Gå til innhold

Drømmen om en familie

Neutral90

Anbefalte innlegg

10 dpo

Det føles helt vidunderlig å skrive dette, men vi er gravid, igjen  ❤ må den 7 gangen være den gangen det går 😅

Jeg testet negativt i morges og ble så skuffet. Gråt litt og tok på en maske på jobb. 8 t senere tar jeg ny test og nå er den veldig tydelig positiv! Tror ikke vi har hatt så tydelig test på 10 dpo før! Håper det er godt tegn ❤ ble så skuffet i morges fordi jeg har fysiske symptomer allerede, ømme bryst bla. 

Jeg et utrolig glad, og veldig redd. Skal prøve å nyte det så godt jeg kan 🌱

16315430364129132845104880210275.thumb.jpg.07342b304099a75da35c5d76d218ae26.jpg

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhhhh JAAA!!🥺 Herregud, nå må det gå - krysser alt jeg har for dere❤️🌱 Og ja, det der er en veldig tydelig test til å være så tidlig🤞🏻 

Gratulerer så utrolig mye❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For noen gode nyheter!! Nå må den bare sitte altså! 🙏 Eneste jeg ønsker meg nå! Håååper sånn for deg 🤞 :hug:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en herlig gjeng dere er, tusen takk ❤ der var utrolig koselig å komme inn her og lese det dere har skrevet :blomst:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå🤩🤩 dette var en så god nyhet å komme inn hit å se🥰 måtte denne klamre seg godt fast nå! Det har vært din tur så lenge! Og nå må den bare holde! Er det noen som skal få en baby nå, så er det deg! Dette må bare gå fremover🙏🥰

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Love90 skrev (6 timer siden):

Åååå🤩🤩 dette var en så god nyhet å komme inn hit å se🥰 måtte denne klamre seg godt fast nå! Det har vært din tur så lenge! Og nå må den bare holde! Er det noen som skal få en baby nå, så er det deg! Dette må bare gå fremover🙏🥰

😭 så god du er! Jeg var så dum å lese denne i pausen på jobb, da kom jo noen tårer 🤭 uunngåelig med så fin  melding ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dpo / 3+4 😮

Streken er heldigvis sterkere i dag ❤ det er så herlig å se 😭 er takknemlig for hver dag jeg får, forhåpentligvis blir det mange. Har overraskende mye symptomer... spesielt ømme bryst og sliten. Brakk meg ved tannpuss i dag. 

Blir bare tester på ettermiddagen her nå, jeg vet jeg tester sterkest da. Får digital i posten i morgen, men avventer til ikm. Dere skjønner, jeg har en våt drøm om å få 2-3 på ikm, men jeg legger kanskje opp til skuffelse 😂

20210914_161531.thumb.jpg.8aa77ef9dc0af44851e0361953296138.jpg

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå glad på dine vegne her! Tror aldri jeg har ønsket en graviditet for en fremmed person så sterkt noen sinne💖 

Ikke for å bygge opp forhåpningene dine enda mer her, men: Hvis det er streken din 11 dpo tror jeg absolutt det er realistisk å få 2-3 på IKM altså😍 (Min 11 dpo-strek tror jeg var litt svakere enn din, og jeg fikk i hvert fall det🙊🤞🏻)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...