Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 28 år. Vil han noen gang gå fra kona si for meg? Han er 36, kona er 38.

Anonymkode: 78881...456

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne, 25 år.

Bør jeg gi slipp på min tidligere forelskelse, eller er det fremdeles noe der? Jeg møter han alltid når jeg er litt nedpå, og hver gang jeg begynner å glemme han, så kommer han tilbake inn i livet mitt på en eller annen merkelig måte. Det har alltid vært noe med han, og vi har en unik «gnist» mellom oss, i mangel på bedre ord. 

Anonymkode: 8a12d...3c0

Skrevet

Du har sannsynligvis fått nok å bryne deg på... 🤪 Men gjør et forsøk!

Kvinne, 48, gift.

Generelt nysgjerrig 😂

Men sliter litt med helsa, så om du ser noe helse/jobb el.l.

Litt nysgjerrig på økonomien fremover også 🙈

Skal gi tilbakemelding, takk 🥰

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 27

hvordan vil det gå med helsa mi generelt og det psykiske, har slitt en del der og ekstra nå.

går jeg den rette veien ved valg av utdanning og yrke? Tar opp fag og vil gå bioingeniør.

vil det gå bra økonomisk og vil jeg klare meg bra i framtiden?

hvordan vil det gå med bilen min og blir problemet fikset?

jeg sliter også en del med å finne min plass i verden. Føler at jeg stort sett møter mennesker som ikke vil ha genuin kontakt eller klarer å holde på de og knytte bånd. Vil jeg finne venner jeg kan ha i livet mitt i en god stund? Vil jeg finne den store kjærligheten?

jeg har vært en del uheldig med tanke på siste forholdet mitt, var han glad i meg? Hvor skal jeg lete etter snille og ordentlige menn?

Anonymkode: c8c5a...ad2

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette kan gå din vei, men du må være villig til å gi det tid. Du har valgt å gjøre dette med stor tro og et sterkt håp. Det er en grunn til at du valgte dette, og din egen intuisjon er god. Det vil gå bra. 

Interessant, men samtidig totalt uinteressant. Ingen som ser ville noen gang giddet å begi seg ut på å svare på ting som er helt meningsløse. Dette er meningsløst. Jeg ser ikke hensikten. Jeg kan heller ikke fortelle deg dine initialer eller lengden på penisen din, hvis du lurte på det...

En videreutdanning eller kurs innen noe du syns er spennende burde være en løsning. Det finnes muligheter pr nett. Veien blir til mens du går, og det er ikke alltid vi vet alt med en gang. 

Han er en god mann han her. Jeg håper for din skyld at det blir noe. Han kommer til å komme til et punkt der han er klar, han er ikke der helt enda. Gi ham tid og gi ham trygghet. han trenger det. Ønsker deg alt godt, bygg deg selv opp igjen og ta vare på deg selv. 

Anonymkode: 4b496...35b

Siterer det siste avsnittet: 

Jeg håper du har rett, men jeg må jo møte han først . Har et lite inntrykk av at jan er forsiktig ja. Tusen takk for svar ! 

Anonymkode: f5248...07d

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, aiba skrev:

Eh det er mitt største ønske, er jo besatt av han

Ser det er et ønske, beklager om jeg tråkket deg på tærne, men jeg fikk opp "protest" da jeg leste spørsmålet ditt, dvs at jeg tror ikke han er bra for deg. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, uret skrev:

Tusen takk for svar! Jeg skulle ha ordlagt meg bedre, det har gått mange år siden det siste forholdet. Og er over han. 

Men forstår at høsten ikke byr på noe spennende mtp. på kjærlighetslivet likevel? Er han lyse mannen noe kjærlighets relatert?

Men det siste her traff du helt utrolig på! Jeg kunne tenkt noe terapi relatert, jeg lente allerede den veien! Da skal jeg fortsette :)

Den lyse mannen er en som vil forelske seg i deg. Det kan være du møter han i høst, men mest sannsynlig går det i retning vinter. Jo det er lenge siden dine sår, men du har noen ting i deg som må leges fortsatt. Men du jobber godt med det. Godt å høre du fikk bekreftet retningen du skal gå ifht studier. Lykke til med alt, det går din vei. 

Dame 44 her.

Jeg er i et samboerforhold og jeg lurer på om han og jeg kommer til å være sammen resten av livet? Kommer det til å bli bedre? 

Jeg er arbeidsledig, men har blitt med i en nyoppstartet bedrift - vil jeg tjene penger/få lønn? Hvordan er ellers fremtidsutsiktene for jobb med inntekt? 

Anonymkode: 3b45f...bf1

Det er vanskelig å starte i en nyopprettet bedrift, men det vil sakte men sikkert ta seg opp. Lønnen kan variere i starten, vær obs på det. Etterhvert vil det bli ok for deg og du vil trives. 

Samboeren og du har noen utfordringer dere må gjennom. Det kan bli bedre om dere begge er villige til å snakke sammen og jobbe med det som er vanskelig. Om det varer livet ut? ja, hvis dere tar tak i ting. Nei, hvis dere lar det ligge. 

Kvinne snart 33.

Vært singel i en evighet. Vært på mange dates, men vært uheldig med de jeg møter som ikke har vært slik de har fremstått først. Det har ikke vært kjemi der.

Har truffet en jeg følte litt kjemi med, vi skal møtes etter ferien. Kommer vi til å bli sammen? Vil jeg noen gang få barn og familie før det er for sent? Det er min største drøm. 

Takk.

Anonymkode: f5d7d...98c

Det er et potensiale der mellom dere. Det er opp til dere begge om det blir noe videre, men han er nokså giret allerede. 

Du kommer til å oppleve familielivet før det er "for sent" ja :)

1 time siden, rilin skrev:

Kvinne 26. 

Jeg føler jeg og samboeren min sklir litt fra hverandre, og at han tar mindre hensyn til meg. Klarer du å se noe om veien vår videre? 

Er i permisjon men holder på å søker jobber innenfor utdanningen min, føler jeg skriver gode søknader men kommer ingen vei. Vil det ordne seg med jobb eller blir jeg nødt til å velge en annen vei? 

Sliter også med forholdet til min mor, hun er mye syk, sliter med alkoholproblemer og veldig ensom og mener det er mitt ansvar å komme med barnebarn, og er generelt veldig sår hvis jeg møter andre i familien. Hvordan vil forholdet vårt utvikle seg videre? Sitter med dårlig samvittighet samtidig som jeg er sint pga hennes valg og måte å oppføre seg på

Det har vært en eller flere hendelser mellom dere, som gjør at samboeren din trekker seg noe unna. Har du avvist ham i det siste? Føler han seg mindre sett? Dere er midt i en travel fase med barn og et fokus der dere ikke får nok tid sammen. Gå ut og spis en kveld, få  barnevakt. dere trenger det. det ordner seg, gi hverandre tid og fokus. 

jeg tror ikke dere blir værende i den byen dere er nå. det blir en endring, enten pga jobb eller bytte av bolig. 

din mor dominerer deg for mye, du må løsrive deg fra henne og hennes ønsker/krav og ord. ikke la deg manipulere, du må vise styrke og sette foten ned. du har ditt liv. ta vare på deg selv og din familie først og fremst. mor er gla i deg, men bruker dårlig samvittighet som metode for å prøve trekke deg mot seg, det funker ikke og skal ikke funke. vern familien din og deg selv. besøk henne når du ønsker det, ikke fordi du føler du må. 

Kvinne 53. Er jeg med den riktige mannen for meg?

Anonymkode: 8463e...c0b

ja

1 time siden, Stjernetåka skrev:

Kvinne 35. Jeg er i en merkelig symbiose med ham jeg er glad i og lurer på om vi er riktige for hverandre. Det er en avstand og en nærhet og det hele er veldig vanskelig å forklare. Ser du et oss, eller et adskilt oss? Takk.

jeg ser en enhet av kjærlighet

Jeg har veldig lyst til å åpne min egen klinikk med akupunktur, soneterapi, osv. Så jeg tenkte å studere det. Men jeg holder allerede på med en helse utdanning (bachelour) som er offentlig godkjent. Og har bare ett semester igjen. Det frister veldig å avslutte utdanningen for å studere alternativt - men burde jeg fullføre den andre utdannelsen først?

kvinne, er 24 år

Anonymkode: a508b...eb9

fullfør utdanningen din først, uten tvil.

Kvinne 44

Hvordan har jeg det, sånn egentlig ?

Anonymkode: b3750...838

det vet du best selv, kjære deg...men du slites i forskjellige retninger.

Kvinne 43

Kommer jeg til og være evig singel. 

Anonymkode: 31684...35c

nei det gjør du ikke

Kvinne 46,da jeg møtte min mann for tyve år siden, stemte alt. Mye har skjedd rundt oss pp godt og vondt. Jeg kom til herlige stebarn som vi har oppfostret og de gidtok meg m en gang.syk mann(ikke alvorlig, men kronisk) har satt intimiteten på prøve, og han forstår ikke min frustrasjon på rett mpte i dette. Jeg er sliten og er redd for fremtiden. Får du ooo noe om evt veien videree, mvh. 

Anonymkode: 6f666...987

Han forstår ikke hvordan dette påvirker deg. Du har gjentatte ganger tatt det opp, og han påstår at han forstår og at han skal prøve å endre, men det skjer lite. Jeg ser at du vurderer å gå, du er frustrert og lei deg. Barna i bildet (store?) ; du har noen vurderinger å gjøre ifht særlig en av dem. Jeg tror du hadde hatt godt av friheten. Ting vil ikke endre seg med det første. Men dere kan forsøke å finne en tredjeperson å snakke med, i form av terapi, dere trenger det. 

1 time siden, Kikkisixx skrev:

Dame 34 år. Livslange psykiske utfordringer og med mangeårig rusproblematikk... som har eskalert de siste årene.

Fysiske utfordringer - fibromyalgi, astma og andre tungtveiende ting. 

Livet er en kamp, har måttet gi tapt hva angår det meste i mitt liv, deriblant barnet mitt, en sønn, som nå har fast bopel med far. 

Vondt å høre hvordan du har det. Jeg vet ikke helt hva du spør om, men jeg ser håp. Hold fast på det. 

59 minutter siden, Blossom86 skrev:

Takk for svar.. Ønsker meg barn og. Er det med i bildet? 

Ja

55 minutter siden, Vinky skrev:

Kvinne, 27år. Har opplevd mye vondt i livet når det kommer til menneskelige relasjoner. Hvorfor er jeg en som blir utsatt for det? Hvordan kan jeg bli en andre respekterer istedenfor en som er lett å tråkke på? Er det noen grunn til at andre har herjet med meg, eller har jeg vært uheldig? Jeg skjønner ikke hvorfor. Jeg gjør ikke andre vondt med vilje, eller har noen dårlige intensjoner.

Du har vært svært uheldig, men du er et menneske som er udelt godt og varmt og det er en av grunnene du etterspør. Du er åpen for andre, du er mottakelig, du er en som folk kommer til når de har det vanskelig, du er full av omsorg. Slike mennesker som deg, blir lett viklet inn i vanskelige relasjoner fordi du er så åpen. Det er i bunn og grunn dine gode egenskaper som skaper "trøbbel" for deg. Du skal være stolt av den du er, alt du er, alt du kan og alt du forstår, for du er svært empatisk. Men trø varsomt når det gjelder menn, ikke alle er til å stole på. Neste gang skal du bruke lang tid før du går inn i et forhold. Vær sikker på at den du er med, er bra for deg. 

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 36. Klarer jeg å ta generell studiekompetanse på 1 år for så å komme inn på sykepleien høsten 2020?:) 

Anonymkode: 373ec...ebc

ja det klarer du

48 minutter siden, dillyduzit skrev:

Kvinne, 25, føler jeg (vi, jeg og mannen) sitter å venter på svar ang noe stort som har opptatt oss i et par år. 

Nesten så jeg vil si; vil jeg lykkes? Men det blir vel heller bedre å spørre om; Det jeg holder på med, er det noe jeg kanskje holder på med i noen år fremover, vil jeg noen gang få et utbytte ut av det? // Om ikke første fanger opp noe; Hva vil skje med situasjonen for oss, vil vi "få" det som vi vil, eller burde vi bare ha gitt opp for lengst? 

Du velger om du vil svare, helt opp til deg, tilbakemelding får du helt klart 🙂 

Det er ikke tiden for å gi opp. Hold fast på drømmen. 

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne, 33 år. 

Jeg står fast i et dårlig forhold jeg sliter med å komme ut av. Vi har barn. Vil jeg klare å bli fri fra han? Og vil jeg møte kjærlighet igjen? 

Anonymkode: 837ea...7e9

Du klarer det men det krever viljestyrke og mot. Har du en å alliere deg med? du trenger styrke og støtte. Du kan ikke lenger være i dette som du opplever bryter deg ned. Barna vil få det bedre når du får det bedre, men av hensyn til dem, bør du også komme deg ut så raskt du kan.  Kjærligheten kommer igjen til deg, og da i så sterk grad at du vil forstå at det du har opplevd til nå, bare var en forsmak. 

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 28 år. Vil han noen gang gå fra kona si for meg? Han er 36, kona er 38.

Anonymkode: 78881...456

Ikke enda. Han tæres innvendig. Vil ikke såre henne, men vet han må. Han er svært glad i deg, kjenner på sterke følelser for deg. Han har en stor avgjørelse å ta og den ene dagen vil han, den neste klarer han det ikke. Han vingler. Det eneste du kan gjøre er  å gi det tid. Nå er ikke tiden for at han går, vi må minst 6 måneder frem i tid. 

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne, 25 år.

Bør jeg gi slipp på min tidligere forelskelse, eller er det fremdeles noe der? Jeg møter han alltid når jeg er litt nedpå, og hver gang jeg begynner å glemme han, så kommer han tilbake inn i livet mitt på en eller annen merkelig måte. Det har alltid vært noe med han, og vi har en unik «gnist» mellom oss, i mangel på bedre ord. 

Anonymkode: 8a12d...3c0

En slik gnist skal man ikke kimse av. Jeg syns du skal be ham på en kaffedate :) Så finner du ut om det er noe mer...eller om du skal slippe ham helt. 

46 minutter siden, mam4ma skrev:

Du har sannsynligvis fått nok å bryne deg på... 🤪 Men gjør et forsøk!

Kvinne, 48, gift.

Generelt nysgjerrig 😂

Men sliter litt med helsa, så om du ser noe helse/jobb el.l.

Litt nysgjerrig på økonomien fremover også 🙈

Skal gi tilbakemelding, takk 🥰

Helsa di svinger litt. Er du bedre enkelte perioder av året? Har du vært sykemeldt periodevis? Du har godt av det, ikke jobbe fullt, ikke presse deg. ta det rolig, i ditt tempo. Jeg kan ikke si mye om helse, men kjenner på en smerte i kroppen - tidvis. 

Økonomi er noe du lett kan bekymre deg for, men det ser ut som det er noe på gang. Arv eller salg eller noe som tilfører dere penger? 

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 27

hvordan vil det gå med helsa mi generelt og det psykiske, har slitt en del der og ekstra nå.

går jeg den rette veien ved valg av utdanning og yrke? Tar opp fag og vil gå bioingeniør.

vil det gå bra økonomisk og vil jeg klare meg bra i framtiden?

hvordan vil det gå med bilen min og blir problemet fikset?

jeg sliter også en del med å finne min plass i verden. Føler at jeg stort sett møter mennesker som ikke vil ha genuin kontakt eller klarer å holde på de og knytte bånd. Vil jeg finne venner jeg kan ha i livet mitt i en god stund? Vil jeg finne den store kjærligheten?

jeg har vært en del uheldig med tanke på siste forholdet mitt, var han glad i meg? Hvor skal jeg lete etter snille og ordentlige menn?

Anonymkode: c8c5a...ad2

Du kommer til å klare deg helt fint i fremtiden. At du nå tar opp fag og har valgt din retning er tegn på styrke og mot. Dette klarer du helt fint, frem med selvtiliten, for det er all grunn til å ha den på plass. Kjærligheten kommer, men det kan ta noe tid. Vær tålmodig, ikke stress det. La ham finne deg, ikke kav. Venners venner er gode plasser å finne noen, eller meld deg på et kurs. Språkkurs eller en hobby du liker å drive med. Der kan han dukke opp. 

Venner vil komme, men jeg ser du har slitt. Du har møtt mange som du føler har "utnyttet" deg. Det vil snu. 

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne, 30.

Kommer jeg til å finne kjærligheten?

Anonymkode: bfd84...ce4

AnonymBruker
Skrevet

dame, 37, vær. Er selv klarsynt. : )  Jeg ønsker meg jobb, og skal inn på intervju midten av august. Hva med forholdet mitt? Har det dårlig nå.

Anonymkode: 62ef3...c49

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne, 30.

Kommer jeg til å finne kjærligheten?

Ja i løpet av 2019 faktisk :)

Skrevet
1 time siden, Kikkisixx skrev:

Dame 34 år. Livslange psykiske utfordringer og med mangeårig rusproblematikk... som har eskalert de siste årene.

