Snaskesnusken Skrevet 22. mars 2019 #12001 Skrevet 22. mars 2019 (endret) 6 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Jeg tenkte debatten eller samtalen mellom far/SE som skulle gå i kveld. Siden jeg ikke har Tv, tenkte jeg å følge via dataen Ah, ok.. Men er det på Tv2 eller NRK? NRK kan du se gratis men ikke TV2. Debatten var på NRK. Endret 22. mars 2019 av Snaskesnusken 1
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 22. mars 2019 #12002 Skrevet 22. mars 2019 Akkurat nå, Snaskesnusken skrev: Ah, ok.. Men er det på Tv2 eller NRK? NRK kan du se gratis men ikke TV2. TV2, men kan jeg se det via SUMO?
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 22. mars 2019 #12003 Skrevet 22. mars 2019 Jeg fant ut av det. Den ligger tilgjengelig på TV2 sumo fra 22:15 for dere som vil se
Snaskesnusken Skrevet 22. mars 2019 #12004 Skrevet 22. mars 2019 4 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: TV2, men kan jeg se det via SUMO? Ja, det kan du. 1
Gjest sannhet Skrevet 22. mars 2019 #12005 Skrevet 22. mars 2019 (endret) 4 timer siden, Forrest skrev: Spist bare bær og grønnsaker? Hvor gammel er den personen? Og hva har et kosthold med bare bær og grønnsaker med "fineste kroppen" å gjøre? Hører hun ikke hva hun sier? SE er en av de farligste forbildene de unge kan ha! Nei, nei, nei..!!! Hvor er proteinene og det sunne fettet???? KUN bær og grønnsaker er IKKE et sunt kosthold. Endret 22. mars 2019 av sannhet
J.. Skrevet 22. mars 2019 #12006 Skrevet 22. mars 2019 29 minutter siden, sannhet skrev: Nei, nei, nei..!!! Hvor er proteinene og det sunne fettet???? KUN bær og grønnsaker er IKKE et sunt kosthold. Er det så viktig da,hvis det betyr at man holder seg skinny?! :)))))))) 8
Gjest sannhet Skrevet 22. mars 2019 #12007 Skrevet 22. mars 2019 (endret) 1 time siden, J.. skrev: Er det så viktig da,hvis det betyr at man holder seg skinny?! :)))))))) Hun kunne jo "vært litt crazy" og spist bønner og litt linser i hvertfall, ettersom hun trener vekter 😉 Hun trener jo med PT Adrian, han vet jo hva bra treningskosthold er ☺️ PROTEINER!! ❤️ (vet du er ironisk, måtte bare) Endret 22. mars 2019 av sannhet
J.. Skrevet 22. mars 2019 #12008 Skrevet 22. mars 2019 14 minutter siden, sannhet skrev: Hun kunne jo "vært litt crazy" og spist bønner og litt linser i hvertfall, ettersom hun trener vekter 😉 Hun trener jo med PT Adrian, han vet jo hva bra treningskosthold er ☺️ (vet du er ironisk, måtte bare) Hahahaha. Uff ja.. 4
Birdo Skrevet 23. mars 2019 #12010 Skrevet 23. mars 2019 4 timer siden, sannhet skrev: Hun kunne jo "vært litt crazy" og spist bønner og litt linser i hvertfall, ettersom hun trener vekter 😉 Hun trener jo med PT Adrian, han vet jo hva bra treningskosthold er ☺️ PROTEINER!! ❤️ (vet du er ironisk, måtte bare) Hun var jo hos pt i en av de første episodene av serien sin, der fikk hun tilsnakk for at hun hadde gått ned i vekt på tross av kostholdsplanen hennes. Hun sa at hun hadde fulgt den, men til Kasper sa hun at hun løy. 8
SoWhat? Skrevet 23. mars 2019 #12011 Skrevet 23. mars 2019 Jeg er av dem som har gått hardt ut mot SE. Men så er det apparatet bak da. Hvorfor glemmer vi det? Hun er et intelligent vesen! Veldig flink og smart. Men hun sliter jo. Og er altfor fokusert på det. Ikke bra! Jeg tenker SE som en klokere og mer "samfunnsnyttig" som 30-åring. Hun vil nok bli både klokere og mer fornuftig. Helt klart. Hun er en bra person, men fokuset er ofte feil. Jeg gjentar: apparatet bak. Noen vil tjene store penger. Det er feil med alle bloggere. De blir brukt. 7
282_NaughtySpark Skrevet 23. mars 2019 #12012 Skrevet 23. mars 2019 Hva betyr det å legge seg flat, egentlig? Holder det bare å si det? Hvis man bare sier "jeg legger meg flat" mange nok ganger, på de riktige tidspunktene, når man blir konfrontert, så skal det liksom være et frikort til å gjøre hva som helst ellers? Man kan jo bare "legge seg flat", så er det over, liksom. Hvis jeg råkjører, og blir tatt av Politiet, så er det jo ikke sånn at jeg ikke får bot for det, om jeg "legger meg flat" og innrømmer at jeg kjørte for fort. Når skal vi slutte å la folk skli unna? 29
Ultiva Skrevet 23. mars 2019 #12013 Skrevet 23. mars 2019 (endret) På 20.3.2019 den 21.38, Birdo skrev: Ble skuffet over debatten, men det er mest pga hun journalisten og ikke minst programlederen selv. Måten han snakket til Kristin på kontra SE var latterlig.. Han hadde åpenbart tatt stilling på forhånd. Vi så det samme fenomenet med dramablogger Anne Brith Davidsen når hun stilte til debatt mot en representant fra Egmont. Debattlederen var tydelig partisk og hadde på forhånd slukt Davidsens versjon med hud og hår. Jeg vet ikke hvorfor kommersielle rosabloggere får bruke tradisjonelle medier som ukritiske mikrofonstativ, men det er svært urovekkende. Hvert fall når det er så enkelt å finne bevis på sterk kritikkverdig oppførsel. Yrkesstolthet og kvalitetsarbeid er tydeligvis ikke noe de bryr seg om lenger, selv om det ikke hadde tatt mer enn 15 minutter å sette seg inn i saken versus 10 minutter på å bli dupert av bloggeren. Endret 23. mars 2019 av Ultiva 17
Gjest sannhet Skrevet 23. mars 2019 #12014 Skrevet 23. mars 2019 Adina skriver bra som vanlig 👏❤️ Nytt innlegg om Sophie Elise: https://bloggomtoppbloggere.com/2019/03/22/sophie-elise-vs-verden/?fbclid=IwAR1L_iaFKXBW3g8b1hnM0JnjsZqjQsnLXXu6W8OCtt0b-kA2Cf1w30oCgCU
Gjest hulillerunde Skrevet 23. mars 2019 #12015 Skrevet 23. mars 2019 https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/BRRzn7/25-under-25-likheten-mellom-greta-thunberg-og-sophie-elise?utm_source=vgfront&utm_content=row-15
Justlooking Skrevet 23. mars 2019 #12016 Skrevet 23. mars 2019 11 timer siden, 282_NaughtySpark skrev: Hva betyr det å legge seg flat, egentlig? Holder det bare å si det? Hvis man bare sier "jeg legger meg flat" mange nok ganger, på de riktige tidspunktene, når man blir konfrontert, så skal det liksom være et frikort til å gjøre hva som helst ellers? Man kan jo bare "legge seg flat", så er det over, liksom. Hvis jeg råkjører, og blir tatt av Politiet, så er det jo ikke sånn at jeg ikke får bot for det, om jeg "legger meg flat" og innrømmer at jeg kjørte for fort. Når skal vi slutte å la folk skli unna? Det er et meget smart trekk å legge seg flat. Det er det folk som kommer i trøbbel ofte gjør. Da legges diskusjonen og ballen død og man trenger ikke forsvare seg. Mange har unngått store problemer med dette, både politikere og andre. Men, man må endre kurs i ettertid og bevise at man virkelig mente det. Om man fortsetter i samme spor er ordene tomme og kun sagt for å slippe unna. 11
Gjest Anna Nas Skrevet 23. mars 2019 #12017 Skrevet 23. mars 2019 15 timer siden, SoWhat? skrev: Jeg er av dem som har gått hardt ut mot SE. Men så er det apparatet bak da. Hvorfor glemmer vi det? Hun er et intelligent vesen! Veldig flink og smart. Men hun sliter jo. Og er altfor fokusert på det. Ikke bra! Jeg tenker SE som en klokere og mer "samfunnsnyttig" som 30-åring. Hun vil nok bli både klokere og mer fornuftig. Helt klart. Hun er en bra person, men fokuset er ofte feil. Jeg gjentar: apparatet bak. Noen vil tjene store penger. Det er feil med alle bloggere. De blir brukt. Hva slags apparat bak? For meg ser det ut til at SE har full kontroll. Hun eier alle aksjene i Sophie Elise AS, hun er også daglig leder og styreleder i selskapet. Ingen kan tvinge henne til noe som helst.
SoWhat? Skrevet 23. mars 2019 #12018 Skrevet 23. mars 2019 1 time siden, Anna Nas skrev: Hva slags apparat bak? For meg ser det ut til at SE har full kontroll. Hun eier alle aksjene i Sophie Elise AS, hun er også daglig leder og styreleder i selskapet. Ingen kan tvinge henne til noe som helst. Tenkte på de som lar bloggere reklamere. Det er ikke lett å si nei til penger. Det vet alle.
Justlooking Skrevet 23. mars 2019 #12019 Skrevet 23. mars 2019 18 minutter siden, SoWhat? skrev: Tenkte på de som lar bloggere reklamere. Det er ikke lett å si nei til penger. Det vet alle. De som «lar» bloggene reklamere er selvsagt de som trenger å selge et produkt. De useriøse firmaene samarbeider med de useriøse bloggerne. SE reklamerer for hva som helst og er kjent for å lage historier rundt og pakke inn spesielt Bio-oil, haircare, skincare, vippeserum etc hvor hun bruker hår- og vippeextensions og potoshoppede bilder for å vise fantastiske resultater. Det ses enkelt på andre bilder at ingenting av dette virker, som også de siste bildene av strekkmerkene. Men den unge og naive fanskaren ser på henne som sin gode og ærlige venninne og tror på alt.. 7
SoWhat? Skrevet 23. mars 2019 #12020 Skrevet 23. mars 2019 1 minutt siden, Justlooking skrev: De som «lar» bloggene reklamere er selvsagt de som trenger å selge et produkt. De useriøse firmaene samarbeider med de useriøse bloggerne. SE reklamerer for hva som helst og er kjent for å lage historier rundt og pakke inn spesielt Bio-oil, haircare, skincare, vippeserum etc hvor hun bruker hår- og vippeextensions og potoshoppede bilder for å vise fantastiske resultater. Det ses enkelt på andre bilder at ingenting av dette virker, som også de siste bildene av strekkmerkene. Men den unge og naive fanskaren ser på henne som sin gode og ærlige venninne og tror på alt.. Ja. Det er de som vil selge. De er jo bloggeres inntekt. Pluss lesere som påvirkes. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå