Gå til innhold

Drømmen om en familie

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hurra for innsett i juni! 😄 Trening og fysisk aktivitet er bra for helsa uansett, så synes du skal være stolt av deg selv som har gjort så mye bra :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Dovendyr1 skrev:

Hurra for innsett i juni! 😄 Trening og fysisk aktivitet er bra for helsa uansett, så synes du skal være stolt av deg selv som har gjort så mye bra :) 

Takk for gode ord 🥰 

Skrevet

Da drar jeg straks til Trondheim, innsett i morgen 🥰 Jeg føler meg så heldig. 6 dager siden st Olavs ringte med melding om at de åpner for Innsett, og jeg får allerede sette tilbake i morgen. Det er bare utrolig flaks og det viser fleksibilitet fra st Olavs sin side. 

Nå er jeg akademiker og tror nok ikke på hverken skjebnen eller karma, men i morgen er det på dagen 1 år siden første innsett. Det eneste innsettet vi har blitt gravid på. Håper vi har like mye tur med oss denne gangen, pluss litt til 💚

• Liker 3
Skrevet

Massevis av lykke sendes til deg❤ 

Skrevet
6 minutter siden, bondekone skrev:

Massevis av lykke sendes til deg❤ 

Takk 🥰

Skrevet

Så herlige nyheter 🥰 Lykke, lykke til!!

Skrevet (endret)
2 timer siden, Patriotpaula skrev:

Så herlige nyheter 🥰 Lykke, lykke til!!

Takk så mye 🥰 Bare kos når bartebebyen viser seg fra en så fin side som i kveld 🎈

Endret av Neutral90
  • Liker 1
Skrevet

Så utrolig bra med innsett allerede i morgen  🥰 Lykke til ❤️ 

Skrevet
15 minutter siden, vegasus skrev:

Så utrolig bra med innsett allerede i morgen  🥰 Lykke til ❤️ 

Jeg vet! 😍 Føler meg utrolig heldig. Aldri i verden hadde jeg drømt om så rask "saksgang" 

Skrevet

Det er forresten første gang ingen vet at vi er til innsett. Føles befriende og godt.. :)

• Liker 2
Skrevet

Åh, så bra! Masse lykke til, håper den sitter nå 🥰

Skrevet
4 timer siden, Dovendyr1 skrev:

Åh, så bra! Masse lykke til, håper den sitter nå 🥰

Tusen takk 🥰det håper vi virkelig også 💚

Skrevet (endret)

8 dpo.  Blir helt tussete av dette. Føler på symptomer hele tiden, selv om jeg vet det ikke kan være reelt 😛 er både kvalm (av for mye kake) og har såre brystvorter (av cyclogest). 

Håper håper, men er så redd for å bli skuffet igjen... 

Endret av Neutral90
Skrevet

Når skal du teste? 😊 

Skrevet
19 minutter siden, Dovendyr1 skrev:

Når skal du teste? 😊 

Jeg blir ikke enig med meg selv. Vi skal bort langhelgen og jeg vil egentlig ikke teste før og ødelegge helga om det er negativ test... Samtidig er det lenge å vente til mandag uka etter, da er jeg jo også 16 dpo. Har litt noia nå, så vet ikke om jeg greier å vente helt til da 😬 Har du noe råd? 

Skrevet

Det beste hadde kanskje vært om du klarer å vente til over helgen da, jeg tenker at 16dpo er du garantert riktig svar.. Samtidig er det litt kjipt å gå med store forhåpninger i helgen også plutselig kommer mensen med et brak 🤷‍♀️ Noe jeg selvfølgelig ikke håper skjer! 🤞 men hvis du tester før dere drar bort, trenger den ikke nødvendigvis å vise riktig pga det er litt tidlig. Haha, ikke så mye råd 🙈 Jeg personlig vet ikke om jeg hadde klart og vente, så hadde nok tatt med meg test på tur 👍

Skrevet
7 minutter siden, Dovendyr1 skrev:

Det beste hadde kanskje vært om du klarer å vente til over helgen da, jeg tenker at 16dpo er du garantert riktig svar.. Samtidig er det litt kjipt å gå med store forhåpninger i helgen også plutselig kommer mensen med et brak 🤷‍♀️ Noe jeg selvfølgelig ikke håper skjer! 🤞 men hvis du tester før dere drar bort, trenger den ikke nødvendigvis å vise riktig pga det er litt tidlig. Haha, ikke så mye råd 🙈 Jeg personlig vet ikke om jeg hadde klart og vente, så hadde nok tatt med meg test på tur 👍

Ja, jeg frykter at jeg ender opp med å ta med test på tur 😅 7 dager etter innsett forventer jeg å kunne se en strek om det har festet seg... Æsj, vi har gledet oss sånn til nytt forsøk, for bare å være supernervøs under hele ruge perioden 😕

Skrevet
14 timer siden, Neutral90 skrev:

Ja, jeg frykter at jeg ender opp med å ta med test på tur 😅 7 dager etter innsett forventer jeg å kunne se en strek om det har festet seg... Æsj, vi har gledet oss sånn til nytt forsøk, for bare å være supernervøs under hele ruge perioden 😕

Hører desverre med denne nervøsiteten, ja 🙄 Ta med test på tur du 👍 Du trenger jo ikke bruke den 🙈

• Liker 1
Skrevet

11 dpo og negativ test 😭😭 eller kanskje det er noe der, men den er ikke positiv iaf. Jeg som skulle vente. Vi reiser bort i dag og kommer ikke tilbake før søndag kveld, så jeg har ødelagt turen litt nå. Var bare temmelig sikker på positiv test, så det er veldig skuffende :(

Føler meg som en ukomplett kvinne og skjønner ikke hvordan mannen min skal orke dette. 

Nå vet vi ikke hva vi skal gjøre. Vi har fått tid til operasjon i september. Legen mener eggleder er betent og gir fra seg væske til livmor som gjør at egg ikke fester seg. Kjipt å bruke egg unødvendig hvis hun har rett. Har hun feil vil det føles som at vi har kastet bort mye dyrebar tid... Vanskelig valg! 

Skrevet

IMG_20200520_053826.thumb.jpg.23523f82c4f20bae98b8eaa9db9e90b1.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...