Ilmimo Skrevet 14. april 2021 #1461 Del Skrevet 14. april 2021 Korleis går det? 😊 Er det neste veke du skal på UL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 14. april 2021 Forfatter #1462 Del Skrevet 14. april 2021 Ilmimo skrev (3 timer siden): Korleis går det? 😊 Er det neste veke du skal på UL? Det går veldig bra, takk som spør ❤️ Eller, det vil si, jeg er helt utslått. Jobber 80% og dagene går på å komme hjem fra jobb i 13-14 tiden, koma til kl 17, middag/prøve å gjøre noe, nesten spy, legge meg kl 20. Sover fra kl 21 omtrent. Har vært en del kvalm, men varierende hvor mye. Var sikker på å spy i går, men det skjedde ikke 😅 Er 5+4 i dag og har ultralyd torsdag neste uke ❤️ grugleder meg stort! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilmimo Skrevet 14. april 2021 #1463 Del Skrevet 14. april 2021 Så spennande! Lykke til ❤️ Litt komatøse tilstander på ettermiddagene er heldigvis vanlig, så du får bare kvile og slappe av så mykje som mulig 😊 Energien kjem nok tilbake etterkvart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 14. april 2021 Forfatter #1464 Del Skrevet 14. april 2021 Ilmimo skrev (8 minutter siden): Så spennande! Lykke til ❤️ Litt komatøse tilstander på ettermiddagene er heldigvis vanlig, så du får bare kvile og slappe av så mykje som mulig 😊 Energien kjem nok tilbake etterkvart. Takk❤️ du er så god. Veldig glad for symptomer, men også veldig glad for å lese at det blir bedre 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 16. april 2021 #1465 Del Skrevet 16. april 2021 Såå fint å lese oppdateringene her ❤️ Sender en stor klem. Nyt helgen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 17. april 2021 Forfatter #1466 Del Skrevet 17. april 2021 6+0 🥳 Det går bare fint her. Ingen blødninger, masse symptomer. Jeg håper så inderlig at masse symptomer er et godt tegn på liv ❤️ 6+5 er første ultralyd. Både i går og i dag har jeg våknet kvalm. Ikke så galt at jeg må spy-kvalm, men konstant som en bilsyke. Har vært kvalm siden 4+ noe, men da bare på kveldene når jeg er sliten. Har også funnet en oppskrift på å ikke være helt utslitt: sove 10-11 timer hver natt 🙈 legger meg sjeldent etter kl 20 og sover som oftest til 20.30. Stakkars mann 😅 det er helt klart verdt det! Har vært litt urolig for ultralyden. Sånn ting er nå lever jeg litt i en boble. På torsdag så kan det godt være at boblen sprekker og jeg vet hvor jævlig alt det man må gjennom da er. Ikke bare det fysiske og hele den prosessen, men det er så sykt lang ventetid før vi kan være igang igjen. I dag er det meldt 🌞 og 16 grader, det skal nytes. Håper alle har en fin lørdag ❤️ (merker at jeg liker supergodt å gå inn i ny svangerskapsuke på en lørdag!) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 17. april 2021 #1467 Del Skrevet 17. april 2021 Dette var en herlig oppdatering ❤️ Liker å lese at du har så masse symptomer, det måå jo bare være et positivt tegn 🥰🤩 Håper du får en super helg, og at dagene mot ultralyden går fort ❤️ Jeg får bare ikke sagt nok hvor mye jeg unner deg dette her. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovia Skrevet 17. april 2021 #1468 Del Skrevet 17. april 2021 Jeg blir alltid så glad for å lese dagboken din for tiden! Det er så herlig å høre at alt er fint. Og så lenge alt er fint må du bare fortsette å tenke at det skal være det, og at ultralyden skal gå bra 💖 selv om jeg forstår deg godt. Jeg går også inn i ny svangerskapsuke på lørdager, synes det er så hyggelig! Gleder meg alltid litt ekstra til helgen da. 16 grader og sol høres fantastisk ut, håper du får en kjempefin helg og får ladet batteriene litt 😍☀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 17. april 2021 #1469 Del Skrevet 17. april 2021 Det er sååå koselig å følge med her inne❤️ Håper at ul på torsdag bare kan bekrefte at alt står bra til med den lille🌱 Nyyt helg og sol @Neutral90😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 17. april 2021 Forfatter #1470 Del Skrevet 17. april 2021 SUPERMIRI skrev (2 timer siden): Dette var en herlig oppdatering ❤️ Liker å lese at du har så masse symptomer, det måå jo bare være et positivt tegn 🥰🤩 Håper du får en super helg, og at dagene mot ultralyden går fort ❤️ Jeg får bare ikke sagt nok hvor mye jeg unner deg dette her. Klem Jeg håper veldig at det er et godt tegn ❤️🥰 det føles helt annerledes i alle fall. Du er veldig god ❤️ takk så mye 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mumlehumle Skrevet 17. april 2021 #1471 Del Skrevet 17. april 2021 For en herlig oppdatering. Du inspirerer meg. Har inntrykk av at du er mer avslappet denne gangen. Og ikke minst så viser du at man ikke skal gi opp med å følge drømmene sine uansett hvor mye tilbakeslag man får. Man må bare komme seg opp igjen så kommer man i mål til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 17. april 2021 Forfatter #1472 Del Skrevet 17. april 2021 Sovia skrev (2 timer siden): Jeg blir alltid så glad for å lese dagboken din for tiden! Det er så herlig å høre at alt er fint. Og så lenge alt er fint må du bare fortsette å tenke at det skal være det, og at ultralyden skal gå bra 💖 selv om jeg forstår deg godt. Jeg går også inn i ny svangerskapsuke på lørdager, synes det er så hyggelig! Gleder meg alltid litt ekstra til helgen da. 16 grader og sol høres fantastisk ut, håper du får en kjempefin helg og får ladet batteriene litt 😍☀️ Føles veldig fint å kunne være positiv! Gudene vet jeg har vært mer enn nok negativ her inne 😂 håper dette holder helt inn 🤞❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 17. april 2021 Forfatter #1473 Del Skrevet 17. april 2021 Annabel skrev (1 time siden): Det er sååå koselig å følge med her inne❤️ Håper at ul på torsdag bare kan bekrefte at alt står bra til med den lille🌱 Nyyt helg og sol @Neutral90😍 Tusen takk, likeså til deg 🥰😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 17. april 2021 Forfatter #1474 Del Skrevet 17. april 2021 Mumlehumle skrev (4 minutter siden): For en herlig oppdatering. Du inspirerer meg. Har inntrykk av at du er mer avslappet denne gangen. Og ikke minst så viser du at man ikke skal gi opp med å følge drømmene sine uansett hvor mye tilbakeslag man får. Man må bare komme seg opp igjen så kommer man i mål til slutt. Jeg er mye mer avslappet nå, ja det er absolutt et aktivt valg, jeg har jobbet mye med meg selv over lang tid for å kunne være best forberedt i å være i denne situasjonen. Jeg mener absolutt at sorgen ikke blir noe mindre hvis jeg er pessimist og ikke tillater meg selv å håpe og å drømme Jeg håper du har det fint, kjære Mumlehumle ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mumlehumle Skrevet 17. april 2021 #1475 Del Skrevet 17. april 2021 Neutral90 skrev (2 timer siden): Jeg er mye mer avslappet nå, ja det er absolutt et aktivt valg, jeg har jobbet mye med meg selv over lang tid for å kunne være best forberedt i å være i denne situasjonen. Jeg mener absolutt at sorgen ikke blir noe mindre hvis jeg er pessimist og ikke tillater meg selv å håpe og å drømme Jeg håper du har det fint, kjære Mumlehumle ❤️ Vi venter tålmodig på at grensene skal åpnes. Da skal vi prøve med innsett på progesteron dag 7. Håper det gjør susen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 17. april 2021 Forfatter #1476 Del Skrevet 17. april 2021 Mumlehumle skrev (7 minutter siden): Vi venter tålmodig på at grensene skal åpnes. Da skal vi prøve med innsett på progesteron dag 7. Håper det gjør susen. Både dette og forrige innsett i desember (gravid på begge) så endret de startdag for progesteron for meg. Fra dag 1 til dag 4. Jeg har stor tro på at det har vært utslagsgivende for hvor "parat" kroppen er for embryo. Krysser alt jeg har for dere 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 17. april 2021 #1477 Del Skrevet 17. april 2021 Så herlig oppdatering 😃 dette går veien for deg nå, det ser så lovende ut og jeg har skikkelig troa❤️ Endelig ble det din tur! Kos deg masse fremover! Du må nyte, nyt ultralyden også får du sunket skuldrene enda mer etter den, så kommer magen, bevegelsene, sparkene og alt! Det er magisk! Og endelig skal du få oppleve det du har lengtet og drømt om så lenge! Jeg er så glad på dine vegner❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 19. april 2021 Forfatter #1478 Del Skrevet 19. april 2021 Love90 skrev (På 17.4.2021 den 20.10): Så herlig oppdatering 😃 dette går veien for deg nå, det ser så lovende ut og jeg har skikkelig troa❤️ Endelig ble det din tur! Kos deg masse fremover! Du må nyte, nyt ultralyden også får du sunket skuldrene enda mer etter den, så kommer magen, bevegelsene, sparkene og alt! Det er magisk! Og endelig skal du få oppleve det du har lengtet og drømt om så lenge! Jeg er så glad på dine vegner❤️ Takk, kjære deg ❤️ jeg er temmelig på tuppa, skal bli godt å få et svar på hvordan det står til på torsdag 🥳 Gleder meg veldig til bare å nyte 😍🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 19. april 2021 Forfatter #1479 Del Skrevet 19. april 2021 6+2 Hva er bedre enn å sole seg i +16, vindstille og full sol? Ligge på sofaen og sove kl 16.37 ✌️ 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 20. april 2021 Forfatter #1480 Del Skrevet 20. april 2021 6+3 Uff,nervene tærer på. Jeg er livredd for å få dårlige nyheter på torsdag. Jeg var så glad fordi jeg hadde mye symptomer i begynnelsen, men symptomene har ikke økt på og selv om jeg er litt kvalm er det ikke en altoppslukende kvalme. Er ikke like sliten i dag heller, selv om jeg sov dårlig jammen tror jeg venstre pupp er litt mindre øm også... Siden i går kveld har jeg hatt litt sandfarget utflod når jeg tørker meg. Regner med det er ørlite blod som gir fergen. Vet jo så godt at det ikke trenger å være noe så lenge det ikke er mye og med smerter. Men det gjør jo at hodet er i høygir Nei, måtte bare syte litt her for å roe nervene 🙈💔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå