Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Ja, hun viser jo ikke alt? Jeg vil anslå at omtrent 50% av jenter fra 17-23 viser like mye hud på bikinibildene sine på Instagram. 

Jeg tenker du tar feil

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Orly skrev:

Jeg tenker du tar feil

Jeg har i alle fall mange sånne venner på min Insta. Og jeg som sikkert er mest kinky av dem alle, deler ikke sånne bilder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
5 timer siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Har du spurt om lov til å bruke bildene hen

Har du spurt henne om lov til å dele bildene her inne?

Både barn/kropp eksponerende harry  blogger CBE, og kopi Elise aka SE (operert glufse, ræv, og bryster) er bedrifter. ALT de legger ut på sosiale medier er offentlig og dermed ok å legge ut screenshot av, det viktigste er å vise til konto eller link til blogg. Forøvrig enig med deg i at det et mye verre å legge slike bilder som CBE gjør  sammen med bilder av mindreårige enn at SE gjør det som ikke har foreldreansvar. Men SE er Norges farligste forbilde fordi følgerne hennes er så unge. 

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lin11 skrev:

Både barn/kropp eksponerende harry  blogger CBE, og kopi Elise aka SE (operert glufse, ræv, og bryster) er bedrifter. ALT de legger ut på sosiale medier er offentlig og dermed ok å legge ut screenshot av, det viktigste er å vise til konto eller link til blogg. Forøvrig enig med deg i at det et mye verre å legge slike bilder som CBE gjør  sammen med bilder av mindreårige enn at SE gjør det som ikke har foreldreansvar. Men SE er Norges farligste forbilde fordi følgerne hennes er så unge. 

Da er vi i alle fall enige i noe. 
Men hun er ei skjønn jente fordi om du mener hun er farlig?

Hadde gjerne tatt en date med henne og typen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Da er vi i alle fall enige i noe. 
Men hun er ei skjønn jente fordi om du mener hun er farlig?

Hadde gjerne tatt en date med henne og typen. 

SE lyver, fronter et vanvittig usunt kroppsfokus, selvdiagnostiserer seg med psykiske lidelser og opptrer svært selvmotsigende i mange saker. 

Hvilke av disse tingene er positivt?

Endret av Uatskillelig
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det regnes kun for usunt fordi hun ikke er A4 når det gjelder holdninger til kropp. 
Jeg er sikker på du og har løyet litt av og til. 
Hun skiller seg ut blant mengden akkurat som andre kunstnere. Ei fantastisk skjønn jente. Et godt forbilde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange syns at Trump er en likandes kar og et godt forbilde selv om han har noe mindre A4-holdninger til realitet. Han har nok løyet litt av og til også. Han er en flott kar med mange fine verdier og skiller seg ut blant mengden akkurat som andre statsledere. Jeg hadde tatt en kaffedate med ham og kona når som helst. De fremstår som sympatiske, skjønne mennesker. På lik linje med Sophie Elise AS.

:ironi:

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SE har kommentert under en video der J e n n y   H u s e snakker om sexlivet sitt... "Synes du er så rå!!!!" Det sier fryktelig mye om henne...

Og nei, det er ikke jeg som fant det i utgangspunktet, det var en kompis. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis `02` er fødselsåret til vedkommende som syns SE er skjønn og et godt forbilde, så har vi et eksempel her nå på det vi ofte debatterer her inne - at SE har unge fans som ser opp til alt hun gjør. Det er et stort ansvar å være et idol og et forbilde for ungdom, et ansvar jeg personlig ikke syns hun forstår særlig mye av. 

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Jeg har i alle fall mange sånne venner på min Insta. Og jeg som sikkert er mest kinky av dem alle, deler ikke sånne bilder. 

At du har sånne venner betyr fortsatt ikke at 50% av alle mwllom 17 og 23 år viser sånne bilder. Jeg har ingen som gjør dwt feks

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Orly skrev:

At du har sånne venner betyr fortsatt ikke at 50% av alle mellom 17 og 23 år viser sånne bilder. Jeg har ingen som gjør det feks

Ingen av de som jeg følger gjør det heller. De kan vise litt hud i ny og ned med ikke hel strippet for klær som SE gjør titt å ofte.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Det regnes kun for usunt fordi hun ikke er A4 når det gjelder holdninger til kropp. 
Jeg er sikker på du og har løyet litt av og til
Hun skiller seg ut blant mengden akkurat som andre kunstnere. Ei fantastisk skjønn jente. Et godt forbilde. 

Så det å komme med historier om at du har kjøpt leilighet i Tromsø, og solgt denne før overtagelse er å "lyve litt"? Eller hva med å påstå du har papirfobi samtidig som du poserer fremfor en velfylt bokhylle med en bok i hånden. En "liten løgn" dette også?

Nei, etter min oppfatning er ikke dette en "skjønn kunstnerisk jente og godt forbilde". Hun er voksen dame som kalkulert spiller på kropp og sex. Når så verden går henne i mot kryper hun inn i hulen sin og sender pappa i krigen. Ikke noe forbilde, og ikke noen kunstner.

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sandin skrev:

SE har kommentert under en video der J e n n y   H u s e snakker om sexlivet sitt... "Synes du er så rå!!!!" Det sier fryktelig mye om henne...

Og nei, det er ikke jeg som fant det i utgangspunktet, det var en kompis. 

