Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Xstrella skrev:

Da leser vi forskjellig. Ser ikke nedrakking her. Konstruktiv kritikk derimot. 

Slik ser jeg også det. Sterke meninger og synspunkter så absolutt fra mange. Men ikke noe av det som blir nevnt.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 6.6.2019 den 19.33, Uglesjel skrev:

Really?😂

Har man ikke skjønnhetsflekk som det blir omtalt så sint enn fløflekk. Så må hun jaggu meg tatovere det på🤦‍♀️ Det er jo absolutt ingenting originalt med henne lengre. Hele dama er plastikk og 100% fake🙈

Trengte ikke hoppe langt tilbake i tråden for å finne noe som ikke var konstruktivt, og da har jeg sikkert oversett noe på veien dit. @Xstrella Hvor er det konstruktive her? Her er det kun shaming av andres valg slik jeg ser det. 

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, Qvinn skrev:

Syns det er synd å lese alle disse kommentarene. Voksne mennesker som rakker ned på ei ung jentes liv! Skammelig! 

Hun er da en voksen kvinne selv,på straks 25 år.

• Liker 21
Skrevet

Kanskje jeg skal rette på meg selv før halve KG (eller rampelyset) går i strupen på meg. Her er mye konstruktiv kritikk, absolutt. Men her er også mye oppgulp, og det blir for dumt å benekte det. Mye blir jo moderert bort også. 

• Liker 4
Skrevet (endret)
15 minutter siden, Mehr skrev:

Trengte ikke hoppe langt tilbake i tråden for å finne noe som ikke var konstruktivt, og da har jeg sikkert oversett noe på veien dit. @Xstrella Hvor er det konstruktive her? Her er det kun shaming av andres valg slik jeg ser det. 

Dussan da.. Var det eneste du klare å scrolle fram?🤔 det er kritikk og ikke shaming jeg ga i den kommentaren.

Endret av Uglesjel
  • Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, J.. skrev:

Hun er da en voksen kvinne selv,på straks 25 år.

Det irriterer meg litt. At noen fortsatt ser på henne som en jente på 17 som ikke vet bedre. Hun er jo hele 24 år. Blir 25 i desember .

• Liker 23
Skrevet
1 minutt siden, smalls skrev:

Det irriterer meg litt. At noen fortsatt ser på henne som en jente på 17 som ikke vet bedre. Hun er jo hele 24 år. Blir 25 i desember .

Straks 25 år,eier eget rekkehus,bil,og millioninntekt.

Enda ser enkelte på henne som ett stakkarslig barn som bare ikke vet eller kan bedre.

Pinlig.

Gi nå i det minste den anerkjennelsen det er,å være ett voksent menneske.

• Liker 20
Skrevet (endret)
6 minutter siden, J.. skrev:

Straks 25 år,eier eget rekkehus,bil,og millioninntekt.

Enda ser enkelte på henne som ett stakkarslig barn som bare ikke vet eller kan bedre.

Pinlig.

Gi nå i det minste den anerkjennelsen det er,å være ett voksent menneske.

Har nok noe med hvordan hun selv har framstilt seg, og alle disse stormene hun har satt i gang. Da er det ikke lett og vite om det er ei voksen frøken eller ei tenåring som skriker ut av soveromsvinduet av trass🤷‍♀️

Endret av Uglesjel
  • Liker 11
Skrevet
4 minutter siden, Uglesjel skrev:

Har nok noe med hvordan hun selv har framstiilt seg, og alle disse stormene hun har satt i gang. Da er det ikke lett og vite om det er ei voksen frøken eller ei tenåring som skriker ut av soveromsvinduet av trass🤷‍♀️

Nei det er nå så,men jeg anser og behandler mennesker på hennes alder som voksne,uansett hvor idiotisk de oppfører seg.

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, J.. skrev:

Nei det er nå så,men jeg anser og behandler mennesker på hennes alder som voksne,uansett hvor idiotisk de oppfører seg.

