Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

.

Endret av Wald86
Personvern opg sikkerhet
  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

solsikke90 skrev (1 time siden):

😂😂

Jeg har aldri født selv, men reagerte mest på at hun skulle ta med seg laptop og lader? Altså, hva? Jobbe litt etter fødsel?

Har vel tenkt å se på serier mens hun ammer, siden hun sikkert synes det høres kjedelig ut.

Endret av naivsuper
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes rett og slett at hele dette opplegget bare begynner å bli trist og tragikomisk. Hårmaske, øyepatches, ansiktsmaske og gua sha for å drenere bort vann i ansiktet. Det høres virkelig ut som hun tror at babyen skal sove søtt i senga si døgnet rundt på barsel. Det er ikke alt her i verden som kan opereres eller dreneres bort, og fødeansikt er noe veldig mange får, men det går seg til. 
 

jeg har i utgangspunktet tenkt at alle fortjener en ny sjanse til tross for at man har levd et utsvevende liv som Sophie Elise. Men nå som det bare dukker opp mer og mer svada før fødsel, begynner jeg å tenke at det ikke passer med et barn i hennes sinnsykt glamorøse verden. Blir bare trist og matt av hele greia.

  • Liker 16
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christin91 skrev (28 minutter siden):

Jeg synes rett og slett at hele dette opplegget bare begynner å bli trist og tragikomisk. Hårmaske, øyepatches, ansiktsmaske og gua sha for å drenere bort vann i ansiktet. Det høres virkelig ut som hun tror at babyen skal sove søtt i senga si døgnet rundt på barsel. Det er ikke alt her i verden som kan opereres eller dreneres bort, og fødeansikt er noe veldig mange får, men det går seg til. 
 

jeg har i utgangspunktet tenkt at alle fortjener en ny sjanse til tross for at man har levd et utsvevende liv som Sophie Elise. Men nå som det bare dukker opp mer og mer svada før fødsel, begynner jeg å tenke at det ikke passer med et barn i hennes sinnsykt glamorøse verden. Blir bare trist og matt av hele greia.

Det er jo gua sha, masker både her og der og utseendet som er det viktigste i livet hennes, og da klarer hun ikke å tenke at det kan bli annerledes når babyen kommer.

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan mener hun at hun skal bruke disse tingene på fødeavdelingen lurer jeg på. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 time siden):

Hvordan mener hun at hun skal bruke disse tingene på fødeavdelingen lurer jeg på. 

Hun skal bruke de i det obligatoriske pausene fødende har på sykehuset. Og så kan sikkert V trille baby rundt i gangene så a mor får tid til selvpleie. Eller tror hun kanskje at fødeavd er sånn som i gamledager, der alle babyer stues på et rom og kun bæres inn til mor av de snille sykepleierne når det er tid for mat?

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (7 minutter siden):

Alt peker retning planlagt keisersnitt. Terapi, snakk om traumer etter påståtte overgrep, «følelse av å miste kontroll over egen kropp». Dette er text book grunner for å få innvilget planlagt keisersnitt. Hun antyder også at barnet kommer tidligere enn termin.  Planlagt er helt annerledes enn hastesnitt. Kontrollert, mye oppfølging, sterke smertestillende i etterkant, mulig eget rom der kjæresten kan overnatte for å hjelpe med stell, flaske  og løft, det kommer selvsagt an på trykket avdelingen får, men mange kan bli noen dager. 

Hva annet enn keisersnitt forventet vi? 😂 Er ikke operasjoner det SE er kjent for? 🤔

  • Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wald86 skrev (10 minutter siden):

Alt peker retning planlagt keisersnitt. Terapi, snakk om traumer etter påståtte overgrep, «følelse av å miste kontroll over egen kropp». Dette er text book grunner for å få innvilget planlagt keisersnitt. Hun antyder også at barnet kommer tidligere enn termin.  Planlagt er helt annerledes enn hastesnitt. Kontrollert, mye oppfølging, sterke smertestillende i etterkant, mulig eget rom der kjæresten kan overnatte for å hjelpe med stell, flaske  og løft, det kommer selvsagt an på trykket avdelingen får, men mange kan bli noen dager. 

Garantert.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fastlegen hadde visst stilt spørsmål om hennes omsorgsevne så da byttet hun bare lege eller gikk over til det private. Noen har det enklere enn andre. 

  • Liker 12
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, Klink said:

Hvordan mener hun at hun skal bruke disse tingene på fødeavdelingen lurer jeg på. 

Hvis hun skal føde på Ullevål eller Ahus er det barselhotel med eget bad på hvert rom. Tror selv de som tar KS må over på barselhotellet ganske kjapt?

Jeg orket ikke dusje mer enn halve kroppen en gang på barsel ennå vi måtte bli mer enn 2 dager, men folk er jo forskjellige da og orker forskjellig. Sett mange i tråder om fødebag at de vasket hår og sminket seg rett etter fødsel omtrent når folk har kommentert at man ikke trenger ting til det.

Fra SE sin side så er jo sånne produkter mye spons da. De har jo mer greier med seg på en vanlig ferie enn jeg har hjemme, så for dem er jo det veldig vanlig å ha med seg masse masker og produkter uannsett hvor man skal.

Kanskje hun kjører en Heidi Montag med glam-team på fødestua for å fikse hår og sminke 😄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (16 timer siden):

Det er jo et rimelig ansvarsfraskrivende svar fra dem!

Det er ikke akkurat slik at når Sofie Steen Isachsen spurte om hun kunne få gave fra dem, så måtte de gi henne gave. De valgte å gi henne dette - og de har tydeligvis fått reklame for det. Dette er et bevisst valg fra firmaets side.

De stod helt fritt til å ikke svare SE AS, eller svare at de ønsker samarbeidspartnere med en annen profil.

De valgte imidlertid å samarbeide med en influencer som seksualiserer graviditeten, og som kort tid før var på avrusing, en influencer som siste året hadde ødelagt for flere av sine samarbeidspartnere og gitt disse dårlig rykte. Dette har vært så mye i media at de må ha fått det med seg. Likevel valgte de altså å sponse SE med produkter...

Totalt useriøst og omdømmefall de luxe for tidligere Nøstebarn!

På hjemmesiden til Nøstebarn står det at Nøstebarns verdier er Omtanke. Og så skriver de hva de mener om det, bl.a.:

O - Omtanke

M - Miljø

T - Trygg

A - Aktuell

N - Naturlig

K - Kunnskapsrik

E - Etisk

De presiserer så hva de legger i hvert punkt: https://nostebarn.no/kundeservice/om-nostebarn/om-nostebarn

Når de velger en samarbeidspartner som Sophie Elise AS, da viser Nøstebarn at disse verdiene de hevder å jobbe etter bare er sminke, omtrent like naturlig og etisk som alle Sofies unødvendige kosmetiske inngrep har vært...

Har själv småbarn och kommer att bojkotta detta märket forever. Så oansvarsfullt. Usch och fy. 

  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (14 timer siden):

Hva tror dere navnet på den lille blir?

Hun sier det er et alminnelig navn på H, og da kan det ikke være så mange alternativer.

 

Henrik

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

winterchild skrev (2 minutter siden):

Henrik

Hun har sagt at det er et tradisjonelt navn, men at ingen så langt har klart å gjette riktig, så må vel være et litt mer uvanlig navn da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...