Neutral90 Skrevet 30. januar 2020 Forfatter #221 Del Skrevet 30. januar 2020 Da har midjemålet gått ned med 6 cm over natten og jeg har endelig(!) fått til å gå på do 🍾 litt feber fortsatt, men lavere enn i går. Så, da regner jeg med det ordner seg for meg. Samtidig har solen kommet tilbake om morgenen, så jeg har sittet i solskinnet med en kopp te og kjent på at livet er fint selv om de siste årene egentlig bare har vært en endeløs vei av skuffelser, venting og dårlige nyheter. Vi ble henvist des 2018,og prøvd i et år før det igjen, så det nærmer seg raskt 2,5 år uten så mye resultat å skryte av. Tenker også på det å eie sin egen informasjon som pasient. Legene har jo sagt at ferskforsøk gir flest barnefødsler. Når dette forsøket ble totalfrys, så sa legen denne gangen at de har best resultat etter fryseforsøk. Og at ferskforsøk ofte gir litt infeksjon i livmor og at fryseforsøk derfor er å foretrekke (selv om jeg ikke fikk svar om dette gjelder styrt fryseforsøk også.) Jeg mener meg oppegående nok til å få lov til å få rett informasjon. Ikke at informasjon skal tilpasses den situasjonen jeg er i der og da. Dagens utblåsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 4. februar 2020 Forfatter #222 Del Skrevet 4. februar 2020 6 blastoer på frys 😍🐣 nå MÅ det bli baby! Det er en enorm lettelse, masse fordi det betyr at det ikke blir egguttak igjen før tidligst til sommeren. Psykisk er det en stor lettelse. Økonomisk betyr det mye også siden det var siste offentlige forsøk. Alt i alt temmelig letta dame i dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 4. februar 2020 #223 Del Skrevet 4. februar 2020 19 minutter siden, Neutral90 skrev: 6 blastoer på frys 😍🐣 nå MÅ det bli baby! Det er en enorm lettelse, masse fordi det betyr at det ikke blir egguttak igjen før tidligst til sommeren. Psykisk er det en stor lettelse. Økonomisk betyr det mye også siden det var siste offentlige forsøk. Alt i alt temmelig letta dame i dag. Ååå, så bra! Dette må det bli baby av!🙏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 4. februar 2020 Forfatter #224 Del Skrevet 4. februar 2020 32 minutter siden, bondekone skrev: Ååå, så bra! Dette må det bli baby av!🙏 Jaa vi har fått fornyet håp 🌼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 7. februar 2020 Forfatter #225 Del Skrevet 7. februar 2020 Føler at st Olavs er så snille med meg nå ❤️ jeg får lov til å starte opp på mens som kommer til å komme ila helga. Innsett om anslagsvis 3 uker fra nå 😍 estradotplaster denne gangen, jeg håper bare at det har like god effekt på slimhinna som progynova, men uten suicidaliteten 😂 Mannen fyller rundt år neste uke og vi skal feire i helga, føler at dette er den (nest) beste fødsesldagspresang jeg kunne gi 🎉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dovendyr1 Skrevet 7. februar 2020 #226 Del Skrevet 7. februar 2020 Så gode nyheter å få da 🍾👍😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 7. februar 2020 Forfatter #227 Del Skrevet 7. februar 2020 39 minutter siden, Dovendyr1 skrev: Så gode nyheter å få da 🍾👍😀 Veldig 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 11. februar 2020 Forfatter #228 Del Skrevet 11. februar 2020 Er på dag 3 med estradot og merker ingen bivirkninger. Får heller ikke ul før fredag neste uke, cd14. Kjenner jeg er kjempeskeptisk, da jeg måtte øke progynova to ganger ved sist fryseforsøk. Regner bare med at det er samme situasjon denne gangen også. Sa det når jeg skulle bestille time, men de hadde så lite ledig dagene før, så det var det de kunne tilby meg...håper bare det går greit, selv om det sikkert blir mange dager med estradot før det blir innsett 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 18. februar 2020 Forfatter #229 Del Skrevet 18. februar 2020 Er temmelig sikker på at estradot funker og eggstokkene sover. Cd11 og ingen utslag på eltest 👍 Så langt har jeg litt bivirkninger. De mørke tankene som vanligvis ikke preger meg, eller som er enkle å snu, er må umulig å snu. Tuter som en unge en gang for dag. Men, det er ikke så ille som på progynova. Har litt hodepine og har hatt litt hetetokter. Blir det ikke verre enn dette skal det gå veldig bra. Er urolig for at plasteret ikke gir god nok slimhinne selvsagt, siden bivirkningene er færre. aner ikke om det har en sammenheng sånn sett da 😕 vel vel, om tre dager vet jeg sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dovendyr1 Skrevet 19. februar 2020 #230 Del Skrevet 19. februar 2020 Tror nok ikke mengde bivirkninger og effekten av medikamenter henger sammen ☺️blir spennende å høre på fredag hos deg også da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 21. februar 2020 Forfatter #231 Del Skrevet 21. februar 2020 Jeg + estradot = sant ❤️❤️ Aldri blitt målt til så fin slimhinne så tidlig før, 8 mm cd 14 👌 i fjor høst måtte jeg ha vel 20 dager på høy dose progynova som gjorde meg så uvel og deprimert. Nå er det både færre bivirkninger og de bivirkningene som er, er mye svakere enn på progynova. Veldig letta og veldig fornøyd. Venter på tlf fra Trondheim, men regner med innsett ila neste uke 👏👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 21. februar 2020 #232 Del Skrevet 21. februar 2020 Så bra med sååå gode nyheter 🙏 Så bra at et annet østrogenpreparat har mindre bivirkninger og GOD effekt på slimhinnen din 🙏🌟 Måtte du flyte videre på denne «good flow’n» 🌟 God helg til deg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 21. februar 2020 Forfatter #233 Del Skrevet 21. februar 2020 58 minutter siden, Patriotpaula skrev: Så bra med sååå gode nyheter 🙏 Så bra at et annet østrogenpreparat har mindre bivirkninger og GOD effekt på slimhinnen din 🙏🌟 Måtte du flyte videre på denne «good flow’n» 🌟 God helg til deg ❤️ Helt enig 😍 føler alt går min vei for tiden, så da mangler det bare prikken over i-en, men jeg har troa nå takk for gode ønsker og god helg til deg og ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 21. februar 2020 #234 Del Skrevet 21. februar 2020 Åå, så bra! Lykke til med innsett😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 21. februar 2020 Forfatter #235 Del Skrevet 21. februar 2020 9 minutter siden, bondekone skrev: Åå, så bra! Lykke til med innsett😍 Tusen takk 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dovendyr1 Skrevet 21. februar 2020 #236 Del Skrevet 21. februar 2020 Kjempebra! Dette blir spennende, krysser fingrene for at alt går din vei nå ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 21. februar 2020 Forfatter #237 Del Skrevet 21. februar 2020 23 minutter siden, Dovendyr1 skrev: Kjempebra! Dette blir spennende, krysser fingrene for at alt går din vei nå ❤️ Takk kjære deg 😍 håper neste uke blir en god uke for oss begge! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 28. februar 2020 Forfatter #238 Del Skrevet 28. februar 2020 Endelig ruger igjen 🎉🥚 det føles så godt og rart, håper på to blå om to uker 🥰 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 28. februar 2020 #239 Del Skrevet 28. februar 2020 7 timer siden, Neutral90 skrev: Endelig ruger igjen 🎉🥚 det føles så godt og rart, håper på to blå om to uker 🥰 Hipp hurra for ruging! Og fem som er med videre om jeg husker riktig fra prøverørtråden, det er jo supert 🥳😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dovendyr1 Skrevet 29. februar 2020 #240 Del Skrevet 29. februar 2020 Håper du tester litt tidligere enn om to uker, det er jo alt for lenge å vente for meg i spenning! 😂😍 Krysser fingrene for at drømmen deres om en familie går i oppfyllelse nå 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå