Gå til innhold

Han har en elskerinne - og det vet jeg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest LaptopPute
On 7/14/2019 at 10:30 AM, AnonymBruker said:

Norske menn er helt på treet voldelige. Vi har mange partnerdrap i Norge, og da nesten alltid menn som dreper kvinner.

Norge er ifølge kåring i The Mirror i 2015 det 6.mest utro landet i verden (Frankrike er på 5.plass), det gjelder da begge kjønn. 

Men joda, norske menn gjør en hel del husarbeid og barnepass av egne barn. 

Anonymkode: 1d523...cc2

Det heter ikke barnepass om egne barn, det heter forelder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 14.7.2019 den 10.30, AnonymBruker skrev:

Norske menn er helt på treet voldelige. Vi har mange partnerdrap i Norge, og da nesten alltid menn som dreper kvinner.

Norge er ifølge kåring i The Mirror i 2015 det 6.mest utro landet i verden (Frankrike er på 5.plass), det gjelder da begge kjønn. 

Men joda, norske menn gjør en hel del husarbeid og barnepass av egne barn. 

Anonymkode: 1d523...cc2

Er det mennene som er mest utro eller de norske kvinnene? Det er sykt! 6 plass faktisk 😮

Anonymkode: afe40...738

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det mennene som er mest utro eller de norske kvinnene? Det er sykt! 6 plass faktisk 😮

Anonymkode: afe40...738

Damer er bare flinkere til å skjule det..

Anonymkode: bbf1c...c40

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/13/2019 at 12:47 AM, AnonymBruker said:

Alle menn er ikke like enkle mellom ørene som mange menn her på KG. 

Anonymkode: 8a670...165

Har inntrykk av at mange menn på KG er menn som er her fordi de elsker å TROLLE med damer.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker ikke å bo under samme tak med en som ikke verdsetter familien. Ja det blir tungt å gjøre dattera vår til «skilsmisse» barn (vi er ikke gift), men det valget tok han da han valgte å innlede forhold med en annen frøken. Dessuten er jeg sterk believer på at hvert barn har det bedre med lykkelige foreldre på hver sin kant, enn foreldre under samme tak som ikke tåler trynet på hverandre. Jeg skal ikke lære min datter at «kjærlighet» består av diskusjoner og småkrangling.  Jeg vil ikke at min datter skal være på besøk hos venninner å se på lykkelige foreldre å tenke «enn hvis mine foreldre var like glade i hverandre». 

Anonymkode: 25847...5c7

Helt riktig.

Hilsen ei som bodde med foreldre som stadig kranglet.

Anonymkode: b414a...7b7

  • Liker 28
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Jytte skrev:

Ikke flytt når dere har barn sammen. Det kan han bruke mot deg når dere skal bli enige om samvær. 

Hadde heller ikke troppet opp på treningssenteret, bare sagt til han at jeg vet alt og vil kreve skilsmisse. Det kan hende han går med på at du og barnet og dyrene blir boende, mot å betale leie. Det er enklere sånn egentlig. 

Det kan ikke bli brukt mot en nei. Absolutt ikke. 

Hilsen en som har jobbet mange år ifb mekling. Det skjer støtt og stadig der foreldre går fra hverandre og stort sett er det mor som har barnet mest hos seg. De fedrene som vil ha mer, får det og om foreldrene blir enige sammen og barnet er stor nok. 

Anonymkode: c7f9a...6d0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2019 den 22.32, AnonymBruker skrev:

Hva har det med saken å gjøre?

Anonymkode: bbf1c...c40

Bare kom til å lure på det. Litt tragikomisk om de har "tilskuere". 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt riktig.

Hilsen ei som bodde med foreldre som stadig kranglet.

Anonymkode: b414a...7b7

Må legge til at min mor var psykopat mot min far. Bare han hostet fikk han stygge blikk. Hva jeg havnet i som vokste opp i Dette? Jo ble med en psykopat i 25 år. Så med en som er notorisk utro nå. På vei ut.

Men det jeg vil si er at barna lærer på godt og vondt. Ikke glem det!!

Jeg har innsett at jeg havner med feil menn men min lærdom var lang og tøff.

Anonymkode: b414a...7b7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde funnet meg et sted å bo, ordnet rmdet praktiske med dyrene, funnet at hva du skal pakke/hva er ditt/hans, må dere selge huset også hadde jeg vestilt time på familievernkontoret.

OGSÅ hadde jeg venta til jeg hadde boligen eller et annet sted å være før jeg slapp bomben. Helt kaldt og rolig. Du vet han er utro, du går nå, den tiden han har vært utro så har du ordnet det praktiske og lurer på om han har noe tanker rundt hvem som skal ha huset/skal huset selges, dere må bli enige om hvem som skal ha hvilke eiendeler/fordeling av eiendeler, barnefordeling og be han tenke litt på det så han er klar til timen hos familievernkontoret om så og så lang tid. Hadet.

For å oppleve utroskapen er jævlig, man føler seg som et null og uten betydning. Ved å være kald, rolig og faktisk gå så beholder du i hvertfall litt av selvrespekten. Og for min del var det vikitg i etterkant. For jeg gjorde det også sånn.. 

Anonymkode: acc13...c3a

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må legge til at min mor var psykopat mot min far. Bare han hostet fikk han stygge blikk. Hva jeg havnet i som vokste opp i Dette? Jo ble med en psykopat i 25 år. Så med en som er notorisk utro nå. På vei ut.

Men det jeg vil si er at barna lærer på godt og vondt. Ikke glem det!!

Jeg har innsett at jeg havner med feil menn men min lærdom var lang og tøff.

Anonymkode: b414a...7b7

Forferdelig trist å lese.. håper du er sterk nok til å komme deg bort. Synes det er så trist med foreldre som tenker de gjør barna sine en tjeneste ved å bo sammen uansett. Vel, de gjør barna en bjørnetjeneste, og viser de vranglære. Kjærlighet er et stort tema med mange vendinger, men jeg ønsker at min datter skal finne sin egen vei i kjærligheten. Derfor ønsker jeg ikke at hun skal få noe som helst innspill fra foreldre som tydeligvis ikke kan en dritt om temaet. 

Anonymkode: 25847...5c7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forferdelig trist å lese.. håper du er sterk nok til å komme deg bort. Synes det er så trist med foreldre som tenker de gjør barna sine en tjeneste ved å bo sammen uansett. Vel, de gjør barna en bjørnetjeneste, og viser de vranglære. Kjærlighet er et stort tema med mange vendinger, men jeg ønsker at min datter skal finne sin egen vei i kjærligheten. Derfor ønsker jeg ikke at hun skal få noe som helst innspill fra foreldre som tydeligvis ikke kan en dritt om temaet. 

Anonymkode: 25847...5c7

Jeg kommer meg ut pga barna. 

Anonymkode: b414a...7b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på deg, TS! Synes som flere her at du virker utrolig fornuftig og reflektert i dette her, og som ei veldig bra dame. Dette blir tøft, men det kommer til å gå bra!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke lest alt,  kun hovedinnlegget. Jeg hadde tenkt på meg selv, og forsøkt å finne best mulig løsninger for mitt beste. Er mye som må løses. Derfor er det lurt å tenke på både økonomi og alt det andre. 

Utroskap må være vanskelig å oppleve. Men tenk positivt. Og gjør det rette utfra situasjonen. Ikke la dette gå for hardt innpå deg. Det er det ikke verdt. 

Endret av Alida1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke klart å holde maska, men hadde jeg klart det så ville jeg dratt til frisøren og blitt skikkelig fin på håret, begynt å pynte meg i hverdagen med både sminke og fine klær og vært smilende og sett fornøyd ut. Hadde sittet på tlf litt ekstra og bedt han passe barnet deres da du skal ut en tur for å treffe kolleger. Hadde da bare dratt sånn stivpyntet og fin til ei venninne😁 Da hadde han garantert begynt å lure på hva som foregår og blitt mer «interessert» i deg for å finne ut av dette. Tror nok det ville gjort ham mer mindfucka enn å drive med disse «dryppene» som noen nevner her. Bruk parfyme og litt ekstra tid på å stelle deg om morgenen før du drar på jobb.

Anonymkode: 3e37f...b11

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2019 den 12.50, AnonymBruker skrev:

Synes ikke at det er riktig moralsk å knekke og ødelegge en mann som er utro av hevnlyst. Utroskap kan ramme alle. Å gjengjelde det med ondt kommer det ikke noe godt ut av. Avslutt på en redelig og rettferdig måte. Også for å hindre bitterhet og hat som går utover barn og familie.

Anonymkode: 9ec93...ee2

Hvorfor ikke? Han har jo ikke tatt hensyn til hennes følelser oppi dette? Det er jo han som ikke avlsutter på en hederlig måte? 

Anonymkode: 51578...39b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke klart å holde maska, men hadde jeg klart det så ville jeg dratt til frisøren og blitt skikkelig fin på håret, begynt å pynte meg i hverdagen med både sminke og fine klær og vært smilende og sett fornøyd ut. Hadde sittet på tlf litt ekstra og bedt han passe barnet deres da du skal ut en tur for å treffe kolleger. Hadde da bare dratt sånn stivpyntet og fin til ei venninne😁 Da hadde han garantert begynt å lure på hva som foregår og blitt mer «interessert» i deg for å finne ut av dette. Tror nok det ville gjort ham mer mindfucka enn å drive med disse «dryppene» som noen nevner her. Bruk parfyme og litt ekstra tid på å stelle deg om morgenen før du drar på jobb.

Anonymkode: 3e37f...b11

Skal innrømme at det begynner å bli tungt å holde masken.. men skal holde ut en stund til. Jeg har faktisk frisørtime imorgen, og har avtalt med en venninne at vi skal drikke vin og kose oss på kvelden. Så det ser jeg frem til. Dattera vår er på camping med svigers, så det vil si at samboer blir fri og Frank i morgen kveld.. blir spennende å høre hva slags planer han har.. Sikkert en kompis som har invitert han på øl og fotballkamp...🙄

Anonymkode: 25847...5c7

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...