Gå til innhold

Drømmen om en familie

Neutral90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neutral90 skrev (12 minutter siden):

Tørket litt mer nå 

20210815_115027.thumb.jpg.26a6d2e2a82c42f8e4b749ef7e40916d.jpg

Nå er jeg i alle fall helt enig med din mann om at dagens er sterkere! Blir det HCG-måling i morgen? ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilke type tester er dette? Mener at slike strimler her generelt viser økning dårlig. At det kan ta en evighet for å få to like sterke streker f.eks. Ville forholdt meg kun til digitale nå egentlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre ingen god oppdatering å komme med @Patriotpaula

testene blir svakere og det er tydelig ikke god utvikling av hcg. Har meldt det inn til st Olavs og avventer beskjed om hvor lenge vi må vente på nytt (og siste offentlige) innsett 😧

6 gangen var ikke den gangen det skulle gå. Uvissheten gnager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (29 minutter siden):

Dessverre ingen god oppdatering å komme med @Patriotpaula

testene blir svakere og det er tydelig ikke god utvikling av hcg. Har meldt det inn til st Olavs og avventer beskjed om hvor lenge vi må vente på nytt (og siste offentlige) innsett 😧

6 gangen var ikke den gangen det skulle gå. Uvissheten gnager!

Ååh, så kjedelig ❤️ Hadde virkelig håpet denne gangen 😓

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patriotpaula skrev (41 minutter siden):

Ååh, så kjedelig ❤️ Hadde virkelig håpet denne gangen 😓

Jeg og ❤ får håpe du har bedre hell 😘

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt å høre at det ikke gikk riktig retning! Jeg håper og tror at målet om en fullgått graviditet ikke er langt unna! Håper det går bra med deg❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Det går egentlig greit, takk som spør @Saschi🥰

Cd 14

Jeg fikk positiv eggløsningstest I ettermiddag, så da blir det innsett av vår aller siste blasto på onsdag. Skummelt! Veldig skummelt. Hadde aldri trodd vi ville sitte i denne situasjonen.

Tre uttak, 8 (snart 9) innsett. 6 graviditeter. Ingen barn. 

Vi kommer til å ha et uttak privat i høst, men vi kan ikke stå i dette for evig. Så vi tenker mer og mer på livet uten barn. Vi vurderer å flytte og da  bygge hus og en tilbakevendende diskusjon er antall soverom. Realiteten er hard.

Håper på siste på frys, men prøver å forberede oss på det verste. 

Det rare denne syklusen er at jeg begynte å ha kroppslige tegn på eggløsning allerede cd 7! Dvs slim og murring. Har testet med sterke streker, men ikke positive eggløsningstest da. Var på ultralyd cd 12 og fikk forklaringen: Jeg har ni follikler! Husker første uttak med 6 egg ut, liksom. For en kontrast. Noen var mindre og vil nok ikke bli med. Men det er nok minst 2-3 modne egg som slippes ila morgendagen.  Vi fikk ikke samleienekt, så vi prøver selvsagt 🦄🦘

Screenshot_20210902-163226_Premom.thumb.jpg.74b10efc95be5e84dc242c346f8db727.jpg

Endret av Neutral90
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med innsett på onsdag ❤️ Jeg er ikke så aktiv for tiden, men følger fortsatt med. Hvis det ikke går denne gangen og dere prøver privat, så vil de vel gi dere støttemedisin som St Olav ikke vil gi? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dovendyr1 skrev (På 5.9.2021 den 8.17):

Lykke til med innsett på onsdag ❤️ Jeg er ikke så aktiv for tiden, men følger fortsatt med. Hvis det ikke går denne gangen og dere prøver privat, så vil de vel gi dere støttemedisin som St Olav ikke vil gi? 

Hei! Tusen takk ❤️ Håper det går bedre med deg og at alt er bra med veslemor! 

Vel, jeg er nokså skuffet. Fordi Spiren vil ikke love noe ref støttemedisin, bare runde svadasvar om at slikt må "diskuteres med legeteamet". Så det jeg trodde skulle være en avklarende time hos Spiren rundt behandling, ble bare en veldig dyr måling av follikler og slimhinne... Jeg hadde trodd de var mer villige til å møte meg på mine ønsker ut ifra historien vår, men det ble gitt ingen lovnader. Vil be om behandlingsplan før vi gjør noe mer spesifikk avtale med de, for jeg orker ikke mer av "bare det samme" 😏 Vi får se, det blir en pausesyklus etter insett nå, så da kan vi planlegge litt :) Det kan godt hende de går med på det jeg ønsker, men uten at de så noe poeng i forplikte seg på et så tidlig stadium (siden vi har en blasto på frys hos st olavs).

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ruger jeg på en fin blasto ❤ siste i fryseren etter de uttakene man får offentlig. Håper veldig på at dette er innsettet som gjør at vi blir en del av den statistikken av 70% som får baby etter tre forsøk 🌱

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...