Lovely123 Skrevet 4. august 2019 Forfatter #101 Del Skrevet 4. august 2019 På 2.8.2019 den 12.32, Pepsimax1991 skrev: Hei 😁 slenger meg på her jeg også ! 27 år, gravid med barn nr 1! 9+6 i dag , termin 3.3.20 😍 Gratulere så masse 😍 Kossen går det me deg da? Fortalt noen nære eller tenker dere å holde det hemmelig så lenge så mulig?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovely123 Skrevet 4. august 2019 Forfatter #102 Del Skrevet 4. august 2019 På 3.8.2019 den 16.31, MartheJosefine skrev: Bestilt TUL som jeg skal på på mandag. Er 8+2 da og trenger å roe nervene litt🙌☺️ Spennende, skal selv på det i morgen. Blir innvendig ultralyd, var bare for å finne ut kor langt eg har komt🙈 Åsså har eg bestilt privat da eg e rundt 14 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovely123 Skrevet 4. august 2019 Forfatter #103 Del Skrevet 4. august 2019 På 3.8.2019 den 16.47, Ønsker barn skrev: Hei! Jeg blir med her jeg, selv om jeg ikke helt tør å tro på dette enda. Måtte ta senabort i mars etter funn på ordinær ultralyd som var uforenlig med liv, og etter det er alt jeg har ønsket meg å bli gravid på nytt. Og nå er jeg altså det, men selv om jeg er glad er jeg også livredd for at noe skal gå galt denne gangen også 😭 Hei, å gratulere så masse!❤️ Off... me for krysse fingrene for at denne gang går det rette vei!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvin1 Skrevet 4. august 2019 #104 Del Skrevet 4. august 2019 4 minutter siden, Lovely123 skrev: Forstår du syns det e slitsomt å lese dialekt, men eg har det samma med bokmål. Lese det fint men å skriva det er noe annet ... Så syns me skal få lovt til å skrive kossen med vil Nå står det vel i reglene til KG at innlegg som postet på forumet skal være skrevet på bokmål eller nynorsk. Blir mye lettere for alle å forholde seg til 🙂 Om alle begynner med forskjellig dialekt, blir tråden bare rot og surr. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovely123 Skrevet 4. august 2019 Forfatter #105 Del Skrevet 4. august 2019 30 minutter siden, Prudence skrev: Nei nå. Jeg har jo vært gravid før, men det føles som en evighet siden og jeg husker jo tydeligvis veldig lite.. er 7+4 i dag. Og nå i løpet av de siste dagene har tissetrangen roet seg endel, og kvalmen er ikke like ille. Nå kjenner jeg plutselig tydelig press nederst i magen, spesielt nedenfor navlen på hver side. Og når jeg kjenner etter er det temmelig hardt. Følger jeg det harde oppover stopper det rett over navlen og skrår inn. Jeg husker at jeg kunne kjenne livmoren på den måten sist også, før jeg kjente liv og magen var supersynlig. Men er det ikke litt tidlig? Har hørt at man ofte får mage langt før med nr 2 da.. Hvor langt opp står livmoren når man er i uke 8? 🤔 Har også hørt det med nr 2. Men veldig usikker hvor langt oppe livmoren står når man er i uke 8... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puffy123 Skrevet 5. august 2019 #106 Del Skrevet 5. august 2019 Jeg tror kanskje terminen min blir flyttet pga lang syklus. Men tror den vil være mellom 28 mars og 2 april. Jeg går ut ifra 2 april selv nå, så blir jeg ikke skuffet/redd hvis jeg blir flyttet litt tilbake. Regner med å heller bli flyttet fremover da 😅 Er i uke 7 nå, 6+0. Med den terminen jeg skrev sist er jeg 6+4, ikke store forskjellen med andre ord - håper jeg får være med her til jeg får en endelig termindato 🤩Målte HCG 17 dpo/4+4 og 24 dpo/5+4 så veit at det får i riktig retning foreløpig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvin1 Skrevet 5. august 2019 #107 Del Skrevet 5. august 2019 13 timer siden, puffy123 skrev: Jeg tror kanskje terminen min blir flyttet pga lang syklus. Men tror den vil være mellom 28 mars og 2 april. Jeg går ut ifra 2 april selv nå, så blir jeg ikke skuffet/redd hvis jeg blir flyttet litt tilbake. Regner med å heller bli flyttet fremover da 😅 Er i uke 7 nå, 6+0. Med den terminen jeg skrev sist er jeg 6+4, ikke store forskjellen med andre ord - håper jeg får være med her til jeg får en endelig termindato 🤩Målte HCG 17 dpo/4+4 og 24 dpo/5+4 så veit at det får i riktig retning foreløpig! Så godt å få bekreftet at hcg stiger 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvin1 Skrevet 5. august 2019 #108 Del Skrevet 5. august 2019 På 2.8.2019 den 15.01, 56hedy skrev: Jeg har heldigvis ikke hatt flere blødninger. Har bare fått svar på første hcg prøven, og legen var veldig positiv til dette svaret. Jeg må desverre vente helt til mandag før jeg får det komplette svaret!😞 Begynner å bli gal av å vente nå.. Har det gått greit i dag? Har tenkt på deg og håper du har fått gode nyheter 🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puffy123 Skrevet 5. august 2019 #109 Del Skrevet 5. august 2019 1 minutt siden, Pingvin1 skrev: Så godt å få bekreftet at hcg stiger 😊 Ja, veldig! Skulle ønske det var mer stengning men får stole på at det er innenfor normalen 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvin1 Skrevet 5. august 2019 #110 Del Skrevet 5. august 2019 5 minutter siden, puffy123 skrev: Ja, veldig! Skulle ønske det var mer stengning men får stole på at det er innenfor normalen 😅 Så lenge de mente det var en fin økning, så ville jeg absolutt forholdt meg til det og stolt på det 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
56hedy Skrevet 5. august 2019 #111 Del Skrevet 5. august 2019 19 minutter siden, Pingvin1 skrev: Har det gått greit i dag? Har tenkt på deg og håper du har fått gode nyheter 🤗 Hei! Så koselig at du tenker på meg☺️ Fikk beskjed fra legen at hcg hadde steget fra 34 000 til 48 000 (tirsdag-torsdag). Hun var ikke helt fornøyd med den stigningen, og ønsket meg på ultralyd i morgen for å finne hjerteaktivitet. Jeg har fortsatt ikke hatt flere blødninger, bank i bordet! Jeg får bare krysse fingrene og håpe at alt står bra til, selv om jeg begynner å miste litt trua nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvin1 Skrevet 5. august 2019 #112 Del Skrevet 5. august 2019 41 minutter siden, 56hedy skrev: Hei! Så koselig at du tenker på meg☺️ Fikk beskjed fra legen at hcg hadde steget fra 34 000 til 48 000 (tirsdag-torsdag). Hun var ikke helt fornøyd med den stigningen, og ønsket meg på ultralyd i morgen for å finne hjerteaktivitet. Jeg har fortsatt ikke hatt flere blødninger, bank i bordet! Jeg får bare krysse fingrene og håpe at alt står bra til, selv om jeg begynner å miste litt trua nå.. Er ikke det en grei stigning da, når du er såpass langt på vei? Er det ikke bare de første ukene man sier at hcg-nivået skal doble seg hver dag? Hm 🤔 Veldig bra du får ultralyd da, det er mye bedre. Krysser fingrene for at du får se et bankende hjerte ♥ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
56hedy Skrevet 5. august 2019 #113 Del Skrevet 5. august 2019 19 minutter siden, Pingvin1 skrev: Er ikke det en grei stigning da, når du er såpass langt på vei? Er det ikke bare de første ukene man sier at hcg-nivået skal doble seg hver dag? Hm 🤔 Veldig bra du får ultralyd da, det er mye bedre. Krysser fingrene for at du får se et bankende hjerte ♥ Ja, det trodde jeg også? Hun sa at de hadde en tommelfinger regel om at det skulle være dobling, uten at hun kommenterte noe om når denne tommelfinger regelen er gjeldende🤔 Men hun var uansett ikke fornøyd med svaret, så enig i at det er mye bedre med ultralyd, så får jeg svar med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvin1 Skrevet 5. august 2019 #114 Del Skrevet 5. august 2019 10 minutter siden, 56hedy skrev: Ja, det trodde jeg også? Hun sa at de hadde en tommelfinger regel om at det skulle være dobling, uten at hun kommenterte noe om når denne tommelfinger regelen er gjeldende🤔 Men hun var uansett ikke fornøyd med svaret, så enig i at det er mye bedre med ultralyd, så får jeg svar med en gang! Jeg synes det var veldig rart av legen din å si det. Slik jeg har forstått det etter litt googling, så er det ikke noe unormalt med stigningen din. Men nå får du heldigvis ultralyd i morgen 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
56hedy Skrevet 5. august 2019 #115 Del Skrevet 5. august 2019 7 minutter siden, Pingvin1 skrev: Jeg synes det var veldig rart av legen din å si det. Slik jeg har forstått det etter litt googling, så er det ikke noe unormalt med stigningen din. Men nå får du heldigvis ultralyd i morgen 💕 Synes også det var veldig merkelig... Håper du og google har rett❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
56hedy Skrevet 6. august 2019 #116 Del Skrevet 6. august 2019 I dag fikk jeg se ett bankende hjerte❤️ Gledens dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J1994 Skrevet 6. august 2019 #117 Del Skrevet 6. august 2019 30 minutter siden, 56hedy skrev: I dag fikk jeg se ett bankende hjerte❤️ Gledens dag! Åå, så fantaatisk deilig og lettende det måtte ha vært 🥰 Hvor lang på vei er du? Har selv time til UL når jeg er 8+3, det er så spennende og lenge til.. (neste fredag 🙈) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
56hedy Skrevet 6. august 2019 #118 Del Skrevet 6. august 2019 Akkurat nå, J1994 skrev: Åå, så fantaatisk deilig og lettende det måtte ha vært 🥰 Hvor lang på vei er du? Har selv time til UL når jeg er 8+3, det er så spennende og lenge til.. (neste fredag 🙈) Ja, tåren trillet som bare det da jeg så hjertet! Det var en UTROLIG lettelse❤️🙌🏻 Jeg er i dag 7+6😊 Det er bare å glede seg til UL, det er en så spennende og fin opplevelse, om alt er som det skal være! Jeg er iallefall 10 kg lettere og mindre bekymret etter denne ultralyden☺️❤️ Det går nok fort til du skal på UL også nå😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvin1 Skrevet 6. august 2019 #119 Del Skrevet 6. august 2019 1 time siden, 56hedy skrev: I dag fikk jeg se ett bankende hjerte❤️ Gledens dag! Jippi 👏👏💕 Så utrolig deilig. Skjønner ikke hvorfor legen din begynte å skremme deg med de hcg resultatene 😒 Nå er jeg glad på dine vegne 💕 Jeg er 7+4 i dag, en uke til neste UL, gleder meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
56hedy Skrevet 6. august 2019 #120 Del Skrevet 6. august 2019 8 minutter siden, Pingvin1 skrev: Jippi 👏👏💕 Så utrolig deilig. Skjønner ikke hvorfor legen din begynte å skremme deg med de hcg resultatene 😒 Nå er jeg glad på dine vegne 💕 Jeg er 7+4 i dag, en uke til neste UL, gleder meg. Så koselig😃💕 Nei, det var unødvendig, men hun ville nok forberede meg på det værste da vi alle trodde dette ikke gikk veien. Men ble veeeldig glad da det viste seg å ikke stemme🙌🏻 En uke går fort! Bare å glede seg @Pingvin1😃 5 uker til min neste ultralyd! Teller ned for fullt😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå