Sariou Skrevet 29. august 2019 #221 Del Skrevet 29. august 2019 2 timer siden, kvinne35+ skrev: Hei gravide kvinner Vil bare legge til Du legger ikke til noe som helst, du sier jo bare nøyaktig det samme som meg på en betraktelig mer bedrevitende måte. Det er ikke nødvendig å bruke gigantskrift og farger, ingen her er dumme. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvin1 Skrevet 29. august 2019 #222 Del Skrevet 29. august 2019 (endret) 6 timer siden, kvinne35+ skrev: Private ultralyd klinikker har ikke autoritet til å endre termindato og disse blir da ikke gjeldende. Slikt går via kvinneklinikk/sykehus (ved ordinær ultralyd som er bindende) og fastlege/jordmor (f.eks i form av henvisning til kvinneklinikk/sykehus e.l. ved usikkerhet i starten). Vil bare legge til at ved IVF så skal ikke noen flytte på termindato, heller ikke på OUL. Da er det termindato som klinikken har satt som er gjeldende. Så det er ikke alltid slikt går igjennom kvinneklinikk/sykehus. Endret 29. august 2019 av Pingvin1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobla85 Skrevet 31. august 2019 #223 Del Skrevet 31. august 2019 Vi bikka 12 uker denne uka og fikk oss en tidlig ultralyd i går, slik at vi med en god ro kan gå inn i en ny periode og øve oss på å si det høyt. Jeg spurte jo om råd her til en fin klinikk å gå på, men var litt utålmodig så fikk oss bare en time på dagen på Oslo City . Hadde vel ikke så romantiske forventninger til denne timen, men det var overraskende fint. Fra en liten boble på ul i uke 8, var det nå en godt utvikla pitteliten baby ❤️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prudence Skrevet 3. september 2019 #224 Del Skrevet 3. september 2019 Var på TUL i dag og fikk se en liten, sprellende, hoppende og levende krabat der inne i magen. Skikkelig fin ultralydopplevelse, kan anbefale Oslo jordmor og ultralydklinikk AS på det varmeste!! ❤️ Jeg var litt kortere på vei enn menstermin, det mistenkte jeg selv også. 11+1 i dag, og i følge jordmor termin 27.3. Vi fikk se hjerte, hjerne, magesekk, nyrer, fingre! Så fascinerende! Hadde en TUL ved forrige svangerskap også, men det var ikke i nærheten av så bra som denne gangen. En stor opplevelse, selv for oss som har vært gjennom dette før! Hun kunne til og med tippe kjønnet 🥰 Så får vi se om hun har rett da 😄 Stor stas å være gravid i dag, til tross for spying på morgenen, og kvalme og trøtthet hele kvelden 😂😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvin1 Skrevet 4. september 2019 #225 Del Skrevet 4. september 2019 11 timer siden, Prudence skrev: Var på TUL i dag og fikk se en liten, sprellende, hoppende og levende krabat der inne i magen. Skikkelig fin ultralydopplevelse, kan anbefale Oslo jordmor og ultralydklinikk AS på det varmeste!! ❤️ Jeg var litt kortere på vei enn menstermin, det mistenkte jeg selv også. 11+1 i dag, og i følge jordmor termin 27.3. Vi fikk se hjerte, hjerne, magesekk, nyrer, fingre! Så fascinerende! Hadde en TUL ved forrige svangerskap også, men det var ikke i nærheten av så bra som denne gangen. En stor opplevelse, selv for oss som har vært gjennom dette før! Hun kunne til og med tippe kjønnet 🥰 Så får vi se om hun har rett da 😄 Stor stas å være gravid i dag, til tross for spying på morgenen, og kvalme og trøtthet hele kvelden 😂😅 Så kjekt 💕💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
56hedy Skrevet 9. september 2019 #226 Del Skrevet 9. september 2019 Hvordan går det med dere?😊 Jeg har fått time til OUL 22.okt! Flere som har fått time til OUL? På onsdag skal jeg tilbake til privat ultralyd igjen. Jordmor mente hun mest sannsynlig kom til å se hvilket kjønn det er når jeg skal dit på onsdag. Da er jeg 13+1. Det blir spennende😊💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepsimax1991 Skrevet 9. september 2019 #227 Del Skrevet 9. september 2019 5 minutter siden, 56hedy skrev: Hvordan går det med dere?😊 Jeg har fått time til OUL 22.okt! Flere som har fått time til OUL? På onsdag skal jeg tilbake til privat ultralyd igjen. Jordmor mente hun mest sannsynlig kom til å se hvilket kjønn det er når jeg skal dit på onsdag. Da er jeg 13+1. Det blir spennende😊💕 Fått time 2 oktober 😍 gleder meg. Jeg var på ul i uke 14 og da kunne gyn tippe kjønn hvertfall ☺️☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
56hedy Skrevet 9. september 2019 #228 Del Skrevet 9. september 2019 1 minutt siden, Pepsimax1991 skrev: Fått time 2 oktober 😍 gleder meg. Jeg var på ul i uke 14 og da kunne gyn tippe kjønn hvertfall ☺️☺️ Så spennende😍 Kan jeg spørre hvilket kjønn de tippet?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepsimax1991 Skrevet 9. september 2019 #229 Del Skrevet 9. september 2019 7 minutter siden, 56hedy skrev: Så spennende😍 Kan jeg spørre hvilket kjønn de tippet?😊 De tippet gutt, og det er litt morsomt om det er det for jeg har såå følelse på gutt 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
56hedy Skrevet 9. september 2019 #230 Del Skrevet 9. september 2019 32 minutter siden, Pepsimax1991 skrev: De tippet gutt, og det er litt morsomt om det er det for jeg har såå følelse på gutt 😍 Åå, så koselig😍 Jeg sitter veldig med en følelse selv på at vi får gutt, så det blir spennende å høre hva jordmor sier😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepsimax1991 Skrevet 9. september 2019 #231 Del Skrevet 9. september 2019 1 minutt siden, 56hedy skrev: Åå, så koselig😍 Jeg sitter veldig med en følelse selv på at vi får gutt, så det blir spennende å høre hva jordmor sier😄 Blir spennende ☺️☺️ Hvordan er formen din da ?☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvin1 Skrevet 9. september 2019 #232 Del Skrevet 9. september 2019 (endret) 1 time siden, 56hedy skrev: Hvordan går det med dere?😊 Jeg har fått time til OUL 22.okt! Flere som har fått time til OUL? På onsdag skal jeg tilbake til privat ultralyd igjen. Jordmor mente hun mest sannsynlig kom til å se hvilket kjønn det er når jeg skal dit på onsdag. Da er jeg 13+1. Det blir spennende😊💕 Her går det bare bra. Litt forkjølet, men bortsett fra det er formen ganske bra. Var på kvinneklinikken i dag og fikk se den lille på ultralyd 💕 Full rulle inni der, fascinerende å se på. Er 12+3 i dag. Skal følges opp litt ekstra så kommer nok til å bli en del ultralyd framover, går sikkert lei til slutt 🙈 Har fått time til OUL 17. oktober, vil da være 17+6. Er veldig spent på å få vite kjønnet, da kan jeg begynne å strikke i litt andre farger 😍 Hvordan går det med deg? Du må oppdatere etter ultralyd 😊 Endret 9. september 2019 av Pingvin1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
56hedy Skrevet 9. september 2019 #233 Del Skrevet 9. september 2019 13 minutter siden, Pepsimax1991 skrev: Blir spennende ☺️☺️ Hvordan er formen din da ?☺️ Formen er egentlig veldig fin! Blir fortere sliten enn tidligere, men det kan jeg leve fint med😅 Enn med deg?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepsimax1991 Skrevet 9. september 2019 #234 Del Skrevet 9. september 2019 Akkurat nå, 56hedy skrev: Formen er egentlig veldig fin! Blir fortere sliten enn tidligere, men det kan jeg leve fint med😅 Enn med deg?😊 Så bra ! Akkurat nå er den veldig bra ☺️ Litt fortere sliten her å men det er vel normalt ☺️🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvin1 Skrevet 9. september 2019 #235 Del Skrevet 9. september 2019 1 time siden, Pepsimax1991 skrev: Fått time 2 oktober 😍 gleder meg. Jeg var på ul i uke 14 og da kunne gyn tippe kjønn hvertfall ☺️☺️ Ikke så lenge til 2. oktober 😊 Jeg må innrømme at jeg er så nysgjerrig på kjønn at jeg vurderer å bestille ultralyd om to uker 😂 Er ikke så nøye hvilket kjønn det er, er bare utrolig nysgjerrig 🙈 Men tenker det er litt unødvendig med en ekstra ultralyd bare for å kanskje få vite kjønn, så tror nok jeg skal klare å holde meg (håper jeg). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
56hedy Skrevet 9. september 2019 #236 Del Skrevet 9. september 2019 2 minutter siden, Pingvin1 skrev: Her går det bare bra. Litt forkjølet, men bortsett fra det er formen ganske bra. Var på kvinneklinikken i dag og fikk se den lille på ultralyd 💕 Full rulle inni der, fascinerende å se på. Er 12+3 i dag. Skal følges opp litt ekstra så kommer nok til å bli en del ultralyd framover, går sikkert lei til slutt 🙈 Har fått time til OUL 17. oktober, vil da være 17+6. Er veldig spent på å få vite kjønnet, da kan jeg begynne å strikke i litt andre farger 😍 Så bra💕 Sist jeg var på ultralyd ble jeg ganske fascinert selv over hvor mye aktivitet det var der inne, og at man faktisk ikke kjenner noen ting til det. Hehe! Så spennende! Da må du oppdatere oss☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvin1 Skrevet 9. september 2019 #237 Del Skrevet 9. september 2019 Akkurat nå, 56hedy skrev: Så bra💕 Sist jeg var på ultralyd ble jeg ganske fascinert selv over hvor mye aktivitet det var der inne, og at man faktisk ikke kjenner noen ting til det. Hehe! Så spennende! Da må du oppdatere oss☺️ Ja, er utrolig fascinerende. Gleder meg til å begynne å kjenne liv, det blir en helt ny opplevelse 😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prudence Skrevet 10. september 2019 #238 Del Skrevet 10. september 2019 15 timer siden, 56hedy skrev: Hvordan går det med dere?😊 Jeg har fått time til OUL 22.okt! Flere som har fått time til OUL? På onsdag skal jeg tilbake til privat ultralyd igjen. Jordmor mente hun mest sannsynlig kom til å se hvilket kjønn det er når jeg skal dit på onsdag. Da er jeg 13+1. Det blir spennende😊💕 23. okt Går sånn passe, fortsatt mye dårlig og kvalm. Håper det letter snart! Lykke til på neste UL! Håper du får se kjønnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
56hedy Skrevet 10. september 2019 #239 Del Skrevet 10. september 2019 1 time siden, Prudence skrev: 23. okt Går sånn passe, fortsatt mye dårlig og kvalm. Håper det letter snart! Lykke til på neste UL! Håper du får se kjønnet! Så spennende! Håper tiden flyr til oktober😄 Huff, den kvalmen er intens! Håper den gir seg for deg snart nå! Tusen takk😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sariou Skrevet 10. september 2019 #240 Del Skrevet 10. september 2019 Det er veldig kult å se et bitte-bittelite menneske som spreller og kaver på ultralyd før man kan kjenne noe som helst til det selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå