Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
EmVeeJee skrev (48 minutter siden):

Guri dette blir en lang graviditet. 

"SE gravid minutt for minutt". 

Hun kommer til å selge dette for alt det er verdt. 

• Liker 28
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle som sier "det er dette hun trenger for å skjerpe seg" eller noe i den duren har ikke vokst opp med narsissistiske foreldre og det bør dere være glad for. Jeg har alltid følgt litt med på SE, men dette er stopp. Jeg orker ikke å se nok et barn eksponert av et sånt menneske. Lykke til, håper jeg tar helt feil og hun viser seg å være en like god mor som løgner.

✌️

• Liker 28
  • Hjerte 1
  • Nyttig 15
Skrevet
2 hours ago, Revenge o'Cavatina said:

Tipper vi får høre om alle mulige plager et svangerskap kan gi, løsninger på disse (reklame), gråt og tenners gnissel over endringer av gravidkroppen, skandaler pga glass med alkohollignende innhold (spekulasjoner), kynnere, slimpropper og melkekspreng, "cravings", egen kolleksjon med gravidundertøy og MyMuse, bli med SE på kontroller, bli med SE på fødestua (keisersnitt), Dior-smokker, Vuitton-babytøfler, mammakolleksjon med MM, selvdiagnostisert fødselsangst, fødselsdepresjon, spekulasjoner en masse, enda en selvbiografi som kun handler om læring av å være gravid samt selve fødselen, ny biografi om mammarollen, og sikkert en hel haug til jeg ikke har tenkt på ennå.

Og ikke glem alle nakenbilder, da. En gravid kvinnekropp er nemlig det mest naturlige som fins, så den feministiske kampen for retten til å vise frem kroppen overalt fortsetter - "fuck" Instagramregler og bluferdighet og kall det feministisk kamp mens media applauderer.

Den PR-rådgiveren med spesialitet i krisekommunikasjon som ble ansatt etter pulverpose og NRK-fadese har jobbet godt for honoraret sitt.

Jaja:kaklehone:

Ikke glem et par sensajournalistiske bestillingsverk til i samme ånd som siste sprell i Elle, da. :danse2:

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Hunter7 skrev (22 minutter siden):

Ikke glem et par sensajournalistiske bestillingsverk til i samme ånd som siste sprell i Elle, da. :danse2:

Selvsagt blir det hjemme hos-reportasjer, meningen med livet-intervjuer, samt det største som har hendt meg-Lindmoshow rett før fødsel samtidig med lanseringen av Baby-Glöd: babytalkum, babyolje med gullpulver, babyshampoo og bodylotion med selvbruningseffekt for vinterbleke babyer.

Påsan, piller og pod godt gravd ned.

• Liker 18
  • Nyttig 13
Skrevet

Jeg har fulgt SE med et halvt øye, men lukker det nå. Siste dager på snap gir meg som tidligere nevnt en vemmelig følelse. Hun sitter og vrir seg med åpen munn og gnir seg "sexy" over magen - poserer og har sitt sedvanlige "bedroom"-blikk. 

Det er så man kan forutse clickbaitene hun skal gå for: "Blir shamet for å være sexy mens man er gravid" osv. 

Orker ikke mer.. 

• Liker 29
  • Hjerte 3
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet
Wald86 skrev (12 minutter siden):

Det er så jeg får vondt i magen og tårer i øynene. Nå er dette nytt for meg. Vet ikke så mye om hvordan for eks Kylie Jenner og utenlandske holder på. For meg er ikke dette friskt!  Jeg har fulgt serien, og disse fire kvinnen som del av et studie. Men jeg gleder meg til det er over. For denne verdenen orker jeg ikke se mer av. Jeg vil bare forsøke å jobbe mot industrien. Sofie S.I har utlevert sitt liv på nett i snart 17 år? Over halve livet det. Hele ungdommen og voksne liv. Dette er resultatet. Og det er også masse følgere som har latt seg påvirke, og lar seg påvirke. Nå kanskje vordende mødre.
Siste "snap" eller hva det var jeg så var av store pupper og åpen munn, inn i kamera, der hun var så spent på hvor store brystene  kom til å bli. Og noe med en ny rød parykk som skulle benyttes for å krydre tilværelsen... Nok nå.
Kvinneguiden er dessverre en del av denne destruktive  industrien, del av Egmont, del av serien, del av en industri som går etter sårbare kvinner og ungdom. 

Helt enig med deg igjen. Det var så jeg fikk vondt i magen. Det var noe dypt forstyrrende over å se slik seksualisering av graviditet. Har aldri sett det før jeg heller. IKKE normalt, og som du sier - nå skal tydeligvis unge vordende mødre påvirkes. 

For en møkkabransje. 

• Liker 18
  • Nyttig 10
Skrevet
Isild skrev (9 minutter siden):

Helt enig med deg igjen. Det var så jeg fikk vondt i magen. Det var noe dypt forstyrrende over å se slik seksualisering av graviditet. Har aldri sett det før jeg heller. IKKE normalt, og som du sier - nå skal tydeligvis unge vordende mødre påvirkes. 

For en møkkabransje. 

Og dette er bare såvidt begynnelsen 🫣 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Missy1 skrev (3 minutter siden):

Og dette er bare såvidt begynnelsen 🫣 

Stygt redd vi nå vil få se salg og seksualisering av graviditet og småbarnsmor på en måte vi aldri før har sett. 

• Liker 16
  • Nyttig 4
Skrevet
Wald86 skrev (36 minutter siden):

Det er så jeg får vondt i magen og tårer i øynene. Nå er dette nytt for meg. Vet ikke så mye om hvordan for eks Kylie Jenner og utenlandske holder på. For meg er ikke dette friskt!  Jeg har fulgt serien, og disse fire kvinnen som del av et studie. Men jeg gleder meg til det er over. For denne verdenen orker jeg ikke se mer av. Jeg vil bare forsøke å jobbe mot industrien. Sofie S.I har utlevert sitt liv på nett i snart 17 år? Over halve livet det. Hele ungdommen og voksne liv. Dette er resultatet. Og det er også masse følgere som har latt seg påvirke, og lar seg påvirke. Nå kanskje vordende mødre.
Siste "snap" eller hva det var jeg så var av store pupper og åpen munn, inn i kamera, der hun var så spent på hvor store brystene  kom til å bli. Og noe med en ny rød parykk som skulle benyttes for å krydre tilværelsen... Nok nå.
Kvinneguiden er dessverre en del av denne destruktive  industrien, del av Egmont, del av serien, del av en industri som går etter sårbare kvinner og ungdom. 

Kred til Kylie Jenner for å skjule det at hun ventet barn hele graviditeten. Vet ikke om hun har eksponert barnet i ettertid, prøver så godt jeg kan å unngå hele den familien. Klikker man på linker, så viser man interesse og media skriver enda mer om de.

Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvorfor har hun privat IG-konto, noen som vet? Tenkte å titte litt men vil ikke at noen skal se at jeg følger henne. 

Skrevet
3 minutter siden, idk_ said:

Hvorfor har hun privat IG-konto, noen som vet? Tenkte å titte litt men vil ikke at noen skal se at jeg følger henne. 

For å få flere følgere. Hver gang det skjer noe "spennende" i livene til influensere stenger de kontoene slik at folk må følge for å få se togkræsjet. Så tjener de mer penger.

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet
Citha skrev (4 minutter siden):

For å få flere følgere. Hver gang det skjer noe "spennende" i livene til influensere stenger de kontoene slik at folk må følge for å få se togkræsjet. Så tjener de mer penger.

Aha, da skal jeg ikke gå i den fella. Følger heller med her på KG hehe

Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Wald86 skrev (3 minutter siden):

Og jeg er redd vi skaffer flere følgere ved å skrive her inne. Jeg har avfulgt alle kanalene til disse fire nå. Haukland og Jorgensen er ikke så ille ennå, de startet også senere.  Men Isabel Raad og SE AS.... de er to som er virkelig skadelige i sin påvirkning. Og de retter seg mot kvinner med ustabil psyke. Lyko AS med flere vasker sine hender ved å si "Vi kan ikke påvirke hva influencerne vi har samarbeid med poster på sin fritid" Boikottet av meg!

Jeg har begynt å boikotte Lyko og andre som "ler hele veien til banken" sammen med de to nevnte kontroversielle influencerne. Og jeg kommer til å ta samme standpunkt andre steder jeg handler - som inngår slike samarbeid. 

Jeg snakker også åpent med mine venner og kollegaer om hvorfor jeg boikotter butikker som benytter disse influencerne i sin markedsføring, og du verden så mange som får opp øynene og begynner å tenke. 

Har tro på forbrukermakten fremover. Kunnskap er makt-  og det er flere enn de tror som er lei av skjult/seksualisert reklame nå. 

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Bare å gjøre seg klar for sexy bilder mens hun ammer barnet sitt. Nå har kvinner forsøkt å få normalisert og avseksualisert bryster og amming i lang tid, men jeg vedder sjela mi på at SE kommer til å posere i alle slags stillinger, mens barnet henger på puppen.
For feministiske grunner, selvfølgelig. 

• Liker 15
  • Nyttig 12
Skrevet
3 minutter siden, Bloom13 said:

Bare å gjøre seg klar for sexy bilder mens hun ammer barnet sitt. Nå har kvinner forsøkt å få normalisert og avseksualisert bryster og amming i lang tid, men jeg vedder sjela mi på at SE kommer til å posere i alle slags stillinger, mens barnet henger på puppen.
For feministiske grunner, selvfølgelig. 

Ser for meg at hun bytter ut boka hun poserte med i alle mulige settinger før, med baby. Baby opp ned? Whoopsi. Babyen kobla seg på navlen istedenfor brystvorten, whoopsi. Babyen på slep i havet, wooops

• Liker 3
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...