Gå til innhold

Alene mødre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Morsomt. Fedre har aldri vært en særlug stor del av barns oppvekst. Far var ofte ute laaange dager og mange ganger ukesvis om gangen. 

Kan vi ikke heller si at mor og far er viktig på hver sin måte? For å si at far er viktigere enn mor, viser bare hvor komplett blåst du er. 

I disse studiene dine er det også mye "kn" gitt. Her kunne man like så gjerne skrever "barn som har både mor og far, presterer bedre og klarer seg bedre enn barn med kun.far eller mor". 

Anonymkode: abd34...f30

Det er ikke jeg som sier at far er viktigst, det er det forskningen, vitenskapen, som gjør. Ja, mor og far er viktige på hver sin måte, men far er viktigst. I følge forskning.

Anonymkode: e1e66...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Den var intentsigende. Det var en rekke forutinntatt holdninger og ingen årsakssammenhenger eller forklaringer.

Anonymkode: e1e66...fa1

Nei, dine var jo så mye bedre 😂

Anonymkode: abd34...f30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gråter, på barnas vegne, som vil bli ganske ødelagte. Eventuelt finner en stefar. Eller en fosterfamilie med en fosterfar. Uten en far er barnet dømt til å bli ganske ødelagt, dessverre.

Anonymkode: e1e66...fa1

Dette må da være tull? Har selv vokst opp med en fraværende far da jeg var barn. I dag i voksen alder, så har jeg helt kuttet kontakten med han av div årsaker. Er ikke ødelagt i det hele tatt og har alt på stell. Var mer ødelagt den siste tiden vi hadde kontakt, for at det går an å si så mye sårende til sin egen datter, det kan man lure på. Har det best uten.

Anonymkode: 87897...169

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke jeg som sier at far er viktigst, det er det forskningen, vitenskapen, som gjør. Ja, mor og far er viktige på hver sin måte, men far er viktigst. I følge forskning.

Anonymkode: e1e66...fa1

Ja da burde vel virkelig fedre begynne å ta ansvar for sine barn og bry seg om dem i stedet for bare å tømme seg i hvem som helst og stikke av!!

Så foreslår du setter i gang med en holdnings kampanje for menn, i stedet for å sitte å rakke ned på alenemødre her på Kvinneguiden som gjør alt de kan for barna sine!

Takk for innsatsen din i så fall!

Anonymkode: a6f85...810

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gråter, på barnas vegne, som vil bli ganske ødelagte. Eventuelt finner en stefar. Eller en fosterfamilie med en fosterfar. Uten en far er barnet dømt til å bli ganske ødelagt, dessverre.

Anonymkode: e1e66...fa1

Du mener at barn som vokser opp med en kjærlig og velfungerende alenemor heller burde vært i et fosterhjem med to foreldre?!? Kanskje mistet kontakten med biologisk familie, og også mistet fosterforeldrene når de fylte 18? Eventuelt blitt sendt til stadig nye fosterfamilier gjennom oppveksten? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Thyra skrev:

Du mener at barn som vokser opp med en kjærlig og velfungerende alenemor heller burde vært i et fosterhjem med to foreldre?!? Kanskje mistet kontakten med biologisk familie, og også mistet fosterforeldrene når de fylte 18? Eventuelt blitt sendt til stadig nye fosterfamilier gjennom oppveksten? 

Jeg er helt nøytral og har ingen formening her altså. Jeg går bare ut fra det forskning viser oss. Det er vitenskapelig bevist at det er bedre å vokse opp med en far enn uten. Sånn er det bare. 

Anonymkode: e1e66...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette må da være tull? Har selv vokst opp med en fraværende far da jeg var barn. I dag i voksen alder, så har jeg helt kuttet kontakten med han av div årsaker. Er ikke ødelagt i det hele tatt og har alt på stell. Var mer ødelagt den siste tiden vi hadde kontakt, for at det går an å si så mye sårende til sin egen datter, det kan man lure på. Har det best uten.

Anonymkode: 87897...169

Altså vokste du opp med en far. Til og med en sårende far var altså bedre enn ingen far.

Anonymkode: e1e66...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja da burde vel virkelig fedre begynne å ta ansvar for sine barn og bry seg om dem i stedet for bare å tømme seg i hvem som helst og stikke av!!

Så foreslår du setter i gang med en holdnings kampanje for menn, i stedet for å sitte å rakke ned på alenemødre her på Kvinneguiden som gjør alt de kan for barna sine!

Takk for innsatsen din i så fall!

Anonymkode: a6f85...810

De gjør jo ikke alt de kan for barna sine hvis de tar fra barna muligheten til å få vokse opp sammen med faren sin.

Anonymkode: e1e66...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Arabella skrev:

Du vet ingenting om hva du snakker om, hvordan det er å være alene med barn. Ikke kan du ikke uttrykk riktig, heller. Å få i pose og sekk, heter det, ikke få en pose i sekken.

selvsagt vet jeg hva jeg snakker om. Har du rent mel i posen?

Anonymkode: 8b1f7...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er helt nøytral og har ingen formening her altså. Jeg går bare ut fra det forskning viser oss. Det er vitenskapelig bevist at det er bedre å vokse opp med en far enn uten. Sånn er det bare. 

Anonymkode: e1e66...fa1

Og hva er det egentlig du vil frem til og prøve å oppnå med dine innlegg? Bortsett fra å verbalt å prøve trå alenemødre ned i driten?

Anonymkode: a6f85...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

De gjør jo ikke alt de kan for barna sine hvis de tar fra barna muligheten til å få vokse opp sammen med faren sin.

Anonymkode: e1e66...fa1

Og når det er faren til barna som selv stikker av og ikke tar ansvar, så?!?

Anonymkode: a6f85...810

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange ekteskap kunne vært berget om man pratet sammen, og avventet det seksuelle før man faktisk kjente hverandre. Samboerskap er å ha en bein i to leirer. 

Anonymkode: 8b1f7...3e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er helt nøytral og har ingen formening her altså. Jeg går bare ut fra det forskning viser oss. Det er vitenskapelig bevist at det er bedre å vokse opp med en far enn uten. Sånn er det bare. 

Anonymkode: e1e66...fa1

Rart da at det finnes utallige eksempler som ikke stemmer med denne forskningen din.

Anonymkode: 3199a...72d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Rart da at det finnes utallige eksempler som ikke stemmer med denne forskningen din.

Anonymkode: 3199a...72d

Jeg tror ikke på at jorden er flat bare fordi noen på KG sier det altså. Jeg tror på forskning og vitenskap. Det er det jeg forholder meg til.

Anonymkode: e1e66...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hva er det egentlig du vil frem til og prøve å oppnå med dine innlegg? Bortsett fra å verbalt å prøve trå alenemødre ned i driten?

Anonymkode: a6f85...810

Spre kunnskap og vitenskap. Det er jo viktig og en god gjerning, ikke sant?

Anonymkode: e1e66...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

De gjør jo ikke alt de kan for barna sine hvis de tar fra barna muligheten til å få vokse opp sammen med faren sin.

Anonymkode: e1e66...fa1

La meg gjette, du er far selv og har blitt fratatt dit barn av ulike årsaker, som bor hos sin mor nå?!

Og du er selvfølgelig bitter og hatefull pga dette. Så derfor er det viktig for deg å skjære alle under en kam her, og rakke mest mulig ned på alenemødre som finnes, er det riktig?!

For ditt/dine barn kan jo umulig få det bra, uten DEG, i livet sitt, siden du er mann,eller?!

Anonymkode: a6f85...810

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Spre kunnskap og vitenskap. Det er jo viktig og en god gjerning, ikke sant?

Anonymkode: e1e66...fa1

Spre hat og fordommer, ja det er vel en god gjerning?😂

Anonymkode: a6f85...810

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror ikke på at jorden er flat bare fordi noen på KG sier det altså. Jeg tror på forskning og vitenskap. Det er det jeg forholder meg til.

Anonymkode: e1e66...fa1

Nå stemmer jo ikke denne forskningen for mange av oss. 

Anonymkode: 3199a...72d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spre hat og fordommer, ja det er vel en god gjerning?😂

Anonymkode: a6f85...810

Enda mer forskning på temaet som bekrefter at far er viktigst:

http://kønsdebat.dk/blog/?p=197

Anonymkode: e1e66...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå stemmer jo ikke denne forskningen for mange av oss. 

Anonymkode: 3199a...72d

Jorden er fortsatt rund, selv om den ser flat ut for deg. 

Anonymkode: e1e66...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...