Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
Missy1 skrev (5 timer siden):

Hvis Sofie mener hun skal bli mer privat og ikke eksponere denne babyen når den kommer, så burde hun kanskje bruke svangerskapet til å øve seg? 
Hun er vant til å eksponere hver minste ting i livet sitt, noe hun har gjort mesteparten av livet sitt. 
Det er galskap å tro at hun vil klare å holde seg privat etter fødsel når hun holder på slik som nå. Ikke engang en uke har det vært kjent at hun er gravid, men hun har allerede rukket å brette ut ekstremt mye detaljer. Svangerskapet står nå til salgs for annonsører og det er blottlegging hver dag. 

Er det noen som tror hun klarer å legge lokk på det den dagen barnet ser dagens lys? Det blir som å tro at en tung rusmisbruker klarer å kutte drugs tvert

Omtrent like troverdig som Finnes har vært om sine aksjehandler siden 2013...

Det slår meg at livet må være veldig innholdsløst når man gjør et svangerskap til alt man tilsynelatende ånder og lever for - og attpåtil gjør det og eget sexliv til innhold på sin bedriftskanal. Måten hun nå gjør det på gir et manisk inntrykk - og ikke ulikt avhengighet. Det er vel ofte slik at rusmisbrukere lettere har co-avhengigheter eller bytter ut en avhengighet med en annen.

Jeg håper hun har vett nok til å oppsøke profesjonell hjelp og også "avruse" seg når det gjelder hva hun offentliggjør på nett.

Veldig enig i at hvis hun mener alvor av å ville skjerme barnet, så burde hun bruke svangerskapet til å vise at hun faktisk mener det!

• Liker 12
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Frisk Frosk skrev (2 timer siden):

Omtrent like troverdig som Finnes har vært om sine aksjehandler siden 2013...

Det slår meg at livet må være veldig innholdsløst når man gjør et svangerskap til alt man tilsynelatende ånder og lever for - og attpåtil gjør det og eget sexliv til innhold på sin bedriftskanal. Måten hun nå gjør det på gir et manisk inntrykk - og ikke ulikt avhengighet. Det er vel ofte slik at rusmisbrukere lettere har co-avhengigheter eller bytter ut en avhengighet med en annen.

Jeg håper hun har vett nok til å oppsøke profesjonell hjelp og også "avruse" seg når det gjelder hva hun offentliggjør på nett.

Veldig enig i at hvis hun mener alvor av å ville skjerme barnet, så burde hun bruke svangerskapet til å vise at hun faktisk mener det!

Det er da normalt å bli helt oppslukt av svangerskapet når man er gravid for første gang! Barnets utvikling i magen, og ens egen kropp i forandring. Hele mirakelet egentlig.

Forskjellen er vel at en influencer kan gå opp i denne nye situasjonen på en annen måte enn kvinner med en mer tradisjonell jobb + det er content som mange liker.

SE er heller ikke den første i bransjen som lever og ånder for graviditeten, og deler hver minste ting. Sexlivet kunne hun gjerne holdt for seg selv, men hun er heller ikke alene om å dele slike detaljer. (Har sett verre faktisk 😂)

Hun får også oppmerksomhet på en helt ny måte nå, nemlig med varme og omtanke. De fleste gravide nyter jo det, SE neppe noe unntak.

Mageplasket kan imidlertid komme når barnet er født, og 99% av oppmerksomheten rettes mot den lille, mens den som har vært hovedperson i 9 måneder plutselig er redusert til statist og melkeku😂

Akkurat den situasjonen er nok enklere å takle for en vanlig nybakt mamma, enn en som er såpass avhengig av oppmerksomhet som influencere.

Endret av Finlay
Skrevet

Ser Sofie skriver i dag på story på IG at hun ikke har vært gravid før? Har ikke hun tatt abort tidligere? Mener å ha lest det. Var det løgn det også?

• Liker 25
  • Nyttig 1
Skrevet
Sinccis skrev (3 timer siden):

Er så klart umulig å vite hva som stemmer av alt hun sier, men med tanke på at hun sier hun allerede på svangerskapsuke 17 kjenner hvordan barnet presser innvollene hennes opp, samt må ha hjelp fra kjæresten for å gå til bilen da det er så tungt å gå som gravid, så kan man kanskje ta dette med at hun nesten ikke sover noe med en klype salt også.

Håper nå fremdeles på at hun får en "wake up call" når hun er høygravid eller senest når barnet er født, og velger å skjerme barnet (og seg selv også for den saks skyld, tror ikke det å eksponere privatlivet sitt i den grad hun nå gjør er sunt for psyken hennes heller). 

Hun kjenner nok ikke barnet presse innvollene presse oppover, men jeg «følte» det samme på den tiden 😂 tungt å gå har det vært siden trimester 1 så det er nok forskjellig for alle. Jeg er i trimester 3 og er i bedre form nå. 

Hun har vel ikke satt seg inn i hvorfor hun føler det hun føler, men man kan absolutt ha de følelsene. 

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, Gullhavet said:

Ser Sofie skriver i dag på story på IG at hun ikke har vært gravid før? Har ikke hun tatt abort tidligere? Mener å ha lest det. Var det løgn det også?

Lol hun lyver så mye atte…

Hvordan vil alle medisinene hun går på påvirke svangerskapet? 

• Liker 8
Gjest Avispapir
Skrevet
Lorieen skrev (20 timer siden):

Ref. snapstory: Kafébesøk med bar mage og åpen buksesmekk. Ærlig talt, det finnes da vel gravidbukser? Er ikke det greiere enn å «måtte matche trusa med resten av klærne»? Jeg skulle i hvert fall tro det.

Tipper hun er inspirert av Rihanna. Ser ikke problemet. Jeg ville selv aldri gått slik, men bryr meg nada om at andre gjør det.

Skrevet
Arne Tiholt skrev (45 minutter siden):

Lol hun lyver så mye atte…

Hvordan vil alle medisinene hun går på påvirke svangerskapet? 

Hvilke medisiner har hun sagt at hun går på?

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, Sarah93 said:

Husker ikke. Hun la ut noen videoer på tiktok der hun viste hva hun har i vesken og i kommoden

• Liker 2
Skrevet
Gullhavet skrev (2 timer siden):

Hun har skrevet tidligere på bloggen sin eller i et intervju, at hun har tatt abort minst én gang.

• Liker 6
Skrevet (endret)
Tough cookie skrev (53 minutter siden):

Hun har skrevet tidligere på bloggen sin eller i et intervju, at hun har tatt abort minst én gang.

Ja har hun ikke skrevet det i boka si også . Det har vært linket til flere intervjuer i tråden her hvor hun har uttalt dette. 

Edit. Fant det. Enkelt å Google. 

https://www.nettavisen.no/sophie-elise-isachsen/abort/reservasjonsretten/jeg-skulle-onske-jeg-fikk-snakke-om-aborten/s/12-95-5168706

https://www.nordlys.no/sophie-elise-tok-abort-som-14-aring/s/5-34-47292 Var når hun var 14-15 så var samme tidsrom som hun var sammen med Vegard sist , da de var ungdomskjæresten. Enten løy hun om å ha vært gravid og tatt abort den gangen  eller så lyver nå for å beskytte Vegard !

Endret av FruR
  • Liker 7
  • Nyttig 7
Skrevet

Insta er satt til privat nå. Den var ikke  det før ? 

Skrevet
Gullhavet skrev (3 timer siden):

FruR skrev (1 time siden):

Ja har hun ikke skrevet det i boka si også . Det har vært linket til flere intervjuer i tråden her hvor hun har uttalt dette. 

Edit. Fant det. Enkelt å Google. 

https://www.nettavisen.no/sophie-elise-isachsen/abort/reservasjonsretten/jeg-skulle-onske-jeg-fikk-snakke-om-aborten/s/12-95-5168706

https://www.nordlys.no/sophie-elise-tok-abort-som-14-aring/s/5-34-47292 Var når hun var 14-15 så var samme tidsrom som hun var sammen med Vegard sist , da de var ungdomskjæresten. Enten løy hun om å ha vært gravid og tatt abort den gangen  eller så lyver nå for å beskytte Vegard !

Løgn og løgn. Det er selvfølgelig forskjell på å være gravid i uke 18, vært på flere ultralyder og skulle beholde enn å ha blitt gravid og tatt abort i tenårene. Det hun opplever nå er nytt i form av at hun aldri har gjennomgått et svangerskap før. 

• Liker 12
Skrevet

Hun mener ikke at hun aldri har vært gravid. Men det står at hun tidligere har hatt symptomer, men ikke vært gravid. Men nå hadde hun ingen symptomer, så da var hun sikker på at hun ikke var gravid. Hun har bare skrevet det på en litt rotete måte.

• Liker 5
Skrevet
Arne Tiholt skrev (På 17.11.2023 den 14.31):

Jau… 🙄

De første månedene var vanskelig fordi verden ikke visste at hun er gravid 😆 

IMG_8051.jpeg

IMG_8052.jpeg

IMG_8053.jpeg

Men hva i? Hun følte seg ganske ensom fordi verden ikke visste om graviditeten?

Det var da litt mange ultralydbilder også. Virker ikke som om eksponeringsbehovet har minket akkurat. 

Skrevet
idk_ skrev (19 minutter siden):

Det var da litt mange ultralydbilder også. Virker ikke som om eksponeringsbehovet har minket akkurat. 

Det blir vel slik når man er totalt avhengig av den oppmerksomheten fremmede mennesker gir deg på nettet. Da er det ikke nok med familie og venner.

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Sarah93 skrev (5 timer siden):

Det er antagelig litt av hvert for diverse diagnoser hun sier har. Om hun går privat regner jeg med hun likevel blir informert om hvilke medisiner som ikke bør brukes under svangerskap og at det eventuelt finnes alternativer. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
idk_ skrev (6 timer siden):

Hardt å ikke dele med "hele verden"?? kjære vene og ærlig talt må man vel si. De aller fleste holder graviditet privat de første månedene, det er helt vanlig, og ikke "hardt". 

Hun fremstår ekstremt pr-kåt nå. Får litt sånne Britney-vibber av henne. 

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet

Herregud, så mye stygge kommentarer her. Ønsker henne alt godt med graviditeten, vet hvor altoppslukende det er, man føler liksom at hele verden vet det og bryr seg, selv om livet går videre for alle andre så er det det største som skjer en selv. Det er fint at hun nyter det og forhåpentligvis fortsetter å gjøre det. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
1 hour ago, Isild said:

Hardt å ikke dele med "hele verden"?? kjære vene og ærlig talt må man vel si. De aller fleste holder graviditet privat de første månedene, det er helt vanlig, og ikke "hardt". 

Hun fremstår ekstremt pr-kåt nå. Får litt sånne Britney-vibber av henne. 

Kan tro at det er vanskeligere for en offentlig person som lever av å utlevere seg. Hun lever tross alt for å filme kroppen sin i alle vinkler, og det kunne hun ikke gjøre på en måned eller to..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...