Det er jeg helt enig med deg i. At hun ser ung ut er en ting. Men alderen kan ingen lyve seg unna. Hun er voksen uansett hvor mye vræll og spektall hun setter i gang.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Uglesjel skrev:

Det er jeg helt enig med deg i. At hun ser ung ut er en ting. Men alderen kan ingen lyve seg unna. Hun er voksen uansett hvor mye vræll og spektall hun setter i gang.

Jeg syns ikke hun ser yngre ut enn faktisk alder heller,om noe ser hun litt eldre ut.

Men som du sier,du er så gammel som du er,det er jo det eneste hun ikke får endret på.

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, J.. skrev:

Jeg syns ikke hun ser yngre ut enn faktisk alder heller,om noe ser hun litt eldre ut.

Men som du sier,du er så gammel som du er,det er jo det eneste hun ikke får endret på.

Mitt inntrykk er at hun prøver kanskje for hardt og se yngre ut enn det hun er. Det jeg ser er rent "plastikk" som skriver en blogg rett og slett. Joda jenta er smart når hun vil. Og hun har lagt fram mange viktige saker og fått stortinget til og høre litt etter, tror jeg.

Skrevet
38 minutter siden, Mehr skrev:

Slikt kan en hoppe over når en leser. Det meste her er konstruktiv. Jenta trenger hjelp, ikke flere plastiske operasjoner.

• Liker 6
Skrevet (endret)
11 minutter siden, Uglesjel skrev:

Mitt inntrykk er at hun prøver kanskje for hardt og se yngre ut enn det hun er. Det jeg ser er rent "plastikk" som skriver en blogg rett og slett. Joda jenta er smart når hun vil. Og hun har lagt fram mange viktige saker og fått stortinget til og høre litt etter, tror jeg.

Forsovet enig,men så er det mange måter å være smart på (..å dum,for den saks skyld).

Hun har oppdaget hvordan hun kan tjene mye,på minimalt arbeid,noe hun velger å holde seg til.

Men på den ene siden drar hun inn penger på affilatelenker til tonnevis med klær,sminke å ræl,opererer seg/fillers/botox (som først å fremst utføres/testes på dyr..)samtidig som hun messer om å ta vare på jordkloden,"tenk miljø" osv..

Tjener rett å slett millioner på å være dobbeltmoralsk.

Endret av J..
  • Liker 15
Skrevet
4 minutter siden, J.. skrev:

Forsovet enig,men så er det mange måter å være smart på (..å dum,for den saks skyld).

Hun har oppdaget hvordan hun kan tjene mye,på minimalt arbeid,noe hun velger å holde seg til.

Men på den ene siden drar hun inn penger på affilatelenker til tonnevis med klær,sminke å ræl,opererer seg/fillers/botox (som først å fremst utføres/testes på dyr..)samtidig som hun messer om å ta vare på jordkloden,"tenk miljø" osv..

Tjener rett å slett millioner på å være dobbeltmoralsk.

Det er komisk at du nevner dette med sminke etc som blir testet på dyr. For hun et jo "mot" alt som har med dyretesting og selverklært seg selv som veganer. Så hvor serisøst kan man kan henne når mye av bloggen hennes ikke et basert på sannheten, men en fleksjon av en verden som ikke eksisterer liksom🤷‍♀️ også er nå dette med alle klean hennes. Hva gjør hun egentlig med siden hun kun bruker dem nærmeste èn gang og mer🤔 Med tanken på hvor dyr den garderoben hennes er som er takke være hennes lesere å  så burde hun virkelig bruke dem oftere og flere ganger. Det er ingen skam og bruke gjenbruk av klær. Og hvertfall ikke sine egende som man har puttet penger i. Grøsset når jeg så hjemmevidioen hennes. Den eske'bunken av nye klær som hun hadde bestilt, men likevel så var det som allerede vatær hengt opp fra før av ikke brukt. Samt en kjole som hun kun hadde kjøpt pga den var sååå fin. Hvor er logikken liksom.

