Gjest pop up bruker Skrevet 18. november 2023 #38361 Skrevet 18. november 2023 Zenhouse skrev (30 minutter siden): Dag 3 og allerede nakenbilde ( fra siden), info om sexlivet som gravid, strykende på magen i sexy positur konstant, enten det er fra sofaen eller på trening. Jaja - hei hur det ska gå! Ja, det er jo ikke akkurat å værne om privatlivet for å si det sånn...
Wald86 Skrevet 18. november 2023 #38362 Skrevet 18. november 2023 (endret) . Endret 19. november 2023 av Wald86
J.. Skrevet 18. november 2023 #38363 Skrevet 18. november 2023 Privat > hemmelig. Uansett hva man personlig mener om saken,har hun faktisk blitt privat av seg per definisjon. Å være privat,er ikke å hemmeligholde ulike deler av livet sitt for omverden. 1
Sol Rampelyset Skrevet 18. november 2023 #38364 Skrevet 18. november 2023 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin.
Gjest pop up bruker Skrevet 18. november 2023 #38365 Skrevet 18. november 2023 J.. skrev (16 minutter siden): Privat > hemmelig. Uansett hva man personlig mener om saken,har hun faktisk blitt privat av seg per definisjon. Å være privat,er ikke å hemmeligholde ulike deler av livet sitt for omverden. Hvis du sammenligner med tiden hun blogget er hun jo åpenbart mer privat nå enn da. Det har heller ikke vært noen skandaler etter alt dette med posen og podcasten, men det skjer mye på storys og snap selv om det ikke postes så mange skandale-innlegg. Men sammenligner du med vanlige folk er hun hverken privat eller hemmelig. Det er ikke vanlig for de fleste å dele hvordan sexen er under graviditet til 600tusen følgere, eller nakenbilder for den saks skyld. Men jeg er enig i at hvis man sammenligner med en yngre versjon av SE var det mye mer av også tankevirksomheten som ble delt. Det ser vi ikke så mye til nå, og det er veldig bra for alle.
Gjest Finlay Skrevet 18. november 2023 #38366 Skrevet 18. november 2023 (endret) *blueberry* skrev (4 timer siden): Det har vært veldig stille fra SE de siste månedene vs før Cola-gate. Hun har delt mindre personlige greier, og holdt seg mer til reklame og Glöd. Hun har også oppholdt seg mest i Trondheim og holdt en lav profil i Oslo og media. Jeg vil si det beviser at hun har levd mer privat den siste tiden. Hun har levd mer privat etter cola-gate og etter podcast-exit (Fetisha). Nå er graviditeten imidlertid godt etablert, og det kan nesten se ut som eksponeringsbehovet har hopet seg litt opp. Nå er det mye som skal ut! For etter at babynyheten ble offentliggjort har hun jo vært særdeles aktiv, og det mistenker jeg hun kommer til å fortsette med fremover. Tipper hun holdt lav profil av to grunner: Vente til alt rundt rusproblemer, posebildet, podcast-exit og candy girl roet seg, helt tilbaketrukket der i Trondheim. Vente til svangerskapet har rundet den mest kritiske fasen. Hun skal ha barn, og kan komme ut i Elle i hvit kjole og utslått hår som ren og gravid kvinne. En som absolutt ingen vil belaste med smertefulle konfrontasjoner rundt disse tingene. Ingenting som tyder på at SE er blitt mer privat, bare at det var taktisk smart å holde en lav profil en periode. Endret 18. november 2023 av Finlay
Missy1 Skrevet 18. november 2023 #38367 Skrevet 18. november 2023 Frisk Frosk skrev (2 timer siden): og så ble hun gravid. Planlagt eller ei Hun sier på snap story at det var planlagt. At de aktivt prøvde å bli gravid 4
Sinccis Skrevet 18. november 2023 #38368 Skrevet 18. november 2023 Missy1 skrev (36 minutter siden): Hun sier på snap story at det var planlagt. At de aktivt prøvde å bli gravid Når var det de ble sammen?
Missy1 Skrevet 18. november 2023 #38369 Skrevet 18. november 2023 Sinccis skrev (18 minutter siden): Når var det de ble sammen? jeg er ikke helt sikker, men det er under et år siden
Lorieen Skrevet 19. november 2023 #38370 Skrevet 19. november 2023 Sinccis skrev (2 timer siden): Når var det de ble sammen? I mai. 5 2
dårligbrukernavn Skrevet 19. november 2023 #38371 Skrevet 19. november 2023 (endret) Lorieen skrev (4 timer siden): I mai. Wow. Hun snakker med venninnen i Girls of Oslo + har nevnt flere steder at de aktivt prøvde å bli gravide... Det er jammen ekstremt fort. Har faktisk aldri hørt om noen som begynner å prøve samtidig som man blir sammen (hvis de har prøvd en periode som hun sa er det jo i prinsipp ikke andre alternativer enn at de har prøvd fra de ble sammen)... Hun kaster ikke bort noe tid ihvertfall... Det gir dårlige vibber for min del, på flere måter og av flere grunner egentlig. Spesielt underbygger det vel for min del at graviditeten er strategisk......... Får håpe hun ikke skal bytte "image" og personlighet like ofte som hun pleier fremover... Da er hun jo "over" å være både gravid og mor lenge før barnet dukker opp.................. Endret 19. november 2023 av dårligbrukernavn 16 2
Tough cookie Skrevet 19. november 2023 #38372 Skrevet 19. november 2023 dårligbrukernavn skrev (4 timer siden): Wow. Hun snakker med venninnen i Girls of Oslo + har nevnt flere steder at de aktivt prøvde å bli gravide... Det er jammen ekstremt fort. Har faktisk aldri hørt om noen som begynner å prøve samtidig som man blir sammen (hvis de har prøvd en periode som hun sa er det jo i prinsipp ikke andre alternativer enn at de har prøvd fra de ble sammen)... Hun kaster ikke bort noe tid ihvertfall... Det gir dårlige vibber for min del, på flere måter og av flere grunner egentlig. Spesielt underbygger det vel for min del at graviditeten er strategisk......... Får håpe hun ikke skal bytte "image" og personlighet like ofte som hun pleier fremover... Da er hun jo "over" å være både gravid og mor lenge før barnet dukker opp.................. Det kan jo hende de har vært sammen lenger enn siden mai? 2
Sinccis Skrevet 19. november 2023 #38373 Skrevet 19. november 2023 Vet ikke hvordan man legger inn screenshot her, men 16. april svarte hun på Instagram i sin Q&A at hun er litt betatt for tiden, og i slutten av måneden la hun ut bilde av dem sammen på story. Så de ble nok sammen i april da. 4 1
Laraa Skrevet 19. november 2023 #38374 Skrevet 19. november 2023 Scan skrev (På 17.11.2023 den 23.14): Jeg vet ikke, men som trønder sier jeg ikke hvilken. Jeg sier kordan uke e du i? Jeg er også trønder og sier ka uke e du i. 1
Vipser Skrevet 19. november 2023 #38375 Skrevet 19. november 2023 Laraa skrev (18 minutter siden): Jeg er også trønder og sier ka uke e du i. Ordet "sier" er her vesentlig, for begge to. Dere sier ka eller kordan = dialekt. Skal du skrive korrekt bokmål (og nei, ingen snakker bokmål), heter det derimot "hvilken uke". 13 5
dårligbrukernavn Skrevet 19. november 2023 #38376 Skrevet 19. november 2023 Tough cookie skrev (1 time siden): Det kan jo hende de har vært sammen lenger enn siden mai? Står at hun har sagt mai flere steder ihvertfall.. 3 1
Eloise12345 Skrevet 19. november 2023 #38377 Skrevet 19. november 2023 (endret) Hun er sammen med ungdomskjæresten sin igjen. Jeg synes det høres som en romantisk historie. https://www.vg.no/rampelys/i/GMqwxV/sophie-elise-sammen-med-ungdomskjaeresten-igjen Jeg hører mange si mye rart om henne, men jeg dømmer henne ikke. Endret 19. november 2023 av Eloise12345 2
Othelia08 Skrevet 19. november 2023 #38378 Skrevet 19. november 2023 (endret) Hadde blitt dritflau hvis jeg som barn fikk slengt i trynet en artikkel av at moren min har fortalt hele Norge om sexlivet til henne og pappa - mens hun var gravid med meg. Etter hvert som den ungen vokser opp og begynner på skolen vil noen uten tvil dra frem slike utsagn, om så bare for å erte litt. Ting hun har sagt før kan naturligvis ikke fjernes eller gjøres noe med, men hun har jo et valg nå om å ikke lengre komme med den type uttalelser. Hun har vel også sagt at hun syns det hadde vært kult hvis det var mora hennes som hadde posta lettkledde bilder i ung alder, men det er ikke gitt at barnet hennes føler det samme. Endret 19. november 2023 av Othelia08 19 4
Gjest Sprite Skrevet 19. november 2023 #38379 Skrevet 19. november 2023 Elsker at hun sier «flere av dere la merke til Ritzkjeksene» når hun bokstavelig talt poserte med de 🤣🤣🤣 fy faen ass🤦🏻♀️🤣
EmVeeJee Skrevet 19. november 2023 #38380 Skrevet 19. november 2023 Guri dette blir en lang graviditet. 25 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå