Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, orfeus skrev:

Patetisk og lite kreativt 🙄 At de gidder å være med på egodyrkingen hennes!

Vil vel ha litt fame de og :rolleyes:

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Gjest marie_82
Skrevet

De to vennene hennes virker jo helt blåst. De sitter bare å snakker henne etter munnen og hyller henne. 

Gjest hulillerunde
Skrevet

"Det er mange artister...". Jeg ville aldri kalt SE for artist...hun er en blogger som også gir ut musikk. 

" Om jeg i tillegg klarer å fremme gode verdier (som å faktisk la folk være seg selv å se at alle bare er kjærlighet)".  Om hun virkelig ønsker å fremme gode verdier så burde hun starte med seg selv å slutte å kalle alle som er kritiske til henne for "haters". Hun burde stoppe opp og spørre "hva mener dere EGENTLIG med det dere sier". Skape en debatt rundt hvorfor svært mange er kritiske, i stedet for å hoppe på ta rollen som "offer" hver eneste gang. For slik hun (og de aller fleste bloggere er pr nå) så er det en "oss mot dem" holdning, som ikke stemmer overens med virkeligheten

Skrevet

Innelgg med reklamelenke uten merking. Fortsatt helt utrolig at bloggerne aldri lærer seg jobben sin.

• Liker 2
Gjest Eidsbergingen
Skrevet (endret)

"Året som gikk var så utrolig tungt for meg, men er det noe jeg har kjempet på med så er det business. Mitt mål er å skape et "imperium" hvor jeg er en del av folk sine liv på alle arenaer. Programmene de ser på TV, musikken de hører på, sminken de bruker, klærne de går med. Om jeg i tillegg klarer å fremme gode verdier (som å faktisk la folk være seg selv å se at alle bare er kjærlighet) skal jeg dø med et smil om munnen."

Direkte sitat fra innleggTing å være glad for. Publisert på Sofie Elise blogg den 26.01.18

ADVARSEL: direktelink følger under. Lastet ned kl 23.06, den 26.01.18

Kilde: http://m.sophieelise.blogg.no/1516993647_ting__vre_glad_for.html

Endret av Eidsbergingen
Skrevet

For meg er ikke SE et godt forbilde ihht selvbilde, men ihht business og det å skape noe fascinerer hun meg, og jeg hadde derfor gledet meg til denne serien da det er kjekt med innblikk i den type livvstil mtp hvordan det ble skapt. 

Men må innrømme jeg ble veldig skuffa over de 2 episodene jeg har sett. Det er tomt innhold og scener om tampong, avføring og promp som bli dratt ut i det uendelige, for de har liksom bare ikke noe annet å fylle det opp med. At de 3 skal bo sammen er utrolig staget kun i håp om litt drama som kan gi serien noe, og so far bare funker det ikke for min del.

Jeg hadde håpt mye mer å se businessdelen, håndtering av kjendisdelen (alt fra sosiale medier av hyllest og shaming) og relasjoner med familien. 

• Liker 15
Skrevet
2 minutter siden, Eidsbergingen said:

"Året som gikk var så utrolig tungt for meg, men er det noe jeg har kjempet på med så er det business. Mitt mål er å skape et "imperium" hvor jeg er en del av folk sine liv på alle arenaer. Programmene de ser på TV, musikken de hører på, sminken de bruker, klærne de går med. Om jeg i tillegg klarer å fremme gode verdier (som å faktisk la folk være seg selv å se at alle bare er kjærlighet) skal jeg dø med et smil om munnen."

Direkte sitat fra innleggTing å være glad for. Publisert på Sofie Elise blogg den 26.01.18

Det er jo patologi!

• Liker 2
Gjest hulillerunde
Skrevet
4 minutter siden, filifjonka skrev:

Det er jo patologi!

på hvilken måte?

Skrevet
13 minutter siden, Eidsbergingen skrev:

Megalomani. 

Gjest Eidsbergingen
Skrevet (endret)

slettet

Endret av Eidsbergingen
Skrevet
14 timer siden, elisaday skrev:

Virker ikke som hun har snøring på hva mobbing og venneløs i ordenes rette forstand handler om. Det gjør holdningene og klagingen(sutringen)  hennes ang dette så utrolig mye mer provoserende. 

Ja det er alvorlig mye syting og sutring! Attpåtil sier hun at Joakim og Fetisha er hennes BESTE venner, for så og snakke skit om Fetisha så snart hun er utenfor synsvidde. Det ser sååå falskt ut! 

• Liker 12
Skrevet
På 26.1.2018 den 0.34, AneKS skrev:

«Hvis hun virkelig ønsket å endre atferd og forbedre sin psykiske helse...» du har åpenbart null peiling på dette med psykiske problemer om du utaler det slik.

ville du sakt om en person med anoreksi at «om hun virkelig vil ha det bra å ikke dø så hadde hun faktisk bare spist mat»

Men ved psykisk sykdom er terapi et greit sted å begynne kanskje?    Eller   

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, orfeus skrev:

Patetisk og lite kreativt 🙄 At de gidder å være med på egodyrkingen hennes!

Hva skal det forstille? Et rotete bord i bakgrunnen.  En dukke som ligger på gulvet med tusj i trynet, ledninger og en vannflaske og en mørhåret jente med hvit sminke på kinnene?   Noen forslag?

• Liker 1
Skrevet

Mitt mål er å skape et "imperium" hvor jeg er en del av folk sine liv på alle arenaer. Programmene de ser på TV, musikken de hører på, sminken de bruker, klærne de går med. Om jeg i tillegg klarer å fremme gode verdier (som å faktisk la folk være seg selv å se at alle bare er kjærlighet) skal jeg dø med et smil om munnen. Wow, så alvorlig det ble - haha!

http://m.sophieelise.blogg.no/1516993647_ting__vre_glad_for.html

Ord blir fattige..........

• Liker 11
Skrevet

"Dere skal vite at jeg bruker MASSE tid hver eneste dag på å svare lesere i innboks, men jeg har ikke noe behov for å vise det til hele verden." 

Er det ikke nettopp det hun gjør i dette innlegget? 

• Liker 12
Skrevet
3 timer siden, englefjert skrev:

"Dere skal vite at jeg bruker MASSE tid hver eneste dag på å svare lesere i innboks, men jeg har ikke noe behov for å vise det til hele verden." 

Joda klassiker dette. Samme med  "jeg donerer penger til de fattige og kjøper mat til uteliggere, MEN jeg har ikke noe behov for å si det til noen slik at de skal se jeg er et godt menneske"..... 

• Liker 5
Skrevet

Så jeg går visst ikke glipp av noe ved å ikke se på serien. Jeg tenkte det ville bli sutring og mer sutring.

• Liker 4
Skrevet
11 hours ago, Eidsbergingen said:

Er vell kleskolleksjon, sminke kolleksjon neste mål. Haha er å se frem til blodharry eBay klær i den kolleksjonen. Hun kommer aldri til å lage et imperium. Kanskje for de under 16 men ingen voksne mennesker vil ha sopie som en del av sine liv..... 

hvis man ser på boklanseringer så er det bare barn der, men de vokser også opp. Og da er ikke sopie idolet lengre...

• Liker 5
Skrevet
4 hours ago, englefjert said:

Lillesøsteren til venninnen min hadde sendt henne et spørsmål, hun svarte ikke henne. Hun svarer nok noen, men langt ifra alle. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...