scrabble Skrevet 23. januar 2016 #201 Del Skrevet 23. januar 2016 39 minutter siden, jabx skrev: La oss høre hva SE selv sier (gjengitt i DN): "Alt med blogg handler om image - mitt image er at jeg er provoserende, man vet aldri hva man får, jeg kjører den barbie-looken og en gang i blandt må jeg "vinne folk" tilbake igjen med innlegg om dyrevern, at jeg har vært deprimert, blitt mobba osv." Dette er et svært godt poeng... "vinne" tilbake lesere? Hvorfor skal man ta noen seriøst som skriver for å vinne, mener de det da, eller skriver de for klikk? Det blir patetisk Og hva måler vi stemmens hennes etter? Antall klikk? Fordi hun er dratt frem mest i media, er hun den sterkeste kvinnen? Fy fader, slike kåringer - de hører hjemme et sted der man tørker seg. Patetisk hele greia.. Vi kårer Norges mektigste kvinne, som mener noe for å være på topp, til ¨være samfunnsviktig. Før i tiden lo vi av slike mennesker, missekåringer +++ "jeg er for krig og fred og sånn".. nå kårer vi de til mektige... fy f**** 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 23. januar 2016 #202 Del Skrevet 23. januar 2016 (endret) 2 timer siden, jabx skrev: La oss høre hva SE selv sier (gjengitt i DN): "Alt med blogg handler om image - mitt image er at jeg er provoserende, man vet aldri hva man får, jeg kjører den barbie-looken og en gang i blandt må jeg "vinne folk" tilbake igjen med innlegg om dyrevern, at jeg har vært deprimert, blitt mobba osv." Ouch! Hvis dette gjennomføres 100%, så tenker jeg at det er rein kynisme. Men hun sier det altså selv. Endret 23. januar 2016 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 23. januar 2016 #203 Del Skrevet 23. januar 2016 13 timer siden, Jerry Lee skrev: Pene bryster. Noen kler faktisk silikon. SE er en av dem. Ja menn liker jo ofte veldig overdrevne feminine atributter. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. januar 2016 #204 Del Skrevet 23. januar 2016 Et øyeblikk siden, DreamOn skrev: Ja menn liker jo ofte veldig overdrevne feminine atributter. Det er nå så ymse. Sjøl liker jeg det naturlige. Så ikke heng noen for å synes at silikonpupper er fint på enkelte. Ok? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 24. januar 2016 #205 Del Skrevet 24. januar 2016 15 timer siden, jabx skrev: Hva er det som er creepy? Det er visst creepy at jeg syns SE kler silikonbryster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 24. januar 2016 #206 Del Skrevet 24. januar 2016 Tråden ryddet for hets, spekulasjoner, persondebatt, ryktespredning og samtlige svar til alt dette. Minner om retningslinjene og reglene. Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 25. januar 2016 #207 Del Skrevet 25. januar 2016 Hva slags rettsak er det hun snakker om i siste innlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 25. januar 2016 #208 Del Skrevet 25. januar 2016 33 minutter siden, Nutz skrev: Hva slags rettsak er det hun snakker om i siste innlegg? Rettssaken til Robbin, som SE vitnet i. Ps; dette er ikke ryktespredning, det står flere steder i media. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blue Ivy. Skrevet 26. januar 2016 #209 Del Skrevet 26. januar 2016 Jeg har alltid likt SE, men mistet respekt for henne etter det som skjedde på nyttårsaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest førstedamen Skrevet 26. januar 2016 #210 Del Skrevet 26. januar 2016 Den 26.12.2015 at 9.12, BeverTramp skrev: Ser på facebooksiden hennes at boken hun skriver er en selvbiografi. Synes dette er litt merkelig. Hun er 21 år gammel. Har hun levd nok til å skrive en selvbiografi? Synes det er merkelig at disse unge rosabloggerne får støtte fra forlag til å skrive selvbiografier. Hæ? Jeg har nå skrevet over 200 sider i tillegg til alle dagbøkene jeg har fra hele barndommen min for å lage akkurat det, en selvbiografi. Eller hvertfall en historie om hvordan mitt liv var for meg i bokform. Hva er så galt med det? Jeg er bare 24.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 26. januar 2016 #211 Del Skrevet 26. januar 2016 1 time siden, Blue Ivy. skrev: Jeg har alltid likt SE, men mistet respekt for henne etter det som skjedde på nyttårsaften. Hva skjedde nyttårsaften? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 26. januar 2016 #212 Del Skrevet 26. januar 2016 54 minutter siden, førstedamen skrev: Hæ? Jeg har nå skrevet over 200 sider i tillegg til alle dagbøkene jeg har fra hele barndommen min for å lage akkurat det, en selvbiografi. Eller hvertfall en historie om hvordan mitt liv var for meg i bokform. Hva er så galt med det? Jeg er bare 24.... Ja, det spørs mer på hva slags liv man har levd enn hvor gammel man er. Jeg kunne ikke skrevet en selvbiografi, for mitt liv har vært usedvanlig gjennomsnittelig og ikke verdt å lese om. Men jeg kjenner flere på min alder som virkelig har vært gjennom helvete og kommet seg ut på andre siden, og de hadde jeg lett betalt for å lese om. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 26. januar 2016 #213 Del Skrevet 26. januar 2016 54 minutter siden, Florence skrev: Ja, det spørs mer på hva slags liv man har levd enn hvor gammel man er. Jeg kunne ikke skrevet en selvbiografi, for mitt liv har vært usedvanlig gjennomsnittelig og ikke verdt å lese om. Men jeg kjenner flere på min alder som virkelig har vært gjennom helvete og kommet seg ut på andre siden, og de hadde jeg lett betalt for å lese om. Det er vel ingen som forventer at det skal bli stor litteratur? Det er nok dessverre kynisk kalkulering og dreier seg kun om hva som selger, så det er vel best å få kjørt ut den boka mens hun er populær blant ungjentene, tenker jeg (og sikkert forlaget også). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 26. januar 2016 #214 Del Skrevet 26. januar 2016 Og her er en liten sak til i føljetongen "Sophie Elise", hvor det er lagt ut et bilde av Paradise-Iselin ved siden av Blogge-Sophie. Ligner de eller ligner de ikke? SE syns tydeligvis ikke at de ligner, men jeg kan godt forstå mannen som til sin store glede trodde at han hadde møtt Iselin http://sophieelise.blogg.no/1429902985_fml.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 26. januar 2016 #215 Del Skrevet 26. januar 2016 6 minutter siden, medeus skrev: Det er vel ingen som forventer at det skal bli stor litteratur? Det er nok dessverre kynisk kalkulering og dreier seg kun om hva som selger, så det er vel best å få kjørt ut den boka mens hun er populær blant ungjentene, tenker jeg (og sikkert forlaget også). Jeg vet ikke nok om SE og har aldri lest bloggen så kvaliteten på en eventuell selvbiografi kan jeg ikke si noe om, jeg påpekte bare at alder ikke nødvendigvis er et hinder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scrabble Skrevet 26. januar 2016 #216 Del Skrevet 26. januar 2016 Er ikke bloggen selvbiografien da? Og vet SE sine lesere hva en selvbiografi er? Trodde hun hadde mest lesere i alderen 13-18 år... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonio Skrevet 26. januar 2016 #217 Del Skrevet 26. januar 2016 3 timer siden, Sitronmelis skrev: Hva skjedde nyttårsaften? Hunden forsvant og hun dro på fest mens han fortsatt var borte. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 26. januar 2016 #218 Del Skrevet 26. januar 2016 Tråden ryddet for hetsende utsagn Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 26. januar 2016 #219 Del Skrevet 26. januar 2016 8 timer siden, Tonio skrev: Hunden forsvant og hun dro på fest mens han fortsatt var borte. Hører med til historien at det var noen som passet hunden, når den stakk av. Kan ikke akkurat kalle det for hennes skyld. Og det var dagen etter det hadde blitt slutt. Mulig hun skulle ha sittet hjemme og bekymret seg isteden for å dra på fest, men ikke få det til å høres ut som at hunden stakk av mens den var i hennes forvaring, også bare stakk hun på fest. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 27. januar 2016 #220 Del Skrevet 27. januar 2016 1 time siden, neiognei skrev: Hører med til historien at det var noen som passet hunden, når den stakk av. Kan ikke akkurat kalle det for hennes skyld. Og det var dagen etter det hadde blitt slutt. Mulig hun skulle ha sittet hjemme og bekymret seg isteden for å dra på fest, men ikke få det til å høres ut som at hunden stakk av mens den var i hennes forvaring, også bare stakk hun på fest. None liker å vri på historien så det passer dem, for da høres det enda verre ut enn det var... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå