Gå til innhold

Alene mødre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fremsatte en påstand som handlet om meg. Du fremsatte en påstand som gjaldt alle. Same difference.

Du dummet deg ut ved å påstå at alle som sier noe negativt om alenemødre også er motstandere mot selvbestemt abort.

Anonymkode: e1e66...fa1

Herregud..er du seriøs?? Du legger det frem på et sølvfat til meg 😂 Du fremlegger NØYAKTIG samme påstand, uten vitenskapelige kilder som du liker så godt å snakke om. Du ilegger andre en mening, NØYAKTIG SOM JEG GJORDE.  Dobbeltmoralisten min 😘

DU SIER: 

«de fleste som mener at alenemødre burde holdt seg for gode til å få unge er de samme som mener at kvinner burde ta abort hvis mannen ikke vil ha ungen»

Hva er forskjellen på min påstand og din påstand nå igjen..? 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Alterego666 skrev:

Alenemødre er et uttrykk som stigmatiserer alle. Det impliserer at moren er ensom og ressurssvak, faren er en umoden egoist, og at barna er blivende kriminelle.

Jeg er så gammel at i min omgangskrets og blant kolleger er det mange foreldre med samlivsbrudd bak seg.

Regelen er at selv etter samlivsbrudd blir man ikke alenemor eller -far. Foreldrene samarbeider om barna, bosetter seg i nærheten av hverandre og hjelper hverandre til beste for barna. Oftest de delt omsorg og delt bosted, og NAV er ikke involvert. Begge foreldre er engasjerte i barnas liv. Barna klarer seg helt fint.

Dette er mine observasjoner.

Amen, og takk. 

Jeg skjønner ikke at folk ikke selv ser at de bidrar til stigmatisering AV BARNA, med holdninger som Ts fremviser. Jeg blir så matt! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Alle elsker å pynte på historien. Tror ikke alt kommer frem slik det burde. En versjon historie har jeg aldri tro på, hvorfor skal  jeg sitte å høre kun fra en part. 

Anonymkode: 8b1f7...3e9

Du er vel bare fornøyd hvis noen er 100% enig med deg.

Anonymkode: 3199a...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle elsker å pynte på historien. Tror ikke alt kommer frem slik det burde. En versjon historie har jeg aldri tro på, hvorfor skal  jeg sitte å høre kun fra en part. 

Anonymkode: 8b1f7...3e9

Så hvorfor stiller du da spørsmål om alenemødre her på KG hvis du ikke vil høre kun fra en part? Du spurte til og med hvorfor alenemødre gjør det slutt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det fantes et snev av ydmykhet så kunne jeg iallfall tro litt på en alenemor. Men det finnes ikke ydmykhet.

Anonymkode: 8b1f7...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt utnytter du han. Når du er lei han så avbryter du relasjonen. Dere lever uten ekteskapskontrakt også, det er den billigste måten å leke med andres følelser. 

 

Anonymkode: 8b1f7...3e9

Haha... Du kan da ikke være seriøs, Herregud    😮

Anonymkode: bd4b6...84d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om det fantes et snev av ydmykhet så kunne jeg iallfall tro litt på en alenemor. Men det finnes ikke ydmykhet.

Anonymkode: 8b1f7...3e9

Mulig jeg tar feil, men det høres ut som du har dårlig erfaring selv og derfor drar alle under samme kam.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Om det fantes et snev av ydmykhet så kunne jeg iallfall tro litt på en alenemor. Men det finnes ikke ydmykhet.

Anonymkode: 8b1f7...3e9

Ydmykhet???

Anonymkode: 3199a...72d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ydmykhet???

Anonymkode: 3199a...72d

Ja, det lurer jeg også på ? Ydmykhet ovenfor hva/hvem ....  Deg ????

Alvorlig talt, du kan ikke vente at vi skal ta deg seriøst.  Er du religiøst forstyrret kanskje ? I så fall er det hjelp å få.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.7.2019 den 6.42, AnonymBruker skrev:

Hvem er alene mødre? hvorfor gjør dem slutt, og deretter forventer en som økonomisk kan ta vare på dem, eller handler det kun om sex, men hun tørr ikke å innrømme det? faker alene mødre og sier ikke sannheten?

Anonymkode: 8b1f7...3e9

Jeg er alenemor. Barnefar tjente så dårlig at jeg har det bedre økonomisk alene. Det går greit. Bedre uten faren. Han snylter og stiller aldri opp. En taper, egentlig. Det vil jeg ikke. For et teit spørsmål du kom med. Alle er vel forskjellige, det må du vel forstå?

Anonymkode: 380f9...523

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der, nå tråkket jeg på flere tær. Dere er ikke ferdig med utstøtningen dere allerede har jobbet knallhardt for. Alltid far sin skyld

Anonymkode: 8b1f7...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det, gjør ditt, gjør datt. Stakkars mann.

Anonymkode: 8b1f7...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Se der, nå tråkket jeg på flere tær. Dere er ikke ferdig med utstøtningen dere allerede har jobbet knallhardt for. Alltid far sin skyld

Anonymkode: 8b1f7...3e9

 

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør det, gjør ditt, gjør datt. Stakkars mann.

Anonymkode: 8b1f7...3e9

??? Er det du som er den stakkars mannen egentlig? Ta en prat med personen dette gjelder for deg istedenfor du. Å blande inn utenforstående skaper bare forvirring.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Se der, nå tråkket jeg på flere tær. Dere er ikke ferdig med utstøtningen dere allerede har jobbet knallhardt for. Alltid far sin skyld

Anonymkode: 8b1f7...3e9

 

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Gjør det, gjør ditt, gjør datt. Stakkars mann.

Anonymkode: 8b1f7...3e9

Hva har skjedd som gjør deg så bitter?

Anonymkode: 3199a...72d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om det fantes et snev av ydmykhet så kunne jeg iallfall tro litt på en alenemor. Men det finnes ikke ydmykhet.

Anonymkode: 8b1f7...3e9

Begge mennene som jeg var gift med , var utro med flere andre damer. Hvorfor skulle jeg være ydmyk mot dem? Mann nr to levde også på meg økonomisk og drev med sexnekt. 

Anonymkode: 77a5b...93b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begge mennene som jeg var gift med , var utro med flere andre damer. Hvorfor skulle jeg være ydmyk mot dem? Mann nr to levde også på meg økonomisk og drev med sexnekt. 

Anonymkode: 77a5b...93b

Drev han med sexnekt? Ånei, da er det jo helt klart bedre for barna å vokse opp uten faren sin. Dette trass i at vitenskapen forteller oss at barn som vokser opp uten fedre blir ødelagte. Men hva vet vel vitenskapen? Han drev med sexnekt, så det er det eneste som betyr noe.

Anonymkode: e1e66...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begge mennene som jeg var gift med , var utro med flere andre damer. Hvorfor skulle jeg være ydmyk mot dem? Mann nr to levde også på meg økonomisk og drev med sexnekt. 

Anonymkode: 77a5b...93b

ydmyk på generell basis,  hallo? hvorfor ikke forandre seg og se mennesker med et mykt hjerte.

Anonymkode: 8b1f7...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Drev han med sexnekt? Ånei, da er det jo helt klart bedre for barna å vokse opp uten faren sin. Dette trass i at vitenskapen forteller oss at barn som vokser opp uten fedre blir ødelagte. Men hva vet vel vitenskapen? Han drev med sexnekt, så det er det eneste som betyr noe.

Anonymkode: e1e66...fa1

Men utroskapen, den glemte vi å ta med. Man skal finne seg i alt mulig i et forhold fordi barna ikke skal vokse opp uten faren sin mener du? De fleste har faktisk samværsordninger så barna har god kontakt med begge foreldre. Noe som er bedre for barna enn å vokse opp med foreldre som har et dårlig forhold uten kjærlighet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er liksom greia og poenget med alle disse alenemor trådene her på Kvinneguiden?!

Har aldri hørt om ditto hetsing av alene fedre heller?! De er jo "heltene" i samfunnet, men alememødrene skal rakkes ned på, på alle måter tydeligvis..

Anonymkode: a6f85...810

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er liksom greia og poenget med alle disse alenemor trådene her på Kvinneguiden?!

Har aldri hørt om ditto hetsing av alene fedre heller?! De er jo "heltene" i samfunnet, men alememødrene skal rakkes ned på, på alle måter tydeligvis..

Anonymkode: a6f85...810

De kommer av sure mannfolk som har blitt forlatt. 

Anonymkode: 87897...169

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...