Gå til innhold

Drømmen om en familie


Neutral90

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Neutral90 skrev:

Er tydelig veldig fullt inne der nå 🥴 karret meg gjennom dagen på jobb. Straks avreise til Trondheim nå.

Får håpe på mange, men ikke for mange, og gode egg :) st Olavs har grensen på om det blir satt inn igjen på 15 egg ut 🤞

Veldig fullt inne i magen din? Var det det du mente? 😬 God tur til barteby 🚗😊 

Krysser fingrene for deg 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Patriotpaula skrev:

Veldig fullt inne i magen din? Var det det du mente? 😬 God tur til barteby 🚗😊 

Krysser fingrene for deg 🤞🏻

Veldig fullt rundt eggstokkene 😅 kjenner et press konstant. 

Takk så mye 🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Neutral90 skrev:

Veldig fullt rundt eggstokkene 😅 kjenner et press konstant. 

Takk så mye 🎉

Ååh, håper det ikke betyr at det har bikket over 🤞🏻🤭

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mye lykke til @Neutral90! Håper du unngår OHSS, og får et fint innsett 🥚😊 Jobbes jo også ekstra mye etter at EL-sprøyta blir satt, så trenger ikke å være bare dårlig nytt at du føler deg stinn i eggstokkene. ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, prøverpåny skrev:

Veldig mye lykke til @Neutral90! Håper du unngår OHSS, og får et fint innsett 🥚😊 Jobbes jo også ekstra mye etter at EL-sprøyta blir satt, så trenger ikke å være bare dårlig nytt at du føler deg stinn i eggstokkene. ☺️

Har kjent det rive og trykke litt ved tidligere forsøk også, er bare litt ekstra paranoid nå tror jeg 😅 Takk for lykkeønskninger 🌞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår frykt har vært å ikke være gravid når jeg skulle ha termin (og min søster skal føde), og nå er det bekreftet at sånn blir det. 

16 egg ut og totalfrys.

Nå blir det smågodt og sofa de enste dagene ✌️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Neutral90 skrev:

Vår frykt har vært å ikke være gravid når jeg skulle ha termin (og min søster skal føde), og nå er det bekreftet at sånn blir det. 

16 egg ut og totalfrys.

Nå blir det smågodt og sofa de enste dagene ✌️

Kjedelig det ble totalfrys! Men forhåpentligvis er det noen supre gullegg av dette som blir en baby ved neste innsett❤ slapp godt av og kos deg med god samvittighet❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Neutral90 skrev:

Vår frykt har vært å ikke være gravid når jeg skulle ha termin (og min søster skal føde), og nå er det bekreftet at sånn blir det. 

16 egg ut og totalfrys.

Nå blir det smågodt og sofa de enste dagene ✌️

Ååh, så kjedelig at det ble totalfrys 😣 Føler sånn med deg på frykten om å ikke være gravid når du skulle hatt termin, akkurat det samme hadde jeg... 😕 

Kos deg med sofa og smågodt best du kan 💕 Håper det blir god befruktning på de eggene som er tatt ut og at det blir fryst ned mange gode baby-egg 🤞🏻💙

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Neutral90 skrev:

Vår frykt har vært å ikke være gravid når jeg skulle ha termin (og min søster skal føde), og nå er det bekreftet at sånn blir det. 

16 egg ut og totalfrys.

Nå blir det smågodt og sofa de enste dagene ✌️

Synd det ble sånn, håper det blir mange embryo på frys ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, bondekone skrev:

Kjedelig det ble totalfrys! Men forhåpentligvis er det noen supre gullegg av dette som blir en baby ved neste innsett❤ slapp godt av og kos deg med god samvittighet❤

Må håpe på det 🙏 takk kjære deg ❤️

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Ååh, så kjedelig at det ble totalfrys 😣 Føler sånn med deg på frykten om å ikke være gravid når du skulle hatt termin, akkurat det samme hadde jeg... 😕 

Kos deg med sofa og smågodt best du kan 💕 Håper det blir god befruktning på de eggene som er tatt ut og at det blir fryst ned mange gode baby-egg 🤞🏻💙

 

Uff ja, skuffelsen har liksom aldri noen ende i dette opplegget her 😞 takk for godord ❤️

57 minutter siden, Dovendyr1 skrev:

Synd det ble sånn, håper det blir mange embryo på frys ❤️

🤞🤞 Takk❤️ vi håper! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Godis skrev:

Nei uff, så kjipt :( Gode tanker til dere 💕

Takk godis ❤️ Det blir vel, til slutt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så sinnsykt vondt i magen 🤒 og paracet tar det ikke. Litt hoven i bena og skjønner det nok er litt overstimulering som slår til. Gir de siste paracetene en liten sjanse før det må sterkere medisin til 😷 

Drittlei alt som har med hormoner og ivf å gjøre. Hater at vi er i denne situasjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lest gjennom deler av tråden nå. Føler sånn med deg ❤️ Ser du også er lærer. Hvordan har det vært for deg å jobbe? Har du hatt noen egenmeldingsdager og/eller sykemelding? Jeg har bare hatt velferdspermisjon når jeg har måttet dra til sykehuset, men kjenner jo at det tærer på å gå gjennom dette...

Endret av Kone92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Neutral90 skrev:

Jeg har så sinnsykt vondt i magen 🤒 og paracet tar det ikke. Litt hoven i bena og skjønner det nok er litt overstimulering som slår til. Gir de siste paracetene en liten sjanse før det må sterkere medisin til 😷 

Drittlei alt som har med hormoner og ivf å gjøre. Hater at vi er i denne situasjonen. 

Ååh nei 😬 Jeg husker jeg synes det var forferdelig vondt å bare sitte på toalettet og få det trykket i magen 😣 Har du andre smertestillende hjemme? Pass virkelig godt på deg selv til du ser at det går riktig vei igjen 💕

Skjønner deg sååå godt, kjære deg... Du skal fullt og helt få lov til å synes dette er dritt. Har vært ganske fortvilet og nedfor selv i perioder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Kone92 skrev:

Lest gjennom deler av tråden nå. Føler sånn med deg ❤️ Ser du også er lærer. Hvordan har det vært for deg å jobbe? Har du hatt noen egenmeldingsdager og/eller sykemelding? Jeg har bare hatt velferdspermisjon når jeg har måttet dra til sykehuset, men kjenner jo at det tærer på å gå gjennom dette...

Det er utfordrende å stå i jobb, fordi fra ca stimuleringsdag 7 og utover så har jeg slitt med selvregulering. Vanskelig å være en god lærer når jeg ikke makter å regulere meg selv en gang. Samtidig er det en belastning fordi når jeg er på ul så må jeg ta en hel dag velferdspermisjon pga reisevei, men det blir ikke satt inn vikar. Går med mye dårlig samvittighet, men hallo liksom, kan ikke forbli barnløs fordi det er kjipt med fravær for arb.giver heller... 

Har alltid måtte ha dagene mellom uttak og innsett på sykemelding. 

Det tærer veldig på, og alle hormonene vi har i oss hjelper ikke 😅 Håper du greier å ta vare på deg selv gjennom alt ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Ååh nei 😬 Jeg husker jeg synes det var forferdelig vondt å bare sitte på toalettet og få det trykket i magen 😣 Har du andre smertestillende hjemme? Pass virkelig godt på deg selv til du ser at det går riktig vei igjen 💕

Skjønner deg sååå godt, kjære deg... Du skal fullt og helt få lov til å synes dette er dritt. Har vært ganske fortvilet og nedfor selv i perioder...

Uff ja husker du var gjennom dette også :( så leit! ❤️ Toalettbesøk er faktisk helt uaktuelt enn så lenge 😨

I Trondheim gir de en søt cocktail av 10 mg oxynorm og paracet. Første gang jeg skulle hente ut disse pillene, tok apoteket UT 10 mg fra eksen, så fikk jeg resten av esken med meg... Oppdaget det ikke før senere, og sikkert kjipt for apoteket, men bra for meg fordi nå har jeg noe jeg kan ta.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Neutral90 skrev:

Uff ja husker du var gjennom dette også :( så leit! ❤️ Toalettbesøk er faktisk helt uaktuelt enn så lenge 😨

I Trondheim gir de en søt cocktail av 10 mg oxynorm og paracet. Første gang jeg skulle hente ut disse pillene, tok apoteket UT 10 mg fra eksen, så fikk jeg resten av esken med meg... Oppdaget det ikke før senere, og sikkert kjipt for apoteket, men bra for meg fordi nå har jeg noe jeg kan ta.. 

Bare det å tisse var skikkelig vondt, selv om jeg ikke tok i liksom 😣 Varte ca to uker tror jeg. 
Jeg er godt kjent med Oxynorm fra min avdeling på sykehuset, du får ta en hvis du synes det blir behov. Uff, jeg får såå vondt av deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Bare det å tisse var skikkelig vondt, selv om jeg ikke tok i liksom 😣 Varte ca to uker tror jeg. 
Jeg er godt kjent med Oxynorm fra min avdeling på sykehuset, du får ta en hvis du synes det blir behov. Uff, jeg får såå vondt av deg! 

❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Neutral90 skrev:

Jeg har så sinnsykt vondt i magen 🤒 og paracet tar det ikke. Litt hoven i bena og skjønner det nok er litt overstimulering som slår til. Gir de siste paracetene en liten sjanse før det må sterkere medisin til 😷 

Drittlei alt som har med hormoner og ivf å gjøre. Hater at vi er i denne situasjonen. 

Huff, høres ikke godt ut! Bra du har litt ekstra smertestillende å hjelpe deg med. Håper det blir bedre snart! 💕 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...