Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 3.9.2019 den 22.06, smalls skrev:

Liker ikke programlederen. Egentlig litt frekt å lese andres brev. Veldig unødvendig. Likte veldig godt Katharina jeg. Synd hun forsvant. Men skal bli spennende å føle de fremover 🙂

Akkurat det samme tenkte jeg...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke særlig mange skrullinger med i år, kjedelig  :fnise:

Det er så kleint når de spør "så er det noe du lurer på?" De bare "nei"

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, smalls skrev:

Ikke særlig mange skrullinger med i år, kjedelig  :fnise:

Det er så kleint når de spør "så er det noe du lurer på?" De bare "nei"

Tja. Synes det å stalke bonden så hardt at du vet hva som er favorittdigget hans er å ta det litt langt.  

Anonymkode: a4495...927

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja. Synes det å stalke bonden så hardt at du vet hva som er favorittdigget hans er å ta det litt langt.  

Anonymkode: a4495...927

Joda men synes de fleste virker normale, men kan jo endre seg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, udiskutert skrev:

Liker bøndene i år! Deilig for en gangs skyld å slippe den mannlige bonden i femtiåra. 

Enig, bøndene virker veldig OK. Den kvinnelige er helt utrolig søt, litt vel mye fnising, men det kan jo skyldes den nervøse settingen med speeddate, hun greier nok å slappe av mer når de kommer til gards. 

Anonymkode: 22ead...133

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skikkelig uting og sosialt inkompetent å ta med på badedate på andre treff/første ordentlige date. Er det bare for å se kroppene deres?? Ufint!

Ikke alle er komfortable med det så tidlig og att på til med kameraer. 

Anonymkode: b31e8...ac1

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2019 den 11.25, AnonymBruker skrev:

Er ikke hu ene der ''sjefshøna'' i Hønehjørnet på FB?

Anonymkode: 4d226...2b1

Hvem av de da??

Anonymkode: 1a1f9...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skikkelig uting og sosialt inkompetent å ta med på badedate på andre treff/første ordentlige date. Er det bare for å se kroppene deres?? Ufint!

Ikke alle er komfortable med det så tidlig og att på til med kameraer. 

Anonymkode: b31e8...ac1

Enig, samme tenkte jeg 🤦‍♀️ å i tillegg kunne jo ikke hun ene bade. Burde valgt en annen aktivitet 

Anonymkode: 8b222...735

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem av de da??

Anonymkode: 1a1f9...4e5

Katinka 

Anonymkode: 371c6...8aa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kleint å velge badedate så tidlig og hun ene måtte jo bare sitte å se på stakkars 

Ser for meg hun Else (frieren til han med hatten) kan bli veldig to much å ha med på gården 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leppene til hu ene; huff da!😳

Anonymkode: b31e8...ac1

Hvem?

Anonymkode: 7f107...495

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvem?

Anonymkode: 7f107...495

En av frierne til han med hatten. Hun var en av de som satt å prata når de alle var på pikninken. Vet ikke navnet. Alt for mye fillers, skikkelig mislykka resultat, synes bare det blir ekkelt å se på. 

Anonymkode: b31e8...ac1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2019 den 11.25, AnonymBruker skrev:

Er ikke hu ene der ''sjefshøna'' i Hønehjørnet på FB?

Anonymkode: 4d226...2b1

Jupp. Ble ikke med videre dog. 

Anonymkode: a4495...927

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes Inger er dårlig til å gi av seg selv. Man blir ikke kjent på gruppedate om alle skal snekre og hun stå og se på som en lærer. Hun forsøkte heller ikke så veldig godt på å komme innpå de underveis. I dagens episode synes jeg også hun er dårlig på dette. Sier til tv at hun håper de byr på seg selv resten av dagen før valget skal tas. Greit nok de konkurrerer, men man trenger jo ikke å "legge seg bakpå" av den grunn selv om man er den som blir jaktet på. 

Atle synes jeg virker grei. Liker også godt hun med lyst hår som er litt sprudlende og fargerik. Hun er kanskje litt frampå, men hun virker som en artig person. 

Andre har jo tidenes dårligste gruppedate. Vil han se de i bikini før han velger? Også dårlig gjort å velge en date hvor en ikke kan delta da hun er skadet og ikke kan bade. Kjipt å bli satt på sidelinjen. Og de færreste er komfortabel med å bade i bikini på tv og det blir bare kleint. Hun ene er også alt for mye. Tar så stor plass og gjør de andre ukomfortable. I dagens episode er det enda et kleint påfunn. Også ganske barnslig lek. 

Andreas har jeg enda ikke fått en feeling på. Litt kjedelig type kanskje. 

Anonymkode: cba90...c1c

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at de må ha med mye naturbilder, men det er rett og slett ubehagelig å se på når de sitter der iskalde i regnet. Man ser ikke akkurat smashing ut da. Stakkars.. Da får de heller filme inne altså.

Anonymkode: 55f07...2fa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinlig med bikinidaten. Stakkars jenter! Får en følelse av at han skal ha den deiligste jenta. Han dreit jo i hun som måtte sitte på kanten, men var veeeeldig på "frøken frampå". Kan nesten spå nå hvem som blir igjen til slutt, kun basert på utseendet.

Syns frierne til Inger er flotte. Spesielt han ene, Vegar. Hun er vel en av de få kvinnelige bøndene som faktisk har fått noen kjekkaser.

Anonymkode: d6dcc...db0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Syns frierne til Inger er flotte. Spesielt han ene, Vegar. Hun er vel en av de få kvinnelige bøndene som faktisk har fått noen kjekkaser.

Anonymkode: d6dcc...db0

Veldig enig med deg. Synes hun har fått noen kjekke menn, så hun var heldig der. Noen får ikke så mange kjekke menn og ender opp med noen som er litt rare. Synes de mennene hennes virker relativt oppegående også 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...