Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Var så leit at Miriam måtte dra. Jeg hadde troa på dem.

Jeg trodde det var alvorlig sykdom i familien som var grunnen, men så var det "bare" at hun ikke hadde vikar. Tenker at hun nok ville hjem, jeg... En eller annen kunne vel steppet inn som vikar om det virkelig var krise. Føler det ble sagt for å ha en "enkel grunn" for å dra hjem. Hadde hun visst at hun var favoritten, så kanskje hun hadde holdt ut de andre dominerende jentene. Skjønner at det er kjipt å føle at en ikke får vist seg selv pga de andre er så frampå. 

Anonymkode: d6dcc...db0

Husk at det er et produsert tv program. 

Anonymkode: a29b9...574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Hadde jeg vært singel hadde jeg skrevet til han. Dødskjekk<3

Anonymkode: d6dcc...db0

Men kan godt være de ikke hadde noe kjemi og da hjelper det fint lite om han er dødskjekk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hvorfor Else har meldt seg på, hun virker jo totalt ulik Atle? Og vet ingenting om hester og gårdsliv? Enig i at hun virker litt selvopptatt og dramatisk, virker som hun trenger mye oppmerksomhet og bekreftelse. Synes ikke klippet for neste episode virker så lovende akkurat, men blir spennende å se.

Morsomt at så mange synes Atle er så kjekk😄 ikke noe galt med han, men ingen jeg hadde snudd meg etter. 
Men likevel han jeg synes det er gøyest å følge med på, sikkert fordi vi er like gamle.

Synes Inger er kjedeligst å følge med på, hun gir veldig lite av seg selv. Håper hun skjerper seg fremover!

Anonymkode: 99175...fed

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Enig. Hadde jeg vært singel hadde jeg skrevet til han. Dødskjekk<3

Anonymkode: d6dcc...db0

Så du skriver brev til alle menn som du synes er ''dødskjekke'? Haha...

Anonymkode: a755f...226

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Synes Inger er kjedeligst å følge med på, hun gir veldig lite av seg selv. Håper hun skjerper seg fremover!

 

Enig, men hun må gi mer av seg bak kamera, hun har veldig ålreite friere og alle virker å ha falt pladask..

Anonymkode: a755f...226

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig, men hun må gi mer av seg bak kamera, hun har veldig ålreite friere og alle virker å ha falt pladask..

Anonymkode: a755f...226

Jeg skulle til og skrive nøyaktig det samme.  Er redd for at Inger kommer til å føye seg inn i rekken av unge, vakre kvinner i Jakten på kjærligheten - byr ikke på seg selv og behandler oppholdet mest som en arbeidsaudition for frierne sine.

Anonymkode: b938e...1ac

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var så leit at Miriam måtte dra. Jeg hadde troa på dem.

Jeg trodde det var alvorlig sykdom i familien som var grunnen, men så var det "bare" at hun ikke hadde vikar. Tenker at hun nok ville hjem, jeg... En eller annen kunne vel steppet inn som vikar om det virkelig var krise. Føler det ble sagt for å ha en "enkel grunn" for å dra hjem. Hadde hun visst at hun var favoritten, så kanskje hun hadde holdt ut de andre dominerende jentene. Skjønner at det er kjipt å føle at en ikke får vist seg selv pga de andre er så frampå. 

Anonymkode: d6dcc...db0

Det som slo meg var at hun antakelig hadde kunnet bli om hun ville. Såg etter programmet at grunnen til at hun reiste var todelt. 1 - Vikaren til hundebarnehagen hennes var syk (syltynt grunnlag). 2 - Hun syntes det ble «litt mye» med kamera og andre jenter. Såg jo på henne hvor utilpass hun var, så jeg tror den hundebarnehagen ble en brekkstang. En unnskyldning til å kunne reise.  

Anonymkode: 6ac61...fe3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror dere om Hanna og Andre? «Ment to be» eller «Way too much» ? 

Anonymkode: 6ac61...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror dere om Hanna og Andre? «Ment to be» eller «Way too much» ? 

Anonymkode: 6ac61...fe3

Way to much... liker hun med krykkene, kjempesøt🙂

Anonymkode: bfd33...fd3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2019 den 11.25, AnonymBruker skrev:

Er ikke hu ene der ''sjefshøna'' i Hønehjørnet på FB?

Anonymkode: 4d226...2b1

Hvem tør ha med hu hjem 😳 Hu er jo sprøyte gal. 

Anonymkode: 91342...7f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig, men hun må gi mer av seg bak kamera, hun har veldig ålreite friere og alle virker å ha falt pladask..

Anonymkode: a755f...226

Jeg skjønner det ikke! Feks han Simen som virker så oppegående at han klarer å falle pladask for ei som gir så lite av seg. Han sa jo i siste episode at han kunne se for seg å flytte inn til henne... 😧🤔

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også godt inntrykk av  Simen, tror han kommer til å få seg noen beilere om det ikke blir noe mellom han og Inger. :)

Forresten, den stua til Andresa må være definisjonen på hjemmet til en ungkar bonde/jakter. Trevegger og utstoppa dyr overalt, haha. Virker som en veldig hyggelig kar da, håper han finner seg en.

Anonymkode: a755f...226

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen er en knall fyr - vi er gamle klassekamerater så krysser fingra for at han ender opp som lykkelig uansett om det er med bonden eller noen andre ☺️

Anonymkode: 51e4d...f6f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem tør ha med hu hjem 😳 Hu er jo sprøyte gal. 

Anonymkode: 91342...7f0

Ho røyk ut etter speed daten :) så ble ingen gårdsuke der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Sally-Go-Round skrev:

Jeg skjønner det ikke! Feks han Simen som virker så oppegående at han klarer å falle pladask for ei som gir så lite av seg. Han sa jo i siste episode at han kunne se for seg å flytte inn til henne... 😧🤔

Nok et bevis på at mange menn kun går etter utseende. 

Anonymkode: b31e8...ac1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, AnonymBruker said:

Det som slo meg var at hun antakelig hadde kunnet bli om hun ville. Såg etter programmet at grunnen til at hun reiste var todelt. 1 - Vikaren til hundebarnehagen hennes var syk (syltynt grunnlag). 2 - Hun syntes det ble «litt mye» med kamera og andre jenter. Såg jo på henne hvor utilpass hun var, så jeg tror den hundebarnehagen ble en brekkstang. En unnskyldning til å kunne reise.  

Anonymkode: 6ac61...fe3

Oi, var det hele grunnen? Stusset veldig på forklaringen selv, virket ikke helt troverdig. Men synd når de likte hverandre godt begge to. Kanskje de kan finne tonen etter programmet, hvis han ikke faller for noen av de andre.

Det skjedde jo med Johan for noen år siden: https://www.varden.no/kultur/jakten-johan-traff-kjeresten-pa-matbutikken-1.1384815 Vet ikke om de er sammen i dag da.

Anonymkode: f379d...64c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nok et bevis på at mange menn kun går etter utseende. 

Anonymkode: b31e8...ac1

Kan jo være at de har snakket litt mer enn de klippene som kommer på tv? 

Anonymkode: a29b9...574

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke André kommer til å ende opp med noen av dem. Men nå er han jo veldig ung da, og dette programmet er sikkert grunnlag for at masse damer får øynene opp for ham etterpå.

Anonymkode: 8dfa4...431

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan jo være at de har snakket litt mer enn de klippene som kommer på tv? 

Anonymkode: a29b9...574

Mest sannsynlig har de det. Er mye vi ikke får se. Det er vel ikke slik at de ikke sier et ord til hverandre når kamerateamet ikke er der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/8/2019 at 11:51 PM, AnonymBruker said:

Hvem tør ha med hu hjem 😳 Hu er jo sprøyte gal. 

Anonymkode: 91342...7f0

Hvem av de var det?

Anonymkode: 3a1f6...8fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...