Gå til innhold

Skravletråd mars/april 2020


Lovely123

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Pingvin1 skrev:

Vært på ultralyd i dag og fått vite at vi venter en gutt 😍😍

Så koselig 😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Pepsimax1991 skrev:

Var på oul i dag . Vi får en liten jente 🌸💕 ny termin 8 mars☺️ Og jeg som var så sikker på at det var gutt 😅

 

58 minutter siden, Pingvin1 skrev:

Vært på ultralyd i dag og fått vite at vi venter en gutt 😍😍

 

Ååh, så utrolig kjekt! Nå kan dere begynne å kjøpe inn litt jente- og gutteting 🤩💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.10.2019 den 20.31, Pingvin1 skrev:

Vært på ultralyd i dag og fått vite at vi venter en gutt 😍😍

Så utrolig koselig! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Var på OUL i går og var egentlig sykt nervøs for hele greia for man blir bare så vant til at ting går galt, men alt så perfekt ut og det blir en liten jente på oss 💕 hun målte nesten helt nøyaktig det samme som ivf terminen, som de ikke flytter på så fortsatt 16 mars på oss 🥰

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.7.2019 den 12.32, Lovely123 skrev:

Drister meg til å lage denne skravletråden ✌ 

Velkommen til skravletråd for oss med termin i mars og april 2020. Håper den fyller seg opp med masse forventningsfulle mammaer 👌 
 

:velkommen:

:babyjente:Terminliste:babygutt:

SnikendeUllteppe1 - 26år - B1 - Menstermin 02.03 - Ordinær Ultralyd Termin
Pepsimax1991 - 27år - B1 - Menstermin 03.03 - Ordinær Ultralyd Termin :babyjente: 08.Mars.2020
Cleopatra - 26år - B1 & B2 - Menstermin 07.03 Ordinær Ultralyd Termin :babyjente::babyjente: 10.Mars.2020
Lundii - 28år - B2 -Menstermin 09.03 - Ordinær Ultralyd Termin
Frkhumle - 33år - B3 - Menstermin 09.03 - Ordinær Ultralyd Termin
Naerin - 36år - B4 - Beregnet termin 10.03 - Ordinær Ultralyd Termin/KS-dato
Wiley - 37år - B1 - IVF-termin 16.03 - Ordinær Ultralyd Termin :babyjente: 16.Mars.2020
Bobla85 - 34år - B1 - IVF-termin 16.03 - Ordinær Ultralyd Termin
AM11 - 28år - B1 - Prøverørstermin 22.03 - Ordinær Ultralyd Termin
MartheJosefine - 28år - B1 - Menstermin 18.03 - Ordinær Ultralyd Termin
Prudence - 33år - B2 - Menstermin 21.03 - Ordinær Ultralyd Termin
56hedy - 24årB1 - Foreløpig utregnet termin 21.03 - Ordinær Ultralyd Termin
pingvin1 - 32år - B1 - IVF-termin 23.03 -Ordinær Ultralyd Termin
Anonym232 - 21år - B1 - Menstermin 25.03 - Ordinær Ultralyd Termin
trachea - 27år - B1 - Menstermin 26.03 - Ordinær Ultralyd Termin
J1994 - 25år - B1 - Menstermin 27.03 - MissedAbortion på UL 16.08.2019 :grine: (kondolerer)
Puffy123 - 25år - B1 - Menstermin 28.03 - Ordinær Ultralyd Termin
Lovely123 - 21år - B2 - UltralydTermin 30.03 - Ordinær Ultralyd Termin
Nysgjerrig1 -26år - B1 - Menstermin 06.04Ordinær Ultralyd Termin
Anonym0613 - år - B2 - Menstermin 12.04 - Ordinær Ultralyd Termin
Ønskerbarn - 29år - B1 - Menstermin 13.04 - Ordinær Ultralyd Termin
Sariou - 34år - B2 - Menstermin 16.04 -Ordinær Ultralyd Termin
Pecanpie - 30år - B1 - Menstermin 18.04 - Ordinær Ultralyd Termin
Wanderlust7 - 22år - B_ - Menstermin __.04 - Ordinær Ultralyd Termin
Plengionika - 28år - B2 - Menstermin 24.04 - Ordinær Ultralyd Termin
Lunamala - 31år - B1 - Menstermin 28.04 - Ordinær Ultralyd Termin
Babynrfire - __år - B4 - Menstermin 30.04 - Ordinær Ultralyd Termin
Sinsiew - 25år - B2 - Menstermin 30.04 - Ordinær Ultralyd Termin



:babysmokk: Forklaring på listen



Nick - Din alder - B1: Dette blir ditt første barn, B2: Dette blir ditt andre barn osv. - Terminer, Ordinær Ultralyd Termin, den tar vel noen uker før noen har, men da er jeg klar! Har noen ett rosa eller blått babyikon til slutt, har de delt at de får en jente eller gutt med oss. :rodmer: Om det ikke er delt, men at man har født er delt, blir det grønn baby. Siste dato er eventuelt når man fødte.

Takk for at du tittet innom. :goodbye:

Gratulerer til alle som har fått vite ordinær ultralyd termin og kjønn! :hjerte:
Håper det kommer flere oppdateringer :) 
Jeg venter selv på OUL 29.10, da er jeg 19+1. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Wiley skrev:

Var på OUL i går og var egentlig sykt nervøs for hele greia for man blir bare så vant til at ting går galt, men alt så perfekt ut og det blir en liten jente på oss 💕 hun målte nesten helt nøyaktig det samme som ivf terminen, som de ikke flytter på så fortsatt 16 mars på oss 🥰

Gratulerer med jente, og så bra at alt var fint 😍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på OUL i går og alt står bra til med lille gutten vår 😊 Har forliggende morkake, så det vil bli fulgt opp. 

Er så spent på å kjenne liv, er 18+0, men kjenner ikke noe ennå. Utålmodig 🙈 Har dere andre kjent noe?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Pingvin1 skrev:

Var på OUL i går og alt står bra til med lille gutten vår 😊 Har forliggende morkake, så det vil bli fulgt opp. 

Er så spent på å kjenne liv, er 18+0, men kjenner ikke noe ennå. Utålmodig 🙈 Har dere andre kjent noe?

Så koselig med gutt 😍  kjent liv siden uke 18, men er ikke hver dag enda😅 Kjenner nok liv snart du også !  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Pepsimax1991 skrev:

Så koselig med gutt 😍  kjent liv siden uke 18, men er ikke hver dag enda😅 Kjenner nok liv snart du også !  

Så herlig 💕 Håper jeg snart kjenner noe 😊 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Pingvin1 skrev:

Var på OUL i går og alt står bra til med lille gutten vår 😊 Har forliggende morkake, så det vil bli fulgt opp. 

Er så spent på å kjenne liv, er 18+0, men kjenner ikke noe ennå. Utålmodig 🙈 Har dere andre kjent noe?

Jeg er 18+2 i dag. 
Jeg kjenner mye liv, begynte og kjenne det ordentlig for litt over en uke siden. Kjenner det mest når jeg setter meg ned og slapper av. Samboer har også fått kjent henne sparke💕 Det er en utrolig merkelig og fin følelse når man kjenner liv! Bare gled deg☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var også på OUL denne uken. Veldig godt å se at alt ser fint ut der inne. De sier vi skal ha ei jente, så da er det tid for navneprat og litt tanker om barnerom. Fikk beskjed om at IVF-termin ikke flyttes på, så vi står fortsatt på 16. mars, som var ganske riktig med størrelsen. Håper det går bra med dere og de i magen 🖤

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Bobla85 said:

Vi var også på OUL denne uken. Veldig godt å se at alt ser fint ut der inne. De sier vi skal ha ei jente, så da er det tid for navneprat og litt tanker om barnerom. Fikk beskjed om at IVF-termin ikke flyttes på, så vi står fortsatt på 16. mars, som var ganske riktig med størrelsen. Håper det går bra med dere og de i magen 🖤

Akkurat samme som meg da! Koselig! 

@Pingvin1 jeg har heller ikke kjent noe enda, såvidt jeg vet i alle fall, er inne i uke 19 nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Wiley skrev:

Akkurat samme som meg da! Koselig! 

@Pingvin1 jeg har heller ikke kjent noe enda, såvidt jeg vet i alle fall, er inne i uke 19 nå. 

Ja, ser ut som vi har hatt et ganske identisk løp, så gøy 😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2019 den 15.00, Pingvin1 skrev:

Var på OUL i går og alt står bra til med lille gutten vår 😊 Har forliggende morkake, så det vil bli fulgt opp. 

Er så spent på å kjenne liv, er 18+0, men kjenner ikke noe ennå. Utålmodig 🙈 Har dere andre kjent noe?



Begynte å kjenne liv etter 15 fullførte uker, altså i uke 16. Føltes ut som noen trykte en finger foriktig på magen, bare på innsiden 🙈 Har kjent det mer og mer, helst om kvelden. Gikk inn i uke 18 i dag 🤗


Fikk en ''bonus''-ultralyd i uke 16 av legen, og det viste seg ganske sannsynlig å være ei jente 💕 (som jeg visste hele veien!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi endelig vært på OUL og som jeg hadde drømt så viste det seg at vi venter ei jente. :babyjente:
Det som var så artig er at hun viste tommel opp :tommelopp: på bildet som om hun sa; 
"ja du hadde helt rett mamma, jeg er ei jente".
Vi har en gutt fra før på snart 15måneder og at vi nå skulle være så heldig og også få en jente er jo helt fantastisk.
Vi er veldig lykkelig og veldig takknemlig!
Jeg kjenner liv hver dag og vi gleder oss til babyen kommer. :gravid:
Snart må vi ut å skaffe søskenvogn også med to tette. :kose::handle:
Jeg er så lykkelig, tenk vi venter ei jente.
Morkaken lå forresten på bakre vegg og det er nok derfor jeg kjenner så masse liv hver eneste dag.
Kjente spark fra uke 16+1, det er veldig tidlig egentlig! :nordvesta:

Termin er 26.mars så vi er 19+1 i dag.

-Er det noen flere her som sliter med dager med ekstremt sterk hodepine?
-Hva har dere gjort for å forbedre den?

74398816_1385799478235007_5493626706205868032_n.jpg

73005503_698659317292192_369034117037162496_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 18.10.2019 den 15.00, Pingvin1 skrev:

Var på OUL i går og alt står bra til med lille gutten vår 😊 Har forliggende morkake, så det vil bli fulgt opp. 

Er så spent på å kjenne liv, er 18+0, men kjenner ikke noe ennå. Utålmodig 🙈 Har dere andre kjent noe?

Ja endelig! Begynte å kjenne liv for en uke siden, og kjent hver dag siden :) De har fest i magen i tide og utide:laugh:

21+6 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å lese om alle dere som har fine ultralyder! Her er det ikke ordinær ultralyd før om tre uker, det føles som en evighet til. Er 16+6 i dag og 19+3 når vi har ultralyd.

Den siste uka har jeg kjent en del liv, og det er veldig deilig! ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden hadde jeg helt glemt bort. Vi var på tidlig ultralyd i slutten av oktober og fikk vite at vi venter en gutt 💙 Alt stod bra til og jeg kjenner masse liv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...