Gå til innhold

Alene mødre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det var en spøk ☺️

Anonymkode: 93977...c9b

Håper det 😄 Men er mange som mener at alenemødre får så mye penger. Det mange ikke tar med i beregningen er hvor mye det faktisk koster å ha barn.

Endret av Tutte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 21.7.2019 den 11.29, AnonymBruker skrev:

det er så dust at du forteller din versjon, og gjøre deg til enerett innehaver av historien, uten at barnefar har noe han kunne sagt. Helt sikkert barnefar har en helt annen historie, og likefullt like troverdig. Så jeg er imot der kvinner gjør seg til herredømme over historier og snakker ned alltid barnefar. 

 

Anonymkode: 8b1f7...3e9

Ja det var nok derfor jeg fikk omsorgen for barna og ikke noe samvær med far, redusert i begynnelsen og null samvær siste 6 år. Og dette etter tre runder i retten. Du snakker jo som du har vett til da . En barnefar som ikke får viljen sin fremstår du som , betaler garantert bidrag mot din vilje siden du tror dette går til å underholde mor med fest og sminke

Anonymkode: 97b29...f8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det ikke blir forsket på det. Det er også svært få mødre som forlater barna sine. 

Anonymkode: 77a5b...93b

Har to søsken i familien som vokste opp uten biologisk mor og far fra de var 5 og 7 år. Godt veldig fint. Så min far som vokste opp uten sin mor fra han var 6 år gikk det ikke så bra med.

Anonymkode: 89d6e...8e4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...