Gå til innhold

Skravletråd mars/april 2020


Lovely123

Anbefalte innlegg

Drister meg til å lage denne skravletråden ✌ 

Velkommen til skravletråd for oss med termin i mars og april 2020. Håper den fyller seg opp med masse forventningsfulle mammaer 👌 
 

:velkommen:

:babyjente:Terminliste:babygutt:

Truth - 31år - B2 - UltralydTermin 05.03 - OUL :babygutt: 05.Mars.2020
SnikendeUllteppe1 - 26år - B1 - Menstermin 02.03 - OUL :babyjente: 07.Mars.2020
Pepsimax1991 - 27år - B1 - Menstermin 03.03 - OUL :babyjente: 08.Mars.2020 FØDTE :babyjente: 15/02-2020
Cleopatra - 26år - B1 & B2 - Menstermin 07.03 OUL :babyjente::babyjente: 10.Mars.2020
Lundii - 28år - B2 -Menstermin 09.03 - OUL :babyjente: 10.Mars.2020
Frkhumle - 33år - B3 - Menstermin 09.03 OUL :babysmokk: 09.Mars.2020
Naerin - 36år - B4 - Beregnet termin 10.03 - Ordinær Ultralyd Termin/KS-dato
Wiley - 37år - B1 - IVF-termin 16.03 - OUL :babyjente: 16.Mars.2020FØDTE :babyjente: 13/03-2020
Bobla85 - 34år - B1 - IVF-termin 16.03 - OUL :babyjente: 16.Mars.2020FØDTE :babyjente: 24/12-2019
AM11 - 28år - B1 - Prøverørstermin 22.03 - Ordinær Ultralyd Termin
MartheJosefine - 28år - B1 - Menstermin 18.03 - Ordinær Ultralyd Termin
Prudence - 33år - B2 - Menstermin 21.03 - OUL :babyjente: 31.Mars.2020
56hedy - 24årB1 - Foreløpig utregnet termin 21.03 - OUL :babyjente: 23.Mars.2020
pingvin1 - 32år - B1 - IVF-termin 23.03OUL :babygutt: 23.Mars.2020
Anonym232 - 21år - B1 - Menstermin 25.03 - OUL :babygutt: 31.Mars.2020
trachea - 27år - B1 - Menstermin 26.03 - Ordinær Ultralyd Termin
J1994 - 25år - B1 - Menstermin 27.03 - MissedAbortion på UL 16.08.2019 :grine: (kondolerer)
Puffy123 - 25år - B1 - Menstermin 28.03 - OUL :babygutt: 06.April.2020 -se notat
(24.03, flyttet pga tbl påvirker vekst)
Lovely123 - 21år - B2 - UltralydTermin 30.03 - OUL :babyjente: 26.Mars.2020FØDTE :babyjente: 22/03-2020
Nysgjerrig1 -26år - B1 - Menstermin 06.04OUL :babyjente: 5.April.2020
Anonym0613 - __år - B2 - Menstermin 12.04 - Ordinær Ultralyd Termin
Ønskerbarn - 29år - B1 - Menstermin 13.04 - OUL :babyjente: 14.April.2020
Sariou - 34år - B2 - Menstermin 16.04OUL :babyjente: 15.April.2020 FØDTE :babyjente: 23/03-2020
Pecanpie - 30år - B1 - Menstermin 18.04 - Spontan Abort :grine: (kondolerer)
Wanderlust7 - 22år - B_ - Menstermin __.04 - OUL :babygutt: 26.April.2020
Plengionika - 28år - B2 - Menstermin 24.04 - OUL :babygutt: 29.April.2020
Lunamala - 31år - B1 - Menstermin 28.04 - Ordinær Ultralyd Termin
Babynrfire - __år - B4 - Menstermin 30.04 - Ordinær Ultralyd Termin
Sinsiew - 25år - B2 - Menstermin 30.04 - OUL :babyjente: 27.April.2020



:babysmokk: Forklaring på listen



Nick - Din alder - B1: Dette blir ditt første barn, B2: Dette blir ditt andre barn osv. - Terminer, Ordinær Ultralyd Termin, den tar vel noen uker før noen har, men da er jeg klar! Har noen ett rosa eller blått babyikon til slutt, har de delt at de får en jente eller gutt med oss. :rodmer: Om det ikke er delt, men at man har født er delt, blir det grønn baby. Siste dato er eventuelt når man fødte.

Takk for at du tittet innom. :goodbye:

Endret av Lovely123
Endret stikkord TUL til Ordinær Ultralyd Termin så alle vet hva det gjelder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Litt om meg:
Har en gutt på 11,5 måneder. :hjerter_rundt:
Jeg og min samboer har alltid snakket om at vi ønsker oss tette, så vi ventet på menstruasjonen så vi kunne prøve. :hug:
Den rakk ikke å komme før jeg testet positivt. :fnise::gravid:
Så nå tror jeg i følge den digitale at jeg må være rundt 4+ til 5+ uker gravid.:rodmer:
Jeg har vært til legen og skal få henvisning til ultralyd siden det ikke er helt sikkert når jeg har termin, men det er uansett mot slutten av mars eller begynnelse av april 2020. :blush:

Både eg å han e veldi gla eg kan enda kje fatta d men veldi gla. :kose:

Symptomer:
har vært litt kvalmen, av å på me kvalmenheten, bler sur for ingenting akkurat så d eksplodere i håve mitt.:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen:

:babyjente:Terminliste:babygutt:

J1994 - 25 år - B1 - Menstermin 27.03

Lovely123 - 21år - B2 - CBDigital med uke indikator Termin 29.03-04.04 (ingen mensen etter fødsel) - TUL






 

:babysmokk: Forklaring på listen



Nick - Din alder - B1: Dette blir ditt første barn, B2: Dette blir ditt andre barn osv. - Terminer, TUL=Termin Ultralyd, den tar vel noen uker før noen har, men da er jeg klar! Har noen ett rosa eller blått babyikon til slutt, har de delt at de får en jente eller gutt med oss. :rodmer: Om det ikke er delt, men at man har født er delt, blir det grønn baby. Siste dato er eventuelt når man fødte.

Takk for at du tittet innom. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint med en sånn gruppe :)

Jeg er 25 år, samboer 36 og dette er vårt første barn. Sluttet med pilla i Mai ifjor, ble gravid og mistet i SA i uke 7 i desember. Endelig gravid igjen, uke 4+2 i følge menstermin i dag :)🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt! 

Jeg er 28 år og dette blir vårt første barn. Ble gravid ved pp2 og er nå 5+5. Termin 18.mars :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har foreløpig beregnet termin 10.03. Skal du skrive oss inn på første innlegget eller skal vi kopiere lista fra siste oppdatering? 😊

Endret av naerin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, J1994 skrev:

:velkommen:

:babyjente:Terminliste:babygutt:

J1994 - 25 år - B1 - Menstermin 27.03

Lovely123 - 21år - B2 - CBDigital med uke indikator Termin 29.03-04.04 (ingen mensen etter fødsel) - TUL






 

:babysmokk: Forklaring på listen



Nick - Din alder - B1: Dette blir ditt første barn, B2: Dette blir ditt andre barn osv. - Terminer, TUL=Termin Ultralyd, den tar vel noen uker før noen har, men da er jeg klar! Har noen ett rosa eller blått babyikon til slutt, har de delt at de får en jente eller gutt med oss. :rodmer: Om det ikke er delt, men at man har født er delt, blir det grønn baby. Siste dato er eventuelt når man fødte.

Takk for at du tittet innom. :goodbye:

Gratulere 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, J1994 skrev:

Så fint med en sånn gruppe :)

Jeg er 25 år, samboer 36 og dette er vårt første barn. Sluttet med pilla i Mai ifjor, ble gravid og mistet i SA i uke 7 i desember. Endelig gravid igjen, uke 4+2 i følge menstermin i dag :)🤞

Ja tenkte det va greit med en slik gruppe, da man har noen å prate med å dele hvordan man har det så er ca liga langt så oss selv😊 

Åå så kjekt! Gratulere så masse!😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, MartheJosefine skrev:

Kjekt! 

Jeg er 28 år og dette blir vårt første barn. Ble gravid ved pp2 og er nå 5+5. Termin 18.mars :) 

Gratulere så masse! Masse kjekt i vente😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, naerin skrev:

Jeg har foreløpig beregnet termin 10.03. Skal du skrive oss inn på første innlegget eller skal vi kopiere lista fra siste oppdatering? 😊

Eg skrive dere inn på det første innlegget så er bare å skrive ned det jeg skal skrive inn :) 

Gratulere så masse forresten😍 Spennende! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Lovely123 skrev:

Eg skrive dere inn på det første innlegget så er bare å skrive ned det jeg skal skrive inn :) 

Gratulere så masse forresten😍 Spennende! 

Supert! Takk det samme til deg. 😍😍

 

Naerin - 36 år - B4 - Beregnet termin 10.03 ( KS-dato blir nok noe helt annet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, naerin skrev:

Supert! Takk det samme til deg. 😍😍

 

Naerin - 36 år - B4 - Beregnet termin 10.03 ( KS-dato blir nok noe helt annet)

Tusentakk 🤩 

Da er det lagt inn! 

Hvordan er formen da? Merker du til noen symptomer eller er ingenting kommet enda ?:) 

4 barn du vente, så spennande! 🥰 

Ønsker selv mange barn🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lovely123 skrev:

Tusentakk 🤩 

Da er det lagt inn! 

Hvordan er formen da? Merker du til noen symptomer eller er ingenting kommet enda ?:) 

4 barn du vente, så spennande! 🥰 

Ønsker selv mange barn🙈 

Formen er elendig! ❤️🤣🤣🤣🤢 Er kvalm dagen lang og orker knapt å ta en dusj. Håper virkelig det blir bedre veldig snart... Var slik forrige svangerskap også, men ikke de to første.

Dette blir forhåpentligvis mitt fjerde barn. Har dessverre mistet et barn rett etter fødsel, så jeg tar ingenting for gitt. ❤️

 

Hva med deg? Hvordan er formen din? Og er du spent på overgangen fra ett barn til to? 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, naerin skrev:

Formen er elendig! ❤️🤣🤣🤣🤢 Er kvalm dagen lang og orker knapt å ta en dusj. Håper virkelig det blir bedre veldig snart... Var slik forrige svangerskap også, men ikke de to første.

Dette blir forhåpentligvis mitt fjerde barn. Har dessverre mistet et barn rett etter fødsel, så jeg tar ingenting for gitt. ❤️

 

Hva med deg? Hvordan er formen din? Og er du spent på overgangen fra ett barn til to? 🥰

Åå, hørtes ikje særlig behagelig ut nei...  men komme heldivis någe godt ud av det da😍  

Trist å hørra... nei det sjønne eg godt! Krysse fingrene for det går fint denne gang❤️ 

Eg e litt småkvalmen i ny å ne... Rett å slett vare litt uggen... Merke eg ikje er heilt tipp topp da eg føle eg er litt sein me å få med meg ting😂 Da eg er på jobb for eksempel å ska lese rapport så tar ting så mye lengre tid før eg fatte det osv😂 

Me han første så var eg litt kvalmen, men det var ikje mye å eg spydde ingenting. Så bler spennende å se denne gang, harkje spydd noe til nå. 

Ellers e alt strålende, enda kje gått opp for meg at eg e gravid men det kommer nokk itte kvert  :) Og ja veldi spent fra overgangen fra 1 til 2! Bler tøft men er dobbel så mye kjærlighet å😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro med en slik gruppe!😃 

56hedy- 24 år- B1- foreløpig utregnet termin 21.03.

Klaffet på første prøveperiode etter p-pilleslutt i mai. Er i dag 5+2😊

Symptomer: Oppblåst, ømme nipler, og kvelds trøtt.

Føler meg ikke gravid nå, men gleder meg til magen begynner å vokse og jeg kan se med egne øyne at det er noe som vokser inni meg når jeg skal til UL i uke 12😍

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her jeg!

Jeg er 28 år og dette er vårt første felles barn. Er vel ca 6 uker på vei med et prøverørsbarn. Termin ca 18. Mars. Skal på ul kontroll om noen uker. 

 

Sliter med mye luft i magen som gir en del smerter.. aldri opplevd lignende før, så det må være svangerskapsrelatert! Føler også at det gjør vondt i livmor hvis jeg vrir overkroppen så den strekker seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, 56hedy skrev:

Så morro med en slik gruppe!😃 

56hedy- 24 år- B1- foreløpig utregnet termin 21.03.

Klaffet på første prøveperiode etter p-pilleslutt i mai. Er i dag 5+2😊

Symptomer: Oppblåst, ømme nipler, og kvelds trøtt.

Føler meg ikke gravid nå, men gleder meg til magen begynner å vokse og jeg kan se med egne øyne at det er noe som vokser inni meg når jeg skal til UL i uke 12😍

 

 

Gratulere så mye😍 Så kjekt at det klaffet på første forsøk! 

Hehe føler heller ikke at jeg er gravid enda selvom jeg går mer på toalettet enn eg jor før🙈 Men er jo så tidli🤭

Det kan eg sjønna, e heilt beskrivelig når magen vokse å du kan kjenne babyspark å liv😍 

 

Har du UL i uke 12? 

Tenker selv å ta tidli ultralyd, klare kje vente te den ordinære🤭

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AM11 skrev:

Slenger meg på her jeg!

Jeg er 28 år og dette er vårt første felles barn. Er vel ca 6 uker på vei med et prøverørsbarn. Termin ca 18. Mars. Skal på ul kontroll om noen uker. 

 

Sliter med mye luft i magen som gir en del smerter.. aldri opplevd lignende før, så det må være svangerskapsrelatert! Føler også at det gjør vondt i livmor hvis jeg vrir overkroppen så den strekker seg..

Åå! gratulere så masse😍 

Så kjekt at det er dåkke første felles barn! Har du barn fra før av og ? Eller er dette og ditt første barn? 😊

Spennande me tidli UL😍

Hørtes virkeli ikje godt ut.. Håpe det kje vare å at det bare er slikt i begynnelsen...  Masse kjekt i vente ialfall🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Lovely123 skrev:

Åå! gratulere så masse😍 

Så kjekt at det er dåkke første felles barn! Har du barn fra før av og ? Eller er dette og ditt første barn? 😊

Spennande me tidli UL😍

Hørtes virkeli ikje godt ut.. Håpe det kje vare å at det bare er slikt i begynnelsen...  Masse kjekt i vente ialfall🥰

Mitt første😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Lovely123 skrev:

Gratulere så mye😍 Så kjekt at det klaffet på første forsøk! 

Hehe føler heller ikke at jeg er gravid enda selvom jeg går mer på toalettet enn eg jor før🙈 Men er jo så tidli🤭

Det kan eg sjønna, e heilt beskrivelig når magen vokse å du kan kjenne babyspark å liv😍 

 

Har du UL i uke 12? 

Tenker selv å ta tidli ultralyd, klare kje vente te den ordinære🤭

 

Jeg klarer heller ikke å vente til ordinær UL, så derfor bestilte jeg UL til privat klinikk i uke 12☺️ 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...