Gjest Bloggleseren Skrevet 30. januar 2018 #7161 Skrevet 30. januar 2018 Quote "I dag har jeg et sunt forhold til eget utseende" Hva er det - typ 3 måneder siden hun opererte ansiktet forrige gang? https://www.nrk.no/ytring/sophie-elise-svarer-_skam_-skuespiller-ulrikke-falch-1.13892672
Aricia Skrevet 30. januar 2018 #7162 Skrevet 30. januar 2018 (endret) Kronikken til Sofie Elise på NRK: Klarte faktisk ikke å lese ferdig. Sjelden har jeg lest en mer endeløs flom av ord uten noen mening whatsoever. Jeg får akutt trang til å finne fram rødblyanten her. Hjelpes. Endret 30. januar 2018 av Aricia 35
Gjest Bloggleseren Skrevet 30. januar 2018 #7163 Skrevet 30. januar 2018 3 minutter siden, mm456 said: "I dag har jeg et sunt forhold til eget utseende" I know!
Gjest Fridakahlo Skrevet 30. januar 2018 #7164 Skrevet 30. januar 2018 (endret) Er det lov å skrive BULLSHIT!!!? Endret 30. januar 2018 av Fridakahlo
SweetMango Skrevet 30. januar 2018 #7165 Skrevet 30. januar 2018 Ha i tankene at det er snakk om en knapt 20-år gammel jente dere voksne mennesker sitter å snakker dritt om nå. Alle skal ha noe å si, makan. Lyser sjalusi på lang vei! Heia SE! Hadde vell vert en annen lyd i tåta om det var ditt barn i hennes ståsted. 2
Gjest Eidsbergingen Skrevet 30. januar 2018 #7166 Skrevet 30. januar 2018 «Jeg fraskriver meg ikke alt ansvar, men jeg kan – uten å være for drøy – fraskrive oss alle litt av det. Jeg er enig i at det er noe annet når økonomiske krefter er innblandet, men jeg har så vanskelig for å tro på at noen kan tenke de får et bedre liv av å spise en hårpille. Det eneste du får er litt lengre hår, og det tror jeg de fleste er innforstått med. Og om ikke, så lærer man det etter hvert, som vi begge har gjort – det må de ha rom for å finne ut av selv.»
Gjest Bloggleseren Skrevet 30. januar 2018 #7167 Skrevet 30. januar 2018 Just now, Eidsbergingen said: "jeg har så vanskelig for å tro på at noen kan tenke de får et bedre liv av å spise en hårpille. Det eneste du får er litt lengre hår, og det tror jeg de fleste er innforstått med. Og om ikke, så lærer man det etter hvert, som vi begge har gjort" Så det hun sier er at Ulrikke Falck har lært av alle hårmiddelreklamene sine?
korallrev Skrevet 30. januar 2018 #7168 Skrevet 30. januar 2018 (endret) 43 minutter siden, Bloggleseren skrev: Jadda, here we go: https://www.nrk.no/ytring/sophie-elise-svarer-_skam_-skuespiller-ulrikke-falch-1.13892672 Jeg spyr. Fra kronikken: Sitat Vi er mange som kjemper for mye bra – det er ikke min plass å fortelle meg at jeg er bedre enn deg, eller motsatt. Noe av det jeg brenner aller mest for er miljø og dyrevern, men jeg peker ikke fingre på alle som spiser kjøtt hver eneste dag, med påstander om at de bidrar til å gjøre verden til et litt verre sted. Alle er ikke klar til å gi opp kjøtt eller tenke på miljøvern, og det er holdninger jeg møter med empati og forståelse. Ser hun hva hun selv skriver? Vet hun hva hun selv har skrevet på bloggen sin? Skjønner hun hvilke bilder hun legger ut, hvilket budskap hun sender ved å stadig fortelle at hun er fornøyd som hun er, men likevel operere litt her og sprøyte inn litt der neste dag (helst i skjul og gi leserne et halvveis svar eller helst ikke - inntil hun kan slippe «sjokknyheten» (som med rumpa) for økt publisitet)). Hun er som noen skrev tidligere i dag den farligste bloggeren vi har i Norge, og hun er dessverre overalt. Og offerkortet dras igjen. Endret 30. januar 2018 av korallrev 24
korallrev Skrevet 30. januar 2018 #7169 Skrevet 30. januar 2018 2 minutter siden, SweetMango skrev: Ha i tankene at det er snakk om en knapt 20-år gammel jente dere voksne mennesker sitter å snakker dritt om nå. Alle skal ha noe å si, makan. Lyser sjalusi på lang vei! Heia SE! Hadde vell vert en annen lyd i tåta om det var ditt barn i hennes ståsted. Målet mitt er at mitt barn (som ikke er 6 måneder engang) skal slippe å vokse opp med en karikatur som SE hyllet i media 28
Gjest Eidsbergingen Skrevet 30. januar 2018 #7170 Skrevet 30. januar 2018 Akkurat nå, Bloggleseren skrev: Så det hun sier er at Ulrikke Falck har lært av alle hårmiddelreklamene sine? Sofie Elise skal ha for å borre hull i sin egen båt
Gjest Fridakahlo Skrevet 30. januar 2018 #7171 Skrevet 30. januar 2018 2 minutter siden, SweetMango skrev: Ha i tankene at det er snakk om en knapt 20-år gammel jente dere voksne mennesker sitter å snakker dritt om nå. Alle skal ha noe å si, makan. Lyser sjalusi på lang vei! Heia SE! Hadde vell vert en annen lyd i tåta om det var ditt barn i hennes ståsted. Og HVA konkret skal vi skal være sjalu på?
SweetMango Skrevet 30. januar 2018 #7172 Skrevet 30. januar 2018 2 minutter siden, korallrev skrev: Målet mitt er at mitt barn (som ikke er 6 måneder engang) skal slippe å vokse opp med en karikatur som SE hyllet i media Ja, det har jeg respekt for men jeg personlig mener at av alt som foregår her i vårt lille land og verden, mellom mennesker, mellom barna og det sosiale, så er ikke det å hetse sophie elise noen løsning. Selv er jeg TOTALT uenig med henne i 99% av hennes avgjørelser og jeg er ingen fan av henne iverhode. men det gir meg ikke en rett til å skjemme henne ut på nettet. Jeg tenker også at slike tråder som dette, det har ikke akkurat den beste inflytelse på barna det heller. De får med seg mer enn vi tror. Men det er MIN mening 😊
Snuppah00 Skrevet 30. januar 2018 #7173 Skrevet 30. januar 2018 18 minutter siden, Fridakahlo skrev: Og HVA konkret skal vi skal være sjalu på? Samme lurer jeg på. Typisk når når noen våger å kritisere idolet de sitt, så er vi bare sjalu 11
Gjest hulillerunde Skrevet 30. januar 2018 #7174 Skrevet 30. januar 2018 8 minutter siden, SweetMango skrev: Ha i tankene at det er snakk om en knapt 20-år gammel jente dere voksne mennesker sitter å snakker dritt om nå. Alle skal ha noe å si, makan. Lyser sjalusi på lang vei! Heia SE! Hadde vell vert en annen lyd i tåta om det var ditt barn i hennes ståsted. Sjalusi?! Nei, jeg finnes ikke sjalu! Jeg er skremt! SE er ei jente på 23 år, som påberoper seg å være reflektert, dyktig, ha selvinnsikt og en viktig stemme, da må hun tåle kritikk når det aller meste hun sier er selvmotsigende. Det er skremmende at et menneske som ikke tar på alvor sin påvirkningskraft eller sitt ansvar får så mye plass i media som hun gjør! Slutt å dra "sjalu" kortet, det er så oppbrukt og stemmer ikke overens med debatten og kritikken her inne
Gjest hulillerunde Skrevet 30. januar 2018 #7175 Skrevet 30. januar 2018 23 minutter siden, Bloggleseren skrev: Jadda, here we go: https://www.nrk.no/ytring/sophie-elise-svarer-_skam_-skuespiller-ulrikke-falch-1.13892672 Jeg får inntrykk av at hele innlegget hennes er skrevet i affekt. Det gir lite til ingen mening, og hun har brukt alle ordene i ordboka uten å sette dem i sammenheng med hverandre eller i noen form for kontekst. Jeg blir matt
Tarese Skrevet 30. januar 2018 #7176 Skrevet 30. januar 2018 7 minutter siden, SweetMango skrev: Ha i tankene at det er snakk om en knapt 20-år gammel jente dere voksne mennesker sitter å snakker dritt om nå. Alle skal ha noe å si, makan. Lyser sjalusi på lang vei! Heia SE! Hadde vell vert en annen lyd i tåta om det var ditt barn i hennes ståsted. Ha i tankene at denne «jenten» er en voksen kvinne på 23 år som tjener millioner hvert år på villede usikre jenter på 11-13 år. Vi som foreldre og som medmennesker har faktisk RETT til å kritisere et så dårlig forbilde for dagens ungdom. Hvor er din bekymring for de som faktisk er små jenter og som må vokse opp i denne galskapen av et kroppshysteri? Og du; det sjalusikortet må dere blodfans snart gi slipp på. Jeg har kanskje ikke så mye penger på konto som SE; men hver kveld kan jeg legge meg uten å ha på samvittigheten å ha tjent meg rik på å være et ræva forbilde for andre. Hun sier hun ikke påvirker; men ta en titt i kommentarfeltet hennes på Instagram og se om du er enig. 28
Gjest Bloggleseren Skrevet 30. januar 2018 #7177 Skrevet 30. januar 2018 Just now, hulillerunde said: Jeg får inntrykk av at hele innlegget hennes er skrevet i affekt. Det gir lite til ingen mening, og hun har brukt alle ordene i ordboka uten å sette dem i sammenheng med hverandre eller i noen form for kontekst. Jeg blir matt Enig. Ingenting henger sammen. Det er bare en veldig lang rekke med ord om at alle må være snille mot hverandre og prøve å forstå andre mennesker, inklusive de som er plastisk operert, for de er også snille på bunnen.
BeverTramp Skrevet 30. januar 2018 #7178 Skrevet 30. januar 2018 Same old, same old. SE serverer oppgulp hvor hun fraskriver seg ansvar, og spiller ut offerkortet. SE når ikke Falch opp til anklene engang 24
gjestgitt Skrevet 30. januar 2018 #7179 Skrevet 30. januar 2018 (endret) SE gjør det hun er best til, å spille offer og å fraskrive seg ansvar. Hvorfor skal man være sjalu på? Hun virker til å være en svært usikker jente og uansett hvor mye penger og fame hun har så sitter hun igjen deprimert. Jeg tjener helt gjennomsnittelig lønn og jeg er lykkelig uten å måtte ty til botox, restylane, haircarepiller og kjøpt rumpe. Sjalusikorter er så last life. Endret 30. januar 2018 av gjestgitt 19
Tarese Skrevet 30. januar 2018 #7180 Skrevet 30. januar 2018 Jeg blir lei meg når jeg leser motsvaret til SE. Jeg håpte faktisk at når en slik kronikk kom fra en så kul kvinne som Ulrikke; at det kanskje nådde litt inn til enkelte toppbloggere. At de faktisk for engangsskyld kunne ta seg en pause og reflektere. I mitt hode så tenkte jeg at bloggerne ikke selv vet hvor dårlige forbilder de er, og at om noen forklarte det til dem på en bra måte så; så de det selv. Er vel unødvendig å si at SE sitt motsvar er det totalt motsatte av det jeg håpte på. Rett i forsvarsposisjon og tar ingen ansvar. Trist 23
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå