Neutral90 Skrevet 29. juni 2020 Forfatter #401 Del Skrevet 29. juni 2020 18 timer siden, bondekone skrev: Ja, etter jobbtid var grusom😅 men tror det er veldig forskjellig fra folk til folkn er det en ting jeg har skjønt er at ALT er normalt når det gjelder graviditet😅 Forstår hva du mener, jeg er sjeleglad jeg har ferie nå, usikker på om jeg hadde kommet meg på jobb sånn det er nå 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 29. juni 2020 Forfatter #402 Del Skrevet 29. juni 2020 Fikk svar på hcgprøve tatt fredag, 14 dpo: 85. Happy med det svaret, det er jo midt på eller så vidt lavere enn median. Det er stigningen som teller uansett. Svaret på neste prøve får jeg fredag. Nå har jeg fått tydelige blodårer på puppene også, så deilig med flere symptomer 🥰 Men, kanskje noen kan verifisere hvor langt jeg er på vei? Jeg hadde pos eltest 11 juni, negativ 12 juni. Jeg regnet derfor som at el hadde skjedd og 12 juni er 1 dpo. Eller bør jeg regne 12 juni som eggløsningsdag og 13 juni som 1 dpo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 29. juni 2020 #403 Del Skrevet 29. juni 2020 Jeg hadde regnet 12/6 som EL-dag og 13/6 som 1DPO 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pillowtalk Skrevet 29. juni 2020 #404 Del Skrevet 29. juni 2020 38 minutter siden, Patriotpaula skrev: Jeg hadde regnet 12/6 som EL-dag og 13/6 som 1DPO 😊 Enig👆🏼😊 Så gøy med fin HCG og flere symptomer! Jeg har virkelig trua på denne runden☺️ Gøy at vi er så likt i løpet også! Jeg kommer til å fortsette å følge dagboken din🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 29. juni 2020 Forfatter #405 Del Skrevet 29. juni 2020 7 minutter siden, Pillowtalk skrev: Enig👆🏼😊 Så gøy med fin HCG og flere symptomer! Jeg har virkelig trua på denne runden☺️ Gøy at vi er så likt i løpet også! Jeg kommer til å fortsette å følge dagboken din🥰 Ja kjempekos at vi er så likt! Krysser fingre for oss begge 🥰🥰 er det fredag du skal på ul? 47 minutter siden, Patriotpaula skrev: Jeg hadde regnet 12/6 som EL-dag og 13/6 som 1DPO 😊 Takk, greit med ekspertråd 👍 i så fall er 85 hcg 13 dpo en veldig grei måling! Det betyr også at jeg fikk positiv digital 11 dpo. Spennende! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pillowtalk Skrevet 29. juni 2020 #406 Del Skrevet 29. juni 2020 Ja, TUL til fredag😬 Skikkelig spent og nervøs!! Føler meg heldigvis veldig gravid og de siste dagene såå hormonell😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 29. juni 2020 #407 Del Skrevet 29. juni 2020 55 minutter siden, Patriotpaula skrev: Jeg hadde regnet 12/6 som EL-dag og 13/6 som 1DPO 😊 Enig i dette. 😊 Jippi for fin HCG! Spennende å se stigningen på fredag 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 29. juni 2020 Forfatter #408 Del Skrevet 29. juni 2020 5 minutter siden, vegasus skrev: Enig i dette. 😊 Jippi for fin HCG! Spennende å se stigningen på fredag 😊 Jippi ja, takk for det 😄 godt å kunne glede meg, ikke bare frykte dårlig nytt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 1. juli 2020 Forfatter #409 Del Skrevet 1. juli 2020 4+4 Har ikke testet siden ikm, da fikk jeg 1-2 veldig fint å få bekreftet at det har steget fra hcg prøven sist uke 😀 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 1. juli 2020 #410 Del Skrevet 1. juli 2020 2 timer siden, Neutral90 skrev: 4+4 Har ikke testet siden ikm, da fikk jeg 1-2 veldig fint å få bekreftet at det har steget fra hcg prøven sist uke 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 1. juli 2020 #411 Del Skrevet 1. juli 2020 Hurra 🤩🌟 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dovendyr1 Skrevet 1. juli 2020 #412 Del Skrevet 1. juli 2020 Dette må vel bety at den er på riktig plass eller? 🙏😍🤞😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 1. juli 2020 Forfatter #413 Del Skrevet 1. juli 2020 28 minutter siden, Dovendyr1 skrev: Dette må vel bety at den er på riktig plass eller? 🙏😍🤞😀 Jeg får svar på hcgprøve nr 2 i morgen, håper på normal stigning, økning på digital er et godt tegn 😍 Dessverre er det slik at for 1/3 av damer som har XU har normal hcg stigning ☹️ jeg var sikker på at normal hcg stigning = i livmor, men legen kunne dessverre opplyse meg 🥺 så selv om prøven i morgen viser riktig stigning så er ingenting sikkert før ultralyd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dovendyr1 Skrevet 1. juli 2020 #414 Del Skrevet 1. juli 2020 6 minutter siden, Neutral90 skrev: Jeg får svar på hcgprøve nr 2 i morgen, håper på normal stigning, økning på digital er et godt tegn 😍 Dessverre er det slik at for 1/3 av damer som har XU har normal hcg stigning ☹️ jeg var sikker på at normal hcg stigning = i livmor, men legen kunne dessverre opplyse meg 🥺 så selv om prøven i morgen viser riktig stigning så er ingenting sikkert før ultralyd... Ååhh. Jeg trodde liksom et av kjennetegnene på exu er at man får stigning på hcg, men at denne er lavere enn normalt.. Må virkelig krysse alt jeg har for at alt er normalt på ultralyd 🤞 Blir nervepirrende å inn her og lese ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 1. juli 2020 Forfatter #415 Del Skrevet 1. juli 2020 5 minutter siden, Dovendyr1 skrev: Ååhh. Jeg trodde liksom et av kjennetegnene på exu er at man får stigning på hcg, men at denne er lavere enn normalt.. Må virkelig krysse alt jeg har for at alt er normalt på ultralyd 🤞 Blir nervepirrende å inn her og lese ❤️ Jeg også, så ble litt skuffet når han fortalte det likevel, normal hcg stigning gir størst sjanse for normalt svangerskap så vi får håpe 🧡 takk kjære deg, vi krysser det som er her i hus også 🤞🌞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 1. juli 2020 #416 Del Skrevet 1. juli 2020 Hei! Har fulgt med deg litt på sidelinjen, og må si jeg er vanvittig glad på dine vegne! Jeg ble først så lei meg over at forrige innsett ikke gikk, men så gikk det fort til glede når jeg kom til side 18. Herregud, dere er jo blitt gravide naturlig! Tenk på det! Gratulerer så mye! 😄 Håper så inderlig at det ordner seg for dere, og at denne sitter der den skal. Sender deg en god klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 1. juli 2020 Forfatter #417 Del Skrevet 1. juli 2020 36 minutter siden, SUPERMIRI skrev: Hei! Har fulgt med deg litt på sidelinjen, og må si jeg er vanvittig glad på dine vegne! Jeg ble først så lei meg over at forrige innsett ikke gikk, men så gikk det fort til glede når jeg kom til side 18. Herregud, dere er jo blitt gravide naturlig! Tenk på det! Gratulerer så mye! 😄 Håper så inderlig at det ordner seg for dere, og at denne sitter der den skal. Sender deg en god klem Så hyggelig av deg å legge igjen spor! Har fulgt litt med deg også, krysser fingre for at pp6 gir resultater alltid kjipt med mensen 🥴 Takk! Altså, aldri i verden hadde jeg trodd jeg kom til å sitte med en positiv test i hånden! Helt utrolig 😅 jeg var også så skuffet etter sist fryseforsøk, "alt" var jo perfekt, så at det skulle gå hjemme på neste syklus er helt søkt. Merker at håpet stiger hver dag om at det skal være i livmor, men vi vet jo hvor lav oddsen for det er, så det er egentlig bare dumt av oss🥺 Uansett, det er gratis å håpe, krysser fingre for både meg og deg 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 2. juli 2020 Forfatter #418 Del Skrevet 2. juli 2020 Uææææ Hva skjeer? Hcg fredag 26 juni = 85 Hcg onsdag 1 juli = 1400 Bare,what? Hvordan er det mulig? "perfekt" stigning ville vært hcg 480 på onsdag. Men det er over 900 mer enn det. Nå er vi livredde fordi det er et dårlig tegn?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 2. juli 2020 #419 Del Skrevet 2. juli 2020 Det kan ikke være et dårlig tegn det, utover flerlinger😁 til sammenligning hadde jeg ca 1000 på første måling, og 4668 tre dager etter, ganske høy stigning det og. Stigning er individuelt, og så lenge den stiger bra er det godt tegn👌 så fantastiske nyheter!!!!😁🙏 guri å gøy❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 2. juli 2020 Forfatter #420 Del Skrevet 2. juli 2020 2 minutter siden, bondekone skrev: Det kan ikke være et dårlig tegn det, utover flerlinger😁 til sammenligning hadde jeg ca 1000 på første måling, og 4668 tre dager etter, ganske høy stigning det og. Stigning er individuelt, og så lenge den stiger bra er det godt tegn👌 så fantastiske nyheter!!!!😁🙏 guri å gøy❤ Ja jeg er helt lamslått! Satt og bare oppdaterte furst sin side siden kl 15, var helt nervevrak. Vi håpte jo, men prøvde å være realistisk. Så får vi deeeet svaret da, helt fantastisk 😍😍😍 Du hadde da dobling på 29 timer, vi har dobling på 27 timer - det er betryggende å lese! 🧡🌞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå