Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
Wald86 skrev (2 minutter siden):

Hun er i tillegg petit. Lav og forholdsvis smal, selv om bryst og hofter er fylt opp til randen. vil tror det meste passer henne i str medium. Hun er avhengig av oppmerksomhet,  og nå er det magen som gir henne dette. 

Hvis hun tar på seg en stor genser går på en måte de overopererte puppene og magen  i ett og hun føler seg sikker diger, så derfor dytter hun toppen under puppene sikkert for å skape en slags midje eller dele opp kroppen så hun ikke syns hun ser så klumpete ut.  Det er min teori.  I tillegg til at hun MÅ vise seg frem 24/7, hun ilegger seg selv ikke mer verdi enn hun syns hun har i sitt ytre skall.   Dette er ei ei som har alvorlig kroppsdysmorfi og det er nok kjempetraumatisk for henne å ikke kunne gjøre noe med fasongen sin.  Hun har jo bare pleid å operere det hun ikke har likt med kroppen sin.  Det er klart hun får tak i klær som passer.  

Jeg tipper hun allerede har booket konsultasjon hos plastisk kirurg til sommeren.  Hun er operert innen 6 mnd etter ungen er født. 

• Liker 14
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
PurpleTuliip skrev (1 minutt siden):

Leppene tror jeg faktisk bare er gravidhormoner. Så selv ut som en and på ett tidspunkt fordi leppene (både oppe og nede🙃) hovnet sånn opp. Endret seg løpet av dagen. 

men ja, leste igjennom ett innlegg her om at hun svarer følgerne sine frekt og herregud ja. Jeg blir helt flau. Trykte meg igjennom her om dagen fordi jeg skal innrømme at jeg er dritnysgjerrig på hva ungen ender med å hete 🙊😂 og da var det snakk om noe filtergreier og hun svarte at det brukte hun ikke og  at hun var «naturlig pen» NATURLIG? 🙊

Naturlig pen? 

Hverken hun (eller følgerne) aner hvordan hun EGENTLIG ville sett ut fra naturens siden. Hun har rekonstruert hele seg med massiv kirurgi. 

Det er helt komisk at hun ser på seg selv som naturlig. 

• Liker 10
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
Sporingsbeskyttelse
  • Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Wald86 skrev (21 minutter siden):

Jeg tipper hun skriver/sier dette for å provosere. Men hvem vet. Leste om en kvinne som mente barnet ville arve opererte trekk, hun trodde tydeligvis genene ble forandret...
Når det gjelder løgner så kan det være Steen Isachsen har problemer med å skille falske minner fra virkelighet. Å lese bloggen hennes gir innblikk i et forstyrret sinn, mulig oppdiktet, men igjen, vanskelig å vite. Hun har vært online over halve sitt liv. Hele sitt ungdoms- og voksne liv. 

Jeg tror mange historier og minner er ca like konstruert som det ytre. Alt har handlet om å skape- og å  iscenesette denne personaen/avataren `Sophie Elise`. Hun har lykkes med det. Det er et fenomen i seg selv. 

Det å leve online gjennom en slags AI figur fra man er helt pur ung ungdom, det burde være verdt et studie. En vakker dag når denne oppkonstruerte personaen ikke blir pakket inn i bomull av media som "liten jente", "offer" og "viktig stemme", så kan man kanskje begynne å snakke om det som egentlig har foregått: Hva et slikt liv gjør med den som lever sånn, men også hva det gjør med og signaliserer til de 500 000 + følgerne hun lever av å påvirke. 

Endret av Isild
  • Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
Sporingsbeskyttelse
  • Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Wald86 skrev (13 minutter siden):

Hun er et meget interessant studie. Bare dette at hun har så mange store kirurgiske inngrep, 2 årlig ca? Tenk hva det gjør med både psyke og kropp, og alle sterke smertestillende(opioider) som inntas... Og alle løgnene, helt åpenbare! Som ingen arresterer henne for. Det er sterkt kritikkverdig mye av det medier har publisert. Bøkene også.

Finnes det lignende som SE AS? Du har denne Katie Price, men hun startet senere, og var ikke på sosiale medier som tidlig tenåring. 

