Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 8.10.2019 den 22.57, AnonymBruker skrev:

Det som slo meg var at hun antakelig hadde kunnet bli om hun ville. Såg etter programmet at grunnen til at hun reiste var todelt. 1 - Vikaren til hundebarnehagen hennes var syk (syltynt grunnlag). 2 - Hun syntes det ble «litt mye» med kamera og andre jenter. Såg jo på henne hvor utilpass hun var, så jeg tror den hundebarnehagen ble en brekkstang. En unnskyldning til å kunne reise.  

Anonymkode: 6ac61...fe3

Hæææ?! De sa jo det var sykdom i familien. Var det bare løgn da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, BethD skrev:

Hæææ?! De sa jo det var sykdom i familien. Var det bare løgn da? 

Vikaren var vel et familiemedlem slik at det stemmer med sykdom i familien, men at det var mindre dramatisk enn det ble formidlet på TV.

Anonymkode: b938e...1ac

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, 29_j skrev:

Inger må gi mer av seg selv, ta mer initiativ. Hun kan ikke forvente at alt skal ligge i mennene's hender, å håper hun er ferdig med å poengtere "handymannen" nå. 

Hun sendte desverre ut han jeg likte best sist. Han mørke, med de snilleste øynene. 😏🤩

Jeg har aldri sett snillere øyne 😭 Virket som en utrolig snill og god gutt

Anonymkode: 87cc1...427

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tror ikke André kommer til å ende opp med noen av dem. Men nå er han jo veldig ung da, og dette programmet er sikkert grunnlag for at masse damer får øynene opp for ham etterpå.

Anonymkode: 8dfa4...431

Det blir vel hun utadvendte Skype-daten som vinner, men kan ikke se for meg at hun er klar for å slå seg ned på en gård langt oppi nord allerede så ung. Virker som en rastløs type.

Anonymkode: a755f...226

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker utrolig godt bøndene som er med i år. Så unge, litt annerledes enn tidligere år :) 

Synes også at Inger er kjempesøt, men ååå får bare lyst til å dra sjenansen ut av henne. Vet hun bare er sånn som person, men håper hun klarer å åpne seg litt opp for frierne sine. 

Anonymkode: b6be5...b66

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det blir vel hun utadvendte Skype-daten som vinner, men kan ikke se for meg at hun er klar for å slå seg ned på en gård langt oppi nord allerede så ung. Virker som en rastløs type.

Anonymkode: a755f...226

Håper han velger hun Ida. Hun er så nydelig og virker så jordnær 

Anonymkode: 371c6...8aa

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Håper han velger hun Ida. Hun er så nydelig og virker så jordnær 

Anonymkode: 371c6...8aa

Er Ida hun andre blonde eller hun på krykker? :)

Anonymkode: a755f...226

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingers gutter får virkelig i gang konkurransen i dagens episode

Anonymkode: a29b9...574

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte ikke helt greia mellom Atle og Else. Noen som har sett episoden og skjønt mer enn meg? 😛

Anonymkode: 76fcc...47f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønte ikke helt greia mellom Atle og Else. Noen som har sett episoden og skjønt mer enn meg? 😛

Anonymkode: 76fcc...47f

Han var sur og hun ble sur

Anonymkode: a29b9...574

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han var sur og hun ble sur

Anonymkode: a29b9...574

Meg som skrev over. Ok, da var det han som var sur først ja - men så merkelig? Greit nok at han kanskje var stressa i situasjonen , men da burde han ha sagt det. 

Anonymkode: 76fcc...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønte ikke helt greia mellom Atle og Else. Noen som har sett episoden og skjønt mer enn meg? 😛

Anonymkode: 76fcc...47f

Episoden kommer vel ikke før kl 8? Men lurer på hva Else klager på?🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, smalls skrev:

Episoden kommer vel ikke før kl 8? Men lurer på hva Else klager på?🤔

Så den på TV2Sumo 😊 Det er som en annen her sier, Atle var noe kort mot henne, hvilket hun naturlig nok reagerte på. 

Anonymkode: 76fcc...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så den på TV2Sumo 😊 Det er som en annen her sier, Atle var noe kort mot henne, hvilket hun naturlig nok reagerte på. 

Anonymkode: 76fcc...47f

Åja, glemte tv2sumo, men ser frem til å se på og en trekker seg? Ikke si hvem 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Else er mye flinkere til å flørte, bruke humor og være på, enn det Atle er, Else liker å gi og få positiv oppmerksomhet med en evt. partner, det virker ikke som Atle er helt der.

Anonymkode: b31e8...ac1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal de bøndene ansette arbeidsfolk eller finne en kjæreste??:klo: Man ser jo bare at de blir vurder på gårdsarbeid.

Anonymkode: b31e8...ac1

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes Else er mye flinkere til å flørte, bruke humor og være på, enn det Atle er, Else liker å gi og få positiv oppmerksomhet med en evt. partner, det virker ikke som Atle er helt der.

Anonymkode: b31e8...ac1

Det virker ikke som han Atle strør rundt seg med komplimenter akkurat. Han gir lite uttrykk for følelser... Enig at Else er en helt annen type!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sally-Go-Round skrev:

Det virker ikke som han Atle strør rundt seg med komplimenter akkurat. Han gir lite uttrykk for følelser... Enig at Else er en helt annen type!

Ja, det er noe varmt over Else som jeg foreløpig ikke finner i Atle, men jeg ser at ting tar seg opp i neste episode, så vi får se da.

Anonymkode: b31e8...ac1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig trist det som skjedde i dagen episode :( 😥

Anonymkode: a755f...226

Hva da?

Synes Atle er kjekkere uten hatten på, men klarer ikke helt å se for meg han og Else sammen men vi får se. Synes han er litt dårlig til å flørte 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...