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, Uglesjel skrev:

Det er komisk at du nevner dette med sminke etc som blir testet på dyr. For hun et jo "mot" alt som har med dyretesting og selverklært seg selv som veganer. Så hvor serisøst kan man kan henne når mye av bloggen hennes ikke et basert på sannheten, men en fleksjon av en verden som ikke eksisterer liksom🤷‍♀️ også er nå dette med alle klean hennes. Hva gjør hun egentlig med siden hun kun bruker dem nærmeste èn gang og mer🤔 Med tanken på hvor dyr den garderoben hennes er som er takke være hennes lesere å  så burde hun virkelig bruke dem oftere og flere ganger. Det er ingen skam og bruke gjenbruk av klær. Og hvertfall ikke sine egende som man har puttet penger i. Grøsset når jeg så hjemmevidioen hennes. Den eske'bunken av nye klær som hun hadde bestilt, men likevel så var det som allerede vatær hengt opp fra før av ikke brukt. Samt en kjole som hun kun hadde kjøpt pga den var sååå fin. Hvor er logikken liksom.

Nettopp derfor jeg nevnte det..

Hun bruker så vanvittig mye produkter som tester på dyr (hennes hjertesak) så det stikker ca like dypt som ett badekar..

• Liker 13
Skrevet
1 time siden, Uglesjel skrev:

Så du har lest deg gjennom alle 502 kommentarer som er både positive og negative om SE?

Absolutt ikke! Men leste bare litt igjennom enkelte kommentaren og blir faktisk litt trist! Ja, er helt grei halveis kontruktivt, men vell så mye drittslenging. Ser forresten ikke vitsen med konstruktiv kritikk heller inne på et sladreforum! Jeg syns det er viktig å fremme sunne verdier, holdninger etc. Føler å sitte dag ut og dag inn, og kommentere feil på folk , slenge med leppa, yte såkalt konstruktiv kritikk er synd inne på et forum på internett.. virker som et trist liv! Jeg vil være et godt forbilde, for ung som vokser opp idag og andre jeg møter.. noen ganger bør man snu på flisa. Hvis det hadde vært deg? Hva hvis DU hadde vært overskriften på et forum med over 502 negative ladet kommentarer? 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Qvinn skrev:

Hva hvis DU hadde vært overskriften på et forum med over 502 negative ladet kommentarer? 

Da hadde jeg tatt en liten pause for så å tenke "hva faen er det egentlig jeg holder på med?"

Å det er da ikke bare på KG kritikken hagler,men i kommentarfeltene.

• Liker 25
Skrevet
Akkurat nå, J.. skrev:

Nettopp derfor jeg nevnte det..

Hun bruker så vanvittig mye produkter som tester på dyr (hennes hjertesak) så det stikker ca like dypt som ett badekar..

Liker absolutt måten du formulere deg på😁

Er nok en gang enig med deg.

Selv de kongelige bruker sine svindyre klær igjen og igjen. Er bare og ta hertuginne Kate som et perfekt eksempel på gjenbruk av klær. Ja hun har rååådyre merke klær. Men dem kommer jaggu meg fram i ny og ned. Ikke alt som blir henger bort og innerst i skapet hos den dama nei. Samt så er hun stor faen av H&M etc. At hudpleie er dyrt er greit, men når man går mot sin egen hjertesak så begynner jeg faktisk og lure på hvem SE prøver og lure i det hele tatt. 

• Liker 11
Skrevet
Akkurat nå, Uglesjel skrev:

Liker absolutt måten du formulere deg på😁

Er nok en gang enig med deg.

Selv de kongelige bruker sine svindyre klær igjen og igjen. Er bare og ta hertuginne Kate som et perfekt eksempel på gjenbruk av klær. Ja hun har rååådyre merke klær. Men dem kommer jaggu meg fram i ny og ned. Ikke alt som blir henger bort og innerst i skapet hos den dama nei. Samt så er hun stor faen av H&M etc. At hudpleie er dyrt er greit, men når man går mot sin egen hjertesak så begynner jeg faktisk og lure på hvem SE prøver og lure i det hele tatt. 

Seg selv,kanskje? 

😂

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...