Spøkelse Skrevet 19. juli 2020 #18821 Del Skrevet 19. juli 2020 Hennes mystory: "ligger i senga og ser min egen video for femte gang" 🙄🙄. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 19. juli 2020 #18822 Del Skrevet 19. juli 2020 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 19. juli 2020 #18823 Del Skrevet 19. juli 2020 (endret) Ser at kopi Elise sier at faren måtte slutte som manager fordi det var så langt å reise til Nord, og vanskelig i disse korona tider. Men at de hadde hatt det så hyggelig sammen mens de jobbet sammen. Også når hun måtte legge ned bloggen pga hets og diverse. Har ikke en som lever av sosiale medier hørt om teams, zoom eller FaceTime? Og la hun ikke ned bloggen for å konsentrere seg om IG som gir mer penger kassa?like troverdig som den første rumpeoperasjonen dette her. Endret 19. juli 2020 av Lin11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 19. juli 2020 #18824 Del Skrevet 19. juli 2020 Noen som vet hvor lang ferie hunder har? Oscar har vel vært bortreist en god stund nå?🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmetreet Skrevet 20. juli 2020 #18825 Del Skrevet 20. juli 2020 21 timer siden, Finlay skrev: Noen som vet hvor lang ferie hunder har? Oscar har vel vært bortreist en god stund nå?🤔 Kjenner vi SE rett så kommer han nok ikke tilbake igjen, for han har det "så bra" hos foreldrene hennes. Tenker han blir der en god stund til. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 20. juli 2020 #18826 Del Skrevet 20. juli 2020 Har dere sett rumpebildet fra Ålesund-serien? Jeg fatter ikke at SE ikke ser hvor feil det ser ut. Hun må jo være fornøyd med bildet, siden hun la det ut! 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 20. juli 2020 #18827 Del Skrevet 20. juli 2020 (endret) Ja, hun er nok fornøyd...både med rumpa og solariumsmerket. https://www.instagram.com/sophieelise/ Endret 20. juli 2020 av Finlay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 20. juli 2020 #18828 Del Skrevet 20. juli 2020 19 minutter siden, Finlay skrev: Ja, hun er nok fornøyd...både med rumpa og solariumsmerket. https://www.instagram.com/sophieelise/ Som igjen viser at det er ikke betakaroten og selvbruning som gir fargen. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 20. juli 2020 #18829 Del Skrevet 20. juli 2020 1 time siden, Hulderen skrev: Har dere sett rumpebildet fra Ålesund-serien? Jeg fatter ikke at SE ikke ser hvor feil det ser ut. Hun må jo være fornøyd med bildet, siden hun la det ut! Ja hun er nok det. Hun har sagt hun liker det stort og «overdrevet». Det er jo i og for seg en smakssak, men de færreste hadde nok vært enige. Men det som jeg synes er sleipt og kritikkverdig , er måten hun omtalte sin forrige rumpe på, at hun forstod at folk synes det så ut som ei bleie rumpe, hun likte ikke å se hvordan det var blitt og hun ønsket og ta ut implantatene. Og så tadaaaaa- nye implantater og hun elsker bare looken sin altså.... Det er så mye uærlighet ute å går her, at jeg blir dårlig... 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 20. juli 2020 #18830 Del Skrevet 20. juli 2020 (endret) 33 minutter siden, panzerpølsa skrev: Som igjen viser at det er ikke betakaroten og selvbruning som gir fargen. Og umerket reklame for MyMuse, som vanlig. Endret 20. juli 2020 av Lin11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 20. juli 2020 #18831 Del Skrevet 20. juli 2020 47 minutter siden, panzerpølsa skrev: Som igjen viser at det er ikke betakaroten og selvbruning som gir fargen. Godt poeng. Å ta solarium samtidig som man promoterer selvbruning er litt pussig 🤐 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 20. juli 2020 #18832 Del Skrevet 20. juli 2020 Akkurat nå, Hulderen skrev: Godt poeng. Å ta solarium samtidig som man promoterer selvbruning er litt pussig 🤐 Så var det dette med troverdighet da... Fullstendig bak mål🤷♀️ 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 20. juli 2020 #18833 Del Skrevet 20. juli 2020 SE vet jo at merket er der. Hun fikk kommentarer på det «kunstneriske» nakenbildet i vannet også. Hun vet at alle vet at det kommer av solarium, hun vil at folk skal se det. Hun vil at folk skal reagere på at hun åpenbart ikke blir så brun av glød alene. Hvorfor? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 20. juli 2020 #18834 Del Skrevet 20. juli 2020 1 time siden, Finlay skrev: SE vet jo at merket er der. Hun fikk kommentarer på det «kunstneriske» nakenbildet i vannet også. Hun vet at alle vet at det kommer av solarium, hun vil at folk skal se det. Hun vil at folk skal reagere på at hun åpenbart ikke blir så brun av glød alene. Hvorfor? 🤔 All oppmerksomhet er god oppmerksomhet? Ta vekk fokus fra strikkegensere som ikke er merket som reklame? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 21. juli 2020 #18835 Del Skrevet 21. juli 2020 Når hun har en av sine oppturer som nå, så blir det sånn at hun syns regler for merking av reklame er teit, hun blir ekstremt opptatt av eget speilbilde, og det virker det som hun elsker å provosere. Jeg tror det er så enkelt som det Ellers håper jeg det ikke allerede er tull på gang ang den nye hunden. Det er ikke bra å sende en valp på "ferie" fordi den forstyrrer hverdagen og arbeidsroen. Det er ikke sånn det fungerer å ha ansvar for dyr. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 21. juli 2020 #18836 Del Skrevet 21. juli 2020 1 time siden, Isild skrev: Ellers håper jeg det ikke allerede er tull på gang ang den nye hunden. Det er ikke bra å sende en valp på "ferie" fordi den forstyrrer hverdagen og arbeidsroen. Det er ikke sånn det fungerer å ha ansvar for dyr. Det er galskap å sende bort en liten valp for flere uker. Det gjør man bare ikke. Og hvordan har hun tenkt å få hverdagen med trening på Barry's, yogatimer, middager og fester til å gå opp, når kjæresten skal bo i Tromsø, og hun blir "alenemor"?🙄 Hun kan selvsagt ta den med mange steder, men ikke overalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spøkelse Skrevet 21. juli 2020 #18837 Del Skrevet 21. juli 2020 12 timer siden, panzerpølsa skrev: Som igjen viser at det er ikke betakaroten og selvbruning som gir fargen. Veldig godt poeng. Hun slutter aldri å overraske meg dessverre. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmetreet Skrevet 22. juli 2020 #18838 Del Skrevet 22. juli 2020 (endret) Hun vil vel ha sånn Kardashian-aktig bakdel, er vel kun derfor hun vil ha det så massivt. Hvis Kim og alle disse fjernet de store rumpene sine, kom SE også til å gjøre det, fordi da er det plutselig ikke "fint" lenger. Hun var så sur på snapchat her en dag på de som likte kommentarene på VG hvor noen sa hun så fake ut, eller som sa hun var dum osv.. Og at de som likte sånne kommentarer eller retweetet sånt var verre enn de som skrev kommentarene. Og det skjønner jeg ikke logikken i. Så hun vil heller ha flere "fæle" kommentarer enn at noen liker de? Og folk liker de jo fordi de er enige i det som blir sagt. De som likte var visst de aller verste og feige sa hun. Men skal alle skrive hvor mye dumt hun sier istedet for å bare like det man er enig i, så blir det jaggu mye negative kommentarer. Endret 22. juli 2020 av Palmetreet 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 23. juli 2020 #18839 Del Skrevet 23. juli 2020 Bare noen løse tanker... Det er et par bloggere/eks-bloggere som har stemmer som absolutt ikke gjør seg i verken reklamer eller podcaster. Selv om man er såkalt influencer, så er det noe som heter å ha TV/radio-stemme. Og det har ikke alle. Skal ikke nevne de som ikke har det, men ei som har det ( min mening) er Pilotfrue. Hun er behagelig å høre på. Snakker om stemme, ikke innhold... Disse tankene førte meg videre til SE. Har ikke stemmen hennes endret seg ganske mye siste året? Fra litt skarp og knirkete ( hun blogget jo om «knirken» sin) til nå en mørkere og mer soft variant. La først merke til det når hun snakket engelsk, så ble det slik på norsk også. Altså- det ER mer behagelig å høre på nå... men jeg tar meg i å lure, er det tilgjort? Hva var ekte? Før eller nå? #når en ikke har annet å lure på på en torsdag..... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 23. juli 2020 #18840 Del Skrevet 23. juli 2020 (endret) 55 minutter siden, Zenhouse skrev: Bare noen løse tanker... Det er et par bloggere/eks-bloggere som har stemmer som absolutt ikke gjør seg i verken reklamer eller podcaster. Selv om man er såkalt influencer, så er det noe som heter å ha TV/radio-stemme. Og det har ikke alle. Skal ikke nevne de som ikke har det, men ei som har det ( min mening) er Pilotfrue. Hun er behagelig å høre på. Snakker om stemme, ikke innhold... Disse tankene førte meg videre til SE. Har ikke stemmen hennes endret seg ganske mye siste året? Fra litt skarp og knirkete ( hun blogget jo om «knirken» sin) til nå en mørkere og mer soft variant. La først merke til det når hun snakket engelsk, så ble det slik på norsk også. Altså- det ER mer behagelig å høre på nå... men jeg tar meg i å lure, er det tilgjort? Hva var ekte? Før eller nå? #når en ikke har annet å lure på på en torsdag..... Hun er nok konstant ute etter perfeksjon. Kan jo håpe hun er fornøyd med utseendet nå, så kanskje stemmen står for tur. Hun har nok noen idealer hun kopierer, tar litt her og litt der, både hva gjelder hvordan de forskjellige kroppsdeler, ansiktstrekk og personlighet skal være. Akkurat nå: En intellektuell, dyp, spirituell, naturelskende kvinne, kombinert med lettkledd, sexy og festlig partyjente. I mine øyne kræsjer omtrent alt. Ingenting passer sammen. Finnes vel ingenting igjen av den opprinnelige Sofie. Endret 23. juli 2020 av Finlay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå