Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, smalls skrev:

Veldig enig med deg. Synes hun har fått noen kjekke menn, så hun var heldig der. Noen får ikke så mange kjekke menn og ender opp med noen som er litt rare. Synes de mennene hennes virker relativt oppegående også 

Enig! Så oppegående at de kjenner på at det er klein setting og oppfører seg deretter. Slik jeg selv ville opplevd det = veldig unaturlig 😬

Liker godt Gjermund 😊

Anonymkode: 76fcc...47f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Atle synes jeg virker grei. Liker også godt hun med lyst hår som er litt sprudlende og fargerik. Hun er kanskje litt frampå, men hun virker som en artig person

Sprudlende og fargerik ja. Men har lite respekt for forhold og ekteskap. - (Homewrecker.) 

Anonymkode: 01e85...5c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Kyss mellom André og Miriam! Den så jeg komme, men kanskje ikke så tidlig! Men tror dere Miriam drar hjem ettersom det skjer noe dramatisk hos André i neste episode? Jeg syns hun virker kjempesøt og snill, men veldig sjenert, så kan se for meg at opplegget blir for intenst for henne.

 

Anonymkode: f379d...64c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sprudlende og fargerik ja. Men har lite respekt for forhold og ekteskap. - (Homewrecker.) 

Anonymkode: 01e85...5c8

Hvordan? 

Anonymkode: 6ac61...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes Inger er dårlig til å gi av seg selv. Man blir ikke kjent på gruppedate om alle skal snekre og hun stå og se på som en lærer. Hun forsøkte heller ikke så veldig godt på å komme innpå de underveis. I dagens episode synes jeg også hun er dårlig på dette. Sier til tv at hun håper de byr på seg selv resten av dagen før valget skal tas. Greit nok de konkurrerer, men man trenger jo ikke å "legge seg bakpå" av den grunn selv om man er den som blir jaktet på. 

Atle synes jeg virker grei. Liker også godt hun med lyst hår som er litt sprudlende og fargerik. Hun er kanskje litt frampå, men hun virker som en artig person. 

Andre har jo tidenes dårligste gruppedate. Vil han se de i bikini før han velger? Også dårlig gjort å velge en date hvor en ikke kan delta da hun er skadet og ikke kan bade. Kjipt å bli satt på sidelinjen. Og de færreste er komfortabel med å bade i bikini på tv og det blir bare kleint. Hun ene er også alt for mye. Tar så stor plass og gjør de andre ukomfortable. I dagens episode er det enda et kleint påfunn. Også ganske barnslig lek. 

Andreas har jeg enda ikke fått en feeling på. Litt kjedelig type kanskje. 

Anonymkode: cba90...c1c

Enig i alt...faktisk😄👌

Anonymkode: bc81d...0bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:
  Skjul innhold

Kyss mellom André og Miriam! Den så jeg komme, men kanskje ikke så tidlig! Men tror dere Miriam drar hjem ettersom det skjer noe dramatisk hos André i neste episode? Jeg syns hun virker kjempesøt og snill, men veldig sjenert, så kan se for meg at opplegget blir for intenst for henne.

 

Anonymkode: f379d...64c

Spoiler

Leste et intervju med henne i en lokalavis, og fikk et inntrykk av at de ikke ender opp sammen. Hun sa at hun aldri ville gjøre igjen. I tillegg har hun startet butikk i Oslo. 

 

Endret av udiskutert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoling er vel ikke lov i tråden her? Nå spoilet du en deltaker som mest sannsynlig ikke ble valgt. Du burde heller hatt kommentaren i en spoilertag

Endret av smalls
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.9.2019 den 15.58, AnonymBruker skrev:

Sprudlende og fargerik ja. Men har lite respekt for forhold og ekteskap. - (Homewrecker.) 

Anonymkode: 01e85...5c8

Else? Jeg lurte på om det var hun som den tråden handlet om. Synd hvis det er sant. Men samtidig er hun veldig ung da.

Anonymkode: 99175...fed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at dere klarer å se på det programmet, det er jo så kleint?🙈 

Anonymkode: d1afb...d12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungguttene er jo sååå betatt av utseende til nordlendingen... Helt forelsket !

Anonymkode: a755f...226

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet hva som skjedde i dagens episode?

Anonymkode: bfd33...fd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.10.2019 den 20.50, AnonymBruker skrev:

Else? Jeg lurte på om det var hun som den tråden handlet om. Synd hvis det er sant. Men samtidig er hun veldig ung da.

Anonymkode: 99175...fed

Så ung er hun ikke. Hun er 36

Anonymkode: 371c6...8aa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hva som skjedde i dagens episode?

Anonymkode: bfd33...fd3

Miriam måtte dra hjem på grunn av sykdom i familien.

Inger og gutta spiste taco.

Atle og damene koste med hester.

Andreas mata kuer. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, udiskutert skrev:

Miriam måtte dra hjem på grunn av sykdom i familien.

Inger og gutta spiste taco.

Atle og damene koste med hester.

Andreas mata kuer. 

😂👍🏻

Anonymkode: 73dc0...d6f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, udiskutert skrev:

Miriam måtte dra hjem på grunn av sykdom i familien.

Inger og gutta spiste taco.

Atle og damene koste med hester.

Andreas mata kuer. 

Enkelt å greit😂😂 takk😁

Anonymkode: bfd33...fd3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas er veldig søt, men minner meg av og til om han fra Valens frokost-tv, «sånn som ungdommen lika» 😅

 

 

Anonymkode: 51b96...c87

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at vegard ikke ble valgt med videre forrige gang, kjekk og virket så alright.  

Anonymkode: 4ffaf...fb9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...