Jeg er så utdatert at jeg ikke hadde hørt om JH før nå. Fant YT-videoen og tenker først og fremst at det er fryktelig trist å se nok en ungdom (bare 18 år) som har operert seg "penere", og som sitter og utleverer seg på internett. Leste et intervju jeg fant også, og der sier hun at hun tør å være så crazy på youtube, for hun skal aldri søke jobb. 

Og til slutt fant jeg videoen der hun forteller om sugardatingen hun holder på med. Denne jenta er knapt myndig og har tydeligvis vært litt vel ute på voksenlivet før hun ble myndig på måter unge jenter IKKE skal (Jeg er ikke naiv og nekter for at det skjer, men det er virkelig ikke bra!) 

Men SE 25 år syns den nye unge påvirkeren er helt rå. Nå er den unge jenta helt sikkert rå som privatperson, men som påvirker er det helt krise faktisk! Og at Norges største påvirker heier på det i kommentarfeltet sier fryktelig mye om henne ja. 

Supert! 

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lin11
32 minutter siden, Isild skrev:

Jeg er så utdatert at jeg ikke hadde hørt om JH før nå. Fant YT-videoen og tenker først og fremst at det er fryktelig trist å se nok en ungdom (bare 18 år) som har operert seg "penere", og som sitter og utleverer seg på internett. Leste et intervju jeg fant også, og der sier hun at hun tør å være så crazy på youtube, for hun skal aldri søke jobb. 

Og til slutt fant jeg videoen der hun forteller om sugardatingen hun holder på med. Denne jenta er knapt myndig og har tydeligvis vært litt vel ute på voksenlivet før hun ble myndig på måter unge jenter IKKE skal (Jeg er ikke naiv og nekter for at det skjer, men det er virkelig ikke bra!) 

Men SE 25 år syns den nye unge påvirkeren er helt rå. Nå er den unge jenta helt sikkert rå som privatperson, men som påvirker er det helt krise faktisk! Og at Norges største påvirker heier på det i kommentarfeltet sier fryktelig mye om henne ja. 

Supert! 

Er SE inspirert av JH eller er JH inspirert av SE? De er operert likt og har samme holdninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Oida skrev:

Så det å komme med historier om at du har kjøpt leilighet i Tromsø, og solgt denne før overtagelse er å "lyve litt"? Eller hva med å påstå du har papirfobi samtidig som du poserer fremfor en velfylt bokhylle med en bok i hånden. En "liten løgn" dette også?

Nei, etter min oppfatning er ikke dette en "skjønn kunstnerisk jente og godt forbilde". Hun er voksen dame som kalkulert spiller på kropp og sex. Når så verden går henne i mot kryper hun inn i hulen sin og sender pappa i krigen. Ikke noe forbilde, og ikke noen kunstner.

Klart hun spiller på kropp og sex. Hvorfor ikke? Det er jo derfor hun får lesere og følgere. Dere som ikke vil se det må jo bare la være å følge henne. 
Jeg kritiserer ikke strikkeblogger bare fordi jeg ikke liker å strikke. 
Hvem bryr seg om hun har kjøpt eller solgt en leilighet? 

Hun er ei herlig jente. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Jeg er sikker på du og har løyet litt av og til. 

Nei.

Det er usunt fordi hun fronter et vanvittig kroppspress. Hun opererer seg, sier hun er fornøyd, for å så operere seg igjen. Hun serverer halvsannheter og løgner. Lyver om at operasjoner er av medisinske årsaker for å så innrømme mange år senere at de egentlig var kosmetiske. Hun har introdusert lesere for nye komplekser, brettet ut sexlivet, diagnostisert seg selv med psykiske lidelser og løyet om å ha kjøpt og solgt en leilighet hun aldri har eid.

Er dette positivt?

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
8 timer siden, MaleficentAurora skrev:

Ingen av de som jeg følger gjør det heller. De kan vise litt hud i ny og ned med ikke hel strippet for klær som SE gjør titt å ofte.

Veldig mange har bilder i stringbikini med topper som viser masse underboob of sånne ting. Gjerne toppløse med hånda foran også. Og mange viser cameltoe. Har aldri sett cameltoe til Sophie Elise. Dessverre. 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Uatskillelig skrev:

Nei.

Det er usunt fordi hun fronter et vanvittig kroppspress. Hun opererer seg, sier hun er fornøyd, for å så operere seg igjen. Hun serverer halvsannheter og løgner. Lyver om at operasjoner er av medisinske årsaker for å så innrømme mange år senere at de egentlig var kosmetiske. Hun har introdusert lesere for nye komplekser, brettet ut sexlivet, diagnostisert seg selv med psykiske lidelser og løyet om å ha kjøpt og solgt en leilighet hun aldri har eid.

Er dette positivt?

Hun gir unge usikre jenter et ansikt. Hun viser andre usikre jenter at de ikke er alene. Jeg er ikke usikker på meg selv, så jeg har aldri vurdert å endre på noe selv. Jeg trener heller litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Hun gir unge usikre jenter et ansikt. Hun viser andre usikre jenter at de ikke er alene. Jeg er ikke usikker på meg selv, så jeg har aldri vurdert å endre på noe selv. Jeg trener heller litt. 

Samtidig som hun viser alle hvordan man kan endre på alt man ikke er fornøyd med istedenfor å oppfordre dem til å søke hjelp for kompleksene sine...

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...