Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Gjest Citronella
Den 24. januar 2016 at 5.36, Jerry Lee skrev:

Det er visst creepy at jeg syns SE kler silikonbryster.

Eller at en mann i 50 årene sikler på en 20 årig blogger...

Jeg liker SE. Hun har jo vokst opp i SoMe, og det er å prøve å feile. Hun virker jordnær, fornuftig og akkurat passe crazy og vaklende som en tenåring skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Bootybuilder skrev:

None liker å vri på historien så det passer dem, for da høres det enda verre ut enn det var...

Og noen liker å vri historien til at den høres bedre ut.

Hun skriver selv at hun var hjemme da charlie forsvant, men at hun valgtr å dra på fest siden andre skulle lete etter bikkja.

 

screenshot blogginnlegg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Holititten
19 timer siden, scrabble skrev:

Er ikke bloggen selvbiografien da? Og vet SE sine lesere hva en selvbiografi er? Trodde hun hadde mest lesere i alderen 13-18 år... 

I og med at man lærer om biografier og selvbiografier i 3.klasse, så vil jeg si at ja, det vet de. 13-åringer går tross alt på ungdomsskolen, og jobber med biografier og selvbiografier i norsk-timene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, neiognei skrev:

Hører med til historien at det var noen som passet hunden, når den stakk av. Kan ikke akkurat kalle det for hennes skyld. Og det var dagen etter det hadde blitt slutt. Mulig hun skulle ha sittet hjemme og bekymret seg isteden for å dra på fest, men ikke få det til å høres ut som at hunden stakk av mens den var i hennes forvaring,  også bare stakk hun på fest.

Jeg sa ikke at hun passet hunden, jeg sa ikke at det var hennes skyld. Dette har litt med hvordan en velger å lese hva en annen person leser. Jeg så ingen grunn til å skrive en lang avhandling av hva SE skrev på bloggen for nesten en måned siden, når personen bare lurte på hvorfor en annen hadde mistet respekten for SE etter denne dagen.

Jeg er en fast leser av Sophie Elise sin blogg, og har vært det siden like før hun startet i Bloggerne. Ikke at det skal ha noe å si, men jeg synes det er artig å følge med på henne og hva hun har å si / skrive. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Holititten skrev:

I og med at man lærer om biografier og selvbiografier i 3.klasse, så vil jeg si at ja, det vet de. 13-åringer går tross alt på ungdomsskolen, og jobber med biografier og selvbiografier i norsk-timene. 

Jeg vet fra undervisningserfaring at selvbiografier er ikke noe en 13 åring er særlig opptatt av. Mulig at noen 3 klassinger lærer om det, men ikke alle. Hvertfall ikke terminologien. Men om SE lesere er de som bruker 349/399 på en bok om henne, gjenstår jo å se.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Meow_ skrev:

Bildet ligger på nakenprat. Det er overhodet ingen tvil om at det er henne.

Fant ikke noe bilde jeg. Søkte på Sophie Elise,  men ingenting kom opp. Ja, jeg ble nysgjerrig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ms. Daisy

Bør bare legges dødt det med bilde - jo mer man spekulerer desto mer blir det søkt etter. La jenta være i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud skjerp dere! Om det ikke er henne som hun selv sier, så er det faktisk en annen jente som har blitt eksponert på et ganske grovt plan, og det sitter dere å tuller med og vil dele videre? Dere er jo ikke bedre enn personen som la det ut i første omgang.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27. januar 2016 at 6.33, BeverTramp skrev:

Og noen liker å vri historien til at den høres bedre ut.

Hun skriver selv at hun var hjemme da charlie forsvant, men at hun valgtr å dra på fest siden andre skulle lete etter bikkja.

 

screenshot blogginnlegg

Det var noen andre som lette etter hunden. Smak om storm i vannglass,!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Birdo skrev:

Herregud skjerp dere! Om det ikke er henne som hun selv sier, så er det faktisk en annen jente som har blitt eksponert på et ganske grovt plan, og det sitter dere å tuller med og vil dele videre? Dere er jo ikke bedre enn personen som la det ut i første omgang.

Folk eier ikke skamvett...!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Bootybuilder skrev:

Folk eier ikke skamvett...!

Blir helt dårlig, dette er ting man forventer av fjortisser på ungdomskolen - ikke voksne mennesker!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg har tenkt litt på forskjellen mellom bloggere og mer vanlige journaliser. Hva er egentlig den store forskjellen mellom dem, i og med at bloggere som Sophie Elise bare kan gå rett inn som vanlig publikum på for eksempel Spellemannsprisen, og bli intervjuet av de andre journalistene, mens de andre journalistene - slik jeg forstår det - står utenfor og venter, og ikke egentlig er med/får være med som publikum? Er det bare utdannelse som er greia her? Eller det at bloggere ofte kun representerer seg selv, og ikke en større bedrift? Selv om de fleste av bloggerne  jo har en plattform som United Bloggers eller lignende som de på sett og viss representerer.. Blir litt surrete disse tankene mine nå, men hva tenker dere om dette?

Endret av Glansbildeskrinet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Glansbildeskrinet skrev:

Jeg har tenkt litt på forskjellen mellom bloggere og mer vanlige journaliser. Hva er egentlig den store forskjellen mellom dem, i og med at bloggere som Sophie Elise bare kan gå rett inn som vanlig publikum på for eksempel Spellemannsprisen, og bli intervjuet av de andre journalistene, mens de andre journalistene - slik jeg forstår det - står utenfor og venter, og ikke egentlig er med/får være med som publikum? Er det bare utdannelse som er greia her? Eller det at bloggere ofte kun representerer seg selv, og ikke en større bedrift? Selv om de fleste av bloggerne  jo har en plattform som United Bloggers eller lignende som de på sett og viss representerer.. Blir litt surrete disse tankene mine nå, men hva tenker dere om dette?

Skjønner ikke helt...?
Profilerte bloggere er en del av mediabildet, journalistene er de som dekker saker om dem, så hvem ellers skulle stått på den røde løper og dekket saken, så resten av Norge får med seg eventet utover de som faktisk er tilstede?
Er det at journalistene ikke får komme inn som er greia du lurer på? Jeg skjønner fortsatt ikke helt problemstillingen..:vetikke:
Aner ikke hvem som betaler for Spellemannprisen, men kanskje alle faktisk må kjøpe billett? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Glansbildeskrinet skrev:

Jeg har tenkt litt på forskjellen mellom bloggere og mer vanlige journaliser. Hva er egentlig den store forskjellen mellom dem, i og med at bloggere som Sophie Elise bare kan gå rett inn som vanlig publikum på for eksempel Spellemannsprisen, og bli intervjuet av de andre journalistene, mens de andre journalistene - slik jeg forstår det - står utenfor og venter, og ikke egentlig er med/får være med som publikum? Er det bare utdannelse som er greia her? Eller det at bloggere ofte kun representerer seg selv, og ikke en større bedrift? Selv om de fleste av bloggerne  jo har en plattform som United Bloggers eller lignende som de på sett og viss representerer.. Blir litt surrete disse tankene mine nå, men hva tenker dere om dette?

SE er ikke journalist. Hun er en subjektiv "skribent" i den grad man kan kalle dagbokskriblerier og lassevis med selfies for arbeid utført av en skribent.

Hvorfor hun er på Spellemannsprisen er et annet spørsmål. Det henger vel i hop med tabloidpressens behov for sirkus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...