Jeg kan ikke komme på noe(n) som ligner dette. Det er helt spesiellt at hun startet å skape denne avataren i så ung alder - og at hun har gjort det med full støtte fra familie og media (istedetfor å skaffe henne hjelp) Tviler på at hun var særlig interessert i å høre på noen, men istedet for at media og annonsører så alvoret, så har det blitt laget underholdning og reklame av alt fra operasjoner til rusrehabilitering -  og det har i alle år generert lassevis med penger - som foreldrene der hjemme også lever på. 

Altså det er jo bare helt sykt.

Ingen tvil om det er sterk grad av både BDD og narsissisme iallefall - som har fått utvikle seg helt fritt - til full applaus. 

Endret av Isild
  • Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Wald86 skrev (2 timer siden):

Hun mistet også et barn, dette kunne hun fortelle da hun allerede var 20 uker på vei med ny graviditet, tidlig desember. Det ble oppdaget på hennes andre ultralyd,det vil si at hun må ha vært ca i uke 10 da hun mistet, gitt at hun fikk tidlig ul. 

Det var også innspilling av ny serie, juni eller så.

Like travelt og dramatisk var året mellom 14 og 15. 

Hun har fortalt at hun mistet i andre trimester i forrige svangerskap, altså var over 12 uker på vei da. Da ble hun altså gravid med en gang hun hadde blitt sammen med nåværende kjæreste, rakk å være gravid i minst 3 måneder før hun mistet. Så prøvde de på nytt i 3 måneder før hun ble gravid igjen i august. Og allerede i september begynte hun å legge ut videoer der hun stryker seg på magen og hintet om graviditet med de salte kjeksene sine osv. Noe slikt gjorde hun jo ikke i første graviditet, på den tiden la hun jo ut mye om fest og fyll og var på Montenegro med Joakim. 

Hun rekker mye på et år ja!

• Liker 9
  • Nyttig 11
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet (endret)
Wald86 skrev (9 minutter siden):

12 februar 2023 ble bildet av Haukland og henne lagt ut. I følge den nye kjæresten var det i denne perioden de fikk kontakt, da dette bildet ble en offentlig debatt. Aborten skal ha skjedd på sommeren. Det må ha vært midt i innspilling av serie det da? For meg henger ikke dette i hop. Noe må vike. 
Travel kvinne, ja. 

Aborten kan jo ikke ha skjedd på sommeren, fordi hun ble gravid med nåværende svangerskap i august (hun har delt eksakt dato), og før det hadde de prøvd i tre måneder. Dvs de begynte å prøve i mai. Så hun må ha mistet forrige barnet før det for at det skal gå i hop. Og hvis hun mistet i mai, må hun ha blitt gravid senest i februar for å ha rukket å være gravid ut i andre trimester før aborten.

Men tror ikke det er så nøye for Sofie om tidslinjen i historiene hennes går i hop eller ikke, fordi blodfansen og media stiller ingen spørsmål til dette. De som stiller spørsmål blir stemplet som hat og hets mot en «ung mor som bare prøver å finne sin vei i denne nye tilværelsen».

Hun delte forresten nå på Snapchat at grunnen til at hun går til privat jordmor er at hos den offentlige begynte de å spørre henne om den nylige rushistorikken og slikt, noe hun ikke likte.

Endret av Sinccis
  • Liker 11
  • Nyttig 19
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
sporingsbeskyttelse
  • Liker 8
  • Nyttig 10
Skrevet
Isild skrev (2 timer siden):

Naturlig pen? 

Hverken hun (eller følgerne) aner hvordan hun EGENTLIG ville sett ut fra naturens siden. Hun har rekonstruert hele seg med massiv kirurgi. 

Det er helt komisk at hun ser på seg selv som naturlig. 

Sånn tilfelle det kom utydelig frem så er jeg helt enig med deg i at looken hennes er alt annet enn naturlig. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
PurpleTuliip skrev (8 minutter siden):

Sånn tilfelle det kom utydelig frem så er jeg helt enig med deg i at looken hennes er alt annet enn naturlig. 

Det kom tydelig frem, jeg ble bare overrasket over at hun ser seg selv som naturlig.

• Liker 7
Skrevet
Isild skrev (4 timer siden):

Jeg har aldri sett noen går med bar gravidmage på vinteren. "Har gitt opp, magen får bare henge ut" sier hun med T-skjorten dratt opp under puppene og buksesmekken åpen - igjen! 

Sofie, det finnes klær for gravide. Masse lekkert faktisk! Og en helt vanlig T-skjorte fungerer også helt fint å trekke ned over magen. 

Hun har bare blitt så ekstremt harry. 

Hun kunne jo fint ha tatt på seg en av de over-sized strikkede genserene hun reklamerte så mye for en stund... hadde vært mer enn nok plass til både pupper og høygravid mage i mange av dem...

• Liker 13
Skrevet
Sinccis skrev (1 time siden):

...

Hun delte forresten nå på Snapchat at grunnen til at hun går til privat jordmor er at hos den offentlige begynte de å spørre henne om den nylige rushistorikken og slikt, noe hun ikke likte.

Om noen har kopi av det bør det gjerne spares, det kan være det bør komme offentlig helsevesen for øre etterhvert.

Nei, Sofie Steen Isachsen, det er vel ikke så mange rusmisbrukere som liker å bli spurt ut om egen rusmisbruk... som regel de som ikke er motivert for å slutte med rus og andre avhengigheter som skader dem...

• Liker 6
  • Nyttig 14
Skrevet
Isild skrev (3 timer siden):

Jeg kan ikke komme på noe(n) som ligner dette. Det er helt spesiellt at hun startet å skape denne avataren i så ung alder - og at hun har gjort det med full støtte fra familie og media (istedetfor å skaffe henne hjelp) Tviler på at hun var særlig interessert i å høre på noen, men istedet for at media og annonsører så alvoret, så har det blitt laget underholdning og reklame av alt fra operasjoner til rusrehabilitering -  og det har i alle år generert lassevis med penger - som foreldrene der hjemme også lever på. 

Altså det er jo bare helt sykt.

Ingen tvil om det er sterk grad av både BDD og narsissisme iallefall - som har fått utvikle seg helt fritt - til full applaus. 

Hun minner litt om svenske Kissie som blogget på 2000-tallet, hun laget en slags karakter bygget på løgner og begynte da hun var 15. Hun slet med spiseforstyrrelser og opererte seg, dog ikke så mye. Hun har heldigvis blitt voksen og er en ganske gøy og reflektert influenser i dag. Kan jo bare håpe SE også "vokser opp" etter hvert. 

• Liker 2
Skrevet
Frisk Frosk skrev (30 minutter siden):

Hun kunne jo fint ha tatt på seg en av de over-sized strikkede genserene hun reklamerte så mye for en stund... hadde vært mer enn nok plass til både pupper og høygravid mage i mange av dem...

Ja haha du sier noe der ja! 

• Liker 4
Skrevet

Er det bare jeg som ikke henger med på tidslinjen når det gjelder terminen hennes? 

jeg er selv gravid og utifra tidligere poster har jeg ligget en ukes tid bak henne. Har selv termin om 7,5 uker. Men på snap i dag ser jeg at hun plutselig har bare 4 uker igjen? Det er jo et eller annet med denne tidslinjen som ikke gir mening. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Lurer på hvordan kroppen nå vil bli seende ut med så masse arr... de blir jo strukket og arrvev er jo mye svakere en normal hud.  

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Nikea skrev (11 minutter siden):

Hun minner litt om svenske Kissie som blogget på 2000-tallet, hun laget en slags karakter bygget på løgner og begynte da hun var 15. Hun slet med spiseforstyrrelser og opererte seg, dog ikke så mye. Hun har heldigvis blitt voksen og er en ganske gøy og reflektert influenser i dag. Kan jo bare håpe SE også "vokser opp" etter hvert. 

Syns å huske at Kissie var et stort forbilde for SE.  

https://sophieelise.blogg.no/1319126278_favorittblogg.html

Det hadde vært fint for både SE og barnet hennes om hun valgte en litt annen (og mer voksen)  vei enn den hun er på nå videre. Den påtrengende seksualiseringen er bare slitsom. Hun skriker etter oppmerksomhet. 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...