Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, smalls skrev:

Men sa Inger at hun ikke kunne ha det morsomt med Stian og det ble for seriøst??🤔 Skjønte ikke helt den forklaringen hennes 

Ja den stussa jeg også på!! Syntes han virket utrolig hyggelig og som en stødig og moden partner, rart valg🤔🤔 Hun må nok ha et enormt kjekk-håndverker crush, for de andre gutta virker ikke å være voldsomt til moroklumper de heller...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Eplekaka skrev:

Og Atle: Han var så kjekk i intro-vidoen, men nå utover i programmet ser jeg hvorfor han er singel. Han er rett og slett ikke så utadvendt mot alle, virker litt hard. Tenker han kan bli ganske innesluttet og litt tung å være sammen med. Og passer i alle fall ikke med Else som er sosial og utadvendt. Men usikker på om han velger riktig når han velger "den peneste" av damene...

Dette kunne jeg skrevet selv! Synes Atle tydelig gir mer oppmerksomhet til enkelte enn andre. Greit nok at det kanskje skjer naturlig, men det er samtidig høflig å gi samtlige oppmerksomhet. Uansett som han føler seg ferdig med vedkommende. Tok meg selv i å tenke i går, «jøss, jeg liker André bedre»!  

Anonymkode: 76fcc...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Blekkulfina skrev:

Ja den stussa jeg også på!! Syntes han virket utrolig hyggelig og som en stødig og moden partner, rart valg🤔🤔 Hun må nok ha et enormt kjekk-håndverker crush, for de andre gutta virker ikke å være voldsomt til moroklumper de heller...

Jeg liker best Simen av guttene hennes, altså han med barten. De to andre virker litt kjedelige. De har jo ingen dype samtaler sammen? De sier de liker henne og er betatt, mens hun fniser og sier det er hyggelig 

Atle synes jeg noen ganger kan virke litt hard og se gretten ut. Har på følelsen han liker Marte best. Får litt vondt av hun blonde. Hun virker veldig sjenert og har problemer med å stikke seg fram

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espen, den ene frieren til Inger, har likt alle bildene av Miriam, frieren til André som trakk seg, helt tilbake til midten av juli 🤔

Det var noen på Jodel som mente at Miriam hadde blitt sammen med den ene frieren til Inger, uten å nevne navn. 

Anonymkode: 49db4...cf4

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må du nevne navn på hvem som har likt alle bildene hennes? Da er det rart om Inger ender opp med han og han har likt alle bildene til en annen jente. Da blir neppe de sammen

Anonymkode: 84382...1f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Espen, den ene frieren til Inger, har likt alle bildene av Miriam, frieren til André som trakk seg, helt tilbake til midten av juli 🤔

Det var noen på Jodel som mente at Miriam hadde blitt sammen med den ene frieren til Inger, uten å nevne navn. 

Anonymkode: 49db4...cf4

Interessant! Det kan god hende. Kjekt at de finner hverandre.

 

jeg håper Inger ender opp med Gjermund, da får de det nok fint. Han får jobbe med handyting og hun får seg en handyman hun kan knise til. 
 

Simen må være den fineste mannen jeg har sett på TV - på alle måter. Håper han finner seg en flott dame som kan ha andre samtaler med han enn «Det er hyggelig HIHIHIHIHI». 

Anonymkode: 09599...e6e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må du nevne navn på hvem som har likt alle bildene hennes? Da er det rart om Inger ender opp med han og han har likt alle bildene til en annen jente. Da blir neppe de sammen

Anonymkode: 84382...1f6

For du tror seriøst at Inger ikke hadde fått det med seg hvis ikke?

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Interessant! Det kan god hende. Kjekt at de finner hverandre.

 

jeg håper Inger ender opp med Gjermund, da får de det nok fint. Han får jobbe med handyting og hun får seg en handyman hun kan knise til. 
 

Simen må være den fineste mannen jeg har sett på TV - på alle måter. Håper han finner seg en flott dame som kan ha andre samtaler med han enn «Det er hyggelig HIHIHIHIHI». 

Anonymkode: 09599...e6e

Jeg heier også på Gjermund 🙌🏻
 

Jeg forstår ikke helt denne fascinasjonen for Simen her inne. Mulig barten står i veien for min del 😅

Anonymkode: 49db4...cf4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For du tror seriøst at Inger ikke hadde fått det med seg hvis ikke?

Jeg heier også på Gjermund 🙌🏻
 

Jeg forstår ikke helt denne fascinasjonen for Simen her inne. Mulig barten står i veien for min del 😅

Anonymkode: 49db4...cf4

Enig Simen er en jeg ikke hadde sett for meg populær hos damer, jeg synes ikke noe ved han er fint, altså ikke stygg men en sånn det går 12 av på dusinet. Da tenker jeg rent utseendemessig, føler at vi har fått lite innblikk i personligheten deres. 

Anonymkode: 4ffaf...fb9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg som synes Inger er nydelig vakker, samtidig så ser hun langt eldre ut enn hun er? Jeg føler liksom at jeg kan se for meg nøyaktig hvordan hun ser ut som 50åring. Utrolig voksent utrykk!
 

Anonymkode: 9d1b3...d83

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her inne som finner Andreas sexy? Jeg klarer ikke helt se hva folk finner tiltrekkende med han! 🙈

Anonymkode: 9d1b3...d83

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen her inne som finner Andreas sexy? Jeg klarer ikke helt se hva folk finner tiltrekkende med han! 🙈

Anonymkode: 9d1b3...d83

Ikke sexy, men et nydelig smil.

Anonymkode: d5895...f87

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også Simen virker helt super! Skikkelig kvalitetsmann tror jeg! 

Synes hun høye til Atle er veldig vakker. Artig at det er en som er veldig høy og en som er veldig lav. Spennende å se hvem han velger. Det er ikke alle som foretrekker utadvendte jenter. 

Andreas er søt. Synes han og Cathrine er et pent par utseendemessig. 

Andrè er nok lei seg fordi Miriam dro. Hun var veldig søt. Spørs om han klarer å åpne seg for de resterende jentene.

Anonymkode: 55f07...2fa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For du tror seriøst at Inger ikke hadde fått det med seg hvis ikke?

 

 

Anonymkode: 49db4...cf4

Selvfølgelig hadde hun fått det med seg (har ikke sagt noe annet) men siden du nevner navnet, så velger hun ikke han. Hvorfor skulle han like bildene til en annen jente om hun ender opp med han? Eller så velger hun han og det funket ikke 

Tror hun ender opp med Gjermund 

Anonymkode: 84382...1f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig hadde hun fått det med seg (har ikke sagt noe annet) men siden du nevner navnet, så velger hun ikke han. Hvorfor skulle han like bildene til en annen jente om hun ender opp med han? Eller så velger hun han og det funket ikke 

Tror hun ender opp med Gjermund 

Anonymkode: 84382...1f6

Hun har valgt Gjermund fra dag 1, det lyser i øynene hennes! Hun avslørte det også litt ved å snakke så mye om at hun ble litt lei seg for at han ikke trakk henne til side. Altså hjertet hennes banker ekstra for han! Skjønner jeg godt, utrolig fin fyr! Kunne tenkt meg han selv jeg haha! Merkelig at han er singel! 

Dersom hun så gjerne ville gå på en "tur" med han, hvorfor spør hun ikke bare da? Sånn tenker jeg, mye hennes ansvar også!

Anonymkode: 9d1b3...d83

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig hadde hun fått det med seg (har ikke sagt noe annet) men siden du nevner navnet, så velger hun ikke han. Hvorfor skulle han like bildene til en annen jente om hun ender opp med han? Eller så velger hun han og det funket ikke 

Tror hun ender opp med Gjermund 

Anonymkode: 84382...1f6

Åja, sånn ja. Beklager, skulle lagt det bak en spoiler 😊 Lett å glemme når man bytter mellom Jodel og KG

Anonymkode: 49db4...cf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åja, sånn ja. Beklager, skulle lagt det bak en spoiler 😊 Lett å glemme når man bytter mellom Jodel og KG

Anonymkode: 49db4...cf4

Helt greit. Fort gjort å glemme seg. Men ikke helt krise 🙂

Anonymkode: 84382...1f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere enn meg som synes Inger er nydelig vakker, samtidig så ser hun langt eldre ut enn hun er? Jeg føler liksom at jeg kan se for meg nøyaktig hvordan hun ser ut som 50åring. Utrolig voksent utrykk!
 

Anonymkode: 9d1b3...d83

Hun er en veldig søt jente, men enig i at hun ser litt eldre ut ja. Hun er 28 men hadde nok tippet hun var 34-35 ish. 

Når jeg først leste innlegget ditt, så trodde jeg du sa hun så ut som hun var 50 år🤪

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jolanda skrev:

Inger gir jo ingenting av seg selv og fremstår skikkelig kjedelig. 

Enig, virker dødskjedelig.

Null personlighet.

Anonymkode: 82a4b...f86

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...