Gå til innhold

Alene mødre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det som ER morsomt, er at de som snakker ned alenemødre, også er de samme som iherdig kjemper for å fjerne retten til selvbestemt abort. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Vera skrev:

Det som ER morsomt, er at de som snakker ned alenemødre, også er de samme som iherdig kjemper for å fjerne retten til selvbestemt abort. 

Vitenskapelig kilde på det?

Anonymkode: e1e66...fa1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.7.2019 den 6.42, AnonymBruker skrev:

Hvem er alene mødre? hvorfor gjør dem slutt, og deretter forventer en som økonomisk kan ta vare på dem, eller handler det kun om sex, men hun tørr ikke å innrømme det? faker alene mødre og sier ikke sannheten?

Anonymkode: 8b1f7...3e9

Hva gjør 12-åringer her?  (Selvfølgelig bare en antagelse fra min side, men stort eldre kan du umulig være).  PS: Du må slutte å skulke norsktimene...

Anonymkode: dc7de...d88

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.7.2019 den 6.42, AnonymBruker skrev:

Hvem er alene mødre? hvorfor gjør dem slutt, og deretter forventer en som økonomisk kan ta vare på dem, eller handler det kun om sex, men hun tørr ikke å innrømme det? faker alene mødre og sier ikke sannheten?

Anonymkode: 8b1f7...3e9

Som alenemor kan en ikke få følelser for en annen mann? Eller vente til barna flytter ut?

For en merkelig holdning til oss alenemødre.

Anonymkode: 89d6e...8e4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vitenskapelig kilde på det?

Anonymkode: e1e66...fa1

Google it 💪🏻

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Vera said:

Det som ER morsomt, er at de som snakker ned alenemødre, også er de samme som iherdig kjemper for å fjerne retten til selvbestemt abort. 

Huff slutt å sleng ut påstander uten kilde... Det der er jo bare tull

Anonymkode: b1c0e...5b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, Vera skrev:

Google it 💪🏻

Du har lest det på Google, derfor er det sant?

Anonymkode: e1e66...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Huff slutt å sleng ut påstander uten kilde... Det der er jo bare tull

Anonymkode: b1c0e...5b4

Du har ikke vært her inne lenge nok, om du ikke har lagt merke til brukernavnene i debattene om abort og alenemødre. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du har lest det på Google, derfor er det sant?

Anonymkode: e1e66...fa1

Du vet hva Google er?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Vera skrev:

Du har ikke vært her inne lenge nok, om du ikke har lagt merke til brukernavnene i debattene om abort og alenemødre. 

Jeg har fått med meg at de fleste som mener at alenemødre burde holdt seg for gode til å få unge er de samme som mener at kvinner burde ta abort hvis mannen ikke vil ha ungen, så der tar du så feil at du burde skamme deg.

Anonymkode: e1e66...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Vera skrev:

Du vet hva Google er?

Jeg er mer spent på hvorfor du mener det er en vitenskapelig kilde?

Anonymkode: e1e66...fa1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått med meg at de fleste som mener at alenemødre burde holdt seg for gode til å få unge er de samme som mener at kvinner burde ta abort hvis mannen ikke vil ha ungen, så der tar du så feil at du burde skamme deg.

Anonymkode: e1e66...fa1

«Burde holdt seg for gode til å få unge..»

OMG. 

Som sagt, du er altfor fersk. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mer spent på hvorfor du mener det er en vitenskapelig kilde?

Anonymkode: e1e66...fa1

Jeg lar søkemotorene jobbe for deg 😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Vera skrev:

Jeg lar søkemotorene jobbe for deg 😁 

Nettopp. Du har ingen vitenskapelig kilde. Du "føler" bare. Skulle vi gått etter "følelser", ville vi fortsatt ment at jorden var flat, brent hekser, men heldigvis går vi ikke følelser lenger. Vi er mer rasjonelle enn som så.

Anonymkode: e1e66...fa1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp. Du har ingen vitenskapelig kilde. Du "føler" bare. Skulle vi gått etter "følelser", ville vi fortsatt ment at jorden var flat, brent hekser, men heldigvis går vi ikke følelser lenger. Vi er mer rasjonelle enn som så.

Anonymkode: e1e66...fa1

Slik du er rasjonell når du mener at det ikke burde finnes alenemødre..?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Vera skrev:

Slik du er rasjonell når du mener at det ikke burde finnes alenemødre..?

Mener jeg det? Selv om jeg ville ment det så ville jeg ha gjort det tydelig at det er min subjektive mening. Jeg ville ikke fremstilt det som du gjør, som en objektiv sannhet.

Anonymkode: e1e66...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er alenemor fordi jeg ikke kommer over ens med barnefar? Hvorfor skal jeg ødelegge livet mitt for "barnets" beste. Tror barnet vil ha det mye bedre med en mamma som er fornøyd med livet sitt og har energi til å gi all min kjærlighet til ungen ❤️

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, snoren skrev:

Jeg er alenemor fordi jeg ikke kommer over ens med barnefar? Hvorfor skal jeg ødelegge livet mitt for "barnets" beste. Tror barnet vil ha det mye bedre med en mamma som er fornøyd med livet sitt og har energi til å gi all min kjærlighet til ungen ❤️

for å sjekke status:

- hva var for historien? det er her kvinner klarer å være kyniske til sin egen fordel.

Var dere kun ff? dere hadde sex etter første date? barn var ikke i villeste planer? 

det er ufattelige mange scenarioer som vi ikke vet, men som jeg vet mange kvinner klarer å sminke til var så romantisk.

Det er alltid en grunn at kvinner ender som alenemødre.

Anonymkode: 8b1f7...3e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener jeg det? Selv om jeg ville ment det så ville jeg ha gjort det tydelig at det er min subjektive mening. Jeg ville ikke fremstilt det som du gjør, som en objektiv sannhet.

Anonymkode: e1e66...fa1

Men da er du jo styrt av følelser..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Vera skrev:

Men da er du jo styrt av følelser..?

Det er helt i orden. Det er forskjell på å si at:

2 timer siden, Vera skrev:

Det som ER morsomt, er at jeg synes det virker som om de som snakker ned alenemødre, også er de samme som iherdig kjemper for å fjerne retten til selvbestemt abort.

Og det å si at:

2 timer siden, Vera skrev:

Det som ER morsomt, er at de som snakker ned alenemødre, også er de samme som iherdig kjemper for å fjerne retten til selvbestemt abort. 

Det ene er sant, det er din synsing. Det andre fremstilles som om det er vitenskapelig fakta; noe det ikke er. Det er bare ditt føleri.

Anonymkode: e1e66...fa1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...