Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Gjest Eidsbergingen
Skrevet
1 minutt siden, jentefranorge skrev:

Er vell kleskolleksjon, sminke kolleksjon neste mål. Haha er å se frem til blodharry eBay klær i den kolleksjonen. Hun kommer aldri til å lage et imperium. Kanskje for de under 16 men ingen voksne mennesker vil ha sopie som en del av sine liv..... 

hvis man ser på boklanseringer så er det bare barn der, men de vokser også opp. Og da er ikke sopie idolet lengre...

Jeg tenker mildt og humoristisk nå: kom Sofie Elise og treng deg på, her skal du motstand finne :fnise:

Solan Gundersen :ac:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sophie Elise er bare meg, meg og atter meg, Atnoen trodde denne serien hadde potensielle, forundrer meg. Og at noen gidder å se på den, er enda mer merkelig, jo flere som ser på den, jo større sjanse er det st de lager en sesong 2! Og Gud forby, enda mer sophie. Jeg fordrar henne heller ikke.

Endret av jentefranorge
  • Liker 8
Skrevet
14 timer siden, marie_82 skrev:

De to vennene hennes virker jo helt blåst. De sitter bare å snakker henne etter munnen og hyller henne. 

Ikke uenig og helt håpløst. Virker som alle samtaler dreier seg om henne, bilder av henne og hvordan hun ser ut. Og ikke minst alt alle sier om henne. Grøss og gru. MEN at SE bygger brandet sitt sterkere er det liten tvil om når landets største tv kanal gir henne egen serie....ergo de anser henne som en som folk flest vil følge med på. Selvom 25 000 daglige lesere (pluss minus) er IKKE hele landet. Spør du en dame i gata så er det ingen som aner hvem hun er og det morsomme er at hun tror det selv. 

• Liker 3
Skrevet
16 minutter siden, jentefranorge skrev:

Sophie Elise er bare meg, meg og atter meg, Atnoen trodde denne serien hadde potensielle, forundrer meg. Og at noen gidder å se på den, er enda mer merkelig, jo flere som ser på den, jo større sjanse er det st de lager en sesong 2! Og Gud forby, enda mer sophie. Jeg fordrar henne heller ikke.

En skal ikke kimse av at slike serier vinner vei....det er bare å se på KUWTK som er bygget på samme lest. Vi trenger ikke forstå det men Se&hør ble en gang suksess bygget på samme lest: vi "elsker" å mene noe om de som tørr stikke seg frem. Det er bare å se på trådene er inne på KG. De som snakkes om mest er de som folk mener mest om...ergo deres status øker. Sånn er det bare...dessverre. Får vi gjort noe med det? Neppe. 

Skrevet
30 minutter siden, jentefranorge skrev:

Såååå enig! Jeg takler ikke den jenta! Hun er den mest dobbeltmoralske og selvopptatte personen jeg har hørt om. Jeg nekter å se på serien, jeg bytter kanal nesten i panikk bare reklamen for serien hennes dukker opp. Jeg orker ikke den sutrete måten hennes å snakke på, men det verste er dobbeltmoralen og den ekstreme selvopptattheten hennes. Og det at hun får småjenter til å ønske seg og spare til operasjoner. For et utseendepress hun fremmer, fy faen. Vi lever i en gal verden når hun der er Norges mektigste mediakvinne. 

Skulle ikke hun ha noe reiseprogram med NRK også? Eller har de vraket henne? Håper det, jeg vil ikke at et øre av lisenspengene mine skal gå til den ekstremnarsissisten der. Heller sakte-TV som vedfyring, snømåking og malingstørking da altså! :fnise: 

• Liker 12
Skrevet

Imperium faktisk. Hun fornekter seg ikke! :hoho: 

• Liker 6
Skrevet
6 minutter siden, Salka skrev:

Skulle ikke hun ha noe reiseprogram med NRK også? Eller har de vraket henne? Håper det, jeg vil ikke at et øre av lisenspengene mine skal gå til den ekstremnarsissisten der. Heller sakte-TV som vedfyring, snømåking og malingstørking da altså! :fnise: 

De gjorde det.

• Liker 1
Skrevet (endret)
17 minutter siden, J.. skrev:

De gjorde det.

Edit: ikke så fantastisk likevel. Bare jeg som misforsto litt. 

Endret av Salka
Skrevet
14 minutter siden, Salka skrev:

Fantastisk! :hoppendeglad: :bolledeig:

Gjennomførte reiseserien altså,ikke droppet henne..

Skrevet
Akkurat nå, J.. skrev:

Gjennomførte reiseserien altså,ikke droppet henne..

Å faen. Forsto det som at de droppet henne. Da var det ikke så fantastisk. Æsj! Når skal den serien sendes? Jeg skal ikke se på for å si det sånn. Ikke en gang om hun skal til Island (som er mitt favorittland) 

Skrevet
8 minutter siden, Salka skrev:

Å faen. Forsto det som at de droppet henne. Da var det ikke så fantastisk. Æsj! Når skal den serien sendes? Jeg skal ikke se på for å si det sånn. Ikke en gang om hun skal til Island (som er mitt favorittland) 

Vet ikke,bare sett bilder fra innspillingen på IGen hennes.

Skrevet
Akkurat nå, J.. skrev:

Vet ikke,bare sett bilder fra innspillingen på IGen hennes.

OK. Jeg følger henne ikke på Instagram eller noe annet sted, men har ikke hørt/lest noe mer om serien, så håpet de hadde vraket henne. Skuffet over NRK altså, nok en gang. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
18 timer siden, Anonym2467 skrev:

Det er ikke synd i henne og hun er ikke et pikebarn, hun er en voksen kvinne som må tåle å høre at folk er uenig i hvordan hun holder på. Hun er tross alt ikke en liten ukjent blogger, hun er "Norges mektigste mediekvinne"....

Sett fra mitt ståsted er hun bare et ungt og meget forvirret pikebarn som hardt søker oppmerksomhet/bekreftelse og som ennå ikke har funnet seg selv. Hun forsøker alt ekstremt som kan endre henne på utsiden, men det er innsiden aksepten hennes må komme fra. Det handler ikke om alder, men måten hun oppfører seg og tenker på. Nå kjenner jeg jo ikke henne på noe vis, men forholder meg til hva hun sier....og mitt inntrykk er at det neppe er noen rakettforsker gjemt unna der inne.
Hun vil gjerne fremstå som det motsatte, men for meg virker hun veldig usikker og redd for alt. Jeg syns synd på henne fordi hun tror at alt annet enn den hun opprinnelig er, er slik hun må være for å bli likt av andre...eller for å kunne like seg selv. Overfladiskhet er ikke veien til å ha det bra med seg selv. 

"Norges mektigste mediekvinne"? Tja.....når mange nok er se&hør-nysgjerrige etter å se de samme gamle positurene... :Gjesp: ...på de stadig nytatte bildene hennes og lese "bloggen", blir det kanskje en del blest om henne, men ellers ser det for meg ut som keiserinnens nye klær. Egentlig er det ikke stort som skjer der under de tykke lagene av mascara, glam og glitter. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 20
Skrevet

Imperium var et ord som ble brukt her ganske kort tid før hun brukte det i bloggen første gang. 

• Liker 5
Gjest hulillerunde
Skrevet

For all del, det er fint at hun har drømmer og mål for livet sitt, men tror hun virkelig at "alle" ønsker å få henne presset på seg fra alle kanter?! Hun er ikke SÅ spesiell eller unik at hun faktisk vil være relevant i forhold til blogg/tv/musikk/klær (som hun selv nevner). Kylie Jenner kom feks ut med et produkt (lip kits) som ikke fantes på markedet før og var i så måte original, men SE er en kopi av noen andre, og jeg kan ikke se at noen vil gidde å betale dyrt for kopi...det har man eBay til

Skrevet (endret)
14 minutter siden, hulillerunde skrev:

For all del, det er fint at hun har drømmer og mål for livet sitt, men tror hun virkelig at "alle" ønsker å få henne presset på seg fra alle kanter?! Hun er ikke SÅ spesiell eller unik at hun faktisk vil være relevant i forhold til blogg/tv/musikk/klær (som hun selv nevner). Kylie Jenner kom feks ut med et produkt (lip kits) som ikke fantes på markedet før og var i så måte original, men SE er en kopi av noen andre, og jeg kan ikke se at noen vil gidde å betale dyrt for kopi...det har man eBay til

Feil.

Mange har gjort det før henne,feks Jeffree Star.

Endret av J..
  • Liker 4
Gjest hulillerunde
Skrevet
3 minutter siden, J.. skrev:

Feil.

Mange har gjort det før henne,feks Jeffrey Star.

Feil. Jeffree Star har aldri gitt ut lip kits (om det var det du mente). Han har derimot gitt ut en lang rekke liquid lipsticks, lip scrubs og to øyenskyggepalletter. Så nei, det er ikke feil

Skrevet (endret)
2 minutter siden, hulillerunde skrev:

Feil. Jeffree Star har aldri gitt ut lip kits (om det var det du mente). Han har derimot gitt ut en lang rekke liquid lipsticks, lip scrubs og to øyenskyggepalletter. Så nei, det er ikke feil

Jeg mente at han (og mange andre) har produsert liquid lipsticks lenge før Kylie.

Hun gjorde det samme,men slang 3 stk i en pakning og kalte det ett kit.

Så akkurat det er "nytt" ja.

Men selve produktet er ikke nytt,bare forpakningen.

JS har flere paletter,kits,skrubber,lebestifter,high lights..

Endret av J..
  • Liker 1
Gjest hulillerunde
Skrevet
2 minutter siden, J.. skrev:

Jeg mente at han (og mange andre) har produsert liquid lipsticks lenge før Kylie.

Hun gjorde det samme,men slang 3 stk i en pakning og kalte det ett kit.

Så akkurat det er "nytt" ja.

Men selve produktet er ikke nytt,bare forpakningen.

DET er jeg helt enig i, jeg påsto ikke at Kylie Jenner fant opp liquid lipsticks... 

Poenget mitt var allikevel at SE ikke gjør noe nytt, hun tar ikke en ide, spinner videre på den og gjør den til noe nytt og bedre. Hun kopierer hele veien, uten å tilføre noe særpreg. 

Skrevet
1 time siden, hulillerunde skrev:

DET er jeg helt enig i, jeg påsto ikke at Kylie Jenner fant opp liquid lipsticks... 

Poenget mitt var allikevel at SE ikke gjør noe nytt, hun tar ikke en ide, spinner videre på den og gjør den til noe nytt og bedre. Hun kopierer hele veien, uten å tilføre noe særpreg. 

"Good artists copy; great artists steal." Picasso

Ingen tvil om hva SE er...

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...