Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Vampyrina skrev (44 minutter siden):

Skjønner ikke hvorfor hun MÅ legge leppestift langt utenfor leppekanten 🤷🏼‍♀️

Iallfall ikke når de er så store fra før 🫣

 

tenkte på det med hennes hovne lepper i svangerskapet. Hun har vel transplantert fett til leppene så det betyr vel at hun kan legge på seg der og(?) 🤷🏼‍♀️

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SinfulBby skrev (10 timer siden):

I podcasten snakker hun om at de har avtale ar kjæresten ikke skal se ned når babyen er på vei ut for ikke å få «traumer» ifht til at det er uvant å se fi**a til dama i vrengt posisjon med hode ute.. høres litt ut som hun lader opp til vanlig fødsel. Hadde vært utrolig kult om hun faktisk fødte vanlig, siden alle forventer enkel utvei med ks. Men er usikker på om d er enkel utvei med operasjon sår osv. hadde aldri valgt ks frivillig over fødsel.

Jeg vet om mange fødende som ikke ønsket at kjæresten skulle se babyen komme ut, fordi det kom til å forandre hans syn på sex i ettertid.

Endret av Tough cookie
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Curlyme skrev (32 minutter siden):

Tror deree de holder ut sammen når babyen kommer.

Jag skulle säga nej, det kommer alltid att finnas snyggare och mer framgångsrika män som Sophie kommer att försöka få uppmärksamhet ifrån. 

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

winterchild skrev (2 timer siden):

Jag skulle säga nej, det kommer alltid att finnas snyggare och mer framgångsrika män som Sophie kommer att försöka få uppmärksamhet ifrån. 

Er det så mange fremgangsrike og kjekke menn som er interessert? Neppe…

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (24 minutter siden):

Jeg tror det forholdet tar slutt innen 2 år.

Dårlige forutsetninger når man starter forholdet med å få barn. Det er beintøff tid selv for de i etablerte forhold.

Får se om de rekker å gifte seg først da, er det hun fisker med nå 🤪 Hun skal bare komme litt i form igjen så er hun klar for å bli fridd til. 

  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xmasclovn skrev (12 minutter siden):

Er det så mange fremgangsrike og kjekke menn som er interessert? Neppe…

Nej säkert inte, men betyder inte att hon inte går efter dem. Han hon skrev Elsk Meg om och Isak var ju två framgångsrika (inte snygga enligt mig, men enligt vissa andra säkert) män som inte ville vara med henne, men som hon blev förälskade i. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

winterchild skrev (52 minutter siden):

Nej säkert inte, men betyder inte att hon inte går efter dem. Han hon skrev Elsk Meg om och Isak var ju två framgångsrika (inte snygga enligt mig, men enligt vissa andra säkert) män som inte ville vara med henne, men som hon blev förälskade i. 

Nettopp. Det blir nok noe i samme gata som eksene, eller en lokal kjenning fra Harstad, dersom/når det blir slutt med barnefar. De færreste voksne, oppegående og suksessrike mannfolk vil ha noe så skjørt og ubalansert kvinnfolk. Vi må også huske at hun er 30 år. Og med barn på slep, gir det ofte enda mer snevert utvalg.

Endret av Xmasclovn
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie Elise viser nok en gang hennes overdrevne fokus på at underlivet skal være «fit for sex» og ikke kunne forbindes med noe annet. 
 

jeg skal selv føde i mai og må ærlig si at jeg bryr meg fint lite om hva partner ser og ikke ser under fødsel. Dette får bli opp til han underveis i fødsel. Syns han det er ubehagelig kan han trekke seg unna selv. 
 

når det er sagt syns jeg mannen til Sophie Elise virker ganske oppegående. Han trekker seg bevisst unna offentligheten. På podcasten han var med på ga han uttrykk for at han ikke ønsket at barnet deres skulle avbildes i sosiale medier. Ikke en gang en fot eller en arm. Da var det viktig for Sophie å få frem at hun ville legge ut et bilde når han var ny og hun overtalte han nesten til å legge ut bare fot eller hånd. Hvorfor skal man absolutt det? Kan ikke hun respektere hans grenser her? 
 

Nei, fordi dette barnet generer klikk og inntekt…. 

  • Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 8
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christin91 skrev (32 minutter siden):

Sophie Elise viser nok en gang hennes overdrevne fokus på at underlivet skal være «fit for sex» og ikke kunne forbindes med noe annet. 
 

jeg skal selv føde i mai og må ærlig si at jeg bryr meg fint lite om hva partner ser og ikke ser under fødsel. Dette får bli opp til han underveis i fødsel. Syns han det er ubehagelig kan han trekke seg unna selv. 
 

når det er sagt syns jeg mannen til Sophie Elise virker ganske oppegående. Han trekker seg bevisst unna offentligheten. På podcasten han var med på ga han uttrykk for at han ikke ønsket at barnet deres skulle avbildes i sosiale medier. Ikke en gang en fot eller en arm. Da var det viktig for Sophie å få frem at hun ville legge ut et bilde når han var ny og hun overtalte han nesten til å legge ut bare fot eller hånd. Hvorfor skal man absolutt det? Kan ikke hun respektere hans grenser her? 
 

Nei, fordi dette barnet generer klikk og inntekt…. 

Jeg finner det ikke nå, men et eller annet sted uttalte SE for en stund siden noe om at det var godt mulig han skulle bli med i den reality-serien hun er med i, og at selv om han ikke har hatt ønske om å være i offentligheten til nå, så var han ikke negativ til å være med i en slik serie heller.  (husker ikke om hun uttalte dette på noe som er vist fra hennes IG-konto her i tråden eller om det var i et intervju)

Min første tanke da er at han tjener ingenting på å være hennes kjæreste nå, men han vil tjene penger på å være med i en slik serie. I tillegg vil de to da kunne fremstå som influencerpar/jetset-par som kan generere andre samarbeidspartnere, spesielt for SE AS.

Jeg har dessverre liten tro på at dette barnet vil bli skånet, når pengene tilbys fra annonsører.

Om han setter ned foten og nekter slik eksponering, så får han en stjerne fra meg! Det Norge (om ikke barnet..) hadde trengt var en prinsippiell rettssak, hvor en forelder går til sak for å stoppe influencer-medforelder fra å eksponere barn på internett! Tenk om han kan bli den som satte en ny standard for dette i Norge, som ville tvinge frem et større vern av barns lovfestede rettigheter om beskyttelse, også i praksis.

  • Liker 9
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne faktisk ikke brydd meg mindre om hva barnet skal hete. Dette barnet er en brikke i SEs univers, og benyttes kynisk for å holde henne selv relevant, og skifte fokus vekk fra all dritt hun har holdt på med de siste årene. 
 

Selv er hun nå så opptatt av håret sitt at det fremstår helt merkelig å fokusere så voldsomt på det. Hun skal snart føde, men er gråtkvalt over håret. Som jo er fullt av extentions uansett. 

  • Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spesielt at hun sier det er et vanlig norsk navn, men samtidig ingen som liksom har klart å gjette riktig. Så jeg tror noen selvfølgelig har gjettet riktig, men det er ikke noe gøy hvis gjetteleken stopper for tidlig. (Jeg vet ikke om man blir ekstra verdsatt av snap om man får mange meldinger)

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarer hun ikke å legge ut EN snap med klær på?

  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig merkelig oppførsel i videoen på Instagram i dag: https://www.instagram.com/stories/sophieelise/3332217993808685175?utm_source=ig_story_item_share&igsh=M25rbXI4cWpkYjZ0 . Legge fra seg laptop - sette seg opp - ta på laptop - ta på seg selv - glise rart - ta på laptop - stirre tomt ut i luften - løfte opp laptop og late som hun gjør noe 🤨 Andre som så det?

IMG_2479.jpeg

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mao1 skrev (Akkurat nå):

Veldig merkelig oppførsel i videoen på Instagram i dag: https://www.instagram.com/stories/sophieelise/3332217993808685175?utm_source=ig_story_item_share&igsh=M25rbXI4cWpkYjZ0 . Legge fra seg laptop - sette seg opp - ta på laptop - ta på seg selv - glise rart - ta på laptop - stirre tomt ut i luften - løfte opp laptop og late som hun gjør noe 🤨 Andre som så det?

IMG_2479.jpeg

Ja är alltid så hon håller på. Och så måste hon öppna munnen och "se sexig ut" med tom blick. Pinsamt. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser ikke ut som at selvbruningen hennes er såååååå bra som hun selv påstår. Den flasser sånn som alle andre selvbruninger

IMG_2311.jpeg

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vifte skrev (1 minutt siden):

Ser ikke ut som at selvbruningen hennes er såååååå bra som hun selv påstår. Den flasser sånn som alle andre selvbruninger

IMG_2311.jpeg

Den näsan.. RIP 

  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder seg til å spise morkake-blikket 😬 (Må først teste ut Norges dyreste treningsstudio. haha)

IMG_2396.thumb.jpeg.217094b04ae4469c103cfd705d554d28.jpeg

Endret av mao1
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...