Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun minner meg mer og mer om hun Amanda Bynes. Og hun ble/er psykisk syn. Ble ett kjent ansikt i så alt for ung alder. Og sånn kan det gå. Måten hun putter liplineren så langt utenfor streken, og bare ender opp med å se ut som en klin gal person. Så går hun rundt og tripper i altfor små topper med gravidmage. Jeg har selv barn og gikk med stramme kjoler osv. men dette her er jo over all sunn fornuft. Jeg tar på en måte synd i han som skal få dette barnet med henne, han virker mye mer «nedpå» og god. Nei, vi får håpe det går bra med dette lille uskyldige barnet. 

  • Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 6
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (49 minutter siden):

Det har vært en trend siste tyve år det. At apparatet og industrien rundt bare står og ser på kjente folk som går under. De gjør ikke noe med det. Og det har smittet til resten av samfunnet. Det filmes og snappes hvis noen er vitne til ulykker, overdoser og død. Underholdning. Hva gjør SI og mannen i en podcast nå? Alle ser jo det vi ser. Hvordan kan Schibsted stå inne for dette? 

Du har så mange gode og reflekterte svar. Jeg håper virkelig på en sammfunnsendring snart, men når pengene rår.. 

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (8 timer siden):

Hun er helt ulidelig, og det sier ikke lite! «Jeg er jo så needy nå…haha». Når har hun ikke vært det? Og jeg får fullstendig fnatt over at hun ikke kan kle på seg. Å framstille seg som et sexobjekt mens man har en baby i magen, er bare ekstremt forstyrret og frastøtende. 
 

Folk får si hva de vil, men jeg er bekymret for dette barnet. Jeg gir blaffen i om det er spekulasjon, men hun inngir ingen som helst tillit som omsorgsperson. Jeg har jobbet med barn i over 30 år, og veiledet hundrevis av foreldre. Jeg ser ikke for meg at hun er mottakelig for veiledning overhodet. 

Vel talt! Helt enig. Det er barnet jeg tenker på ❤️ 

Hun unngår offentlig jordmor og vil ikke ha råd? Hva skal hun gjøre etter fødselen? Hvis hun nekter oppfølging av helsesøster og lege så blir det konsekvenser. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Bjerka said:

Vel talt! Helt enig. Det er barnet jeg tenker på ❤️ 

Hun unngår offentlig jordmor og vil ikke ha råd? Hva skal hun gjøre etter fødselen? Hvis hun nekter oppfølging av helsesøster og lege så blir det konsekvenser. 

Helsesøster er 100% frivillig faktisk, ingen konsekvenser av det. Barnet har kun selvstendig rett på helsesjekk, hvem som utfører den er opp til foreldrene. 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rufs skrev (7 timer siden):

Helsesøster er 100% frivillig faktisk, ingen konsekvenser av det. Barnet har kun selvstendig rett på helsesjekk, hvem som utfører den er opp til foreldrene. 

Det er sant. Man kan takke nei til alle tilbud fra jordmor/helsestasjon, så lenge man tar med barnet til de nødvendige kontrollene som man kan gjøre hos valgfri lege. Til og med de anbefalte vaksinene kan man jo takke nei til, så veldig lite som er obligatorisk.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor mange uker det går før første klageinnlegg om hvor slitsomt det er å være mamma kommer😅 For det blir garantert et sjokk med alt ansvaret en baby innebærer. Har hun sagt noe om når barnet skal i barnehage?  

  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (18 minutter siden):

Dere har rett. Hun kan dessverre velge privat. Det overrasker meg. Jeg vil jo tro hun gjør nettopp det. Og bytter hvis de skulle bry seg med noe hun oppfatter som kritikk. 
Jeg leser at  hun har brutt med sine venner. Grunnen er at de "baksnakker" hennes eventuelle evner som mor, og setter spørsmålstegn til den spontane graviditet. Dette er typisk SI. Hun tar offerrollen, blir krenket og såret, og bryter med alle som utfordrer henne. 

Mennesker er bruk og kast for henne, det samme er dyr. Det eneste hun godtar er rævsleikere som lystrer henne i ett og alt. Sier du i mot, er det over og ut, og det er din egen feil fordi du våger å utfordre dronningen. Hun kommer til å fullstendig sjokk når barnet blir større og utfordrer deg på alt. 

  • Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste det skulle komme en podcast-episode der hun «endelig har valgt å fortelle hele sannheten» om alt som skjedde i fjor. Føler hun 1-2 ganger i året kommer med enten podcast, bok, intervju på TV, artikkel eller noe der hun «endelig forteller sin versjon av hva som egentlig skjedde» av det dramaet som har vært aktuelt akkurat det året. Og det er alltid veldig sårbart, men hun føler at nå er det endelig på tide å fortelle alt, fordi hun har fått nok av rykter.

I fjor var det vel sannheten om hva som egentlig skjedde med utroskap på Farmen, nå sannheten om posebildet og spontanaborten. Til neste år må hun jo finne på en ny greie, men er jo god tid og mye som kan skje i løpet av året som nybakt mor.

Endret av Sinccis
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sinccis skrev (1 time siden):

Visste det skulle komme en podcast-episode der hun «endelig har valgt å fortelle hele sannheten» om alt som skjedde i fjor. Føler hun 1-2 ganger i året kommer med enten podcast, bok, intervju på TV, artikkel eller noe der hun «endelig forteller sin versjon av hva som egentlig skjedde» av det dramaet som har vært aktuelt akkurat det året. Og det er alltid veldig sårbart, men hun føler at nå er det endelig på tide å fortelle alt, fordi hun har fått nok av rykter.

I fjor var det vel sannheten om hva som egentlig skjedde med utroskap på Farmen, nå sannheten om posebildet og spontanaborten. Til neste år må hun jo finne på en ny greie, men er jo god tid og mye som kan skje i løpet av året som nybakt mor.

Ja hun sier jo at der hun mistet da hun var 20 uker på vei. ( ref artikkel i Se og Hør) Det er 5 mnd det. 
I slutten av mai var hun i Montenegro ( bilde fra TikTok). Hun så ikke ut som hun var 5 mnd på vei der, så hun må ha mistet før det da. Så når ble hun egentlig sammen med barnefar? 🤨

IMG_2767.png

  • Liker 2
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette er hva som står i Se og Hør, det er vel ikke mulig å tolke dette på flere måter. 🤷‍♀️ (Skjermbilde fra S&H)

 

Screenshot_20240328_160419_Samsung Internet.jpg

  • Liker 8
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wald86 skrev (32 minutter siden):

Det er feil. Hun fortalte om spontanaborten da hun var 20 uker på vei inn i ny graviditet. Det ble oppdaget på andre UL. Tenker hun hadde første UL tidlig, og andre rundt uke 10-12. Den nye mannen kunne fortelle at kontakten ble hyppig rundt tiden da skandalen raste, altså i midten av februar. 
Hvis hun ble gravid rundt den tiden, altså mid-februar, så er vel bildet du har lagt ved tatt like etter spontanaborten. 

Jeg refererer bare til artikkelen. Og hun har tydeligvis ingen innvendige til innholdet, så hva som er hva vet jeg ikke - som vanlig når det gjelder henne.

 Se og Hør har vært i kontakt med Sophie Elise Isachsen som er kjent med innholdet i saken. Hun ønsker ikke å kommentere saken ytterligere.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinccis skrev (2 timer siden):

Visste det skulle komme en podcast-episode der hun «endelig har valgt å fortelle hele sannheten» om alt som skjedde i fjor. Føler hun 1-2 ganger i året kommer med enten podcast, bok, intervju på TV, artikkel eller noe der hun «endelig forteller sin versjon av hva som egentlig skjedde» av det dramaet som har vært aktuelt akkurat det året. Og det er alltid veldig sårbart, men hun føler at nå er det endelig på tide å fortelle alt, fordi hun har fått nok av rykter.

I fjor var det vel sannheten om hva som egentlig skjedde med utroskap på Farmen, nå sannheten om posebildet og spontanaborten. Til neste år må hun jo finne på en ny greie, men er jo god tid og mye som kan skje i løpet av året som nybakt mor.

Hva heter podcasten og ligger den ute på Podimo eller andre steder?

Endret av Tough cookie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...