det er jo mange som blør i starten, men som det likevel går veldig bra. Krysser det jeg har for deg ❤️

Takk! Nå har jeg bestilt time hos Volvat allerede i ettermiddag. Har ikke en god følelse 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skjæra på tunet
1 time siden, Tussi2018 skrev:

Takk! Nå har jeg bestilt time hos Volvat allerede i ettermiddag. Har ikke en god følelse 😔

Krysser fingrene for at alt er bra! 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tussi2018 skrev:

Lykke til, Tussi ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må nesten oppdatere. I dag fikk jeg mail om at de hadde fått en avbestilling på privat klinikk. Så jeg og mannen var på tidlig ultralyd. 

Kjente så på hvor redd jeg ble etter dårlig erfaring sist gang jeg satt i en slik stol. 

Men så fantastisk.❤️ Lille bøllefrø som bevegde seg og vi så hjertet som slo. Fostersekk, plommesekk, foster, navlestreng. Alt var akkurat slik det skulle være. Vi fikk film og bilder, og jeg har sikkert sett den filmen 20 ganger allerede. Hadde legetime rett etterpå, og har nå fått helsekort og min første offisielle svangerskapskontroll ❤️følelsene løper løpsk utpå i dag! 

Har også kjøpt sjøsykearmbånd etter råd fra gynekolog.  Håper det tar noe av kvalmen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tussi2018 skrev:

Så bra at du har fått time i dag. Tenker på deg! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skjæra på tunet
13 minutter siden, Vårstjerne skrev:

Må nesten oppdatere. I dag fikk jeg mail om at de hadde fått en avbestilling på privat klinikk. Så jeg og mannen var på tidlig ultralyd. 

Kjente så på hvor redd jeg ble etter dårlig erfaring sist gang jeg satt i en slik stol. 

Men så fantastisk.❤️ Lille bøllefrø som bevegde seg og vi så hjertet som slo. Fostersekk, plommesekk, foster, navlestreng. Alt var akkurat slik det skulle være. Vi fikk film og bilder, og jeg har sikkert sett den filmen 20 ganger allerede. Hadde legetime rett etterpå, og har nå fått helsekort og min første offisielle svangerskapskontroll ❤️følelsene løper løpsk utpå i dag! 

Har også kjøpt sjøsykearmbånd etter råd fra gynekolog.  Håper det tar noe av kvalmen. 

Så herlig! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Vårstjerne skrev:

Herlig ❤ 

Hvor langt er du på vei nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Sinsiew skrev:

Herlig ❤ 

Hvor langt er du på vei nå? 

8+2 😊😊 Veldig fin opplevelse. Mannen gråt, han ble så rørt ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Tussi2018 skrev:

Krysser fingrene for deg Tussi! Jeg fikk beskjed fra legen i dag at HCGen min stiger! En blødning trenger ikke være en SA! 

Uansett masse lykke til! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Puny skrev:

Krysser fingrene for deg Tussi! Jeg fikk beskjed fra legen i dag at HCGen min stiger! En blødning trenger ikke være en SA! 

Uansett masse lykke til! 

Så godt å høre! 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Vårstjerne skrev:

8+2 😊😊 Veldig fin opplevelse. Mannen gråt, han ble så rørt ❤️

Herlig ❤ Har sett videoen med hjerteslag så sinnsykt mange ganger. Det er så virkelig, men fortsatt uvirkelig 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at hcg nivået ditt har steget @Puny 😍 og at alt sto bra til på UL @Vårstjerne 😊🙏

Med meg gikk det heldigvis veldig fint idag 😍 Vi fikk se et bankende hjerte med 143 hjerteslag i minuttet, som var helt normalt. Plommesekken var også fin! Det som kunne være årsaken til blødningen var en liten svart flekk litt bortenfor Mini. Gyn sa at det kunne se ut som at det skulle ha vært tvillinger, men at den har stoppet opp ganske i starten. Hvis det er tilfelle så er sjansen for abort noe større. Så det var jo ikke så gøy å høre. Han sa at det ikke var helt sikkert at det var det, kunne også bare være en blodoppsamling (?). Jeg fikk ikke noe forklaring på hvorfor det skjer evt. 

Alt i alt så ble vi utrolig lettet over å høre at alt sto bra til så langt! Han målte str og sa at etter målene ser termin ut til å bli en dag tidligere. Altså 16.mai 😊 

Endret av Tussi2018
Skrivefeil
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Tussi2018 skrev:

Så godt å høre at hcg nivået ditt har steget @Puny 😍 og at alt sto bra til på UL @Vårstjerne 😊🙏

Med meg gikk det heldigvis veldig fint idag 😍 Vi fikk se et bankende hjerte med 143 hjerteslag i minuttet, som var helt normalt. Plommesekken var også fin! Det som kunne være årsaken til blødningen var en liten svart flekk litt bortenfor Mini. Gyn sa at det kunne se ut som at det skulle ha vært tvillinger, men at den har stoppet opp ganske i starten. Hvis det er tilfelle så er sjansen for abort noe større. Så det var jo ikke så gøy å høre. Han sa at det ikke var helt sikkert at det var det, kunne også bare være en blodoppsamling (?). Jeg fikk ikke noe forklaring på hvorfor det skjer evt. 

Alt i alt så ble vi utrolig lettet over å høre at alt sto bra til så langt! Han målte str og sa at etter målene ser termin ut til å bli en dag tidligere. Altså 16.mai 😊 

Yeyyyy🏆🏵🎗 så gøy med bankende hjerte! 16. Mai er jo helt perfekt👌🏼 Jeg tror denne bønna er en vinner som kommer til å klore seg fast. Tenkt at den har greid seg så langt! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
21 minutter siden, Tussi2018 skrev:

Så gode nyheter! Har tenkt på deg i kveld! ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tussi2018 skrev:

❤❤ 

Så utrolig bra! 

Jeg også hadde en tvilling som forsvant sist. Jeg blødde, men det gikk fint med hun jeg har :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere 😍 Jeg syns vi er en fin gjeng her inne som støtter hverandre gjennom denne berg-og-dal-banen av følelser det er i starten av et svangerskap ❤ Alle spirene må holde seg fast til langt ut på våren 😍🤞

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Sinsiew skrev:

❤❤ 

Så utrolig bra! 

Jeg også hadde en tvilling som forsvant sist. Jeg blødde, men det gikk fint med hun jeg har :)

Syns ikke du det er litt rart å tenke på at det egentlig skulle vært to? Jeg syns det er litt rart, men er bare glad vi ikke først fikk se to bankende hjerter for så å bare finne et. Nå visste vi jo ingenting så da ble det jo ikke så trist, men litt rart. Mannen trodde gyn mente at det var to der inni og ble jo kjempeglad, helt til han innså at den ikke levde 🙈 Håper bare ikke den skaper problemer for den som lever ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...