Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Fru Hehosot skrev:

Et plaget geni og hennes bøker. 

Haha,ja deeeeet..

Ett evig mas om den bokhylla samt "jeg leser alltid MINST 2 bøker pr mnd".

Enkelt nok det - når man egentlig ikke har annet å gjøre.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, J.. said:

Haha,ja deeeeet..

Ett evig mas om den bokhylla samt "jeg leser alltid MINST 2 bøker pr mnd".

Enkelt nok det - når man egentlig ikke har annet å gjøre.

To i uka, er det vel hun sier.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Citha skrev:

To i uka, er det vel hun sier.

Ja det stemmer nok.

Igjen - når man ikke har stort annet å gjøre om dagene så..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
J.. skrev (På 17.3.2019 den 16.11):

😴😴😴

Screenshot_20190317-160956.png

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nasse Nøff ❤ skrev:

Det jeg reagerer mest på er antall pocket bøker i bakgrunnen og ikke antall bøker i seg selv. Om hun hadde en reell ekstrem fobi mot pocketbøker så hadde det rommet vært et torturkammer!. :bond:


Hennes egen ord for de som ikke husker det, sitat fra dette innlegget "Jeg kan ikke lese pocketbøker for det er skummelt, men jeg kan lese bøker i hard cover OM jeg er veldig forsiktig når jeg blar i boken. Å ta i vanlige ark som a4, a3 eller hva det nå måtte være er helt umulig for meg. Jeg kan begynne å hyperventilere, jeg blir nervøs og redd om noen holder i ark eller papir nærme meg"

Mhm.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, J.. skrev:

😴😴😴

Screenshot_20190317-160956.png

Vet ikke hvor dette er sakset fra men hun kommer til å få tusenvis av støtteerklæringer og hjerter fra fanskaren sin.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba

Sophie elise er feig som ikke tør stille opp i debatter. 

Det er greit å ha sterke meninger om mye på en blogg, men ikke tørre å stå frem er feigt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Justlooking skrev:

Vet ikke hvor dette er sakset fra men hun kommer til å få tusenvis av støtteerklæringer og hjerter fra fanskaren sin.

InstaStorys.

Og ja,såklart er det akkurat det hun ønsker.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Macimba skrev:

Sophie elise er feig som ikke tør stille opp i debatter. 

Det er greit å ha sterke meninger om mye på en blogg, men ikke tørre å stå frem er feigt 

Det er nok fordi hun vet at hun ikke klarer og forsvare seg ovenfor Kristin. Kristin er flink å snakke for seg. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba
5 minutter siden, Sh999 skrev:

Det er nok fordi hun vet at hun ikke klarer og forsvare seg ovenfor Kristin. Kristin er flink å snakke for seg. 

Flott med kvinner som Kristin, kvinner som tør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX

At hun ikke greier å se seg selv utenfra å forstå hvordan hun fremstår. Hun debatteres som et dårlig forbilde og svarer at hun er lei seg illustrert med et bilde av henne selv uten benklær og med rompa bar. Og så denne posten der hun, etter kritikk for å hive seg for lett i offerposisjon nettopp hiver seg ned i offerposisjon. Hun skriver til og med at det ikke er meningen å være manipulativ, men det er nettopp slik hun fremstår. Som Kristin sa «Hvordan argumenterer man mot tårer»

Denne debatten er så viktig, og den kan ikke stilnes fordi Sophie Elise ikke tåler den. Joda, det er leit at hun har det vondt, men hva med ALLE de tusenvis av unge mennesker som sliter med selvbildet sitt og negative tanker om utseende og kroppen sin fordi de har blitt eksponert for Sophie Elises bilder. De har nemlig ingen heiagjeng som kan påkalles hver gang de har det dårlig. 

 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sannhet
1 time siden, Tjukk Norris skrev:

Husker hun la ut oppskriften på denne manipuleringen, altså hvordan hun vant leserne sine tilbake etter å ha tabbet seg ut.

Ser hun er inne i den fasen nå med tilbud om å snakke med de som måtte ha det vondt etter tragedien på New Zealand. Virkelig? Tragisk og lett gjennomskuelig. I tillegg går hun i offerrollen. Kan hun ikke bare slutte med sutringa og ta ansvar for en j*vla gangs skyld?

Husker det jeg også..!!!

Men det hadde vært bra med en link. Skal prøve å finne innlegget, om ingen andre finner det raskere👍😊

Endret av sannhet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Tjukk Norris skrev:

Husker hun la ut oppskriften på denne manipuleringen, altså hvordan hun vant leserne sine tilbake etter å ha tabbet seg ut.

Ser hun er inne i den fasen nå med tilbud om å snakke med de som måtte ha det vondt etter tragedien på New Zealand. Virkelig? Tragisk og lett gjennomskuelig. I tillegg går hun i offerrollen. Kan hun ikke bare slutte med sutringa og ta ansvar for en j*vla gangs skyld?

«Alt med blogg handler om image – mitt image er at jeg er provoserende, man vet aldri hva man får, jeg kjører den barbie-looken og en gang i blandt må jeg “vinne folk” tilbake igjen med innlegg om dyrevern, at jeg har vært deprimert, blitt mobba osv. Det er slik denne bloggverden fungerer om man har lyst til å holde det gående. Jeg forstår at jeg er en underholdningskilde, og da må man noen ganger strekke seg litt langt, og pushe litt grensene til folk – eller sin egen.»

https://sophieelise.blogg.no/1413127332_12102014.html

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pust skrev:

«Alt med blogg handler om image – mitt image er at jeg er provoserende, man vet aldri hva man får, jeg kjører den barbie-looken og en gang i blandt må jeg “vinne folk” tilbake igjen med innlegg om dyrevern, at jeg har vært deprimert, blitt mobba osv. Det er slik denne bloggverden fungerer om man har lyst til å holde det gående. Jeg forstår at jeg er en underholdningskilde, og da må man noen ganger strekke seg litt langt, og pushe litt grensene til folk – eller sin egen.»

https://sophieelise.blogg.no/1413127332_12102014.html

Ooops.

lol.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, J.. skrev:

Ja det stemmer nok.

Igjen - når man ikke har stort annet å gjøre om dagene så..

Eg er i full jobb og har ungar som skal følgas opp her og der, men klarer og å lesa sju-åtte bøker i månaden. Det er prioritering som med alt anna, eg les heller enn å sjå på alskens seriar til dømes. Det finnes nok av ting å ta tak i med SE, men at ho les bøker er ikkje ein av dei. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...