Fysiske utfordringer - fibromyalgi, astma og andre tungtveiende ting. 

Livet er en kamp, har måttet gi tapt hva angår det meste i mitt liv, deriblant barnet mitt, en sønn, som nå har fast bopel med far. 

Veit ikkje heilt kva eg spør om, men vil livet mitt bedre seg. Korleis ser det ut mtp jobb og framtida ?

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne, 38. Gift, har barn. Er i jobb.

Lurer på hva det kommende året bringer på jobb og i privatlivet. Hva ser du om familie og jobb nå?

Anonymkode: d0fde...882

AnonymBruker
Skrevet

Ja i løpet av 2019 faktisk :)

Oooh, spennende! Håper du har rett 🤞🏻

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 52

Har vært svært uheldig der den ene sykdommen/plagen som avløses eller overlappes av en ny. Har vært sykemeldt lenge, får ikke kjøre bil, og føler meg isolert fra alt. Kan du se noe som skjer videre i livet? Føler meg som en skygge av meg selv

Anonymkode: f1a13...0a4

AnonymBruker
Skrevet

dame, 37, vær. Er selv klarsynt. : )  Jeg ønsker meg jobb, og skal inn på intervju midten av august. Hva med forholdet mitt? Har det dårlig nå.

Forholdet deres trenger justering. Dere er blitt skakk-kjørte. Noe har skjedd underveis som dere ikke har klart å fikse. Følelsene svinger hos dere begge, kommunikasjonen er ikke "optimal". Det kan tenkes at dere kunne hatt godt av litt tid fra hverandre, det er ikke hva dere ønsker, men du trenger tid til å se klarere. Ikke mist motet, det vil snu. 

Spennende at du er klarsynt. Vil du prøve deg på meg tilbake - min kjærlighetsrelasjon?

Jeg ser forøvrig svært lyst på jobbintervjuet ditt og jeg ser glede forbundet med høsten, når det gjelder jobb. 

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 41. Ser du noe i forhold til karrieren/jobben min fremover? Hva bør jeg fokusere på for å lykkes?

Anonymkode: 46cba...202

AnonymBruker
Skrevet

Gir meg for i kveld. TS

Skrevet
3 timer siden, Siggen skrev:

Dame, 43, 2 barn, gift. Egentlig ingen spørsmål bare nysgjerrige på hvilken bilder du får opp/ hva du ser 😄

Ble spådd i kort for 5 år siden og trakk kort hvor jeg hadde bind for øynene noe som betydde at det var noe jeg ikke ville se, undrer meg fortsatt over dette ? Samt noe om et skjøte på et hus, det tror jeg muligens jeg vet hva handler om nå men har ikke fått bekreftet fra noen motpart. Ser du noe på dette ? 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forholdet deres trenger justering. Dere er blitt skakk-kjørte. Noe har skjedd underveis som dere ikke har klart å fikse. Følelsene svinger hos dere begge, kommunikasjonen er ikke "optimal". Det kan tenkes at dere kunne hatt godt av litt tid fra hverandre, det er ikke hva dere ønsker, men du trenger tid til å se klarere. Ikke mist motet, det vil snu. 

Spennende at du er klarsynt. Vil du prøve deg på meg tilbake - min kjærlighetsrelasjon?

Jeg ser forøvrig svært lyst på jobbintervjuet ditt og jeg ser glede forbundet med høsten, når det gjelder jobb. 

Du har rett i det ja. Ser lyst ut på jobb. Men med tanke på forholdet så er jeg helt skrudd av og vil helst være alene i ro med meg selv, men får ikke mye fri.  

Problemet med din kjærlighets relasjon er ni sverd, forårsaket av stjernen i revers. Hengende mann og død i revers er utfallet.

Jeg får fra deg at du har et klart hode og finner løsninger på din måte. 

Årsaken til problemet er ni sverd. Angst, depresjon og mareritt. Noen er veid ned av vonde følelser.

Årsaken er stjernen i revers, som er mangelen på "tro" Man har liksom mistet troen på at dette ordner seg. Man kan også føle at man er unispirert. Du skal sette av tid til deg selv. Spis bra, trene, dra på frisør, ta manikyr og pedikyr. Pynt deg og gjør en liten forandring. Respekter deg selv og din kropp. 

utfallet er hengende mann i revers. Man vet ikke helt hva man vil. død revers, man utsetter en forandring og tør ikke ta steget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...