Djungelvrål Skrevet 20. august 2020 #19141 Del Skrevet 20. august 2020 21 timer siden, Revenge o'Cavatina skrev: Er det ikke litt underlig å annonsere for egen kolleksjon i en bh som ikke passer? Det gir helt feil inntrykk av produktet og dets passform, hvilket jeg kaller dårlig markedsføring som hun tar seg betalt for være seg merket eller ikke. Ja man ser at bhen er altfor stor. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie h Skrevet 20. august 2020 #19142 Del Skrevet 20. august 2020 Sophie Elise kommer med «den kanskje viktigste posten sin, noen sinne» (noensinne* frøken forfatter), som omhandler at dyrevelferd for griser er det hun bryr seg aller mest om. Omtrent samtidig presterer hun å poste video på YT hvor hun ranter over at folk kritiserer henne for å ha satt bort valpen sin. Her sier hun at livet skjer, det gikk fint når de var to (har de ikke dessuten vært to helt fram til nå nylig?), men hunden har best av å være hos foreldrene når hun skal skrive bok. Hun har jo visst hele tiden at hun skulle skrive bok, og at hun på et tidspunkt blir alene - så hvorfor i alle dager skaffe seg hund? Og NEI valper har ikke godt av å bli satt bort og skifte miljø i valpetiden. Det blir så selvmotsigende at hun bryr seg om dyrs rettigheter og at de skal ha det bra, når det hun gjør er det stikk motsatte. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 20. august 2020 #19143 Del Skrevet 20. august 2020 2 minutter siden, sofie h skrev: Sophie Elise kommer med «den kanskje viktigste posten sin, noen sinne» (noensinne* frøken forfatter), som omhandler at dyrevelferd for griser er det hun bryr seg aller mest om. Omtrent samtidig presterer hun å poste video på YT hvor hun ranter over at folk kritiserer henne for å ha satt bort valpen sin. Her sier hun at livet skjer, det gikk fint når de var to (har de ikke dessuten vært to helt fram til nå nylig?), men hunden har best av å være hos foreldrene når hun skal skrive bok. Hun har jo visst hele tiden at hun skulle skrive bok, og at hun på et tidspunkt blir alene - så hvorfor i alle dager skaffe seg hund? Og NEI valper har ikke godt av å bli satt bort og skifte miljø i valpetiden. Det blir så selvmotsigende at hun bryr seg om dyrs rettigheter og at de skal ha det bra, når det hun gjør er det stikk motsatte. Leser hun tråden her inne ? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_rude Skrevet 20. august 2020 #19144 Del Skrevet 20. august 2020 23 timer siden, Revenge o'Cavatina skrev: Er det ikke litt underlig å annonsere for egen kolleksjon i en bh som ikke passer? Det gir helt feil inntrykk av produktet og dets passform, hvilket jeg kaller dårlig markedsføring som hun tar seg betalt for være seg merket eller ikke. Det der så jo helt på trynet ut🤣. Ser hun ikke selv at den hverken pAsser eller er særlig flatterende?🤪😅 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 20. august 2020 #19145 Del Skrevet 20. august 2020 2 timer siden, Gasellen skrev: Leser hun tråden her inne ? Nei,hun leser på Jodel. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 20. august 2020 #19146 Del Skrevet 20. august 2020 3 timer siden, sofie h skrev: Sophie Elise kommer med «den kanskje viktigste posten sin, noen sinne» (noensinne* frøken forfatter), som omhandler at dyrevelferd for griser er det hun bryr seg aller mest om. Omtrent samtidig presterer hun å poste video på YT hvor hun ranter over at folk kritiserer henne for å ha satt bort valpen sin. Her sier hun at livet skjer, det gikk fint når de var to (har de ikke dessuten vært to helt fram til nå nylig?), men hunden har best av å være hos foreldrene når hun skal skrive bok. Hun har jo visst hele tiden at hun skulle skrive bok, og at hun på et tidspunkt blir alene - så hvorfor i alle dager skaffe seg hund? Og NEI valper har ikke godt av å bli satt bort og skifte miljø i valpetiden. Det blir så selvmotsigende at hun bryr seg om dyrs rettigheter og at de skal ha det bra, når det hun gjør er det stikk motsatte. "Livet skjer" var vel uttrykket Kristin Gjelsvik (med rette) brukte da hun som frivillig barnløs, uplanlagt ble gravid. Som om SE bare plutselig sto der med en hund i armene, og at dette ikke var noe hun så komme🤣 Hun er et STORT fjols. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 20. august 2020 #19147 Del Skrevet 20. august 2020 Til alle eventuelle tenåringer som ser opp til Sophie Elise og som havner i denne tråden: Jeg anbefaler dere å sjekke ut to andre influencere: Emilienutrition på IG (gamle VOE) og Ellen Aabol (snapchat og IG) Voe var stor blogger for mange år siden og er en av få som er naturlig vakker og ett oppriktig sunt forbilde med ett godt forhold til mat og hodet på rett sted. I stede for å reklamere for sminke og rumpeoperasjoner reklamerer hun for egen kokebok og har samarbeid med diverse matvarebutikker. Kosthold er tross alt litt viktigere enn selvbruningskrem, nipler og flyffy tøfler. Ellen Aabol er også helt nydelig og ett kapittel for seg selv. Hun lager også mye mat, er naturlig vakker og musiker som engasjerer seg i viktige saker som ikke baserer seg på trender. Følg heller disse to enn å bruke tid på Sophie Elise.. Noter gjerne opp andre dyktige influencere som de heller kan følge. Beklager om dette ble en avsporing.. Jeg blir bare veldig trist av tanken på at det sitter jenter der ute og vil være som Sophie Elise... 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 20. august 2020 #19148 Del Skrevet 20. august 2020 1 time siden, J.. skrev: Nei,hun leser på Jodel. Hvordan finner man de gossipkanalene på jodel egentlig? Har prøvd flere ganger men får det ikke til.... #appkyndig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 20. august 2020 #19149 Del Skrevet 20. august 2020 4 minutter siden, Lirah skrev: Hvordan finner man de gossipkanalene på jodel egentlig? Har prøvd flere ganger men får det ikke til.... #appkyndig På Jodel ser du vel bare det som skjer i umiddelbar nærhet av deg tror jeg. Så er du i Oslo får du opp masse men er du på bygda får du ikke opp noe nødvendigvis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 20. august 2020 #19150 Del Skrevet 20. august 2020 25 minutter siden, Gasellen skrev: På Jodel ser du vel bare det som skjer i umiddelbar nærhet av deg tror jeg. Så er du i Oslo får du opp masse men er du på bygda får du ikke opp noe nødvendigvis Bor langt ifra Oslo, så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 20. august 2020 #19151 Del Skrevet 20. august 2020 39 minutter siden, Lirah skrev: Bor langt ifra Oslo, så... Du kan likevel sette opp Oslo som hjemsted 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 20. august 2020 #19152 Del Skrevet 20. august 2020 1 time siden, Lirah skrev: Hvordan finner man de gossipkanalene på jodel egentlig? Har prøvd flere ganger men får det ikke til.... #appkyndig Sett Oslo som hjemby,så søk opp kanal + følg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 20. august 2020 #19153 Del Skrevet 20. august 2020 (endret) . Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 20. august 2020 #19154 Del Skrevet 20. august 2020 3 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Hun sier hun ikke fortjener kritikk rundt valpen..... voks for svarte opp! Det er kjæledyr nr 4 (!!!!) som hun sender vekk!! Dyrevelferd meg i ræva. Fortjener? Hun syntes valpen var litt slitsom men det er jo vanligvis valper .... Visste hun ikke det fra tidligere hunder hun har eid? Selv jeg vet det selv om jeg aldri har hatt hund, nettopp pga ansvaret som medfølger. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Charliexoxo Skrevet 20. august 2020 Populært innlegg #19155 Del Skrevet 20. august 2020 (endret) 1 time siden, Justlooking skrev: Fortjener? Hun syntes valpen var litt slitsom men det er jo vanligvis valper .... Visste hun ikke det fra tidligere hunder hun har eid? Selv jeg vet det selv om jeg aldri har hatt hund, nettopp pga ansvaret som medfølger. Kjenner det faktisk koker når jeg ser hvordan hun klarer å sette fra seg en stakkars valp, spesielt når hun sitter der å poserer med griser og mener hun kjemper for dyrevelferd. Start med dine egne sier jeg bare. Endret 20. august 2020 av Charliexoxo 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 20. august 2020 #19156 Del Skrevet 20. august 2020 2 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Hun sier hun ikke fortjener kritikk rundt valpen..... voks for svarte opp! Det er kjæledyr nr 4 (!!!!) som hun sender vekk!! Dyrevelferd meg i ræva. Ekstremt provoserende at hun skaffer seg enda flere dyr når hun ikke engang tar seg av de hun allerede har. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvalen Skrevet 20. august 2020 #19157 Del Skrevet 20. august 2020 5 timer siden, Gasellen skrev: Til alle eventuelle tenåringer som ser opp til Sophie Elise og som havner i denne tråden: Jeg anbefaler dere å sjekke ut to andre influencere: Emilienutrition på IG (gamle VOE) og Ellen Aabol (snapchat og IG) Voe var stor blogger for mange år siden og er en av få som er naturlig vakker og ett oppriktig sunt forbilde med ett godt forhold til mat og hodet på rett sted. I stede for å reklamere for sminke og rumpeoperasjoner reklamerer hun for egen kokebok og har samarbeid med diverse matvarebutikker. Kosthold er tross alt litt viktigere enn selvbruningskrem, nipler og flyffy tøfler. Ellen Aabol er også helt nydelig og ett kapittel for seg selv. Hun lager også mye mat, er naturlig vakker og musiker som engasjerer seg i viktige saker som ikke baserer seg på trender. Følg heller disse to enn å bruke tid på Sophie Elise.. Noter gjerne opp andre dyktige influencere som de heller kan følge. Beklager om dette ble en avsporing.. Jeg blir bare veldig trist av tanken på at det sitter jenter der ute og vil være som Sophie Elise... Sorry for avsporing, men jeg synes ikke at Ellen Abol viser et godt forbilde for mat og kosthold. Har du sett videoene med "hva jeg spiser i løpet av en dag" på youtube? Altfor lite. Utenom det så virker hun som en veldig snill og hyggelig jente. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avokadonøtta Skrevet 21. august 2020 #19158 Del Skrevet 21. august 2020 1 time siden, Hvalen skrev: Sorry for avsporing, men jeg synes ikke at Ellen Abol viser et godt forbilde for mat og kosthold. Har du sett videoene med "hva jeg spiser i løpet av en dag" på youtube? Altfor lite. Utenom det så virker hun som en veldig snill og hyggelig jente. Oi, ja det var ikke mye i den nyeste videoen i hvert fall. Har sett henne på Instagram og synes hun virker skikkelig blid og søt, fine bilder tar hun også Men skjønner ikke hvorfor influencere på død og liv må vise alt de spiser i løpet av en dag (med nøyaktige porsjoner), i hvert fall ikke når du det eneste du har spist før middag er 1 pære, 1 banan, 1 appelsin og 1 litchi. Det sender så feil signaler. Beklager avsporingen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 21. august 2020 Populært innlegg #19159 Del Skrevet 21. august 2020 Nei SE, det er ikke vanlig å sette bort valpen sin når man har "mye å gjøre". Det som er vanlig er å finne en måte å ha valpen MED i den travle hverdagen sin. At SE kjenner "iallefall 20 personer" som setter vekk valpen sin i flere uker når det er travelt på jobb tror jeg ikke noe på. Hun kan ikke ha ansvar for andre enn seg selv. Hun forstår ikke dyrs behov og hva det innebærer rett og slett. Det hjelper ikke å ta på en blondekjole og klappe griser en gang i blandt, det er ikke det som er å være en dyreelsker. Og makan til furten og sur! Så usjarmerende hun har blitt. 63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 21. august 2020 #19160 Del Skrevet 21. august 2020 Ingen jeg kjenner eller vet om har satt bort valpen sin (eller hunden sin for den saks skyld) annet enn kortere passing pga. reise. Merkelig miljø hun tydligvis henger i da siden dette er så vanlig. Kanskje slemt å si det men om det er sant, kan det være litt for mange bekjente i samme bransje som er veldig selvsentrerte og ser på dyrene sine mer som tilbehør som de kan sette bort enkelt? Alle jeg kjenner (normale folk ingen kjendiser eller influencere..:P) med dyr ser på dem som en del av familien og setter dem svært høyt og prioriterer dem i hverdagen og livet sitt. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå